69 farhenheit is 20 gradenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:57 schreef Fretwork het volgende:
Verkapt, ik zit in een land waar ze als mongolen meten-topic
nicequote:
Of een bejaardequote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:58 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
69 farhenheit is 20 graden
conclusie: ts is een mietje
Was het hier maar lekker onder de 20 graden.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:58 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
69 farhenheit is 20 graden
conclusie: ts is een mietje
Zoals je vaderquote:
Zijn vader is herrezen van de dood. Alsof die wakker ligt om een beetje warmte of kou.quote:
Die vader schaamt zich de ogen uit de kop.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:09 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zijn vader is herrezen van de dood. Alsof die wakker ligt om een beetje warmte of kou.
Je Moeder's dochter jaquote:
Fahrenheit is gewoon baas. Geen importoven hebben uit Amerika.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:41 schreef Nine. het volgende:
Fahrenheit
Niet met een fatsoenlijk metriek stelsel werken
quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Fahrenheit is gewoon baas. Geen importoven hebben uit Amerika.
Die voelt dat geloof ik niet meer, in een andere topic werd gezegd dat @wollah zijn pa in het vuur lag en werd gered door de medici. Vanaf dan moest hij dat zwarte metalen pak aan en een computer die zelfs zijn stem moet nabootsen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 00:09 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zijn vader is herrezen van de dood. Alsof die wakker ligt om een beetje warmte of kou.
Verbruikersnaamquote:Op donderdag 25 juni 2020 17:57 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Mensen die geen thumb, feet of inches gebruiken.
@wollahquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Die voelt dat geloof ik niet meer, in een andere topic werd gezegd dat @:wollah zijn pa in het vuur lag en werd gered door de medici. Vanaf dan moest hij dat zwarte metalen pak aan en een computer die zelfs zijn stem moet nabootsen.
Zeer zeker, zulke medici heb je niet. En de pa van @wollah moet heel veel te verwerken hebben gehad dat dit nu zijn kwaliteit van leven is.quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:22 schreef Fernweh het volgende:
[..]
@:Wollah
De vader van Wollah is een held anders kon hij Wollah niet op de aarde zetten. Die man is alle moeite waard geweest. (Om hem in leven te houden.)
Misschien is zijn pa ook een soort Muftiquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeer zeker, zulke medici heb je niet. En de pa van @:wollah moet heel veel te verwerken hebben gehad dat dit nu zijn kwaliteit van leven is.
Dat zou best kunnen, ze hebben goede spirituele gaven.quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Misschien is zijn pa ook een soort Mufti
Precies ik ga nu eens lekker slapen en dromen over Abid.quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ze hebben goede spirituele gaven.
Welterusten en droom ze!quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Precies ik ga nu eens lekker slapen en dromen over Abid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |