Go get em tiger.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Videomeeting 2/3.
Buda geeft een cursus.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*stopt eitjes van de tekenprocessievleermuis in de pot met bamboe.
Ik snap die niet eens.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
omdat de wetenschap levens kan redden wordt de mensheid beknopt.
dit vliegt hier nu boven op zon banner rond....
Das vroeg, maar heb je altijd de vroege shift op zee? Ik ben ook een vroege vogel normaal, 04:10 op vanwege lange reistijdquote:Op donderdag 25 juni 2020 09:52 schreef FranticDJ het volgende: [..] Op zee om 3.30, in de haven wanneer de telefoon gaat. Kan ieder moment van de dag zijn. Thuis om 8u.
sowieso niet van een teek of een rups, die hebben geen borsten..quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze de borsten heeft van een teek, vleermuis of rups.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat @:crv zich wel in die laatste herkent
Yeah rightquote:Op donderdag 25 juni 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Succes met het herstel @:crv, voor je het weet huppel je weer rond als een jong hertje
quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
*zoekt op vleermuizenborsten.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sowieso niet van een teek of een rups, die hebben geen borsten..
Jij geilt op dierentietenquote:
honden hebben er extra veelquote:Op donderdag 25 juni 2020 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*vermoed van niet maar gaat toch even op zoek.
Varkens ookquote:
Yep, fast money en bij het uwv slikken ze dat gewoonquote:Op donderdag 25 juni 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
nu krijg ik die offerte
kosten : HTML5 & CSS3 ¤ 795,- PHP & MySQL (3 daagse training) ¤ 1250,-
Valt precies in het scholingsbudget van het uwv zegt ze. Maar ik denk dat je dit niet in van die korte dagen kan leren. Is dit gewoon een verdienmodel van dat bedrijf?
https://www.trainspot.nl/
quote:
Heb de offerte doorgestuurd naar uvw. Benieuwd wat ze zeggen. Maar is het niet te doorzichtig om zo geld te verdienen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:30 schreef crv het volgende:
[..]
Yep, fast money en bij het uwv slikken ze dat gewoon
viespeuk ben je ook hequote:Op donderdag 25 juni 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik stond vanmorgen vrij geil op, heb zelfs goedemorgen tegen hem gezegd maar dat is weer voorbij
oh flinke dag ja. Wel stoer dat je moeder een boek uitbrengtquote:Op donderdag 25 juni 2020 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sterfdag broer, boekpresentatie moeder en in totaal rond de 7 uur in het OV.
Ja dat wel, en begrijp vanuit haar ook wel dat ze het op die datum wil doen maar voor mij had dat niet gehoeven.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh flinke dag ja. Wel stoer dat je moeder een boek uitbrengt
Oeh is dat morgen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nee je dierentieten henkquote:Op donderdag 25 juni 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt hč, daar is niets maar dan ook niets vies aan![]()
Bitternon.
Thanks, ga zo maar kijken of ik een mooie tuinplant kan vinden, dat zou ik anders normaal morgen hebben gedaan, en de rest van de dag helemaal niets doen. Maar ja.quote:
Haar rouwprocesquote:
ah ja dan snap ik de dag wel.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks, ga zo maar kijken of ik een mooie tuinplant kan vinden, dat zou ik anders normaal morgen hebben gedaan, en de rest van de dag helemaal niets doen. Maar ja.
[..]
Haar rouwproces
Ik dus ook wel, alleen heb ik ook een soort vaste manier om die dag te beleven en dat kan dus nu niet.quote:
nee niet naar die presentatie gaan is ook geen optiequote:Op donderdag 25 juni 2020 10:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dus ook wel, alleen heb ik ook een soort vaste manier om die dag te beleven en dat kan dus nu niet.
Nee.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet naar die presentatie gaan is ook geen optie
Weet ik nog niet, eerste jaar had ik een witte roos en vorig jaar een afrikaanse lelie (die werkelijk op dit moment aan het ontploffen is met zo'n 15 opkomende bloemen.quote:
Ha, nee, daar leer je weinig waar je op langere termijn wat aan hebt.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
nu krijg ik die offerte
Valt precies in het scholingsbudget van het uwv zegt ze. Maar ik denk dat je dit niet in van die korte dagen kan leren. Is dit gewoon een verdienmodel van dat bedrijf?
Pfoe, sowieso al een heftige dag en dit maakt het wel even extra zwaar ja.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ze doen het wel sneaky. in de mail stuurde ze zelfs een direct link naar die werkmap van het uwv zodat je het gelijk kan doorsturen. Je zou verwachten dat als het uvw dus scholingsbudget heeft dat ze dan ook checken naar de legitimiteit van de opleidingen die ze betalen maar dat is blijkbaar naief gedachtquote:Op donderdag 25 juni 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ha, nee, daar leer je weinig waar je op langere termijn wat aan hebt.
[..]
Pfoe, sowieso al een heftige dag en dit maakt het wel even extra zwaar ja.
Oh, ik wil best aannemen dat het UWV het wel prima vindt hoor, maar ik twijfel aan het nut voor jou, dan kan je dat budget wellicht beter elders besteden.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze doen het wel sneaky. in de mail stuurde ze zelfs een direct link naar die werkmap van het uwv zodat je het gelijk kan doorsturen. Je zou verwachten dat als het uvw dus scholingsbudget heeft dat ze dan ook checken naar de legitimiteit van de opleidingen die ze betalen maar dat is blijkbaar naief gedacht
Als het goed ruikt en geen raar smaakje heeft, zou ik het durven.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:02 schreef liesje1979 het volgende:
Had gistermiddag pastasalade gemaakt, dat kan ik vanavond nog wel eten toch? Ben altijd een beetje een muts in zulke dingen.
Ja maar dat vind ik dus lastig want weet nooit zo goed of iets goed ruikt en dan heeft het in mijn hoofd ook gelijk een raar smaakje.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het goed ruikt en geen raar smaakje heeft, zou ik het durven.
Nou ja heb er weinig vertrouwen in dat je dat allemaal leert in zon korte tijd. Misschien als aanvul als je al kennis hebt of opfriscursus. Ze kon ook niet vertellen hoeveel mensen aan een baan kwamen na dit gedaan te hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik wil best aannemen dat het UWV het wel prima vindt hoor, maar ik twijfel aan het nut voor jou, dan kan je dat budget wellicht beter elders besteden.
Ah dat ken ikquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik dus lastig want weet nooit zo goed of iets goed ruikt en dan heeft het in mijn hoofd ook gelijk een raar smaakje.
Ik kan hier niet over oordelen, ik heb een vers fobie, moet allemaal zo vers mogelijk zijn anders komt het mijn mond niet in.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:02 schreef liesje1979 het volgende:
Had gistermiddag pastasalade gemaakt, dat kan ik vanavond nog wel eten toch? Ben altijd een beetje een muts in zulke dingen.
Als je echt verder wilt in deze hoek kan je volgens mij beter zelf zoveel mogelijk oefenen en leren via youtube enzo en een portfolio op gaan bouwen. Veel nuttiger dan een cursusje waar je niet meteen een praktische toepassing bij hebt.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja heb er weinig vertrouwen in dat je dat allemaal leert in zon korte tijd. Misschien als aanvul als je al kennis hebt of opfriscursus. Ze kon ook niet vertellen hoeveel mensen aan een baan kwamen na dit gedaan te hebben
Tsja, wat zin erin inderdaad?quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik dus lastig want weet nooit zo goed of iets goed ruikt en dan heeft het in mijn hoofd ook gelijk een raar smaakje.
Heb het gelijk in de koelkast gezet. Euhm maceroni, ham, bieslook, ei, yoghurt, mayo, augurk en doperwten, misschien vergeet ik nog iets.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dat ken ik![]()
Maar als het koud was kan hetwat zit er allemaal in?
Ja naja zo extreem heb ik het niet, maar bewaar dingen nooit lang.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan hier niet over oordelen, ik heb een vers fobie, moet allemaal zo vers mogelijk zijn anders komt het mijn mond niet in.
Sinaasappelsap gooi ik na een uur al weg bijvoorbeeld
ja maar dan heb je geen papiertje en leer jezelf misschien verkeerde manieren aan. Dan denk ik eerder aan loi ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je echt verder wilt in deze hoek kan je volgens mij beter zelf zoveel mogelijk oefenen en leren via youtube enzo en een portfolio op gaan bouwen. Veel nuttiger dan een cursusje waar je niet meteen een praktische toepassing bij hebt.
moet wel kunnen tochquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb het gelijk in de koelkast gezet. Euhm maceroni, ham, bieslook, ei, yoghurt, mayo, augurk en doperwten, misschien vergeet ik nog iets.
[..]
Ja naja zo extreem heb ik het niet, maar bewaar dingen nooit lang.
Je weet dat het merendeel van de programmeurs het zichzelf heeft aangeleerd he?quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan heb je geen papiertje en leer jezelf misschien verkeerde manieren aan. Dan denk ik eerder aan loi ofzo
nee dat weet ik nietquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet dat het merendeel van de programmeurs het zichzelf heeft aangeleerd he?Ook in de webdesign hoek.
Eh, zolang je geen geschifte yoghurt ziet, zou ik het durven.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb het gelijk in de koelkast gezet. Euhm maceroni, ham, bieslook, ei, yoghurt, mayo, augurk en doperwten, misschien vergeet ik nog iets.
[..]
Ja naja zo extreem heb ik het niet, maar bewaar dingen nooit lang.
Whut?quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
Dan bij deze.quote:
Dit is hooguit een introductie. Een beetje wat ik net heb gedaan voor mijn collega's.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
nu krijg ik die offerte
Oef. Da's een heftige dag.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je gaat daar bar weinig te horen krijgen wat je zelf met wat moeite ook niet gratis overal op het web kan vinden. En met zo'n korte cursus gaan er niet ineens heel veel deuren bij werkgevers open.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja heb er weinig vertrouwen in dat je dat allemaal leert in zon korte tijd. Misschien als aanvul als je al kennis hebt of opfriscursus. Ze kon ook niet vertellen hoeveel mensen aan een baan kwamen na dit gedaan te hebben
hij doet nu zijn werk on the go dus?quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan bij deze.
M'n kerel ook, die heeft helemaal geen officiële "programmeeropleiding" gedaan, maar dat is wel z'n voornaamste bezigheid nu. Sterker nog, die moet nu programmeren in een taal die 'ie helemaal niet kent.
nou dat laatste had ik al bedacht jaquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Je gaat daar bar weinig te horen krijgen wat je zelf met wat moeite ook niet gratis overal op het web kan vinden. En met zo'n korte cursus gaan er niet ineens heel veel deuren bij werkgevers open.
Als je geen duidelijke lange termijnopleiding in deze richting achter je naam hebt (grafisch ontw/multimedia oid), kijken bedrijven naar of je een interessant portfolio hebt. Als je daar iets van kan laten zien maak je vaak al iets meer kans.
Dat betekent wel dat je zelf ws fictieve opdrachten/sites/projecten moet gaan bedenken, want echte opdrachten ga je natuurlijk niet hebben.
Maar het is dus geen werk dat je even in een week leert.
-wat IJsdraakje zegt
Gooit het over de schutting.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij doet nu zijn werk on the go dus?
Het uwv interesseert rt het niets wat ze uitgevenquote:Op donderdag 25 juni 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb de offerte doorgestuurd naar uvw. Benieuwd wat ze zeggen. Maar is het niet te doorzichtig om zo geld te verdienen?
Gelukkig zijn ze in z'n omgeving te lomp voor hippe managerpraat, anders werd ik helemaal gillend gek van het gemopper erover.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij doet nu zijn werk on the go dus?
Moet je dat zelf betalen dan? Als zij het aanbieden zou ik het nog overwegen, maar verwacht er geen wonderen van.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat laatste had ik al bedacht jaMaar dan laat ik deze gaan want zonde van het geld
nee als ze dit goedkeuren betaalt het uwv het.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Moet je dat zelf betalen dan? Als zij het aanbieden zou ik het nog overwegen, maar verwacht er geen wonderen van.
Maar het budget wat je beschikbaar hebt voor scholing zal niet onbeperkt zijn, neem ik aan?quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee als ze dit goedkeuren betaalt het uwv het.
Of zachtjes swingend dansende doperwtenquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, zolang je geen geschifte yoghurt ziet, zou ik het durven.
oh nee. geloof 2500 euroquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het budget wat je beschikbaar hebt voor scholing zal niet onbeperkt zijn, neem ik aan?
Leuke tegeltjeswijsheid voor op de wc.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
de tekste was iets anders. komt van virus waanzin
[ afbeelding ]
Dan helemaal niet doen inderdaad.quote:
Nee, da's sowieso zonde. Dansende doperwten moet je koesteren.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Of zachtjes swingend dansende doperwten
tja er werd „eindelijk“ eens geluisterd naar de „experten“ dus dat werd compleet uitgenutquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |