blijft gewoon een leuke gamequote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:56 schreef Drankster het volgende:
Is Diablo III: Eternal Collection wat betreft online coop? Is momenteel nooit zo goedkoop geweest: ¤17,49.
kan je niet gewoon een lange kabel trekken, t is toch maar tijdelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar meestal ligt de oorzaak een dagje later in het riool.
En nu ga ik iets van wifi uitzoeken om te kunnen game in de tuin. KPN's oplossing is alweer verouderd, die "Super" wifi is niet eens de nieuwste wifi-standaard
Laat ze eerst maar de laatste nieuwe bluetooth erin gooienquote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:33 schreef speknek het volgende:
WiFi 6 (802.11ax) maar ik acht het onwaarschijnlijk dat PS5 dit ondersteunt, waarschijnlijk is het dan nog steeds 5G (802.11ac). Als je PS5 dicht bij de router zit is een gewone 5G router dus prima. De tuin zal ie niet halen, dan kun je het beste Mesh Wifi nemen.
Of gewoon een range extender.
edit: oh superwifi is ook gewoon een mesh router
edit2: ik zie dat sommige mensen speculeren dat PS5 misschien wel WiFi 6 krijgt, dan kun je dus een WiFi 6 Mesh router kopen, bijv. https://www.netgear.com/orbi/rbk852.aspx maar ik zou nog even afwachten. Ook omdat deze 790 euro kosten.
Wat, we zijn het nieuwe Midden-Oosten hier met deze temperaturen, dit is niet tijdelijk!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je niet gewoon een lange kabel trekken, t is toch maar tijdelijk
Mja, daar zit je dan met een Sony 1000XM3: dikke fuck jou van Sonyquote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar de laatste nieuwe bluetooth erin gooienblijft belachelijk dat ze hun eigen high end headsets niet ondersteunen
ja preciesquote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, daar zit je dan met een Sony 1000XM3: dikke fuck jou van Sony
Nou ja, je kunt natuurlijk de koptelefoon verbinden aan de controller, maar dat is dan wel een faal als je eigenlijk wireless wilEn de surround werkt dan niet
Immigranten hebben niet hun eten en geloof meegenomen maar ook hun weer!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat, we zijn het nieuwe Midden-Oosten hier met deze temperaturen, dit is niet tijdelijk!
Alle games die ooit in plus zaten plus twee triple A titles!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:05 schreef DKUp het volgende:
Volgende week pas de PS Plus-aankondiging.
10 Jaar PS Plus
Indies met outdated graphicsquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alle games die ooit in plus zaten plus twee triple A titles!
Zou niet eens weten wat ik zou claimen als spel eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:05 schreef DKUp het volgende:
Volgende week pas de PS Plus-aankondiging.
10 Jaar PS Plus
Horizon, Days Gone, Spider-Man, Dreams en Uncharted TLL mogen wel digitaal beschikbaar komen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou niet eens weten wat ik zou claimen als spel eigenlijk.
Is weinig dat ik nog zou willen.
Gelukkig gaat de PS5 dat compleet anders doen.....quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
De allereerste games waren trouwens ook al ruk he. Remasters, ports en mobile games.
na 1 jaarquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
De allereerste games waren trouwens ook al ruk he. Remasters, ports en mobile games.
Ik bedoel PS+ hequote:
Oh oeps.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bedoel PS+ he
Dat PS2 wel aardige games had weet iedereen. De launch line-up was overigens niet veel soeps.
PS Plus, we love itquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:22 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Oh oeps.
Nu aan het einde van de generatie is het ook meer verkapte reclame. Even je expansion packs proberen te verkopen, of deel 1 van een spel weggeven als deel 2 eraan komt.
Maar ach voor die paar euro.
Je hebt een stand nodig.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie heeft hier zijn PS4 vertikaal staan, en gebruik je daar een stand voor?
Ja, m'n ps4 pro staat verticaal en heb er een stand onder zitten waar ook 2 kleine fans inzittenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klinkt op zich interessant, maar ik heb weinig zin in nķg een apparaat dat stroom nodig heeft. Wil juist minderenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ja, m'n ps4 pro staat verticaal en heb er een stand met 2 kleine fans inzitten
En de stand is ook gelijk m'n oplaadstation voor de controllers
Het helpt niet het lawaai te verzachten maar doet z'n werk wel
Niet twijfelen, hele toffe game en inderdaad niet al te lang. Gameplay is meer dan prima en gevarieerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:31 schreef Kickinalfa het volgende:
Twijfel over control,schijnt super vet te zijn en duurt niet te lang.
Mijn rdr2 playthrough schiet namelijk echt niet op
Disco Elysium moet eerst maar eens naar de Switch komen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:24 schreef KennyPowers het volgende:
Disco Elysium is getting a TV series adaption, produced by dj2 Entertainment (Sonic The Hedgehog 2020)
nog meer series
100 time trials joepiequote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:19 schreef DKUp het volgende:
Rumor: Crash Bandicoot 4 100+ levels
[ afbeelding ]
Gamestop e-mail.....
Crash 1 has 26 levels, Crash 2 has 27 and Crash 3 32 without boss battles.....
Hopelijk krijgen Crash Bandicoot N’Sane Trilogy en Spyro Reignited Trilogy een PS5-update zoals Crash 4
Tja, 100+ zegt niet heel veel. Mario 64 had maar 15 'levels'.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:19 schreef DKUp het volgende:
Rumor: Crash Bandicoot 4 100+ levels
[ afbeelding ]
Gamestop e-mail.....
Crash 1 has 26 levels, Crash 2 has 27 and Crash 3 32 without boss battles.....
Hopelijk krijgen Crash Bandicoot N’Sane Trilogy en Spyro Reignited Trilogy een PS5-update zoals Crash 4
Ik heb 4 pootjes onder de pootjes van de ps4 geplakt waardoor ie 3cm hoger staat en er dus lucht onder door kan. Werkt prima met m’n day one. Bij m’n 360 had ik dat ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
De levels in Crash zijn niet echt lang, Niet zoals de open-werelden van Super Mario 64.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, 100+ zegt niet heel veel. Mario 64 had maar 15 'levels'.
Ziet er wel tof uitquote:
Ik zat vooral aan stabiliteit te denken, niet aan airflow. Ding gaat in een kast met dichte deur waarschijnlijk (achter glas zodat het wel zichtbaar is).quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik heb 4 pootjes onder de pootjes van de ps4 geplakt waardoor ie 3cm hoger staat en er dus lucht onder door kan. Werkt prima met m’n day one. Bij m’n 360 had ik dat ook.
Precies mijn punt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
De levels in Crash zijn niet echt lang, Niet zoals de open-werelden van Super Mario 64.
Dying light is toch een game uit 2014 oid. Brengen ze daar nu DLC voor uit?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uitGameplay mechanics van Dying Light lenen zich hier ook prima voor. Hopelijk een stuk beter dan Bad Blood, dat was wel echt een gedrocht imo.
ja, geen standquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
In een budgetbak een game vinden die verkeerd geprijsd isquote:
Ik verkoop gewoonweg geen games. En ik wil geen DJ zijn, dus lekker alles op HDDquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:02 schreef Jimbo het volgende:
Maar wacht, pheno wil nu weer even stoer doen dat hij zn games gratis krijgt als psn code
Yes sir, Dying Light is één van de beste "post-release-content"-onderhouden games die er bestaat. Zie bijv. dit (en dan vooral de reacties): Dying Light krijgt Hellraid als DLCquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dying light is toch een game uit 2014 oid. Brengen ze daar nu DLC voor uit?
Amen broederquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verkoop gewoonweg geen games. En ik wil geen DJ zijn, dus lekker alles op HDD
Gamesharkquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:07 schreef DKUp het volgende:
Sharknado Genot, kan WB Games daar geen game van maken,
Maneatered
en dan 100 delen doorspitten omdat je ooit de codes van herretic ofzo had gezien erinquote:
Nioh 2, Streets of Rage 4, Desperados 3, trials of manaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:39 schreef DKUp het volgende:
Bijna tijd voor Ghost of Tsushima, dat is wel snel na TLOU Part II.
We hebben echt maanden bagger gehad buiten FF7 Remake.
Ik denk COD MW 2019 nog de laatste game was die ik te pruimen vond en daarvoor Days Gone en Resident Evil 2 Remake.
#onpopulairemening
Wel een beetje chaotisch filmpje.quote:
Ik denk dat het een veeeet stom spel is. En dat het tegenvalt enzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:39 schreef DKUp het volgende:
Bijna tijd voor Ghost of Tsushima, dat is wel snel na TLOU Part II.
We hebben echt maanden bagger gehad buiten FF7 Remake.
Ik denk COD MW 2019 nog de laatste game was die ik te pruimen vond en daarvoor Days Gone en Resident Evil 2 Remake.
#onpopulairemening
Dat heeft iedereen al jaren, maar Ubisoft-medewerkers waren te druk met aanrandenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 05:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb wel zin in Assassin's Creed Japan
Speel je toch lekker Gaylords of Tsushima?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 05:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga ik ook vrijwel zeker doen. Maar pas op de GayStation 5 natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Speel je toch lekker Gaylords of Tsushima?
Nope gewoon plat.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat doe ik hier ook altijd. En hij staat volledig vrij.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik heb 4 pootjes onder de pootjes van de ps4 geplakt waardoor ie 3cm hoger staat en er dus lucht onder door kan. Werkt prima met m’n day one. Bij m’n 360 had ik dat ook.
Dat had ik zeven jaar geleden ook en toen kwamen Bioshock Infinite, The Last Of Us en GTA V nog uit voor de PS3. Batman Arkham Origins zelfs overgeslagen, want daar zou toch wel een PS4-versie van komen dacht ikquote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:27 schreef RickoKun het volgende:
Heb eigenlijk geen zin meer om "nieuwe" games te kopen. Wacht wel op de ps5
Als je Persona 5 nog niet gespeeld hebt dan die sowieso spelen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:12 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Vraagje voor de jrpg fans hier. Welke game heeft de beste character ontwikkeling en veel build mogelijkheden? Liefst ook met heel veel loot.
Alleen PS4?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:12 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Vraagje voor de jrpg fans hier. Welke game heeft de beste character ontwikkeling en veel build mogelijkheden? Liefst ook met heel veel loot.
Ik heb dat met Cyberpunk.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:27 schreef RickoKun het volgende:
Heb eigenlijk geen zin meer om "nieuwe" games te kopen. Wacht wel op de ps5
Ga je leuk vindenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:26 schreef Drankster het volgende:
Diablo 3 gekocht. Heb de game alleen gespeeld met de PC launch. Ben benieuwd naar de multiplayer.
Liever een game zonder dat sociaal/school deel. Ik zoek meer iets als diablo maar dan jrpg.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Als je Persona 5 nog niet gespeeld hebt dan die sowieso spelen.
Ja liefst wel.quote:
Toevallig, ik ook sinds gister. Disc versie voor¤ 15. Eternal collectionquote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:26 schreef Drankster het volgende:
Diablo 3 gekocht. Heb de game alleen gespeeld met de PC launch. Ben benieuwd naar de multiplayer.
twitter:WBGamesMTL twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 21:29:55Aujourd'hui, c'est ā Gregory Belacel de nous raconter son amour pour les jeux vidéo! Et vous, avec quelle console avez-vous commencé ?
🕹
Today, it's Gregory's turn to tell us about his love for video games! And you, which console did you start with?
#PlayTogether #PlayAtHome https://t.co/07IspiIHJn reageer retweet
Ex-IGN Alanah komt uit de kast als panseksueeltwitter:TellMeWhyGame twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 17:05:30Meet Michael Abila, Alyson's best friend and coworker!
Michael is a queer Tlingit man who's studying to become a chef. He has plans to leave Delos Crossing and move to Juneau. https://t.co/FlnEDFgCIg reageer retweet
Stel je voor dat Nintendo hun personages zo zou introduceren.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:05 schreef DKUp het volgende:
Ex-IGN Alanah komt uit de kast als panseksueeltwitter:TellMeWhyGame twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 17:05:30Meet Michael Abila, Alyson's best friend and coworker!
Michael is a queer Tlingit man who's studying to become a chef. He has plans to leave Delos Crossing and move to Juneau. https://t.co/FlnEDFgCIg reageer retweet
[ afbeelding ]
Het gamenieuws
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stel je voor dat Nintendo hun personages zo zou introduceren.
Ontmoet Peach. Een sterke onafhankelijke vrouw die in haar eentje een koninkrijk vol paddestoelen regeert. In haar vrije tijd bakt ze graag taarten.
Ontmoet Bowser. Een single vader met acht kinderen. Ondanks de afwezigheid van een moeder groeien de kinderen op tot ware baasjes.
Ontmoet Birdo. Deze genderneutrale roze eierspuger trekt zich van niemand wat aan. In hun vrije tijd werken ze aan een carričre als trompettist.
Gelukkig zijn die Japanners heerlijk conservatief.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stel je voor dat Nintendo hun personages zo zou introduceren.
Ontmoet Peach. Een sterke onafhankelijke vrouw die in haar eentje een koninkrijk vol paddestoelen regeert. In haar vrije tijd bakt ze graag taarten.
Ontmoet Bowser. Een single vader met acht kinderen. Ondanks de afwezigheid van een moeder groeien de kinderen op tot ware baasjes.
Ontmoet Birdo. Deze genderneutrale roze eierspuger trekt zich van niemand wat aan. In hun vrije tijd werken ze aan een carričre als trompettist.
Die geven gewoon de measurementsquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:24 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die Japanners heerlijk conservatief.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die geven gewoon de measurements
[ afbeelding ]
ja al sinds feb ofzoquote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
goede co-op game ook
heb je alweer een nieuw vriendinnetje Jimbo?
Staat geen gender bij dus wel helemaal sjw approved anno 2020quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die geven gewoon de measurements
[ afbeelding ]
Ach, je kunt niet Al je hobbies delen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja al sinds feb ofzo
alleen deze gamed nietNu een stukje TLOu 2 meegekeken, maar volgens mij viel dat niet echt in de smaak
Laat maar lekker bij team ninja. Al mogen ze wel een tandje bijzetten, niet al hun resources in die boob-engine stoppenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:35 schreef DKUp het volgende:
Als DOA door een westerse ontwikkelaar wordt overgenomen krijgen we minimaal een transgender en een homofiel.
Biseksueel is te veilig.
Ik in Assassins Creed Amsterdamquote:Op zaterdag 27 juni 2020 05:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zag die aanbieding ook, maar niet gedaan omdat ik niks aan 4 controllers heb.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik in Assassins Creed Amsterdam![]()
VOC mentaliteit, toch?! /Balkelllende
Ondertussen voor 25 euro een nieuwe dualshock 4 gescoord met Spidey erbij. Als de nieuwe voor de PS5 toch meer van hetzelfde + Miles dlc is dan nu maar uitspelen op mijn pro.
Of inruilen tegen TloU2 maar ik ben niet into the division meets Uncharted storytelling. Als er nu een mod is om infected in Crash Bandicoot te veranderenBen wss een van de weinige die daarom TLoU op zowel PS3 als PS4 met de remix nog niet heeft gespeeld.
wat een kutwijfquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja al sinds feb ofzo
alleen deze gamed nietNu een stukje TLOu 2 meegekeken, maar volgens mij viel dat niet echt in de smaak
Ik heb nog twee prima functionerende dualshocks liggen. Dus beetje overbodig zo'n derde. Had alleen geen zin om de game of controller te annuleren. Las dat sommigen namelijk Spidey cancelen om zo de controller voor 12 euro te krijgenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag die aanbieding ook, maar niet gedaan omdat ik niks aan 4 controllers heb.
Meer als DOA 2-5 Last Round graagquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat maar lekker bij team ninja. Al mogen ze wel een tandje bijzetten, niet al hun resources in die boob-engine stoppen
quote:
Oh dat is lief van je, die van jou behandel ik juist altijd als een stuk vuil. Vind ze leuk enzoquote:
Slim, slim.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb nog twee prima functionerende dualshocks liggen. Dus beetje overbodig zo'n derde. Had alleen geen zin om de game of controller te annuleren. Las dat sommigen namelijk Spidey cancelen om zo de controller voor 12 euro te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |