Gisteren naar Derksen show gekeken?quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat snap ik welquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was wel blij dat mijn ouders niet om de haverklap zich met mijn opleiding aan het bemoeien waren.
Goed goed!!! En met jou?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe is het verder dan met jou?
Die hoor ik ook vaak jaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn collega meldde laatst nogal verbaasd dat zijn dochter had besloten naar het MBO te gaan ipv de havo af te maken. Ik vroeg hem wel eens, hoe gaat het met haar op school, nu met thuisstuderen enzo? "Ik hoor niets dus het zal wel goed gaan!" Ik kan dat ook niet hoor, ik zit er wat dat betreft wel meer bovenop.
En dochter heeft van mij iedere dag in de Efteling een worstebroodje gekregen(en vanavond weer een gezonde salade...)
[..]
HOOOOOOIquote:
Van hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we dat vooral zo houden!
Kan me voorstellen ja. Ik kijk het niet momenteel. Mis het ook niet echt eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van hetzelfde.
Ik ben wel blij dat de PL weer begonnen is, dat toch wel gemist de afgelopen tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |