Yup en dan die hitte erbijquote:Op woensdag 24 juni 2020 02:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
True,
Sjampie is gewoon weer dronken
Funest!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
OOh... die dingen kon je sparen ooit... zaten die niet in chips?quote:
Jaquote:Op woensdag 24 juni 2020 02:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OOh... die dingen kon je sparen ooit... zaten die niet in chips?
Chipito!quote:Op woensdag 24 juni 2020 02:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Shiitake met cheppito chips... ik heb beeld..
Cougar on the movequote:Op woensdag 24 juni 2020 02:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat is je leeftijd? als ik vragen mag
Wordt!quote:Op woensdag 24 juni 2020 02:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja die!!, beeld word er steeds beter op!
Ik hoor hier in ieder geval wel thuis.quote:Op woensdag 24 juni 2020 02:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat is je leeftijd? als ik vragen mag
44quote:Op woensdag 24 juni 2020 02:12 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik hoor hier in ieder geval wel thuis.
Wat is jouw leeftijd?
Kan niet, want chipito is vies. Paprikachips is lekker.quote:Op woensdag 24 juni 2020 02:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Shiitake met cheppito chips... ik heb beeld..
Ik had het niet over smaak, ik had het over beeld.quote:Op woensdag 24 juni 2020 02:14 schreef shiitake het volgende:
[..]
Kan niet, want chipito is vies. Paprikachips is lekker.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 02:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar heb ik dat nu weer aan te danken?
Welnee, ik loop voor, wat ik type, staat over 10 jaar in het groene boekje.quote:
Relax,quote:Op woensdag 24 juni 2020 02:15 schreef shiitake het volgende:
Ik voel me wel een oudje nu, laat ik dat zeggen.
Ik bid god op mijn blote knietjes dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 24 juni 2020 02:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, ik loop voor, wat ik type, staat over 10 jaar in het groene boekje.
Je lult erover heen... maar das je goed recht.quote:Op woensdag 24 juni 2020 02:15 schreef shiitake het volgende:
Ik voel me wel een oudje nu, laat ik dat zeggen.
Hmm... heb je daar foto's vanquote:Op woensdag 24 juni 2020 02:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bid god op mijn blote knietjes dat dat niet zo is.
Maakt de warmte je hitsig?quote:Op woensdag 24 juni 2020 02:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm... heb je daar foto's van
Hahaha laat het aan straatverlichting over:quote:Op woensdag 24 juni 2020 02:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je lult erover heen... maar das je goed recht.
Geheimzinnig...misschien ben je wel 23
owkeequote:
Jij*quote:Op woensdag 24 juni 2020 02:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, jou op je blote knietjes
Toch wel een lekker nummer!quote:Op woensdag 24 juni 2020 02:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha laat het aan straatverlichting over:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |