abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193776360

Welkom in het Beursvloer-topic waarin je de beurzen en de laatste economische nieuws kunt volgen.

Noot: het innemen van een bepaalde positie geschiedt geheel op eigen risico, ook het overnemen van een beleggingsstrategie van andere users is dus geheel op eigen risico.

Nederlands
BNR Nieuwsradio
IEX
RTL Z

Internationaal
Bloomberg
CNBC
MarketWatch
Seeking Alpha
Finviz
Börse Online

Alle oude topics, mét titel, vind je hier

"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193782561
Wie heeft aandelen in Wirecard hier?
pi_193796942
Amazon boven de 2700 dollar, met deze trend staat hij volgende week boven de 2800 :X
BlaBlaBla
  vrijdag 26 juni 2020 @ 10:07:03 #4
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193797040
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:58 schreef Soldier2000 het volgende:
Amazon boven de 2700 dollar, met deze trend staat hij volgende week boven de 2800 :X
Ja dat komt allemaal wel goed

https://finance.yahoo.com/quote/AMZN?p=AMZN&.tsrc=fin-srch

Rocket boys zou Trump zeggen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_193797252
quote:
Sowieso nauwelijks geraakt door corona:

Mooi aandeel voor een tweede golf ;)
pi_193798420
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:20 schreef Heph844 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat is precies de reden waarom die aandeel stijgt, net als Shopify.

Een tweede golf = lockdown = meer web orders.
BlaBlaBla
pi_193798675
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:20 schreef Heph844 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Kunnen we niet Ahold veel groter maken in de webwinkels. Bol.com is dik eindbaas. Misschien Coolblue gebruiken als fusiepartner o.i.d.

Want ik heb een gezonde hekel aan Amazon.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193799934
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:59 schreef ludovico het volgende:
Kunnen we niet Ahold veel groter maken in de webwinkels. Bol.com is dik eindbaas. Misschien Coolblue gebruiken als fusiepartner o.i.d.
Zullen ze wel de hoofdprijs voor moeten betalen aan de Van der Vormpjes.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_193806898
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 13:24 schreef nostra het volgende:

[..]

Zullen ze wel de hoofdprijs voor moeten betalen aan de Van der Vormpjes.
Zal best, maar dat Amazon moet natuurlijk niet de grote speler worden.
pi_193807271
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 21:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zal best, maar dat Amazon moet natuurlijk niet de grote speler worden.
Amazon is niet zo waardevol voor het pakjesverschuiven, maar voor de logistieke kennis en AWS. Dat heeft Bol en ook Coolblue niet.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
pi_193807368
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 21:35 schreef nostra het volgende:

[..]

Amazon is niet zo waardevol voor het pakjesverschuiven, maar voor de logistieke kennis en AWS. Dat heeft Bol en ook Coolblue niet.
AWS?
pi_193807398
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 21:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

AWS?
Amazon Web Services. "De cloud".
pi_193808556
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 21:42 schreef nostra het volgende:

[..]

Amazon Web Services. "De cloud".
Owwwwwwwwwwww

PostNL koop je voor 1000 miljoen ofzo. Pakjes onderdeel, logistiek kan je zo opkopen.
  maandag 29 juni 2020 @ 14:05:12 #14
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193844322
Is het gangbaar om met kleine bedragen in aandelen te handelen? Als je bijv met 100,- een aandeel koopt ben je dus al 4% kwijt aan transactiekosten (aankoop en verkoop). Dan kun je dus al nooit op volume traden omdat je marge daar te beperkt is.

Net een paar aandeeltjes gekocht en die zijn gelijk met 5% omhoog geschoten. Met crypto kun je dan zo verkopen en in je zak steken ;(
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_193847269
Ik heb hetzelfde probleem
  maandag 29 juni 2020 @ 20:08:40 #16
256666 leeell
I know you're lonely
pi_193849034
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 14:05 schreef Quotidien het volgende:
Is het gangbaar om met kleine bedragen in aandelen te handelen? Als je bijv met 100,- een aandeel koopt ben je dus al 4% kwijt aan transactiekosten (aankoop en verkoop). Dan kun je dus al nooit op volume traden omdat je marge daar te beperkt is.

Net een paar aandeeltjes gekocht en die zijn gelijk met 5% omhoog geschoten. Met crypto kun je dan zo verkopen en in je zak steken ;(
Gratis brokers, i.e. bux zero oid. Stuk goedkoper maar niet geschikt voor grotere bedragen, ETF's, opties of whatever. Ook stuk minder aanbod.

Maar prima om mee te beginnen. Zelf daghandel ik er een beetje op en heb ik voor de serieuze zaken een andere broker.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  maandag 29 juni 2020 @ 22:35:13 #17
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193851536
quote:
2s.gif Op maandag 29 juni 2020 20:08 schreef leeell het volgende:

[..]

Gratis brokers, i.e. bux zero oid. Stuk goedkoper maar niet geschikt voor grotere bedragen, ETF's, opties of whatever. Ook stuk minder aanbod.

Maar prima om mee te beginnen. Zelf daghandel ik er een beetje op en heb ik voor de serieuze zaken een andere broker.
Zit nu bij etoro
pi_193854010
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 14:05 schreef Quotidien het volgende:
Je geeft zelf het antwoord al. Het is niet logisch om met zulke kleine bedragen in aandelen te handelen. Zelfs al heb je een zeer goedkope broker. Ik zou met minimaal enkele duizenden euro's beleggen.

Je zou met enkele honderden euro's kunnen beleggen door het als leer proces te beschouwen. Ook met kleinere bedragen voel je de emoties bij winst en verlies en leer je jezelf beter kennen als belegger. Met een 'virtuele portfolio' werkt dat meestal niet. Met 1 aandeel ben je al mede-eigenaar van een bedrijf. Dit kan motiverend werken om het jaarverslag eens door te nemen of de jaarvergadering te bezoeken. Uiteraard heeft zo'n leerproces alleen zin als je van plan bent om ooit met grotere bedragen te beleggen.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 09:56:04 #19
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_193855384
Heeft iemand nog goedkoop Wirecard ingeslagen afgelopen dagen?
pi_193857819
Ja, gewoon om eens te volgen hoe zo’n situatie verloopt. Stijgt en daalt per sec haha. Klein bedrag trouwens hoor.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 15:38:06 #21
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_193860062
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 12:45 schreef Raw85 het volgende:
Ja, gewoon om eens te volgen hoe zo’n situatie verloopt. Stijgt en daalt per sec haha. Klein bedrag trouwens hoor.
70% gepakt, was rond de 150% maar de daling werd me te veel.
pi_193862059
PostNL _O_

Nog ff 150% en ik ben weer blij. 4.5 ofzo lijkt me mooie koers.
pi_193863087
Goud stijgt ook gigantisch. Wat extra bizar is dat het voornamelijk institutionele vraag is die de prijs opdrijft. Zouden de hoge inflatieverwachtingen dan toch niet volledig uit de lucht gegrepen zijn?
One man's trash, another man's treasure.
  donderdag 2 juli 2020 @ 14:24:57 #24
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_193889524
Ze zeggen toch altijd dat het slechte nieuws al verwerkt is in de koers?

BAM komt met winstwaarschuwing. Wordt geraakt door coronacrisis en problemen bij BAM International. Verlies van 130- tot 150 miljoen (verlies voor belastingen).

Je wist dat deze waarschuwing ging komen maar toch zakt de koers 13 procent. We gaan nog harde klappen krijgen aankomend half jaar.
pi_193889847
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 19:25 schreef Arkai het volgende:
Goud stijgt ook gigantisch. Wat extra bizar is dat het voornamelijk institutionele vraag is die de prijs opdrijft. Zouden de hoge inflatieverwachtingen dan toch niet volledig uit de lucht gegrepen zijn?
Dat sowieso niet.
pi_193889854
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:24 schreef Sunri5e het volgende:

BAM komt met winstwaarschuwing. Wordt geraakt door coronacrisis en problemen bij BAM International. Verlies van 130- tot 150 miljoen (verlies voor belastingen).

Je wist dat deze waarschuwing ging komen maar toch zakt de koers 13 procent. We gaan nog harde klappen krijgen aankomend half jaar.
Je hebt ze keihard nodig maar nog steeds gaan ze keihard failliet. Toch vreemd. Bouwen we zoveel minder dan 20 jaar terug?

In Engeland is er al een bouwer stuk gegaan paar jaar terug.
  donderdag 2 juli 2020 @ 16:11:17 #27
323876 michaelmoore
pi_193890892
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:24 schreef Sunri5e het volgende:

Ja in Nederland bouwen er niet meer he , we hebben hier last van stikstof en PFAS

al sinds 2011 niet meer
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 2 juli 2020 @ 16:12:51 #28
323876 michaelmoore
pi_193890914
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 19:25 schreef Arkai het volgende:
alleen de inflatie die merk je niet, pas over een jaar als de grondstoffen die fors duurder worden , leiden tot hogere prijzen, dan gaat ook de rente flink omhoog
pi_193891788
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 16:12 schreef michaelmoore het volgende:
dan gaat ook de rente flink omhoog
Hier zit ik ff niet op te wachten, doe maar ff inflatie zonder rente.
Gratis geld.
pi_193891852
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 18:11 schreef ludovico het volgende:
PostNL _O_

Nog ff 150% en ik ben weer blij. 4.5 ofzo lijkt me mooie koers.
Hoeveel aandelen heb je in PostNL en waarom?
  donderdag 2 juli 2020 @ 18:29:34 #31
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193892649
Wat denken jullie van Nio? Kan nog wel eens de lucht in gaan.
pi_193892725
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 16:12 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

alleen de inflatie die merk je niet, pas over een jaar als de grondstoffen die fors duurder worden , leiden tot hogere prijzen, dan gaat ook de rente flink omhoog
Dat klopt. Er wordt zelfs gesproken over een potentiële stijging van de CPI-inflatie van 5-10% binnen 1 tot 3 jaar. In principe is dat het mikpunt van de centrale banken sinds lange tijd maar is het ze tot zover niet gelukt.

De rente zal inderdaad omhoog gaan maar als je daar nu van wil profiteren moet je of inflation linked bonds gaan kopen op jezelf diep in de schulden steken tegen lage rente en hier inflatiegevoelige assets mee kopen (= gratis geld als de inflatie stijgt). Goud is dan natuurlijk een vreemde eend in de bijt omdat we vaak in de veronderstelling zijn dat dit een waardevaste commodity is maar in werkelijkheid een enorm volatiele klasse is om in te beleggen. Waarom centrale banken massaal goud opkopen kan ik dan ook niet helemaal plaatsen.
  donderdag 2 juli 2020 @ 18:39:25 #33
323876 michaelmoore
pi_193892811
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 18:34 schreef Arkai het volgende:

[..]

Dat klopt. Er wordt zelfs gesproken over een potentiële stijging van de CPI-inflatie van 5-10% binnen 1 tot 3 jaar. In principe is dat het mikpunt van de centrale banken sinds lange tijd maar is het ze tot zover niet gelukt.

De rente zal inderdaad omhoog gaan maar als je daar nu van wil profiteren moet je of inflation linked bonds gaan kopen op jezelf diep in de schulden steken tegen lage rente en hier inflatiegevoelige assets mee kopen (= gratis geld als de inflatie stijgt). Goud is dan natuurlijk een vreemde eend in de bijt omdat we vaak in de veronderstelling zijn dat dit een waardevaste commodity is maar in werkelijkheid een enorm volatiele klasse is om in te beleggen. Waarom centrale banken massaal goud opkopen kan ik dan ook niet helemaal plaatsen.
https://finance.yahoo.com/quote/FSM/

https://finance.yahoo.com/quote/NEM?p=NEM&.tsrc=fin-srch
pi_193892829
  donderdag 2 juli 2020 @ 18:41:39 #35
323876 michaelmoore
pi_193892838
quote:
5s.gif Op donderdag 2 juli 2020 18:40 schreef Arkai het volgende:

[..]

Ik snap de boodschap niet.
voorbeeld van een silver stock

erg beweeglijk dat wel, maar inflatie proof
pi_193892884
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 18:34 schreef Arkai het volgende:
Er wordt zelfs gesproken over een potentiële stijging van de CPI-inflatie van 5-10% binnen 1 tot 3 jaar.
En ook over stagflatie. Er zal best wel wat opwaartse druk op de cpi komen, maar ik vraag me af of zulke percentages kunnen landen in een economie waar structureel minder te besteden is.

quote:
In principe is dat het mikpunt van de centrale banken sinds lange tijd maar is het ze tot zover niet gelukt.
Ik denk dat dat juist het horrorscenario voor cb's wordt. Ja, dat is feitelijk hun enige mandaat, maar ze hebben zich nu diep ingegraven in, feitelijk, het backstoppen van van alles en nog wat dat uiteindelijk alleen maar mogelijk is of blijft bij een constante lage rente.
  donderdag 2 juli 2020 @ 18:59:47 #37
323876 michaelmoore
pi_193893110
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 18:44 schreef nostra het volgende:

[..]

En ook over stagflatie. Er zal best wel wat opwaartse druk op de cpi komen, maar ik vraag me af of zulke percentages kunnen landen in een economie waar structureel minder te besteden is.
[..]

Ik denk dat dat juist het horrorscenario voor cb's wordt. Ja, dat is feitelijk hun enige mandaat, maar ze hebben zich nu diep ingegraven in, feitelijk, het backstoppen van van alles en nog wat dat uiteindelijk alleen maar mogelijk is of blijft bij een constante lage rente.
En wat denk je van het pensioen schandaal??

Al twaalf jaar zijn pensioenen niet meegegaan met de inflatie , terwijl huren in die tijd extra omhoog zijn gegaan met 2,5% bovenop de inflatie

De pensioen afdrachten zijn jaarlijks fors gestegen
De rendementen waren volgens ABP .nl gemiddeld 7% per jaar en ga je dood dan is je vermogen weg

Nu wil men zelfs nog extra gaan korten terwijl het totaal vermogen gestegen is tot meer dan 1500 miljard euro
En weet jij wat je gaat krijgen , als je ooit pensioen krijgt ??

Iedere jaar gaat er 30 miljard euro in de pot
pi_193893159
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 18:59 schreef michaelmoore het volgende:
En weet jij wat je gaat krijgen , als je ooit pensioen krijgt ??
Neuh, daarom maak ik me ook niet zo druk wat het DC potje dat in rendementslurpende fondsen-van-fondsen belegt uiteindelijk oplevert, maar regel ik zelf wel wat.
  donderdag 2 juli 2020 @ 19:03:20 #39
323876 michaelmoore
pi_193893182
quote:
12s.gif Op donderdag 2 juli 2020 19:02 schreef nostra het volgende:

[..]

Neuh, daarom maak ik me ook niet zo druk wat het DC potje dat in rendementslurpende fondsen-van-fondsen belegt uiteindelijk oplevert, maar regel ik zelf wel wat.
weet jiij wat je er via de werkgever maandelijks in stopt

met een 50.000 euro bruto ?/

8000 euro per jaar
https://www.nationalevaca(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Berekening Grondslag Perc Bruto-netto Loon LH Werkgever
Salaris 4000,00 4000,00 4000,00
Pensioenpremie ABP 3136,67 7,470 234,31- 234,31- 546,72
AOP-premie ABP 2536,67 0,150 3,81- 3,81- 8,87
Premie IVP 4320,00 2,600 112,32
Loon LH 3761,88
Loonheffing 3761,88 1025,00-
Werkgeversheffing Zvw 3761,88 6,700 252,04
UFO 3761,88 0,680 25,58
WAO/WIA 3761,88 7,270 273,49
Whk 3761,88 1,280 48,15
NETTO/TOTAAL 2736,88 5267,17

[ Bericht 18% gewijzigd door michaelmoore op 02-07-2020 19:08:58 ]
pi_193893425
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 19:03 schreef michaelmoore het volgende:
weet jiij wat je er via de werkgever maandelijks in stopt

met een 50.000 euro bruto ?/
Ja, dat zijn bizarre premies, maar nee, die ken ik niet, want ik zal niet snel bij het ABP of PFZW aangesloten zijn. ;) Nu zit jij overigens aan de goede kant met jouw leeftijd, dus ik zie geen reden tot klagen.

Maar goed, het gaat hier over de beurs. :)
pi_193893576
Dubbelpost*

[ Bericht 97% gewijzigd door Sucuk op 02-07-2020 20:02:31 ]
  donderdag 2 juli 2020 @ 19:51:05 #42
323876 michaelmoore
pi_193893874
quote:
12s.gif Op donderdag 2 juli 2020 19:16 schreef nostra het volgende:

[..]

Ja, dat zijn bizarre premies, maar nee, die ken ik niet, want ik zal niet snel bij het ABP of PFZW aangesloten zijn. ;) Nu zit jij overigens aan de goede kant met jouw leeftijd, dus ik zie geen reden tot klagen.

nog ff

8000 euro maal 40 jaar rendement 7% = 500.000 euro
zeg jij , ach kan mij t schelen
Me beleggen ga je dat niet verdienen

Dat de FNV dat namens ons mag regelen is volslagen idioot
pi_193895020
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 17:33 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Hoeveel aandelen heb je in PostNL en waarom?
Ehhh op dit moment +- 1/3e van mijn totale portefeuille waarde.

Bedrijf maakt onder normale omstandigheden - naar mijn idee - zo een cent of 20 winst per aandeel. Ik vind het zelf een groeibedrijf / overname kandidaat qua pakjes. Pakjes is 60% van de winst of iets dergelijks... En met die 20 cent reken ik niet de overname van Sandd mee.

Als monopolist mogen ze 9% return op assets behalen op de post, dat is naar mijn idee ook een mooie regeling.

Ik zie daar verder ook gewoon synergie mogelijkheden met de pakjesman. Als er dermate weinig post bezorgd gaat worden geef je het gewoon mee met de pakjes bode, die dropt het wel in de brievenbus voor een cent of 30-40.

Keb er wel vertrouwen in dat ze op oude dividend voet ook doorgaan, dat was ook gewoon 20 cent. Ik verwacht winsten tussen 20-40 cent per aandeel. Afhankelijk van welk termijn we praten.

Sandd zal bijna geïntegreerd zijn in het totale plaatje.
Corona maakt de pakket bezorging ook weer 50% extra druk.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 16:22:37 #44
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_193908130
jongons, ik heb al vaak gezegd uranium, maar nu lijkt het toch wel echt te gaan gebeuren.

Hier wat recent theses

https://www.theassay.com/(...)w-918382730424885248

https://twitter.com/quakes99/status/1278880889561178112
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_193908581
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:22 schreef One_conundrum het volgende:
jongons, ik heb al vaak gezegd uranium, maar nu lijkt het toch wel echt te gaan gebeuren.
Ik wilde UPC nog kopen, maar op de TSX op DeGiro lijk je alleen op closingprijs te kunnen handelen, dat schiet niet echt op. :')
pi_193908976
Wat stukjes Arrow Global opgepakt. Kopen non-performing loans op van financials (kapitaalintensief) en servicen die portefeuilles voor derden (kapitaalarm), prima combo op zich. Hebben paar jaar terug nog Vesting en Focum in NL van HAL gekocht.

Hard afgestraft door corona, maar nmm op de middellange termijn juist een prima opportunity, die npl's komen straks (12-18 maand) echt tegen ramsjprijzen op de markt met IFRS9/Basel-IV, terwijl ook de koopkant opdroogt en zij door een combo van fund management en eigen kapitaal in ieder geval 1 miljard aan onbenut capital commitment hebben staan. Op korte termijn zal asset management / servicing business juist een vlucht nemen - ze betalen ook hun furloughed werknemers 100 procent door om straks meteen te kunnen schakelen.

Wel tikkeltje agressief gefinancierd met 4x ebitda, dus niet iedereen moet meteen in forbearance mode schieten, maar debt maturet pas in 2024 en rechtbanken zijn inmiddels weer open, dus dat hele proces moet weer gaan lopen.

Voor een termijn van een jaar of twee.

[ Bericht 1% gewijzigd door nostra op 03-07-2020 17:26:30 ]
pi_193910275
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:22 schreef One_conundrum het volgende:

Hier wat recent theses

https://www.theassay.com/(...)w-918382730424885248

https://twitter.com/quakes99/status/1278880889561178112
Keb al wat.... Hoeveel keer over de kop denk je dan? Cameco heb ik.
pi_193910308
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:21 schreef nostra het volgende:
Wat stukjes Arrow Global opgepakt. Kopen non-performing loans op van financials (kapitaalintensief) en servicen die portefeuilles voor derden (kapitaalarm), prima combo op zich. Hebben paar jaar terug nog Vesting en Focum in NL van HAL gekocht.

Hard afgestraft door corona, maar nmm op de middellange termijn juist een prima opportunity, die npl's komen straks (12-18 maand) echt tegen ramsjprijzen op de markt met IFRS9/Basel-IV, terwijl ook de koopkant opdroogt en zij door een combo van fund management en eigen kapitaal in ieder geval 1 miljard aan onbenut capital commitment hebben staan. Op korte termijn zal asset management / servicing business juist een vlucht nemen - ze betalen ook hun furloughed werknemers 100 procent door om straks meteen te kunnen schakelen.

Wel tikkeltje agressief gefinancierd met 4x ebitda, dus niet iedereen moet meteen in forbearance mode schieten, maar debt maturet pas in 2024 en rechtbanken zijn inmiddels weer open, dus dat hele proces moet weer gaan lopen.

Voor een termijn van een jaar of twee.
Risky.
pi_193910511
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:41 schreef ludovico het volgende:
Risky.
Klopt.
pi_193910531
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:55 schreef nostra het volgende:

[..]

Klopt.
Jij houdt wel van risky? ~O>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')