quote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:58 schreef Cygne het volgende:
Mijn tot voor kort niet pratende peuter vroeg gisteren of hij iets met dinosaurussen mocht kijken op de televisie. Ik vroeg of hij een film leuk zou vinden. 'Neh, doe maar dokkieterrie (documentaire). Ik wil leren!'
WTF
Mijn kleuter van 5,5 wil dat nog steeds tot in detail weten. Ze vraagt als ze wakker wordt meestal wat we vanavond gaan eten en wat we morgen gaan doen, en overmorgen en over overmorgen.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:48 schreef Nazil het volgende:
Lemijn die periode hebben we ook gehad, wat we gingen doen die dag. Voor mij best moeilijk omdat ik niet weet hoeveel ik kan doen op een dag, en je wilt hem ook niet teleurstellen. Dus ik zei heel vaak 'dat weet ik nog niet' waar hij weer boos van werd. En als ik zei dat we een broodje gingen eten tussen de middag wilde hij direct weer brood dus dat werkte ook niet.
Tegenwoordig zitten we nog steeds in de 'waarom'-fase.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh heerlijk, dat zijn eens andere filmpjes dan een brandweer Porsche (momenteel erg 'in'). Ik heb vandeweek heel chique oma-bestek gekocht voor een 4-jarige voor haar verjaardag, da's OOK heel hipquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:08 schreef rena het volgende:
Oh Quoi, wat een grote jongen heb je daar
[offtopic] Ik zit nu op Netflix Yummy Mummies te kijken en kom er achter dat C onwijs achterloopt zonder hele kamer vol designerkleding en diamanten oorbellen van Louis Vuitton![]()
Een van die dames flipte helemaal omdat haar baby een Versace dekentje van 600 dollar onderpoepte
[/offtopic]
Morgen alweer de laatste psz dag voorlopig, heb een kleinigheidje gehaald voor de juffen. Haar favoriete juf komt niet meer terug na de vakantie helaas, ben heel benieuwd hoe ze het daarna oppikt met een nieuwe juf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak je niet gek Tolstoi en tel je zegeningen dat je kind zo'n goede eter isquote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:35 schreef TolstoiFan het volgende:
Pffff, ik zit me weer eens gek te maken. Ik las op een site wat een kind van 1 t/m 3 jaar zoal eet, bijv. op een dag 2-3 boterhammen.
Simon eet bij het ontbijt alleen al 2-2,5 boterham (en ook nog een banaan meestal.....) en voor de lunch weer 2-2,5 boterham.
Eet hij nou echt teveel?
Of moet ik dat soort info gewoon links laten liggen![]()
?
Ja, laat het links liggen. En fijn dat hij zo lekker eet!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:35 schreef TolstoiFan het volgende:
Pffff, ik zit me weer eens gek te maken. Ik las op een site wat een kind van 1 t/m 3 jaar zoal eet, bijv. op een dag 2-3 boterhammen.
Simon eet bij het ontbijt alleen al 2-2,5 boterham (en ook nog een banaan meestal.....) en voor de lunch weer 2-2,5 boterham.
Eet hij nou echt teveel?
?
Hij compenseert vast voor Max, die 's ochtends geen ene boterham eet.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:35 schreef TolstoiFan het volgende:
Eet hij nou echt teveel?
?
Zolang het niet alleen witbrood is met 6-laags chocopasta, zal dat echt wel loslopenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:35 schreef TolstoiFan het volgende:
Eet hij nou echt teveel?
?
Meh, stom is dat soort vergelijkende gedoe eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:35 schreef TolstoiFan het volgende:
Eet hij nou echt teveel?
?
Een echte peuter dusquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:15 schreef Malteser het volgende:
Lekker laten gebeuren Tolstoi!
Mijn kleuter eet ook een boterham of vier/vijf per dag. Maar die eet amper tot niet warm.
Mijn peuter eet amper brood (alleen op de opvang zonder problemen). Thuis eet hij liever cracottes. En hij bunkert ‘s avonds een warme maaltijd weg met de grootste voorkeur voor groente.
Onze peuter is aangemeld voor de logopedie. Volgende week intake, en jawel, op vakantie begon meneer met enkele woordjes en sinds deze week hoor ik hier en daar een twee-woords-zinnetje....
We gaan wel naar de logopedie om eens mee te laten kijken en wat tips te krijgen maar dit is dus exact het scenario wat ik al dacht. “Zul je zien, melden we hem aan voor logopedie, begint ‘ie te praten.”
Dat doen ze gewoon expres, als je hem niet aan had gemeld had hij dat vast ook niet gedaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:15 schreef Malteser het volgende:
Onze peuter is aangemeld voor de logopedie. Volgende week intake, en jawel, op vakantie begon meneer met enkele woordjes en sinds deze week hoor ik hier en daar een twee-woords-zinnetje....
We gaan wel naar de logopedie om eens mee te laten kijken en wat tips te krijgen maar dit is dus exact het scenario wat ik al dacht. “Zul je zien, melden we hem aan voor logopedie, begint ‘ie te praten.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |