quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:00 schreef BasEnAad het volgende:
Calvin Klein verkoopt nu ook springkussens?
BPA is nu de vijand.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:04 schreef Hamzoef het volgende:
1999 was nog beter.
Als werden we toen wel héél erg bang gemaakt met de millenniumbug die mogelijk heel de wereld in chaos zou doen storten. :’)
quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:00 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind het juist goed dat ook commerciele modebedrijven zich het lot van de walvis aantrekken en daar aandacht op vestigen!quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:56 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht lijkt me duidelijk.
Deze neger doet tenminste zijn best om blank te zijn. Kun je van Akwasi niet zeggen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:01 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[ afbeelding ]
C&A doet ook mee. Al twijfelen ze nog een beetje.
1979 was nog beter.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:04 schreef Hamzoef het volgende:
1999 was nog beter.
Als werden we toen wel héél erg bang gemaakt met de millenniumbug die mogelijk heel de wereld in chaos zou doen storten. :’)
Wat een booractie was dat inderdaad.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:04 schreef Hamzoef het volgende:
1999 was nog beter.
Toen was Sylvi van der Vaart-Meijs nog geen ex van Bhoulahrouz en vele andere mannen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:56 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht lijkt me duidelijk.
Onder de stratenmakers zeker. Lekker Air Max Classic eronder. G-star broek en Nike petje erbij. Zilveren schakelketting en het plaatje is compleet.quote:Op donderdag 25 juni 2020 07:50 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
In 2009 waren Superdry truien baas.
Klopt, naast strijkplanken nu ook springkussensquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:00 schreef BasEnAad het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |