Voor menigeen ligt Benidorm gewoon in Nederlandquote:Op woensdag 24 juni 2020 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze komen toch niet uit een ei. Even opzoeken wat de afstand is in het betreffende land en klaar.
Friet van Piet.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Voor menigeen ligt Benidorm gewoon in Nederland
Ik denk dat die door één of andere sneeuwvlokjesgroep weer heel snel worden afgebrand omdat ze niet politiek correct genoeg zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Monty Python had heerlijke sketches kunnen maken over die 1,5 meter en het coronabeleid.
Jaaaa maar ook festivals???quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Hoeren neuken Kroegen blijven nog wel dicht @:jancees
Als ze zich aan de 1,5 meter houden en gezondheidscheck doen aan de poort. Anders geen vergunningquote:
Die 'gezondheidscheck' is een wassen neus, dat kun je nu al zeggen. "Heeft u klachten?" "*UCHE*HATSJOE* Nee hoor." scant polsbandje "Goed, loop maar door."quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ze zich aan de 1,5 meter houden en gezondheidscheck doen aan de poort. Anders geen vergunning
Zo'n gezondheidscheck stelt toch geen reet voor, zet er een paar studenten a 10 euro per uur neer die dat script met standaardvragen afdraaien en je kan open.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ze zich aan de 1,5 meter houden en gezondheidscheck doen aan de poort. Anders geen vergunning
Festivals op 1,5 meterquote:Op woensdag 24 juni 2020 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus als ik het goed snap:quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Hoeren neuken Kroegen blijven nog wel dicht @:jancees
Mooi eindelijk ruimte heb sauna ook al geboekt op 2 juloquote:Op woensdag 24 juni 2020 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tuurlijk, want de hoeren hebben een protocol dat ze uit de "natte ademzones" van een klant blijven en omgekeerd.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:23 schreef belanov het volgende:
[..]
* hoer neuken die er al 25 gehad heeft die dag (er is wat in te halen tenslotte) --> no problem, geen gevaar voor volksgezondheid
Toch met condoomquote:Op woensdag 24 juni 2020 20:24 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Tuurlijk, want de hoeren hebben een protocol dat ze uit de "natte ademzones" van een klant blijven en omgekeerd.
Uitgebreid tongen kun je dus vergeten. Blowjobs ook.
Ja. Dit kabinet😂quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:23 schreef belanov het volgende:
[..]
Dus als ik het goed snap:
* iets te knus aanpappen met random meisje op terras of strand --> breek je daarbij de 1,5 meter dan is het een klap in het gezicht van de helden van de zorg en in theorie een boete
* hoer neuken die er al 25 gehad heeft die dag (er is wat in te halen tenslotte) --> no problem, geen gevaar voor volksgezondheid
Voor food truck festivals kan het prima natuurlijk. Muziek is lastiger al ben ik ook wel op locaties geweest waar dat prima kon.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Festivals op 1,5 meter
Gewoon bier tanken in de tuin dus met een muziekje erbij.
Fuckbuddy was toch oke? Dus dat random meisje gewoon meer dan een keer plezieren.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:23 schreef belanov het volgende:
[..]
* iets te knus aanpappen met random meisje op terras of strand --> breek je daarbij de 1,5 meter dan is het een klap in het gezicht van de helden van de zorg en in theorie een boete
Het is overduidelijk dat ze geen keuze willen/durven maken en dus weer met een half-half oplossing komen aanzetten.quote:
En op stoelen, toch?quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat nou als dat meisje op het strand toevallig sekswerker van beroep is?quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:23 schreef belanov het volgende:
[..]
Het gaat mij is essentie niet om absolute aantallen, wel om de strategische beleidskeuzes. Ik ben bang dat het me niet direct gaat lukken om mijn punt hier in een post goed over te brengen. Daarom verwijs ik je graag door naar deze podcast, waar de verschillen tussen mitigatie (Nederland) en containment (groot deel van de rest van de wereld) helder worden uitgelegd.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Op dit moment 1 IC opname per dag. Wat is nu je volgende standpunt. Al het verkeer verbieden? Want daar gaan mensen van dood en naar de IC?
twitter:DavidIkkersheim twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 08:11:101. Vandaag publiceren KPMG en VU (@XanderKoolman) rapport: 'De tweede golf dat zijn wij.' Samenvatting:
🔸Indamstrategie levert 123 (!) MRD EUR op en bespaart tot 50.000 COVID-19 doden
🔸versnellen test en bron en contactonderzoek genoeg om indamstategie te laten werken
👇 https://t.co/ky0GgGCF5G reageer retweet
Voor indammen ben je toch ook afhankelijk van de rest van de wereld. Of iig van de EU. Verder zie ik dat er vooral gerekend wordt adhv consumptie. Maar zaken dichthouden kost de overheid ook geld. Sowieso geen hoge pet op van KPMG. Die hebben de schijn een beetje tegen. Die kunnen al snel recht breien wat krom is.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het gaat mij is essentie niet om absolute aantallen, wel om de strategische beleidskeuzes. Ik ben bang dat het me niet direct gaat lukken om mijn punt hier in een post goed over te brengen. Daarom verwijs ik je graag door naar deze podcast, waar de verschillen tussen mitigatie (Nederland) en containment (groot deel van de rest van de wereld) helder worden uitgelegd.
Of kijk op de website van Containment Nu als je meer wilt weten over de verschillende keuzes die landen maken.
Nederland kan imo beter een voorbeeld nemen aan een land als Zuid-Korea, dat al maanden een zeer duidelijk beleid van indammen voert (zo ver mogelijk terug naar nul) en daar ook fantastische resultaten mee boekt. Uiteindelijk ook veel beter voor economie, volksgezondheid en maatschappij. Zoals in dit rapport ook wetenschappelijk is onderbouwd.twitter:DavidIkkersheim twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 08:11:101. Vandaag publiceren KPMG en VU (@:XanderKoolman) rapport: 'De tweede golf dat zijn wij.' Samenvatting:
🔸Indamstrategie levert 123 (!) MRD EUR op en bespaart tot 50.000 COVID-19 doden
🔸versnellen test en bron en contactonderzoek genoeg om indamstategie te laten werken
👇 https://t.co/ky0GgGCF5G reageer retweet
Ik kan je aanraden om het hele rapport door te lezen, staan imo een hoop goede en logische aanbevelingen in. Ik weet niet zoveel van KPMG en hun bedoelingen, maar weet wel dat de VU-gezondheidseconoom die heeft meegeschreven veel verstand van zaken heeft. Volg hem al maanden op twitter en ben het met vrijwel alles wat hij zegt eens.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
Voor indammen ben je toch ook afhankelijk van de rest van de wereld. Of iig van de EU. Verder zie ik dat er vooral gerekend wordt adhv consumptie. Maar zaken dichthouden kost de overheid ook geld. Sowieso geen hoge pet op van KPMG. Die hebben de schijn een beetje tegen. Die kunnen al snel recht breien wat krom is.
Dat van dat men niet meteen is gaan testen snap ik ook niet. Zal wel zuinigheid zijn. Of het heel veel uitmaakt? Kwaad was al feb al geschied. Vrijwel alle besmettingen vonden plaats voor of vlak na de intelligente lockdown. In feb zelf had men het verschil kunnen maken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden om het hele rapport door te lezen, staan imo een hoop goede en logische aanbevelingen in. Ik weet niet zoveel van KPMG en hun bedoelingen, maar weet wel dat de VU-gezondheidseconoom die heeft meegeschreven veel verstand van zaken heeft. Volg hem al maanden op twitter en ben het met vrijwel alles wat hij zegt eens.
[ afbeelding ]
Uiteraard ben je voor duurzaam/blijvend indammen afhankelijk van de rest van de wereld, in het bijzonder de meest nabijgelegen landen. Gelukkig spreken de meeste landen zich hier ook gewoon voor uit en nemen ze maatregelen om het aantal besmettingen zo ver mogelijk terug te dringen (massaal testen, extreem goed BCO uitvoeren). Nederland doet alles een beetje half, tot noch toe althans. Ik begrijp niet zo goed dat Nederland niet gewoon de lijn van Duitsland heeft gevolgd en in veel eerder stadium werk had gemaakt van het testen van [iedereen en het uitvoeren van een effectief bron- en contactonderzoek. Onze regering heeft de bestrijding de afgelopen maanden substantieel anders aangepakt. Daarom zie je ook zulke grote verschillen in aantal slachtoffers. In Nederland is de verspreiding veel wijder geweest dan in veel andere landen. Voor een deel op het conto te schrijven van de 'intelligente lockdown', maar vooral omdat het opschalen van testen en het in werking stellen van BCO zo térgend traag ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |