23 hierquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, het is hier nog 26+.
Net gekeken, de temperatuur stond op 27quote:
Uitstraling wil inderdaad graag in jouw lichaam zitten. Hij post zo vaak als ik een vrouw zou zijn zou ik.....quote:
Die link die ik toen stuurde heb je hier misschien wel wat aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
waar ben ik aan begonnen:
300 pixels wide
200 pixels tall
10 pixels padding on the left and right
10 pixels padding on the top and bottom
2 pixels border on the left and right
2 pixels border on the top and bottom
20 pixels margin on the left and right
10 pixels margin on the top and bottom
Zou je niet een dagje een vrouw willen zijn?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Uitstraling wil inderdaad graag in jouw lichaam zitten. Hij post zo vaak als ik een vrouw zou zijn zou ik.....
Oh dit was de inleidende tekstquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Die link die ik toen stuurde heb je hier misschien wel wat aan.
Dat wil hij inderdaad, 15 cm gemiddeld.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Uitstraling wil inderdaad graag in jouw lichaam zitten. Hij post zo vaak als ik een vrouw zou zijn zou ik.....
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wil hij inderdaad, 15 cm gemiddeld.
Nog nooit echt over nagedacht. Ik vind het prima zo als man zijnde eigenlijk..quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je niet een dagje een vrouw willen zijn?
Over een half uurtje waag ik me ook buitenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga maar gewoon rondjes lopen, gaat toch weer nergens heen hier
Het is 27 graden, van King Prawn naar klein Noordzeegarnaaltjequote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wil hij inderdaad, 15 cm gemiddeld.
Lichamelijk is het best fijn om man te zijn. Staand plassen en niet elke maand dat gelek.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog nooit echt over nagedacht. Ik vind het prima zo als man zijnde eigenlijk..
Van zo’n tropische snack komt hij toch wel tot leven?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is 27 graden, van King Prawn naar klein Noordzeegarnaaltje
Ja om je in te kunnen leven in die mysterieuze onbegrijpelijke wezens natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog nooit echt over nagedacht. Ik vind het prima zo als man zijnde eigenlijk..
Man man man.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van zo’n tropische snack komt hij toch wel tot leven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik heb natuurlijk al genoeg struggles met mijn eigen brein, dat zal als vrouw ook niet heel anders zijn vrees ik..quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja om je in te kunnen leven in die mysterieuze onbegrijpelijke wezens natuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van zo’n tropische snack komt hij toch wel tot leven?
vele malen ergerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb natuurlijk al genoeg struggles met mijn eigen brein, dat zal als vrouw ook niet heel anders zijn vrees ik..
Ik doe niet anders.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
lijkt mij wel heerlijk om een dag zo simpel te denken als man zijnde
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
lijkt mij wel heerlijk om een dag zo simpel te denken als man zijnde
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja.
Kut
Kont
TIETUH
seks
kut
Kont
TIETUH
seks
Kun je natuurlijk niet oordelen, Misschien dat Ryanne van Dorst het weet, die is zowel man als vrouw.quote:
ken haar niet dus kan het haar niet vragen :pquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je natuurlijk niet oordelen, Misschien dat Ryanne van Dorst het weet, die is zowel man als vrouw.
Oeh tieten, koffie, oeh tieten, ontbijt, plassen, oeh tieten, koffie, oeh tieten,eten, oeh tieten, zwemmen, slapen en dromen over tieten.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
koffie, poepen, oeh tieten, ontbijt, plassen, oeh tieten, koffie, voetbal, oeh tieten,eten, vi kijken, oeh tieten, slapen
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
koffie, poepen, oeh tieten, ontbijt, plassen, oeh tieten, koffie, voetbal, oeh tieten,eten, vi kijken, oeh tieten, slapen
Dat wij mannen nog tijd over hebben op een dag...quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh tieten, koffie, oeh tieten, ontbijt, plassen, oeh tieten, koffie, oeh tieten,eten, oeh tieten, zwemmen, slapen en dromen over tieten.
Nou ja, dan ben ik zeker een uitzondering.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:42 schreef bitterbal het volgende:
maar bos, de meeste mannen geven nou niet de indruk dat het een zeer gecompliceerd proces is
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik zeker een uitzondering.
Ja en dan vinden we tussendoor ook nog eens 99,99 procent van alle dingen ter wereld uit.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wij mannen nog tijd over hebben op een dag...
Nee, dan jij: koffie, peukie, zon, snurken, peukie, koffie verkeerd, kilo vlees, koffie, peukie.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dan jij: koffie, peukie, zon, snurken, peukie, koffie verkeerd, kilo vlees, koffie, peukie.
Wij zijn goed!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan vinden we tussendoor ook nog eens 99,99 procent van alle dingen ter wereld uit.
Mannen
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dan jij: koffie, peukie, zon, snurken, peukie, koffie verkeerd, kilo vlees, koffie, peukie.
Fixed it for youquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dan jij: koffie, oeh een geile spanjaard, peukie, zon, oeh een geile italiaan, snurken, peukie, oeh een geile libanees, koffie verkeerd, kilo vlees, koffie, peukie.
En wie baart minstens 99,99% van je nageslacht?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan vinden we tussendoor ook nog eens 99,99 procent van alle dingen ter wereld uit.
Mannen
VROUWEEEEEEEEEEEEEEENquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wie baart minstens 99,99% van je nageslacht?
Zij houdt iig van wilde mannenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind Olcay echt een lekkerwijf
Ik niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind Olcay echt een lekkerwijf
"Druk 1 om door te gaan, druk 2 om te stoppen"quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maaaaaaaaaaaaaaaaaaar morgen 2e gesprek met de stoppen met roken hulplijn![]()
nogalquote:
Ja zonder mannenzaad komen ze niet ver hèquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wie baart minstens 99,99% van je nageslacht?
gelukkig zijn ze niet zo gemeen :pquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:47 schreef Modus het volgende:
[..]
"Druk 1 om door te gaan, druk 2 om te stoppen"
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
nogal
* streept bitterbal van zijn die wil ik neuken lijst
Nee grapje die heb ik geen
doe es nietquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zonder mannenzaad komen ze niet ver hè![]()
Nog liters gemaakt deze week trouwens?
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nja de stoppen met roken lijn is denk ik wat leuker dan dat je 1 of andere zelfmoord lijn belt en zegt; ik hang nu op.
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je op haar labeltje kijkt staat er dat ze 70% polyester is.
Niet waar. Ik zou het er best op kunnenquote:
Ik heb dit wel gemist hoor, Haagsquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nja de stoppen met roken lijn is denk ik wat leuker dan dat je 1 of andere zelfmoord lijn belt en zegt; ik hang nu op.
QFTquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet waar. Ik zou het er best op kunnen
Hier meen jij helemaal niets vanquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dit wel gemist hoor, Haags
stiekem moest ik gniffelen. Gelukkig heb ik die lijn nooit nodig gehad. Ik heb net die ene vorm van depressie gehad,waarbij zelfmoord niet aan de orde is...quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier meen jij helemaal niets van
Doet me denken aan dat café met dat konijn die dan grapjes maakte vroeger.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dit wel gemist hoor, Haags
Oh had ik weer een ongepaste grapquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
stiekem moest ik gniffelen. Gelukkig heb ik die lijn nooit nodig gehad. Ik heb net die ene vorm van depressie gehad,waarbij zelfmoord niet aan de orde is...
ABquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat café met dat konijn die dan grapjes maakte vroeger.
dat was zo domquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee,want ik kon hem juist waarderen hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh had ik weer een ongepaste grap
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
het vrouwelijk geslacht was zwaar in de minderheidquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh hell, ik kom binnen tussen bangalijsten ofzo![]()
Ab Normaal?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, van Toon van Driel. God, hoe heette dat konijn ook alweer.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ab Normaalquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het vrouwelijk geslacht was zwaar in de minderheid
help
Ja! Ik ookquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind Olcay echt een lekker wijf
Maar ik en Whisk wisten wel meteen wie je bedoeldequote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, Ab Normaal![]()
En het was niet van Toon van Driel.
Hagenezen hebben humorquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vond het ook![]()
Maar daarom weet ik de naam vh konijn nog wel
Welquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, Ab Normaal![]()
En het was niet van Toon van Driel.
Scherpquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ik en Whisk wisten wel meteen wie je bedoelde
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik iedereen met een vagina omdat jullie het waard zijn en ik het jullie ooh zo gun
Wat, uhm, onbaatzuchtig van je..quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik iedereen met een vagina omdat jullie het waard zijn en ik het jullie ooh zo gun
O ja. Heb ik dat toch goed onthouden.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ab_Normaal
Dus ben je geen Hagenees maar een Hagenaar.quote:
Nee joh, Hagenaars zijn vh zand en rijkquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus ben je geen Hagenees maar een Hagenaar.![]()
quote:
Voel je niets van met 27 gradenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat, uhm, onbaatzuchtig van je..![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar Haags, ik heb je grapjes en aanwezigheid echt gemist hoor
Geen idee hahaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hagenezen zijn vh veen of moeras oid en arm
En de Laan van Meerdervoort is de scheidslijn volgens sommigen
Ik heb een livestream vanuit de Effenaar aan staan. Prima rock zo te horen al bokt de stream behoorlijkquote:
Veen vs. zandquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hagenezen zijn vh veen of moeras oid en arm
En de Laan van Meerdervoort is de scheidslijn volgens sommigen
Nee dat niet. Geboren en getogen in Den Haag. Maar heb mij er eerlijk gezegd nooit zo mee bezig gehouden.quote:
Is er een concert dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een livestream vanuit de Effenaar aan staan. Prima rock zo te horen al bokt de stream behoorlijk
Jij woont op het zand denk ikquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat niet. Geboren en getogen in Den Haag. Maar heb mij er eerlijk gezegd nooit zo mee bezig gehouden.
Ken wel het verhaal van veen en zand maar waar dat verschil allemaal ligt qua geografie e.d. geen flauw idee.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij woont op het zand denk ik
Ik nog net op het veen gok ik.
Al woonden zeer rijke en succesville schilders dan ook op het veen (Bierkade)
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:04 schreef UitStraling het volgende:
https://www.ad.nl/auto/zo(...)pot-knagen~a5a2de57/
Boven de Laan van Meerdervoort toch? Of niet?quote:
ja. gewoon een band in een lege zaalquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is er een concert dan?![]()
Ik was van Dynamo (kelder) toen ik in de regio woonde
awwwwquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:04 schreef UitStraling het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boven de Laan van Meerdervoort toch? Of niet?
Sterkte/beterschapquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Sla de wandeling maar over. Hoofdpijn
Waarom dequote:
Thanks!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja. gewoon een band in een lege zaal![]()
Nu speelt Drive by Wire
https://www.facebook.com/effenaarfanpage/videos/295819394802735/
Omdat het allemaal eigenlijk zo logisch als wat klinktquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom dedan?
Al weet ii best dat bijv. Duindorp ook ten noorden vd Laan van Meerdervoort ligt
Werd tijd.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar de rasechte Hagenees is wel aan het uitsterven
Wtf die tandenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:04 schreef UitStraling het volgende:
Nou het veen is het Hollandveen, dat afgezet is tussen 10.000 en zo'n 3500 jaar geleden toen de zeespiegel en daarmee het grondwater steeg als gevolg van het smelten van de ijskappen na de laatste ijstijd. Het zand is het duinzand dat er in de laatste 2000 jaar overheen gewaaid is.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat niet. Geboren en getogen in Den Haag. Maar heb mij er eerlijk gezegd nooit zo mee bezig gehouden.
Ken wel het verhaal van veen en zand maar waar dat verschil allemaal ligt qua geografie e.d. geen flauw idee.
Nicequote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou het veen is hé Holland een, dat afgezet is tussen 10.000 en zo'n 3500 jaar geleden toen de zeespiegel en daarmee het grondwater steeg als gevolg van het smelten van de ijskappen na de laatste ijstijd. Het zand is het duinzand dat er in de laatste 2000 jaar overheen gewaaid is.
Veen is slechte bouwgrond omdat het constant inklinkt, zodat je huis daar permanent in wegzakt. Zand is stevig en heeft dat niet. Dus zand is aantrekkelijker als gebied om te wonen, dus duurder. Voila
Tsja, wat is de rasechte Hagenees? Dan denk ik ruwe bolster, blanke pit cq grote bek maar klein hartje..quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar de rasechte Hagenees is wel aan het uitsterven
Daarvan weet ik vooral dat het een lang end lopen is.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom dedan?
Al weet ik best dat bijv. Duindorp ook ten noorden vd Laan van Meerdervoort ligt
Duh..quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou het veen is het Hollandveen, dat afgezet is tussen 10.000 en zo'n 3500 jaar geleden toen de zeespiegel en daarmee het grondwater steeg als gevolg van het smelten van de ijskappen na de laatste ijstijd. Het zand is het duinzand dat er in de laatste 2000 jaar overheen gewaaid is.
Veen is slechte bouwgrond omdat het constant inklinkt, zodat je huis daar permanent in wegzakt. Zand is stevig en heeft dat niet. Dus zand is aantrekkelijker als gebied om te wonen, dus duurder. Voila
Zitten er wel aantal tussen nog daar.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, wat is de rasechte Hagenees? Dan denk ik ruwe bolster, blanke pit cq grote bek maar klein hartje..
Iig niet aan harde kern Ado ofzo..
Wat precies? De Laan van Meerdervoort of Duindorp?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarvan weet ik vooral dat het een lang end lopen is.
Ik denk bij een echte Hagenees meteen aan Henk Bres, maar of dat echt zo is, weet ik niet. Ik kom natuurlijk uit een totaal andere regio..quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, wat is de rasechte Hagenees? Dan denk ik ruwe bolster, blanke pit cq grote bek maar klein hartje..
Iig niet aan harde kern Ado ofzo..
Ik weet ook weleens dingen. Mevrouw de advodingesquote:
joop heeft geen smaakquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Joop noemde mijn lampjes hoerenlampjes.
Hooligans vind ik niet onder genoemd criterium vallenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zitten er wel aantal tussen nog daar.
Laan van Meerdervoort. Tijdens de heus wel unieke en eenmalige Vredesloop.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat precies? De Laan van Meerdervoort of Duindorp?
Indien het laatste: waarom zou je daar heen willen?
Waarheid op zich.quote:
Beetje laag soort hequote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hooligans vind ik niet onder genoemd criterium vallen
welke?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:18 schreef Bos81 het volgende:
Mooi de stream is nu wel goed. Lekker genieten. Zo even een biertje open trekken
Henk Bres is een tokkie..quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk bij een echte Hagenees meteen aan Henk Bres, maar of dat echt zo is, weet ik niet. Ik kom natuurlijk uit een totaal andere regio..
Ik hou gewoon niet zo erg vh agressieve en destructieve gedrag.quote:
Die is elk jaar toch? Nu iig?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laan van Meerdervoort. Tijdens de heus wel unieke en eenmalige Vredesloop.
Cactussen, flamingo's en ananassen zijn blijkbaar ook hoerig. Het zal.quote:
Hij was in ieder geval niet eenmalig.quote:
Die ik ook weet zonder die studie van jequote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet ook weleens dingen. Mevrouw de advodinges
ah muziek?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/effenaarfanpage/videos/295819394802735/
Joop heeft er kijk op, ik hoor het alquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Cactussen, flamingo's en ananassen zijn blijkbaar ook hoerig. Het zal.
uitstraling is gewoon jaloers. Hij durft niet toetegeven dat hij action spullen ook leuk vindt :pquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Cactussen, flamingo's en ananassen zijn blijkbaar ook hoerig. Het zal.
Wel muziek, maar niet van de Albert Heynquote:
Ik legde het dan ook voor Haags uit, niet voor jou.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ik ook weet zonder die studie van je
Gewoon Aardrijkskunde op de middelbare school
Truequote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik legde het dan ook voor Haags uit, niet voor jou.
Hij pikt het, goed genoeg voor mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joop heeft er kijk op, ik hoor het al
Voedsel verspillingquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trek.
Kreeg het avondeten niet naar binnen, maar nu ik het weggegooid heb, heb ik trek
daarom decafquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Trek in koffie maar dan slaap ik straks niet
Dan val je af.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
di is vast een domme vraag maar stel em toch
Als ik op een dag 1500 kcal eet en loop daarna zoveel dat ik die zelfde hoeveelheid verbruik dan komt er niks bij qua gewicht?
ah. okequote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan val je af.![]()
Je hebt ook energie nodig om gewoon te bestaan, da's vaak ook al minimaal 1500 kcal.
Ik weet niet wat ik erger moet vinden. Decaf, of koffiemelk in je koffie..quote:
Google maar op BMR en TDEE.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. okedat had ik idd even niet mee bedacht
Kom er wel eens voor het dierentuingevoelquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uitstraling is gewoon jaloers. Hij durft niet toetegeven dat hij action spullen ook leuk vindt :p
aapjes kijken?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom er wel eens voor het dierentuingevoel
Als het 1500 kcal aan Magnums is wordt het wel een ander verhaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
di is vast een domme vraag maar stel em toch
Als ik op een dag 1500 kcal eet en loop daarna zoveel dat ik die zelfde hoeveelheid verbruik dan komt er niks bij qua gewicht?
Kan zijn dat je de hele dag niet beweegt dan wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. okedat had ik idd even niet mee bedacht
Ja mwah. Soms beetje melkquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger moet vinden. Decaf, of koffiemelk in je koffie..
Beiden zijn natuurlijk not done..
Ben jij ook geboren en getogen in DH eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Het schijnt dat de theorie van Whiskers klopt over Hagenzen en Hagenaren. Maar over het algemeen geldt wat Haags Kwartiertje zei tegenwoordig wordt het gebruikt voor geboren en getogen in Den Haag of import.
ja dat begrijp ik dus niet. Zijn dat vetten die nog worden omgezet ofzo?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Als het 1500 kcal aan Magnums is wordt het wel een ander verhaal.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Als het 1500 kcal aan Magnums is wordt het wel een ander verhaal.
Nope, ben import,quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij ook geboren en getogen in DH eigenlijk?
maar kan ik die zwembanden dan zo dus kwijt raken door verder geen zwemband oefeningen te doen?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gezond is anders en je zit met een paar Magnums aan je max, dus trek, maar 1500kcal blijft 1500kcal.
Het is vooral dat alleen 6ish Magnums op een dag niet erg voedzaam is.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik dus niet. Zijn dat vetten die nog worden omgezet ofzo?
Kwartiertje liposuctie en je kunt weer smurfenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar kan ik die zwembanden dan zo dus kwijt raken door verder geen zwemband oefeningen te doen?
Nee maar het aantal kcal blijft het zelfde toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is vooral dat alleen 6ish Magnums op een dag niet erg voedzaam is.
Welke theorie?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Het schijnt dat de theorie van Whiskers klopt over Hagenzen en Hagenaren. Maar over het algemeen geldt wat Haags Kwartiertje zei tegenwoordig wordt het gebruikt voor geboren en getogen in Den Haag of import.
ze zien mij al aankomen :pquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwartiertje liposuctie en je kunt weer smurfen
Interessant feitje, die vetcellen komen gewoon op die plekken weer terugquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwartiertje liposuctie en je kunt weer smurfen
Alleen als je weer aankomt, of sowieso?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Interessant feitje, die vetcellen komen gewoon op die plekken weer terug
Stamcelidee, is echt fascinerend. En kut
Ook 'toevallig' een veen Hageneesquote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen als je weer aankomt, of sowieso?
Specifieke plaatsen trainen doet sowieso geen flikker voor plaatselijk vetverlies, da's vooral genetisch bepaald (dus waar het vet aanzet). En alles waarmee je energie verbrandt, voldoet. Dus wandelen is ook helemaal prima!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar kan ik die zwembanden dan zo dus kwijt raken door verder geen zwemband oefeningen te doen?
Maandelijke liposuctie, wegzuigen die fuckers.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Teveel suikers, hierdoor stijgt je bloedsuikerspiegel te hard en dat maakt juist kort energiek en dan loom. Kunt beter voor minder en langzamere suikers gaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar het aantal kcal blijft het zelfde toch?
Serieus? Intrigerend.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
pff gelukkig 😅quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Specifieke plaatsen trainen doet sowieso geen flikker voor plaatselijk vetverlies, da's vooral genetisch bepaald (dus waar het vet aanzet). En alles waarmee je energie verbrandt, voldoet. Dus wandelen is ook helemaal prima!
Hey, ik zei nooit dat je je er prettig bij ging voelen, een Magnumdieet.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Teveel suikers, hierdoor stijgt je bloedsuikerspiegel te hard en dat maakt juist kort energiek en dan loom. Kunt beter voor minder en langzamere suikers gaan.
Al zal een wielrenner best lang op magnums kunnen leven. En niet aankomen.
Nou misschien wel. Op korte termijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, ik zei nooit dat je je er prettig bij ging voelen, een Magnumdieet.
Klein Orkest heeft echt goede nummers gemaakt. Ik heb hier een compilatie dubbel CD liggen. En mijn favoriete nummers zijn Dag Spin en Leve het Nijlpaardquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klein Orkest heeft echt goede nummers gemaakt. Ik heb hier een compilatie dubbel CD liggen. En mijn favoriete nummers zijn Dag Spin en Leve het Nijlpaard![]()
![]()
Overigens, mocht je een dieet ofzo willen overwegen: doe jezelf een lol en schrijf eerst uit wat je nu eet en drinkt. Geeft een hoop inzicht.quote:
Die teksten zijn echt geniaal, al zijn het eigenlijk natuurlijk kinderliedjes..quote:
Yepquote:
Bossiequote:
ik denk dat een dieet bij mij nergens op slaatquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overigens, mocht je een dieet ofzo willen overwegen: doe jezelf een lol en schrijf eerst uit wat je nu eet en drinkt. Geeft een hoop inzicht.
Yes!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat Hagenezen van het veen komen en Hagenaren van het zand.
beetje houvast is niet verkeerdquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat een dieet bij mij nergens op slaatEn het ook nog es de verkeerde kant op kan gaan slaan. Maar het zijn die verdwomde zwembandjes
Owh, dan kan ik gerust ad liposuctiequote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Alle vetcellen die je aan hebt gemaakt voor je volwassen wordt, blijven de rest van je leven bij je.
Die komen ook na liposuctie gewoon weer terug. Kunnen alleen in volume toe- en afnemen
Daarom is afvallen voor wie dik de puberteit in is gegaan ook anders dan wanneer je op latere leeftijd je eerste kolos overgewicht krijgt. Bijvoorbeeld
Dik is niet altijd hetzelfde dik, afvallen niet altijd zelfde pad.
Ondanks wat veel mensen toch vaak denken.
Weer gaan werken? Toen had je nergens last van toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat een dieet bij mij nergens op slaatEn het ook nog es de verkeerde kant op kan gaan slaan. Maar het zijn die verdwomde zwembandjes
Dus kinderen die aan obesitas lijden, zullen altijd wat meer moeite hebben om af te vallen en op dat gewicht te blijven als ze er niet snel wat aan doen?? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Alle vetcellen die je aan hebt gemaakt voor je volwassen wordt, blijven de rest van je leven bij je.
Die komen ook na liposuctie gewoon weer terug. Kunnen alleen in volume toe- en afnemen
Daarom is afvallen voor wie dik de puberteit in is gegaan ook anders dan wanneer je op latere leeftijd je eerste kolos overgewicht krijgt. Bijvoorbeeld
ja begon toen ook wel een beetjequote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Weer gaan werken? Toen had je nergens last van toch?
Ha, een echte fatty4life dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Mwah, dieet is vrij simpel "wat je eet" op zich. En aanpassingen kunnen klein he, een halve fles cola ipv een hele per dag ofzo. Of zwarte koffie ipv koffie verkeerd.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja true. Maar maakt in dezen niets uit wmb.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die teksten zijn echt geniaal, al zijn het eigenlijk natuurlijk kinderliedjes..
Ja en nee, niet helemaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus kinderen die aan obesitas lijden, zullen altijd wat meer moeite hebben om af te vallen en op dat gewicht te blijven als ze er niet snel wat aan doen?? Of zie ik dat verkeerd?
Ja cola gaat al stuk beterquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, dieet is vrij simpel "wat je eet" op zich. En aanpassingen kunnen klein he, een halve fles cola ipv een hele per dag ofzo. Of zwarte koffie ipv koffie verkeerd.
Ik moet ook meer gaan lopen vind ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
maar blijf wel in beweging,. vandaag ook 7 km gelopen
Yesquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ha, een echte fatty4life dus.
En sowieso verschilt het echt enorm van persoon tot persoon ja.Ik heb best wel mazzel met mijn vrij makkelijke aanpassingen en het huidige resultaat, daar ben ik me van bewust.
Het is een beginquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet ook meer gaan lopen vind ik.
Dus ik heb de bank een beetje verschoven zodat in wat langer onderweg ben naar de koelkast.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet ook meer gaan lopen vind ik.
Dus ik heb de bank een beetje verschoven zodat in wat langer onderweg ben naar de koelkast.
Neuh. Plaatselijk vet verbranden kan niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja cola gaat al stuk beterVerkeerd is 1 per dag
misschien moet ik magere melk gaan vragen
![]()
zou dit wat helpen?
https://happyhealthy.nl/love-handles/
Oke. nou ik ga maar een stukje lopenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Plaatselijk vet verbranden kan niet.
Niet dat er wat mis is met de oefeningen op zich, maar afvallen/aankomen is toch echt vooral wat je naar binnenwerkt. Of zorgen dat je zo beweeglijk bent dat je wild kan vreten.(Maar dat kost meer moeite)
Kun je wel goed vastpakken tijdens het neukenquote:
Een holling achter de bips (buik) heb je meer houvast aan hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je wel goed vastpakken tijdens het neuken
Is dat ook iets wat je kunt aangeven op Tinder trouwens? Extra features voor tijdens de seks ofzo?
Pak liever de heupbotten goed beet.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat ook iets wat je kunt aangeven op Tinder trouwens? Extra features voor tijdens de seks ofzo?
Extra regeltje in de bio "heeft neukteugels"?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |