Doeiquote:Op maandag 22 juni 2020 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
Oh dacht dattie vaak knipoogde in die knip maar hij schud zijn hoofd vaak.![]()
Doeg jongens.
Ja ga nou maar anders blijf ik doorgaan hoorquote:Op maandag 22 juni 2020 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet veel te hard naar bed om die quotefaal te fixen. Sorry.
quote:
Geen idee, dacht dat het aan mij lagquote:Op maandag 22 juni 2020 23:31 schreef Koen66 het volgende:
waarom werken YT filmpjes zo beroerd tegenwoordig
nope, al mijn laptops doen het matig, dus hetzij ligt aan Chrome, hetzij aan Fokquote:
Ik zit op Firefox. Kan ook een embed fuckup vanuit Youtube zelf zijn.quote:Op maandag 22 juni 2020 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, al mijn laptops doen het matig, dus hetzij ligt aan Chrome, hetzij aan Fok
ah ik wilde een andere browser proberen, hoeft dus niet meerquote:Op maandag 22 juni 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit op Firefox. Kan ook een embed fuckup vanuit Youtube zelf zijn.
Ja en soms doen ze het wel, heel vreemd dit, misschien eens in BUG posten?quote:Op maandag 22 juni 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah ik wilde een andere browser proberen, hoeft dus niet meer
Koenquote:
ja, ben er echt aan toe, langste tijd geen vakantie-activiteit ooitquote:Op maandag 22 juni 2020 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Koen
Leuk zeg, een weekendje weg!
quote:Op maandag 22 juni 2020 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ben er echt aan toe, langste tijd geen vakantie-activiteit ooit
Thanksquote:Op maandag 22 juni 2020 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Dan is het zeker nodig
Veel plezier alvast!
BUG / Youtube video's laden slechtquote:Op maandag 22 juni 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah ik wilde een andere browser proberen, hoeft dus niet meer
Moet vrijdag naar Breda (podotherapeut) en ga dan wrsch nog ff langs mijn moeder. Verder niet (nog).quote:
zal wel ff schakelen zijn voor jequote:Op maandag 22 juni 2020 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet vrijdag naar Breda (podotherapeut) en ga dan wrsch nog ff langs mijn moeder. Verder niet (nog).
Maar wellicht bel ik nog een vriendin voor een afspraak dit weekend.
Tenzij ze een automaat heeftquote:
Oh sorry, dat wens je ook niemand toequote:
quote:
Koeniequote:
Met die mondkapjesellende iig niet nee.quote:
mevr Koen gaat met Randstadrail naar d'r werk momenteel, 15 minuten is al aardig lang kennelijkquote:Op maandag 22 juni 2020 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met die mondkapjesellende iig niet nee.
Maar geen andere optie...
Snap het nut wel, maar kijk er niet naar uit om zo'n ding lang op te hebben..m
Owh joyquote:Op maandag 22 juni 2020 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mevr Koen gaat met Randstadrail naar d'r werk momenteel, 15 minuten is al aardig lang kennelijk
Moeten alles weer opnieuw opstarten dus dat gaat wel even durenquote:
Dat is nog iets langer met een mondkapje ja...quote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en in oktober staat een week Kreta op de agenda
ja, zie er nu al tegenop. mja je moet toch wat ...quote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is nog iets langer met een mondkapje ja...
Trustequote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, zie er nu al tegenop. mja je moet toch wat ...
nu slapen![]()
![]()
GC / [KSC #11530] Klaipedaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 07:48 schreef DaMart het volgende:
@:Koen66 is de zomer in je bol geslagen? Het is nog lang geen weekend hoor.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 07:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het dus @:bitterbal die te lang in het frituurvet heeft liggen dobberen.
zat ook om 5 uur in de auto he.quote:
Verder nooit?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik drink alleen koffie als er vanilleijs en slagroom in zit
lijkt me niks.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ben niet zo'n ijs fanboyquote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die handjes komen rechtstreeks uit een horrorfilm johquote:
en ik weer 2 etages omhoogquote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:21 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook maar eens even de benen strekken en 2 verdiepingen omlaag om een kop thee te halen
toch schattigquote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Die handjes komen rechtstreeks uit een horrorfilm joh
Jij bent van nature zo'n vrolijk ochtendmens?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
eht he. walgelijk die vrolijke, opgewekte luiquote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij bent van nature zo'n vrolijk ochtendmens?
Zulke mensen vertrouw ik nooit, kan nooit gezond gedrag zijn
Fucking creepyquote:
Ongelooflijk ookquote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eht he. walgelijk die vrolijke, opgewekte lui
je zou ze moeten open snijden om te onderzoeken wat er mis mee isquote:
Ga janken man, mafkeesquote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zou ze moeten open snijden om te onderzoeken wat er mis mee is
kom vechten dan.quote:
En de fliebers even goed door je vingers laten gaan zeker? Of het wel echt echt is, beetje in knijpen enzoquote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zou ze moeten open snijden om te onderzoeken wat er mis mee is
De smaragd van Zoetermeer bedoel jequote:
Nou het ligt aan de dagquote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij bent van nature zo'n vrolijk ochtendmens?
Zulke mensen vertrouw ik nooit, kan nooit gezond gedrag zijn
It's amazing!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou het ligt aan de dagMaar vandaag wel, en dat zonder koffie te drinken
Plakkerig en shinyquote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu moet ik aan de warme karnemelklucht van smetliezen denken.
Daar kijk ik nooit. Ben jij een kikker?quote:
Ik heb gewoon nog 4 nieuwe collega's gekregenquote:
Het jongt!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog 4 nieuwe collega's gekregen
ff m'n verslaapsessie verwerken van daarstraks, gaat wel weer overquote:
ik verlies alleen collega's, bij onze IT divisie zijn er vorige week 12 op de keien gemiktquote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog 4 nieuwe collega's gekregen
Ja joh, dat fokt maar door hierquote:
Damnquote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verlies alleen collega's, bij onze IT divisie zijn er vorige week 12 op de keien gemikt
Ik ookquote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
MORGEN BEN IK VRIJ JONGONSschaamteloos uitslapen genot allen
Honderd kilometer per uur is niet veelquote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:54 schreef Koen66 het volgende:
Nu rij ik nauwelijks en krijg ik een verkeersboete
wel een kleine boete gelukkigquote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honderd kilometer per uur is niet veel
Praat me even bij, hoezo werken er bijna 7000 mensen bij één bedrijf dan?quote:Bij de Duitse slachterij Tönnies is
het aantal besmettingen gestegen tot
1553 (+222).Er zijn 6650 medewerkers
onderzocht.De corona-uitbraak bij het
vleesbedrijf in Rheda-Wiedenbrück heeft
ertoe geleid dat kinderdagverblijven en
scholen dicht moesten.Duizenden mensen
zitten in quarantaine.
groot en misschien 24 uur per dag operationoneel?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Praat me even bij, hoezo werken er bijna 7000 mensen bij één bedrijf dan?Het is niet de nationale spoorwegen of de posterijen of zo he. Een slachterij. Hoe dan?
zevenduizend?? Dan zijn we toch iets verkeerd aan het doen qua schaalvergroting en zo. Net als met die megastallen etcquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
groot en misschien 24 uur per dag operationoneel?
Weet je hoeveel dode beesten Duitsers eten en ik las ergens dat 20 procent van al dat vlees uit die slachterij komt.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Praat me even bij, hoezo werken er bijna 7000 mensen bij één bedrijf dan?Het is niet de nationale spoorwegen of de posterijen of zo he. Een slachterij. Hoe dan?
en dat gegil van al die varkensquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
20.000 varkens per dag ook, ze zijn efficiënt gebleven.
Die plek moet ook echt naar de dood ruiken.
Als je daar 7000 man voor nodig hebt heeft dat met efficiënt echt niets te maken. Automatiseren die klootzak. Moet met 700 ook makkelijk kunnen lijkt me.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
lees ergens anders dat het aantal besmette mensen 80 procent van het personeel isquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Die plek moet ook echt naar de dood ruiken.
En dus honderd. Want ja, wie niet dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lees ergens anders dat het aantal besmette mensen 80 procent van het personeel is
Ja ze vrezen ook compleet terug bij af te zijn en weer in lockdown te moeten, ons voorland.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lees ergens anders dat het aantal besmette mensen 80 procent van het personeel is
oh helemaal tot speklap? Ja dan wel ja. Ik dacht dat er gewoon halve varkens uit zouden komen die dan ergens anders weer verspeklapt zouden worden. Maar ja, met karkassen gaan slepen is ook niet zo'n top-idee natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:10 schreef gianni61 het volgende:
20000 varkens met 7000 man is nog aardig efficiënt.
daar zal nog een deel kantoor en secundair personeel aan zitten. Dan moet je per man 3 varkens van dier tot speklap verwerken in 1 werkdag.
het feit dat er gisteren geroepen werd dat de 2e golf vermoedelijk niet komt is natuurlijk vragen om karmaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ze vrezen ook compleet terug bij af te zijn en weer in lockdown te moeten, ons voorland.
Dat was 'een' viroloog. Voorlopig laat de realiteit in Zuid-Korea zien dat een tweede golf iets is om serieus rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het feit dat er gisteren geroepen werd dat de 2e golf vermoedelijk niet komt is natuurlijk vragen om karma
WHO begint aardig zenuwachtig te worden van de pandemie buiten Europa dus tja.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het feit dat er gisteren geroepen werd dat de 2e golf vermoedelijk niet komt is natuurlijk vragen om karma
Zolang ze in september maar weer schnitzels en worsten hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
groot en misschien 24 uur per dag operationoneel?
Sluiting zal Duitse varkensmarkt flink verstoren
De sluiting zal de Duitse varkensmarkt flink verstoren, verklaren ingewijden tegenover het Duitse vakblad SUS. De fabriek in Rheda-Wiedenbrück kan dagelijks 20.000 varkens verwerken en is daarmee de grootste slachterij in Duitsland. Alle varkens elders laten slachten, zal niet eenvoudig zijn.
was dat niet wat het rivm ook heeft gezegd?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was 'een' viroloog. Voorlopig laat de realiteit in Zuid-Korea zien dat een tweede golf iets is om serieus rekening mee te houden.
Dat was trouwens al minstens 102 jaar bekend. Zoek maar op 1918 flu second wave of gerelateerde termen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was 'een' viroloog. Voorlopig laat de realiteit in Zuid-Korea zien dat een tweede golf iets is om serieus rekening mee te houden.
klopt, vandaar ook mijn reactie.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was dat niet wat het rivm ook heeft gezegd?
https://www.nu.nl/coronav(...)olf-coronavirus.html
"Nu zou zoiets gebeuren in een samenleving die 1,5 meter afstand, handen wassen en het thuisblijven bij ziekte in acht neemt en niet naar de kroeg en evenementen gaat."quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was dat niet wat het rivm ook heeft gezegd?
https://www.nu.nl/coronav(...)olf-coronavirus.html
denk wel dat als de cijfers overduidelijk de verkeerde kant op gaan men wel weer bereid is.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Nu zou zoiets gebeuren in een samenleving die 1,5 meter afstand, handen wassen en het thuisblijven bij ziekte in acht neemt en niet naar de kroeg en evenementen gaat."![]()
Regeltjes die Nederland weer massaal links laat liggen.
Die second wave destijds was een gemuteerde variant die een andere bevolkingslaag aanviel.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was trouwens al minstens 102 jaar bekend. Zoek maar op 1918 flu second wave of gerelateerde termen.
Kan best zijn. Maar is dat dan een reden om dus maar social distancing onzin te vinden?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die second wave destijds was een gemuteerde variant die een andere bevolkingslaag aanviel.
Juist niet toch maar ook niet overdrijven, gewoon waakzaam blijven, dat is alles.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan best zijn. Maar is dat dan een reden om dus maar social distancing onzin te vinden?
Hoe kun je waakzaam blijven op iets wat je niet ziet? Hoe kun je ook maar denken te weten waar de grens van "overdrijven" ligt?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist niet toch maar ook niet overdrijven, gewoon waakzaam blijven, dat is alles.
Testen, testen, testen en mensen op het hart drukken klachten snel te melden, daarbij inzoomende op de grotere bedrijven en instanties, is niet zo ingewikkeld toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kun je waakzaam blijven op iets wat je niet ziet? Hoe kun je ook maar denken te weten waar de grens van "overdrijven" ligt?
Nee is niet zo ingewikkeld. Maar misschien heb je het memo niet gehad? Voordat er ook maar aan je eerste drie woordjes op voldoende schaal voldaan kon worden waren we 4 maanden verder.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Testen, testen, testen en mensen op het hart drukken klachten snel te melden, daarbij inzoomende op de grotere bedrijven en instanties, is niet zo ingewikkeld toch?
Ja maar toen waren we totaal onvoorbereid, nu vele malen beter.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is niet zo ingewikkeld. Maar misschien heb je het memo niet gehad? Voordat er ook maar aan je eerste drie woordjes op voldoende schaal voldaan kon worden waren we 4 maanden verder.
en je kunt mensen op het hart drukken wat je wilt, het blijven mensen
die hoop had ik ook al bij die BLM gasten die zichzelf te belangrijk vonden maar dat was ijdele hoopquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Veel testen en de regeltjes díe er zijn handhaven.
Ergens hoop ik dat de anticoronarellerts redelijk wat besmettingen oplevert.
Oh ja? Hebben we al een medicijn? Houden we ons überhaupt aan de regels?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar toen waren we totaal onvoorbereid, nu vele malen beter.
Die hielden wat ik hoorde beter afstand en er waren er heel veel met mondkapjes. Dus dat onderstreept het nut van de mondkapjes alleen maar imo.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die hoop had ik ook al bij die BLM gasten die zichzelf te belangrijk vonden maar dat was ijdele hoop
ja ga je weer in je mummiegeweed op je loungeset liggen, luie big?quote:
rellers afgelopen weekend waren voornamelijk de door Rutte benoemde doorgesnoven hooligans, die mogen idd aan de corona. Normale demonstratie was prima te doen al ik dat zo zagquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die hielden wat ik hoorde beter afstand en er waren er heel veel met mondkapjes. Dus dat onderstreept het nut van de mondkapjes alleen maar imo.
lag er net even jaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ga je weer in je mummiegeweed op je loungeset liggen, luie big?
Ja, daarom specificeerde ik de rellerts.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rellers afgelopen weekend waren voornamelijk de door Rutte benoemde doorgesnoven hooligans, die mogen idd aan de corona. Normale demonstratie was prima te doen al ik dat zo zag
Wie zegt dat er ooit een vaccin komt?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Hebben we al een medicijn? Houden we ons überhaupt aan de regels?
ja die. geestelijkgehandicaptenaids heb ik.quote:
Misschien helpen de afgelopen maanden iets met het afschaffen van de mentaliteit dat je door moet ploegen tijdens ziekte.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie zegt dat er ooit een vaccin komt?
We hebben onnoemelijk veel kennis opgedaan, IC bedden uitgebreid, de communicatielijnen verbeterd, testen massaal ingekocht, we weten hoe we de infra van Nederland om moeten bouwen naar quarantainemodel, bevolking heeft ervaring met quarantaine.....etc etc.
Ja is allemaal zo. Maar je gaat te veel uit van een bevolking van willoze Befehl-ist-Befehl-voetsoldaten. Kijk om je heen: zo werkt het hier niet. Daar kun je van alles van vinden, maar daar moet je wel wat mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben onnoemelijk veel kennis opgedaan, IC bedden uitgebreid, de communicatielijnen verbeterd, testen massaal ingekocht, we weten hoe we de infra van Nederland om moeten bouwen naar quarantainemodel, bevolking heeft ervaring met quarantaine.....etc etc.
Waar stond dat? Kan me niet voorstellen, dat is een absurd hoog besmettingsgetalquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
afgesloten omgeving he. Lange incubatietijd. Tegen de tijd dat de eerste symptomen krijgt heeft iedereen het.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar stond dat? Kan me niet voorstellen, dat is een absurd hoog besmettingsgetal
Heb de sites al weg gekliktquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar stond dat? Kan me niet voorstellen, dat is een absurd hoog besmettingsgetal
ook samen wonen en samen in busjes er naar toequote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
afgesloten omgeving he. Lange incubatietijd. Tegen de tijd dat de eerste symptomen krijgt heeft iedereen het.
zullen mensen die hun hele leven al thuis bleven met een natte neus blij mee zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien helpen de afgelopen maanden iets met het afschaffen van de mentaliteit dat je door moet ploegen tijdens ziekte.
Eerst thuis bij elkaar op schoot, dan in een busje bij elkaar op schoot en dan op het werk bij elkaar op schoot. Ik wil best aannemen dat het rap gaat dan.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Vaccin blijft een twijfelaar, al zijn er wel megaveel instanties mee doende.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
zo klinkt het als een porno sektequote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerst thuis bij elkaar op schoot, dan in een busje bij elkaar op schoot en dan op het werk bij elkaar op schoot. Ik wil best aannemen dat het rap gaat dan.
Bij infectieziekten is het eigenlijk nooit zo dat je in ideale omstandigheden voor een infectie zķ hoog uit komt met besmettingen. Want er zijn altijd een aantal mensen (veel) minder vatbaar voorquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
afgesloten omgeving he. Lange incubatietijd. Tegen de tijd dat de eerste symptomen krijgt heeft iedereen het.
Die kunnen nu thuis werken in veel gevallenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zullen mensen die hun hele leven al thuis bleven met een natte neus blij mee zijn
Ik had toevallig Duits nieuws op met een reportage over dit ding, het zijn van die typische Polenhuizen met veel te veel in een normaal rijtjeshuis.quote:
Of er werken alleen maar oude rokende gerda's in de vleesindustrie. Kan ookquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:52 schreef Molo het volgende:
Bij infectieziekten is het eigenlijk nooit zo dat je in ideale omstandigheden voor een infectie zķ hoog uit komt met besmettingen. Want er zijn altijd een aantal mensen (veel) minder vatbaar voor
FTFYquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of er werken alleen maar oude rokende gerda'sgerards in de vleesindustrie. Kan ook
Welkom in het Westland.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had toevallig Duits nieuws op met een reportage over dit ding, het zijn van die typische Polenhuizen met veel te veel in een normaal rijtjeshuis.
Ja, weet ik. Hier net zo hoor (zelfs met kassenquote:
Ja, op mijn pc ergens.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:57 schreef Koen66 het volgende:
heb jij 'de foto' ooit teruggevonden @:arch-indar ?
ik vond die andere op Imgur terug, had hem zelf ooit uploadedquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, op mijn pc ergens.
Helaas die van jouw hoofd op Riccardo Tubbs bovenlijf niet meer kunnen vinden.
* crv schenkt een ijs(draakjes)koffiequote:
quote:
geen videomeetings meer voorlopigquote:
ik neem ijsblokjes ipv vanille of koffieijs. dan heb je gewoon ijskoude koffie en smaakt prima en is dan dus ook niet sterkquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelf durf ik geen ijskoffie meer te maken, die bende wordt echt veel te sterk.
Alleen een stropdas om?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:09 schreef crv het volgende:
[..]
geen videomeetings meer voorlopig![]()
maar goed ook, zit niet geheel decent achter de comp op het terras
Ouwe nudistquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:09 schreef crv het volgende:
[..]
geen videomeetings meer voorlopig![]()
maar goed ook, zit niet geheel decent achter de comp op het terras
Ik zie het ja. Ken die site niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
ah hier 80 procent:
https://www.nieuweoogst.n(...)t-medewerkers-besmet
enkel sokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:13 schreef crv het volgende:
[..]
enkel sokken
Zo raken die koeien vandaag weer in paniek, crvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ouwe viespeukquote:
mooi, is er tenminste wat te belevenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo raken die koeien vandaag weer in paniek, crv
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:13 schreef crv het volgende:
[..]
enkel sokken
Ik heb geen sokken aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net hardgelopen, zit nog na te druipen.Bis vincit qui se vincit!
Zure melk.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Multitaskingquote:
laten we het er op houden dat veel mensen besmet zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Ken die site niet.
Kan geen documentatie vinden op dit moment maar 80% geīnfecteerd klinkt echt als eigenlijk onmogelijk met mijn basis epidemiologiekennis.
Dat is echt ongekend hoog en kan het zo gauw ook niet terugvinden van andere ziekten
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
This is no ordinary fluquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan geen documentatie vinden op dit moment maar 80% geīnfecteerd klinkt echt als eigenlijk onmogelijk met mijn basis epidemiologiekennis.
Dat is echt ongekend hoog en kan het zo gauw ook niet terugvinden van andere ziekten
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, op mijn pc ergens.
Helaas die van jouw hoofd op Riccardo Tubbs bovenlijf niet meer kunnen vinden.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik m oet wel. en ook nog eens van die strakke compressiesokken tot aan mijn knieenm, lekker warm ookquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb geen sokken aan.
Net hardgelopen, zit nog na te druipen.
Hardgelopenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb geen sokken aan.
Volgens mij is die site niet zo heel top.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:13 schreef Molo het volgende:
[..]
https://www1.wdr.de/nachr(...)-guetersloh-100.htmlquote:Reihentests auf Firmengelände abgeschlossen
Die Reihentestungen auf dem Firmengelände wurden am Samstag (20.06.2020) abgeschlossen. Nach Angaben des Kreises Gütersloh wurden 6.139 Tests gemacht, 5.899 Befunde lägen inzwischen vor: 4.568 seien negativ (77,4 Prozent) und 1.331 positiv (22,6 Prozent). "Bei den Testungen zeigte sich, dass die Zahl der positiven Befunde außerhalb der Zerlegung deutlich niedriger sind als in diesem Betriebsteil."
Idioot. Ik ging gisteravond al dood.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb geen sokken aan.
is vast wel markt voor bloederige varkensslachterij pornquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Multitasking
Porno maken én varkens slachten tegelijkertijd. Maximum profit
Is het strikt nodig dat je hier nog zo voor inspant en aan ergert? Zo nee: delegeren . Delegeren kun je lerenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Kan echt niet wachten tot ik mijn nieuwe functie krijg. Zo klaar met mijn huidige baan
De regels van het internet, als je het kan bedenken, is er porno van.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is vast wel markt voor bloederige varkensslachterij porn
Dat klinkt al wat geloofwaardigerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is die site niet zo heel top.
[..]
https://www1.wdr.de/nachr(...)-guetersloh-100.html
Delegeren kan niet want ik heb niemand om aan te delegeren. Inspannen doe ik me wel een stuk minder. Minder ergeren lukt helaas nog nietquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Is het strikt nodig dat je hier nog zo voor inspant en aan ergert? Zo nee: delegeren . Delegeren kun je leren![]()
Wat ga je hierna doen eigenlijk?
Yepquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een braadworst in je vagijn of lekker fappen tussen de speklappen, vers van het varkenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De regels van het internet, als je het kan bedenken, is er porno van.
bedankt koen, heb nu een mental image van een roemeen die met zijn broek op zijn enkels een varken "vasthoud" en het dier tegelijk de keel doorsnjdtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Afschuiven dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Delegeren kan niet want ik heb niemand om aan te delegeren. Inspannen doe ik me wel een stuk minder. Minder ergeren lukt helaas nog niet
DM
in de super na sluitingstijdquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Een braadworst in je vagijn of lekker fappen tussen de speklappen, vers van het varken
Broddelwerk leveren zit niet in mijn aard. Maar ik kom hier niet goed tot mijn recht en dat irriteert me mateloos.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Afschuiven dan?![]()
Nee zeggen![]()
Broddelwerk leveren![]()
En benieuwd!
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:20 schreef crv het volgende:
[..]
bedankt koen, heb nu een mental image van een roemeen die met zijn broek op zijn enkels een varken "vasthoud" en het dier tegelijk de keel doorsnjdt
Dan is het vlees al koud, is toch minder comfortabelquote:
zo gedetaileerd zijn mij MI's ook weer nietquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:21 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Heeft ie in jouw MI ook net zo'n pafferige huid in zijn gezicht en nek als dat varken wat net het leven heeft gelaten?
Das kut ja. Wanneer ga je over?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Broddelwerk leveren zit niet in mijn aard. Maar ik kom hier niet goed tot mijn recht en dat irriteert me mateloos.
die worst is wel hard dan, heeft zo zijn voordelenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan is het vlees al koud, is toch minder comfortabel
Nu welquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:22 schreef crv het volgende:
[..]
zo gedetaileerd zijn mij MI's ook weer niet
ja, ook jij bedankt.....quote:
Zo klinkt het net alsof die van groep 4 naar groep 5 gaatquote:
Zo voelt het misschien ook welquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo klinkt het net alsof die van groep 4 naar groep 5 gaat
misschien is dat ook wel zoquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo klinkt het net alsof die van groep 4 naar groep 5 gaat
van half 9 tot iets over 9. Dat ging nog best, met plekken met schaduw erbij en zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Idioot. Ik ging gisteravond al dood.
Dat hangt af van de hiring freeze. Er moet een vervanger aangenomen worden voor mijn huidige functie. Maar dat mag nu even niet. Mijn manager is binnen het management aan het lobbyen om het toch zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Als ik zou vertrekken bij het bedrijf hebben ze tenslotte ook een lege stoel.quote:
Even gespiekt, geen wonder dat ik doodging. Normaal vind ik 6min/km al redelijk rap om vol te houden en m'n tempo was gisteren eerder 5-5:30min/km. Sukkel die ik ben, daar ga je wel dood aan ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
van half 9 tot iets over 9. Dat ging nog best, met plekken met schaduw erbij en zo.
Klinkt als een niet fijn traject. Sterkte iigquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hangt af van de hiring freeze. Er moet een vervanger aangenomen worden voor mijn huidige functie. Maar dat mag nu even niet. Mijn manager is binnen het management aan het lobbyen om het toch zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Als ik zou vertrekken bij het bedrijf hebben ze tenslotte ook een lege stoel.
dit dusquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt als een niet fijn traject. Sterkte iig
wowquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:41 schreef LTVDK het volgende:
Ah lekker handig dit, vanochtend is schijnbaar de GLS langsgeweest en hebben het pakketje gewoon bij de voordeur neergezet. Een pakketje met gasflessen (voor de onkruidbrander) lekker in de volle zon
Tja, het is nu even de realiteit. Zelfs gok ik er op dat ik niet voor de zomer van stoeltje kan wisselen. Dus het wordt nog even doorbijten.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt als een niet fijn traject. Sterkte iig
Hardlopers zijn doodlopersquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even gespiekt, geen wonder dat ik doodging. Normaal vind ik 6min/km al redelijk rap om vol te houden en m'n tempo was gisteren eerder 5-5:30min/km. Sukkel die ik ben, daar ga je wel dood aan ja.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:41 schreef LTVDK het volgende:
Ah lekker handig dit, vanochtend is schijnbaar de GLS langsgeweest en hebben het pakketje gewoon bij de voordeur neergezet. Een pakketje met gasflessen (voor de onkruidbrander) lekker in de volle zon
Of andere modus in proberen te vindenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, het is nu even de realiteit. Zelfs gok ik er op dat ik niet voor de zomer van stoeltje kan wisselen. Dus het wordt nog even doorbijten.
Het was een suicide run.quote:
Nou, het is wel mijn probleem, omdat ik me de tering verveelquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:43 schreef Molo het volgende:
Of
[..]
Of andere modus in proberen te vinden![]()
Niet jouw probleem
Makkelijker gezegd vanaf de zijlijn dan gedaan, ik weet
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was een suicide run.
Letterlijk, intervalletjes waarbij je steeds wat verder weg moet lopen. (Dus tot de eerste boom en terug, tot de tweede boom en terug etc.) En dat moet je niet in dezelfde tempo's willen doen.
Wel geleerd dat ik redelijk snel kán lopen, ik hou het alleen niet vol.
Gewon inbeelden dat er een ijsbeer achter je aanzit of zo, dan kun je het best langer volhouden.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was een suicide run.
Letterlijk, intervalletjes waarbij je steeds wat verder weg moet lopen. (Dus tot de eerste boom en terug, tot de tweede boom en terug etc.) En dat moet je niet in dezelfde tempo's willen doen.
Wel geleerd dat ik redelijk snel kán lopen, ik hou het alleen niet vol.
Kun je geen leuke dingen oppakken in de tussentijd?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, het is wel mijn probleem, omdat ik me de tering verveel
Het is nog ochtend, hoe kan dit?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je geen leuke dingen oppakken in de tussentijd?
Leer kraanvogels vouwen ofzo![]()
Sorry, ben in vrolijke vervelende hyperbui
Mijn hartslag zegt dat ik echt wel aan m'n max zat.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gewon inbeelden dat er een ijsbeer achter je aanzit of zo, dan kun je het best langer volhouden.
Ja, nu weer. Gisteren was ik echt pudding de rest van de avond.quote:
Zulke grote flessen waren het niet, maar had denk ik wel een nieuwe voordeur kunnen uitzoeken als ik ze pas later had opgemerktquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:46 schreef Molo het volgende:
@:ltvdk
Moet nu aan Final Destination denken, met je gasflessen
Ja ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het is nog ochtend, hoe kan dit?
Hekel aan vrolijke ochtendmensen wel.
Wauw.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:41 schreef LTVDK het volgende:
Van dit weer word ik niet vrolijk hoor.quote:
Lijkt mij wel?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
weten jullie of de ako's op de stations weer open zijn?
Jij wilt boeken gaan kopenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
weten jullie of de ako's op de stations weer open zijn?
Maar kiosk is vaak weer een heel ander type winkel he, moet wel te doen zijn qua afstand houden.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
liep laatst op den haag cs en zag dat kiosk nog dicht was?
Vlamberdebambammmmquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke grote flessen waren het niet, maar had denk ik wel een nieuwe voordeur kunnen uitzoeken als ik ze pas later had opgemerkt
Zal wel gewoon eerder weinig klandizie geweest zijn en daarom dichtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar kiosk is vaak weer een heel ander type winkel he, moet wel te doen zijn qua afstand houden.
Vanaf vandaag zijn álle winkels van Kiosk weer geopend! In onze winkels zijn maatregelen getroffen om elkaar 1,5 meter ruimte te geven. We hopen je snel weer te zien!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
liep laatst op den haag cs en zag dat kiosk nog dicht was?
ahquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanaf vandaag zijn álle winkels van Kiosk weer geopend! In onze winkels zijn maatregelen getroffen om elkaar 1,5 meter ruimte te geven. We hopen je snel weer te zien!
27 mei was dat.
Ja, ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Zal wel gewoon eerder weinig klandizie geweest zijn en daarom dicht
Ja schrok al een beetje, zo vroeg op de ochtend al een zonnesteek.quote:
spanning ende sensatie op het spoorquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:00 schreef kwiwi het volgende:
Lol, m'n trein moet op een klein station stoppen vanwege een aanrijding op het spoor in Freiburg, maar de trein is te lang voor het station dus de deuren van de 1e klas kunnen niet geopend worden daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |