Ben benieuwd wanneer het een "echte" TOS wordt. Hebben ze waarschijnlijk weleens verteld, maar er zat door wachtlijsten en corona zoveel tijd tussen de afspraken dat ik niet alles precies meer weet.quote:Op maandag 22 juni 2020 16:01 schreef Cygne het volgende:
[..]
Goed punt! Hier ook vermoedelijk inderdaad en ook echt alleen op spraakgebied.
Dag Emmy!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:37 schreef Arja het volgende:
Wat goed Noud! En miez hoe vind jij het zonder haar slapen?
Ik kom afscheid nemen. Ze is 4. En allang geen peuter meer. Wat gaan de ontwikkelingen ineens snel. Haar fysieke verschijning, woordenschat, dingen die ze vraagt, de vele dingen die ze al weet en soms toch ook weer niet.
Vandaag helemaal afgemat van haar eerste hele schooldag. Moe maar voldaan. Zo groot en zo klein. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen hier en bijbehorende peuters succes met het hittegolfje!
Let me see you stripped down to the bone
Er is een kleutertopicquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:20 schreef Quoi het volgende:
Jompels voor Noudje!
@:Miezziej Ik hoop dat je nog een paar nachten alleen met je vent kan slapen, voor nr 2 zich aandientHoe gaat het met je en wanneer komt hij/zij? En wanneer wordt M. eigenlijk 4? Ik herinner me iets voor Max?
[..]
Dag Emmy!Ik vind het toch echt de mijlpaal der mijlpalen hoor. Is er nog een topic om in door te posten, of is dat een grote OUD vergaarbak eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |