SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik probeer dit voor me te zien, maar hoe?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een holling achter de bips (buik) heb je meer houvast aan hoor
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:00 schreef crv het volgende:
zo, tas gepakt, belangrijkste zit erin
Telefoon, oplaadsnoeren, koptelefoon, een boek en wat te nassenKrijg je geen eten in dass Krankenhaus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
er was eens een .....quote:
reetspleetquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik probeer dit voor me te zien, maar hoe?
Telefoon, oplaadsnoeren, koptelefoon, een boek en wat te nassenGeen toiletspullen? of krijg je daar een tandenborstel e.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Net achter die man zijn hand.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
jawel en zelfs goed ook. maar tussendoortjes niet zo dus heb wat minicervelaatworstjes en zoutstengels bij mequote:
Brede heupen en een smalle taille.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
die moet ik morgenochtend nog inpakken, nog nodigquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen toiletspullen? of krijg je daar een tandenborstel e.d.
Dit is wel het lekkerste standje ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ [url=/contents/videos_screenshots/1313353/preview.mp4.jpg]afbeelding[/url] ]
Net achter die man zijn hand.
Telefoon, oplaadsnoeren, koptelefoon, een boek en wat te nassenLekker vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
rechter of linker?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ [url=https:/contents/videos_screensho3353/preview.mp4.jpg]afbeelding[/url] ]
zoiets. poot wordt gebroken en weer vastgezetquote:
VRIENDquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:04 schreef crv het volgende:
[..]
zoiets. poot wordt gebroken en weer vastgezet
Juichen!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:04 schreef crv het volgende:
[..]
zoiets. poot wordt gebroken en weer vastgezet
dus enkel lopen of liggen dan.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens die rugpijn die ik al weken heb is wel irritant zeg. Als ik loop of lig nergens last van. Als ik buk of opsta voel ik het. Jezus wat kut.
Makkerquote:
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
dus enkel lopen of liggen dan.
lopend slapen is lastig dus liggen
ah je tussenwervel.... ken het, enorm kutquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja
Het is ook niet echt heftige pijn of zo. Gewoon irritant in de onderrug.
hahaha ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:06 schreef crv het volgende:
[..]
ah je tussenwervel.... ken het, enorm kut
Hoe lang duurt zoiets in godsnaam??>?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:06 schreef crv het volgende:
[..]
ah je tussenwervel.... ken het, enorm kut
Voor mij werkt in beweging blijven en gewichttraining.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens die rugpijn die ik al weken heb is wel irritant zeg. Als ik loop of lig nergens last van. Als ik buk of opsta voel ik het. Jezus wat kut.
Irritant zegquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor mij werkt in beweging blijven en gewichttraining.
Dat laatste doe ik nu te weinig, dus rugaids is weer lekker terug.
enquote:
matcht nietquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is wel het lekkerste standje ja.
Last van je rug maakt sommige standjes wel een uitdaging.quote:
Truequote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Last van je rug maakt sommige standjes wel een uitdaging.
er zijn meer knie intense standjesquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrouw op de bedrand kun je erachter staan, weej wel.
er loopt er hier een rond die achter elk woord 'uhhh' plaktquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Sorry had een gesprek van 2 uur met een man die achter elke zin zei: weej wel.
En die vastpakken bij het neuken?quote:
Ow, zie ik nog steeds niet voor me tijdens de seks eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flesje wijn, wat olijfjes. Snackplatequote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:03 schreef crv het volgende:
[..]
jawel en zelfs goed ook. maar tussendoortjes niet zo dus heb wat minicervelaatworstjes en zoutstengels bij me
Ah!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brede heupen en een smalle taille.
dan moet koos je beter dubbelvouwenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ow, zie ik nog steeds niet voor me tijdens de seks eigenlijk
Oe ging het daaroverquote:
Tringelingeling de deurbel gaat, waar kom jij zo laat vandaan...quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
duim en wijsvinger er in leggen. met de duim aanbellen en naar binnen gaan.
*proest*quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Tringelingeling de deurbel gaat, waar kom jij zo laat vandaan...
Over een half jaar staat de volgende beurt weer gepland. Ik zet m op de agenda!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan moet koos je beter dubbelvouwendan zie je die spleet wel
Pasr dagen tot paar wekenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zoiets in godsnaam??>?
vergeet koos niet een teams uitnodiging te sturen..quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Over een half jaar staat de volgende beurt weer gepland. Ik zet m op de agenda!
Gvd man. Ben er al maand mee bezig.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
Pasr dagen tot paar weken
Op laten rekken door fysio
Beurten of teams uitnodigingen?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vergeet koos niet een teams uitnodiging te sturen..
wij krijgen die dingen aan boord ook tegenwoordig
En dat op jouw leeftijdquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gvd man. Ben er al maand mee bezig.
Al bij arts geweest?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gvd man. Ben er al maand mee bezig.
Ja het plaatje was een doggystyle vrouwtje met smalle taille.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ow, zie ik nog steeds niet voor me tijdens de seks eigenlijk
Doen danquote:
Nee IJsdraakje is best wel aseksueel, moet je niet mee spottenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja het plaatje was een doggystyle vrouwtje met smalle taille.
Maar mocht niet van Ijsdraakje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja is idd wel een sloerie die Koosquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uitnodigingen voor een beurt door koos via teams
Net een halve magnum.quote:
Betere penor dan faxie?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is idd wel een sloerie die Koos
Ik kan m aanraden wel
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Scuzi voor de aidsfoto, maar ermahgerd, ze doen het al.LampjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat een eenhoorn of een llama?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Alpaca.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Lampjes![]()
Is dat een eenhoorn of een llama?
Voor hoeveel stappen/km?quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Scuzi voor de aidsfoto, maar ermahgerd, ze doen het al.Jeetje wat een hoerenlampjes zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat is kwetsend gezien IJsdraakje aseksueel isquote:
Sommige zijn irl wel wat meer roze.quote:
Joop z'n woorden.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is kwetsend gezien IJsdraakje aseksueel is
Lazer maar op, gekwetst zijn is een keuzequote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is kwetsend gezien IJsdraakje aseksueel is
Kwetsen is ook een keuze.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lazer maar op, gekwetst zijn is een keuze
Oh okeequote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige zijn irl wel wat meer roze.
Gelukkig was 'ie niet heel serieus toen 'ie het zei.
Niet bij IJs!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lazer maar op, gekwetst zijn is een keuze
Shirtjes?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeik vind ze gewoon geinig ook
morgen ook maar weer eens wat van die shirtjes scoren bij de Action
Kan toch nooit joh, hoe lang loop je er over?quote:
Hij heeft zelf aangegeven dat ik me uit kon leven in de tuin.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeik vind ze gewoon geinig ook
morgen ook maar weer eens wat van die shirtjes scoren bij de Action
Neuh. Hooguit proberen te kwetsen, dat kan een keuze zijn ja.quote:
Niet ketsen ook. In mijn geval dan toch.quote:
Mensen steken graag hun teen uit want als je auw roept dan tel je pas meequote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Hooguit proberen te kwetsen, dat kan een keuze zijn ja.
Maar lomp en grofgebekt zijn mag gewoon. Net als homo zijn of communist zijn. Is maar net zoals je geboren wordt. Als iemand anders er last van heeft hoe ik ben, is dat niet mijn probleem. Nooit.
Al kan ik me natuurlijk best een beetje proberen te gedragen. Soms is dat beter
Mijn schatting klopt ook nog eens exact als ballie 65 kg weegt en 5 kmu loopt.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan toch nooit joh, hoe lang loop je er over?
Heb net gefietst en dat was 1080 kcal. Bijna 60km en heel accuraat omdat ik mijn vermogen meet.
10 km lopen is minstens 500kcal.
Oh LTVDK is expert in het bouwen van overkappingen hoor ik netquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij heeft zelf aangegeven dat ik me uit kon leven in de tuin.Zolang ik de braam en de twee druiven (ik dacht dat die druiven allang ter ziele waren, maar toch niet) maar laat staan en van Vod zijn rustplaats afblijf.
Kreeg zelfs de vraag of ik nu ook een overkapping ging bouwen. (Net als de buren.)
Daarmee kwets je weer iemand zijn ballen, het is nooooit goedquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet ketsen ook. In mijn geval dan toch.
Eh, gedragsnormen blijven natuurlijk wel een ding.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar lomp en grofgebekt zijn mag gewoon. Net als homo zijn of communist zijn. Is maar net zoals je geboren wordt. Als iemand anders er last van heeft hoe ik ben, is dat niet mijn probleem. Nooit.
Die kan gewoon fappen hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarmee kwets je weer iemand zijn ballen, het is nooooit goed
Niet ketsen en is nog erger dan racisme!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarmee kwets je weer iemand zijn ballen, het is nooooit goed
Daar moest ik ook aan denken ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh LTVDK is expert in het bouwen van overkappingen hoor ik net
Ja, kun je vindenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, gedragsnormen blijven natuurlijk wel een ding.
Je kerel zijn basisrecht ontnemen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet ketsen en is nog erger dan racisme!
Dat is nou zo kwetsend. Een man kan daardoor een verlaagde testosteron krijgen, aderverkalking en doodgaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kerel zijn basisrecht ontnemen.
Plus psychische noodquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is nou zo kwetsend. Een man kan daardoor een verlaagde testosteron krijgen, aderverkalking en doodgaan.
Bredaquote:
Kerel met een beetje pit zoekt gewoon een vers hertje in plaats van in een hoekje dood te gaan, toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is nou zo kwetsend. Een man kan daardoor een verlaagde testosteron krijgen, aderverkalking en doodgaan.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kerel met een beetje pit zoekt gewoon een vers hertje in plaats van in een hoekje dood te gaan, toch?
weeg minderquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn schatting klopt ook nog eens exact als ballie 65 kg weegt en 5 kmu loopt.
https://www.wandeltraining.nl/energieverbruik.htm
Sterk situatie- en omgevingsafhankelijk in ieder geval. Niets mis met af en toe een beetje water bij de wijn doen, maakt sommige andere momenten een stuk makkelijker.quote:
Ik zeg net dat 'ie gewoon mag fappen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo hey mag ie dat zo van jou?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zeg net dat 'ie gewoon mag fappen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh LTVDK is expert in het bouwen van overkappingen hoor ik net
Nou, als 'ie vol in het zicht voor het raam gaat staan eigenlijk niet, maar verder interesseert het me niet zo eerlijk gezegd.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:32 schreef Muck het volgende:
@:papierversniperaar
@:BrandX
@:Frutsel (natuurlijk)
@:indahnesia.com
quote:Op maandag 13 januari 2020 10:13 schreef murp het volgende:
[..]
Ik kom hier al 100 jaar, toen @:brandX er nog was
Dat zeg ik, soms is gedragen beterquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sterk situatie- en omgevingsafhankelijk in ieder geval. Niets mis met af en toe een beetje water bij de wijn doen, maakt sommige andere momenten een stuk makkelijker.
Maar datzelfde geldt voor af en toe flink tegengas geven. Net wat het doel is.
Ja die bitterbal schetst hier echt een heel verkeerd beeld van mijquote:
groot brein heb je ookquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar dan klopt mijn schatting weer niet.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die bitterbal schetst hier echt een heel verkeerd beeld van mij
eens*quote:
momenteel: geen idee kom net binnenquote:
Klinkt primaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
momenteel: geen idee kom net binnen
Normaal gesproken: over het algemeen nog steeds gezellie
De wat?quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Klinkt prima. Mss maar eens wat vaker langs komen weer dan.
Dat je in zijn bewuste spelvaud bent getrapdquote:
Dan moet die maar gewoon normaal praten.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat je in zijn bewuste spelvaud bent getrapd
Dat oordeel laat ik aan degenen hier die mij kennenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je lekker bent mag je blijven.
ik ken je wel als chatter, geen idee hoe je smaaktquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat oordeel laat ik aan degenen hier die mij kennen
Dat eerste lijkt me dan ook het enige wat enigzins van belang is hierquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken je wel als chatter, geen idee hoe je smaakt
Kip?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken je wel als chatter, geen idee hoe je smaakt
had best nog eenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me dan ook het enige wat enigzins van belang is hier![]()
Die 2e is totaal niet interessant, alleenis interessant
Doe je netjesquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had best nog eenkunnen hebben
Zit echter al op bed met de tandjes gepoetst
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
BrandX heb ik niet meer meegemaakt in de KSC geloof ik.
Maar dat is/was toch een bekende (vecht)sportdame?
BrandX d'r veelposttijd was al voorbij voordat ik binnenviel geloof ik. Kwam incidenteel nog langsquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
BrandX heb ik niet meer meegemaakt in de KSC geloof ik.
Maar dat is/was toch een bekende (vecht)sportdame?
Gewoon blijven zolang je het (nog) leuk vindtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:23 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
Ik ben vanaf het eerste topic aanwezig geweest. Nu een poos afwezig geweest. Geen idee of ik blijf. Tijd zal het leren.
Begin alsjeblieft met aanpassen door die vreselijke kut smiley weg te gooien. Verder kan ik zo 1,2,3 niets verzinnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je bent ook in mozambique geweestquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:23 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
Ik ben vanaf het eerste topic aanwezig geweest. Nu een poos afwezig geweest. Geen idee of ik blijf. Tijd zal het leren.
Breda is eigenlijk de enige 'grote' stad waar ik met plezier heen ga.quote:
Bredaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Breda is eigenlijk de enige 'grote' stad waar ik met plezier heen ga.
Ik mag graag het Bredase volkslied aanheffen, alleen maar om vervolgens uitgelachen te worden door wat zich Bredanaar noemtquote:
Huh?quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mag graag het Bredase volkslied aanheffen, alleen maar om vervolgens uitgelachen te worden door wat zich Bredanaar noemt
Ja leuk. Veel te lang geledenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Breda is eigenlijk de enige 'grote' stad waar ik met plezier heen ga.
ze ging net slapen dus tlquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh?
Te laat?
Dacht dat ik vrrij recent het topic vernieuwd had toen ik reageerde. Dat viel tegen.
IK HEB LICHT.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh?
Te laat?
Dacht dat ik vrrij recent het topic vernieuwd had toen ik reageerde. Dat viel tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Temidden van de paarse heidequote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mag graag het Bredase volkslied aanheffen, alleen maar om vervolgens uitgelachen te worden door wat zich Bredanaar noemt
Een kwart seconde te laat is ook te laatquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh?
Te laat?
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
IK HEB LICHT.dacht dat ik een geit in een vreemde positie in de weerspiegeling op het raam zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil een lift voor vrijdag.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Breda is wel leuk. Daar ben ik morgen
Misschien dat ik het daarom leuk vindquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Breda![]()
Durp is het trouwens qua centrum
Altijd gedacht dat jij een man wasquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:23 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
Ik eehm, vorige week nog denk ik.quote:
Dat is mijn pluche alpaca, die zat in een wat rare positie op de bank.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dat ik een geit in een vreemde positie in de weerspiegeling op het raam zag
Dat jaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Temidden van de paarse heide
Waar samenstromen Mark en
etc
ah bedankt voor de ophelderingquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is mijn pluche alpaca, die zat in een wat rare positie op de bank.
Ik was dus niet de enigequote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dat ik een geit in een vreemde positie in de weerspiegeling op het raam zag
Eens!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Begin alsjeblieft met aanpassen door die vreselijke kut smiley weg te gooien. Verder kan ik zo 1,2,3 niets verzinnen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ja
Daar ligt, geroemd door alle tijden
Ons eigen stad, ons fier Breda
Plaatselijke Arnol van Breda, jij?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Ik gokte al dat je het als afkorting bedoelde maar denk bij tl niet gelijk aan te laat. Weet ook niet aan wat wel. Als we van alle woorden de eerste letters als afkortingen gaan gebruiken wordt het een rare bedoening.quote:
Arnol = Eindhovenquote:
Kom op alpaca doe maar wiebelen, wiebelenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is mijn pluche alpaca, die zat in een wat rare positie op de bank.
tl was ooit een begrepen internet afkortingquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gokte al dat je het als afkorting bedoelde maar denk bij tl niet gelijk aan te laat. Weet ook niet aan wat wel. Als we van alle woorden de eerste letters als afkortingen gaan gebruiken wordt het een rare bedoening.
in de tijd van floppy's?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tl was ooit een begrepen internet afkorting
Hij is nog steeds blij.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Kom op alpaca doe maar wiebelen, wiebelen
Doe maar huppelen alsof je in het bos bent
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
IK HEB LICHT.Awwww!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk nou!!
Wacht, zal ik even kijken of ik nu een foto van mijn tuin kan maken? Geen idee of dat lukt met telefoon en of alles nog brandt. Ja dat ga ik doen.
Lekker vlammen over de grote rivierenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou met de trein moeten gaan, maar geen zin in mondkapjesgedoe. Dus met de ootoo.
Ik heb geen ootoquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou met de trein moeten gaan, maar geen zin in mondkapjesgedoe. Dus met de ootoo.
Waarom denk je dat ik er Breda expliciet bij zet?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Arnol = Eindhoven
En Fles woont niet in Breda![]()
Hij doet zijn ding, doet zijn dansjequote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Awwww!!!Kijk nou!!
Wacht, zal ik even kijken of ik nu een foto van mijn tuin kan maken? Geen idee of dat lukt met telefoon en of alles nog brandt. Ja dat ga ik doen.
Hij doet niet andersquote:
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je wel mondkapjesgedoe doen
Chicken Tonight?quote:
Deze downie?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:34 schreef Bos81 het volgende:
Arnol is een straatroeper/verkondiger van god/jezus.. Die door de Eindhovense binnenstad rijdt..
Als ik het zeg ook?quote:
Eentje is genoeg hè?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar 4 van mijn ex en 8 van een vriend nu (waaronder uitwasbare). Moet lukken
Neequote:
Stapelen, is lekker warm.quote:
Nope. Tram trein bus bus trein tram.quote:
wie checkt dat?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Tram trein bus bus trein tram.
En elke x moet je een verse
Kwijl allesquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen mijn neefje vindt 'm ook leuk, dus als die weer eens deze kant opkomen, gaat alpaca de kast in.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Tram trein bus bus trein tram.
En elke x moet je een verse
quote:
Die benik nog niet tegengekomen in de stad. Ik kan het me iig niet herinneren..quote:
Het ontbreken van die -d irriteert mijn autisme.quote:
Gingen we geen ranzig voer opnoemen?quote:
Smacquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gingen we geen ranzig voer opnoemen?
Wees blijquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die benik nog niet tegengekomen in de stad. Ik kan het me iig niet herinneren..![]()
Zalmquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gingen we geen ranzig voer opnoemen?
Lupackquote:
Hij was ook best lief/gul. Gaf me geld voor shag/sigaretten lang geledenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Arnol hoort er wel helemaal bij in Eindje
O shit. ik ben vergeten bitterballen te noemen..quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O shit. ik ben vergeten bitterballen te noemen..![]()
Laatst nog eens zult op, met mijn blote handen zelfsquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zalm
Tonijn
Ansjovis
Haring
Zult
Bloemkool
Lever
Bereid je maar voor op de hoerigste tuinverlichting die je ooit gezien hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zei eerder dat je je tuin mbt verlichting als een kerstboom mag zien en goe kitcher hoe beter.. Zelfs in mijn kerstboom heb ik witte lampjes. Dus ik hail jouw slinger, hier hadden ze hem niet,
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op de hoerigste tuinverlichting die je ooit gezien hebt.
Ben je er klaar voor? Ik denk nog niet. Ok nog een ademtuig, komtie!! (Niet echt scherp ofzo maar dat lukt ook nooit)
gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zei eerder dat je je tuin mbt verlichting als een kerstboom mag zien en goe kitcher hoe beter.. Zelfs in mijn kerstboom heb ik witte lampjes. Dus ik hail jouw slinger, hier hadden ze hem niet,![]()
Hij hoort er wel bij in EHV, maar ik vind het maar een irritante verschijning...quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij was ook best lief/gul. Gaf me geld voor shag/sigaretten lang geleden
Bloemkool is best prima hoor.quote:
[..]
Ben je er klaar voor? Ik denk nog niet. Ok nog een ademtuig, komtie!! (Niet echt scherp ofzo maar dat lukt ook nooit)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zei eerder dat je je tuin mbt verlichting als een kerstboom mag zien en goe kitcher hoe beter.. Zelfs in mijn kerstboom heb ik witte lampjes. Dus ik hail jouw slinger, hier hadden ze hem niet,
Same shit, different day
SC hopper present
Ik heb vroeger op de vleeswarenafdeling van de AH gewerkt, echt van die zult ging ik bijna over mijn nek als ik dat moest snijdenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst nog eens zult op, met mijn blote handen zelfs
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit voor kermis![]()
![]()
![]()
Ik zei eerder dat je je tuin mbt verlichting als een kerstboom mag zien en goe kitcher hoe beter.. Zelfs in mijn kerstboom heb ik witte lampjes. Dus ik hail jouw slinger, hier hadden ze hem niet,En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Er staan ook nog wel wat van vorig jaar maar dan is de batterij al een beetje dood dus die doen het niet zo lang en zie je niet.quote:
[..]
![]()
Ik zei eerder dat je je tuin mbt verlichting als een kerstboom mag zien en goe kitcher hoe beter.. Zelfs in mijn kerstboom heb ik witte lampjes. Dus ik hail jouw slinger, hier hadden ze hem niet,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
OWh, ik ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij hoort er wel bij in EHV, maar ik vind het maar een irritante verschijning...
#zwaar atheist..
Stel je aanquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vroeger op de vleeswarenafdeling van de AH gewerkt, echt van die zult ging ik bijna over mijn nek als ik dat moest snijden
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OWh, ik ook.
Maar is net als Chuck Daley (overleden) in Den Haag een icoon voor de stad
Jaquote:
Ja.quote:
Dag vingelsquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaHeb daar ook wel eens straalbezopen kaas staan snijden
Kwam 's middags van een schoolreisje terug, was een retourtje Newcastle met de boot en nog lekker heel de dag zuipen, en dan 's avonds aan het werk
Die heb ik wel een keertje gruwelijk open gehaald (niet toenquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Niet in huis, daar heb ik gewoon alles rustig. Maar in de tuin ja. Ik houd ook van glitters en vuurwerk.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Glitter.
Mijn huis wordt nooit glittervrij.
auwiequote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik wel een keertje gruwelijk open gehaald (niet toen), moest toen de korst van zo'n kneiterharde kaas afhalen, iets teveel kracht gezet waardoor het mes doorschoot en nog even een paar keer over mijn vingers stuiterde
Nasty is dat altijdquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik wel een keertje gruwelijk open gehaald (niet toen), moest toen de korst van zo'n kneiterharde kaas afhalen, iets teveel kracht gezet waardoor het mes doorschoot en nog even een paar keer over mijn vingers stuiterde
Ok ik ga nu iets heel stoms vertellen.quote:
Ik ken dit.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |