Mijn opa was vrachtwagenchauffeur en er werd inderdaad wel eens wat olie ververst bij de eigenaar van het bedrijf. Volgens mijn vader kon ie daarna het huis niet meer fatsoenlijk verkopen wegens vervuilde grond.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En makkelijk als je de olie van je auto wilt verversen
Dat was op een werkdag, niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik was laats in het durp van V en CS en viel idd van de ene in de andere verbazing over het groen. Mijn vriendin deed er een schepje bovenop door te vertellen dat ze een vml woningbouwhuis hebben gekocht en dit nog een pauperstukje van het dorp was
Daar deden ze vroeger niet zo moeilijk over, bovendien moest de olie om de 5000km ververst worden. Wel eens een verhaal gelezen van iemand die in de tijd van Franco naar Spanje reed voor de eerste keer. Op de terugweg werd gestopt op een helling in het grind/berm. Carterplug er uit en mooi laten lopenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mijn opa was vrachtwagenchauffeur en er werd inderdaad wel eens wat olie ververst bij de eigenaar van het bedrijf. Volgens mijn vader kon ie daarna het huis niet meer fatsoenlijk verkopen wegens vervuilde grond.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:05 schreef derLudolf het volgende:
Regels... Fijn dat ze om de haverklap veranderen.
https://www.cumela.nl/nie(...)elijk-uitrijden-mest
quote:Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar ambtenaren van het Ministerie van LNV en van de Europese Unie.
Ik moest er van vandaag van alles over leren... we zijn gedoemd...quote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar deden ze vroeger niet zo moeilijk over, bovendien moest de olie om de 5000km ververst worden. Wel eens een verhaal gelezen van iemand die in de tijd van Franco naar Spanje reed voor de eerste keer. Op de terugweg werd gestopt op een helling in het grind/berm. Carterplug er uit en mooi laten lopen
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
@:Myraela : ik gooi er ananas op.
Ach die olie kwam toch ook uit de grond?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik moest er van vandaag van alles over leren... we zijn gedoemd...
Dat waren we alquote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:15 schreef Candaasje het volgende:
Ik moest er van vandaag van alles over leren... we zijn gedoemd...
Ja, het is ook gewoon triest natuurlijk. Maar de humor siert ze.quote:
Eigenlijk is er maar 1 degelijke oplossing; een coronavariant waar geen middel tegen is..quote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat waren we alAls mensen denken dat corona een probleem is, dan kijken ze nog op van de toekomstige problemen door klimaatveranderingen.
Ik las overigens dat de afname van de luchtverontreiniging bijdraagt aan de opwarming van de aarde. Can't win. Een getal wat nog niet was meegenomen in de toekomstmodellen, waardoor eea nu ook sneller lijkt te verlopen dan voorspelt.
Duidelijk nietquote:
En de laatste het licht uitquote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eigenlijk is er maar 1 degelijke oplossing; een coronavariant waar geen middel tegen is..
Dit was voor de corona reeds bekend. Minder fijnstof in de lucht = minder filtering van het zonlichtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat waren we alAls mensen denken dat corona een probleem is, dan kijken ze nog op van de toekomstige problemen door klimaatveranderingen.
Ik las overigens dat de afname van de luchtverontreiniging bijdraagt aan de opwarming van de aarde. Can't win. Een getal wat nog niet was meegenomen in de toekomstmodellen, waardoor eea nu ook sneller lijkt te verlopen dan voorspelt.
Als je de ruimte hebt zet er wat laagstam fruitbomen neer. Deze vragen weinig onderhoud, de vogels en een korte periode de bijen zijn er dol op en als bonus je krijgt er gratis fruit van.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:37 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, dat wil ik ook. Als we de financiering rond krijgen en het huis echt van ons is, dan wil ik een zo groen mogelijke tuin. Een terrasje, en de rest lekker groen. We hebben ook een klein stukje plat dak, daar zou ik ook graag sedum op leggen. Met mooie verschillende kleuren...
Wrom zwaaide je dan niet naar me?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, buren hebben een grotere tuin achter en hoogstamfruit: mooie goudreinetten, een schommel inmiddels en hangmat onder de bomen.
Hmmm... zag jij mij?? Waarom zwaaide jij niet!quote:
Je moest naar mijn raam komen voor de zwaai, ja!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hmmm... zag jij mij?? Waarom zwaaide jij niet!
O zoquote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je moest naar mijn raam komen voor de zwaai, ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |