quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Hij begint goed.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:40 schreef Ronald het volgende:
Even kijken wat doctor meester Maduro te melden heeft
quote:Op maandag 22 juni 2020 22:41 schreef Jemoederniet het volgende:
Gekwetst zijn is een verdienmodel geworden.
Inderdaad, je moet luisteren naar elkaar en niet voor de ander invullen dat een probleem niet bestaat en in je eigen gelijk en bubbel geloven...quote:
Iedereen is weleens gekwetst.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Het probleem bij deze discussie is net als bij die "grappen" van Derksen over dat homoseksuelen niet zo moeilijk moeten doen om uit de kast te komen. Als je zelf niet homoseksueel of een donkere huidskleur hebt kun je niet bepalen of mensen zich aanstellen of voor hen bepalen dat racisme niet bestaat.
Was hij uitgenodigd?quote:Op maandag 22 juni 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Hij had ook bij Veronica Inside kunnen aanschuiven maar dat durfde Maduro niet.
Boomers gonna boomerquote:
Hij was wel al uitgenodigd bij Op1. Snap wel dat je niet bij beide programma's kunt zijnquote:
hij heeft geen pet opquote:
Ik ook wel 's toen ik uit Colombia kwam. Voelde me niet gediscrimineerd ofzo.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:42 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik ben ook wel eens uit gepikt op het vliegveld.
Jan heeft vooral interesse in Janquote:
Dat klopt, maar dat is mijn punt niet. Derksen maait al jaren alles omver met zijn eigen gelijk terwijl hij zelf niet over mensen kan oordelen die echt met dit soort problemen te maken hebben.quote:
Bleef het maar bij naroepen.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Homo's en joden in Amsterdam, door welke bevolkingsgroep worden nageroepen?
Allereerst moeten we natuurlijk wel even beseffen dat er een heel groot verschil is tussen het maken van grappen en racisme. Ik maak heel veel grappen over allerlei uiterlijke kenmerken, zoals mensen met rood haar, mensen met dikke billen, mensen met een donkere huidskleur etc. Dat maakt mij geen racist. Ik zie iedereen mens als gelijk en zie niemand als minderwaardig op basis van welke afkomst of kenmerk dan ook.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Het probleem bij deze discussie is net als bij die "grappen" van Derksen over dat homoseksuelen niet zo moeilijk moeten doen om uit de kast te komen. Als je zelf niet homoseksueel of een donkere huidskleur hebt kun je niet bepalen of mensen zich aanstellen of voor hen bepalen dat racisme niet bestaat.
Ik verwacht aankomende donderdagquote:Op maandag 22 juni 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Wanneer is dit nou eens opgelost, dan kunnen we weer gewoon aan het werk.
4 uur later is maduro nog aan het woordquote:
Ik moest in Israël mijn koffer open maken en ze gingen er doorheen spitten alsof ik een bomgordel droeg, maar ja dat heb je somsquote:Op maandag 22 juni 2020 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ook wel 's toen ik uit Colombia kwam. Voelde me niet gediscrimineerd ofzo.
Je zegt het zelf al; hij heeft een mening over alles en iedereen. Maar zodra het over mensen met een kleurtje gaat is het ineens een probleem. Je hoort Jan Slagter toch ook niet kleinzielig doen na die grappen die over hem gemaakt zijn.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is mijn punt niet. Derksen maait al jaren alles omver met zijn eigen gelijk terwijl hij zelf niet over mensen kan oordelen die echt met dit soort problemen te maken hebben.
Ik ben niet witquote:Op maandag 22 juni 2020 22:47 schreef matthijst het volgende:
T slaat wel door, advocate bij VI: blank en bruin mag niet meer, moet zwart en wit zijn.
Genee is nog niet financieel onafhankelijk zoals zijn tafelgenoten.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Genee heeft wel een punt met dit verhaal, maar dan moet je niet eerst jarenlang met Derksen schaapachtig mee gaan zitten lachen... maar laten we het onder voortschrijdend inzicht scharen
twitter:RalphPosset twitterde op maandag 22-06-2020 om 22:46:01Fijn dat Jan Slagter Hedwiges Maduro steeds in de rede te valt om te zeggen dat hij vindt dat donkere mensen meer hun verhaal moeten vertellen.
#Op1npo #op1 reageer retweet
Wij blanken hebben geen gevoel, wij zijn het kwaad, smerige racisten en kunnen niet inleven in anderenquote:Op maandag 22 juni 2020 22:48 schreef FlippingCoin het volgende:
maar als zwart iemand weet je ook niet wat een blanke bij het sinterklaasfeest voelt dus...?
Marijnesse welquote:Op maandag 22 juni 2020 22:46 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al; hij heeft een mening over alles en iedereen. Maar zodra het over mensen met een kleurtje gaat is het ineens een probleem. Je hoort Jan Slagter toch ook niet kleinzielig doen na die grappen die over hem gemaakt zijn.
er zit echt een grote groep bij (simons) die niet rust tot er in de wet staat dat blanken minderwaardig zijnquote:Op maandag 22 juni 2020 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij blanken hebben geen gevoel, wij zijn het kwaad, smerige racisten en kunnen niet inleven in anderen
Je zou zeggen dat hij dat wel is met 7 ton per jaar, maar hij is blijkbaar toch wel zenuwachtig voor z’n carrièrequote:Op maandag 22 juni 2020 22:49 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Genee is nog niet financieel onafhankelijk zoals zijn tafelgenoten.
Heel eng volk is datquote:Op maandag 22 juni 2020 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
er zit echt een grote groep bij (simons) die niet rust tot er in de wet staat dat blanken minderwaardig zijn
quote:
ja maar ze kunnen roepen was ze willenquote:
Was toch ook bekend geworden dat die BLM oprichters als doel hebben om wraak te nemen.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
er zit echt een grote groep bij (simons) die niet rust tot er in de wet staat dat blanken minderwaardig zijn
ja klopt, maar dat wordt dan afgedaan als een kleine groep en het liefst onder het tapijt getraptquote:Op maandag 22 juni 2020 22:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Was toch ook bekend geworden dat die BLM oprichters als doel hebben om wraak te nemen.
Blm is een beetje de moderne nazi variant uit 40'45quote:Op maandag 22 juni 2020 22:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Was toch ook bekend geworden dat die BLM oprichters als doel hebben om wraak te nemen.
De NSDAP was vroeger ook lekker kleinquote:Op maandag 22 juni 2020 22:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja klopt, maar dat wordt dan afgedaan als een kleine groep en het liefst onder het tapijt getrapt
Hij zegt idd best zinnige dingen en toont ook begrip voor blanke mensen die het wat veel vinden, maar hij komt weinig aan het woordquote:
Arme man, 100 x in beeld geweest, onherkenbaar dat welquote:Op maandag 22 juni 2020 22:53 schreef Steven_Stil het volgende:
Degene die echt beledigd werd in dit hele verhaal is natuurlijk die zwarte piet op die demonstratie in Friesland.
Het gaat mij niet om grappen, ik krijg bijvoorbeeld als homo ook grappen naar mijn hoofd die ik prima kan hebben. Maar als een heteroseksueel meent dat ik me niet moet aanstellen en ballen moet kweken omdat het niets voorstelt om uit de kast te komen terwijl ik de eerste maanden na mijn coming out door mijn vader met de nek ben aangekeken vind ik dat kortzichtig. En als iemand dat dan meerdere keren blijft herhalen wordt het heel vervelend.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:46 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al; hij heeft een mening over alles en iedereen. Maar zodra het over mensen met een kleurtje gaat is het ineens een probleem. Je hoort Jan Slagter toch ook niet kleinzielig doen na die grappen die over hem gemaakt zijn.
Op naar CUL!quote:Op maandag 22 juni 2020 22:54 schreef Yreal het volgende:
En we gaan door over slavernij bij een ander topic...
KIjk, daar hebben we het. Was ie ook onherkenbaar als ie groen of roetveeg geweest was? Nee he?quote:Op maandag 22 juni 2020 22:54 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Arme man, 100 x in beeld geweest, onherkenbaar dat wel
Hij was uitgenodigd maar durfde denk ik nietquote:Op maandag 22 juni 2020 22:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Jammer dat hij niet bij VI zat ipv die Dries idioot.
Toen die de q uitsprak wou die al ingrijpen hoorde je dat?quote:Op maandag 22 juni 2020 22:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Iedereen genoemd.
Punt gemaakt.
Qatar daar hebben we het een andere keer wel over.
Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar we moeten wel oppassen om dit soort dingen dan te bestempelen als 'racisme' en 'discriminatie'. Ik denk dat het hooguit een gebrek aan inlevingsvermogen en fatsoen is.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om grappen, ik krijg bijvoorbeeld als homo ook grappen naar mijn hoofd die ik prima kan hebben. Maar als een heteroseksueel meent dat ik me niet moet aanstellen en ballen moet kweken omdat het niets voorstelt om uit de kast te komen terwijl ik de eerste maanden na mijn coming out door mijn vader met de nek ben aangekeken vind ik dat kortzichtig. En als iemand dat dan meerdere keren blijft herhalen wordt het heel vervelend.
Zelfde geldt voor de discussie over huidskleur. Als blanke persoon kun je voor iemand die 10 keer voor Zwarte piet wordt uitgemaakt tijdens de boodschappen niet bepalen dat diegene dat maar als een grapje moet blijven zien en dat het geen racisme is. Het kwetst mensen. En daar gaat het mis bij Derksen, die mist dat inlevingsvermogen in sommige mensen, en dan moet je niet raar opkijken dat het op een gegeven moment klaar is.
Jammer want die had best prima teksten.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
Die witte man die steeds Maduro onderbrakdan snap je er echt helemaal niets van
Het is net alsof je niet schijtlollig grove grappen of diepe preken over gevoelige punten moet gaan vertellen aan wildvreemde.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om grappen, ik krijg bijvoorbeeld als homo ook grappen naar mijn hoofd die ik prima kan hebben. Maar als een heteroseksueel meent dat ik me niet moet aanstellen en ballen moet kweken omdat het niets voorstelt om uit de kast te komen terwijl ik de eerste maanden na mijn coming out door mijn vader met de nek ben aangekeken vind ik dat kortzichtig. En als iemand dat dan meerdere keren blijft herhalen wordt het heel vervelend.
Zelfde geldt voor de discussie over huidskleur. Als blanke persoon kun je voor iemand die 10 keer voor Zwarte piet wordt uitgemaakt tijdens de boodschappen niet bepalen dat diegene dat maar als een grapje moet blijven zien en dat het geen racisme is. Het kwetst mensen. En daar gaat het mis bij Derksen, die mist dat inlevingsvermogen in sommige mensen, en dan moet je niet raar opkijken dat het op een gegeven moment klaar is.
Eens!quote:Op maandag 22 juni 2020 22:57 schreef Hoekbank het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar we moeten wel oppassen om dit soort dingen dan te bestempelen als 'racisme' en 'discriminatie'. Ik denk dat het hooguit een gebrek aan inlevingsvermogen en fatsoen is.
Een grap moet kunnen, die kan goed of slecht zijn. Volgens mij is het nu vooral het feit dat het bij Derksen een continue terugkerend issue en gebrek aan inlevingsvermogen is wat voor mensen nu maakt dat de maat vol is.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het is net alsof je niet schijtlollig grove grappen of diepe preken over gevoelige punten moet gaan vertellen aan wildvreemde.
Schokking.
nou dat is het bijzonder dat een zwarte piet grap zwaarder weegt dan de oproep mensen in het gezicht te trappenquote:Op maandag 22 juni 2020 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een grap moet kunnen, die kan goed of slecht zijn. Volgens mij is het nu vooral het feit dat het bij Derksen een continue terugkerend issue en gebrek aan inlevingsvermogen is wat voor mensen nu maakt dat de maat vol is.
Waar ik me wel over verbaas is dat blijkbaar veel waarde wordt gehecht aan de woorden van Johan. Je kan toch ook denken, die oude seniele snor heeft geen idee waar hij over praat, ik negeer zijn onzin gewoon volledig?quote:Op maandag 22 juni 2020 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een grap moet kunnen, die kan goed of slecht zijn. Volgens mij is het nu vooral het feit dat het bij Derksen een continue terugkerend issue en gebrek aan inlevingsvermogen is wat voor mensen nu maakt dat de maat vol is.
't is ook wel makkelijk mooie sier maken nu. Sponsors trekken zich terug, kijk ons eens goed zijn.quote:Op maandag 22 juni 2020 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beetje op het verkeerde moment vooral.quote:Op maandag 22 juni 2020 23:01 schreef FlippingCoin het volgende:
nou dat is het bijzonder dat een zwarte piet grap zwaarder weegt dan de oproep mensen in het gezicht te trappen
je zou haast denken dat het racisme is omdat johan blank is
ja en om iemand in zijn gezicht te trappen bestaat wel een juiste timing?quote:Op maandag 22 juni 2020 23:04 schreef svann het volgende:
[..]
Beetje op het verkeerde moment vooral.
Rond vijf mei vallen bepaalde geintjes ook eerder verkeerd.
Over die opmerking van Akwasi is ook genoeg kritiek gekomenquote:Op maandag 22 juni 2020 23:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou dat is het bijzonder dat een zwarte piet grap zwaarder weegt dan de oproep mensen in het gezicht te trappen
je zou haast denken dat het racisme is omdat johan blank is
Heeft ie zo zijn best gedaan, gaat die lul van een Derksen vragen of het Akwasie was.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:54 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Arme man, 100 x in beeld geweest, onherkenbaar dat wel
Over mensen in het gezicht trappen heb ik niets meegekregen.quote:Op maandag 22 juni 2020 23:04 schreef FlippingCoin het volgende:
ja en om iemand in zijn gezicht te trappen bestaat wel een juiste timing?
het is gewoon hypocriet
Het is ook volledig doorgeslagen. Zelfs Afrikaantjes (het plantje) worden nu hernoemd.quote:Op maandag 22 juni 2020 23:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Donkere man roept op tot geweld en zegt letterlijke dat die mensen in het gezicht gaat trappen, alle talkshows hey kom hier je verhaal maar doen we zijn niet kritisch.
Blanke oude man maakt een grapje over deze man, boycot die tering racist
Dat hadden ze kunnen doen, maar ik gok dat het dus vooral de optelsom is die nu de maat richting Derksen vol maakt. Hij heeft al meerdere van dit soort akkefietjes op zijn naam. Van Basten maakte een paar maanden geleden ook een behoorlijke uitglijder, heeft daar excuses voor gemaakt en daar hoor je dan na korte tijd niemand meer over.quote:Op maandag 22 juni 2020 23:02 schreef Hoekbank het volgende:
[..]
Waar ik me wel over verbaas is dat blijkbaar veel waarde wordt gehecht aan de woorden van Johan. Je kan toch ook denken, die oude seniele snor heeft geen idee waar hij over praat, ik negeer zijn onzin gewoon volledig?
Akwasi heeft dat letterlijk geroepen, dat was de aanleiding tot de grap van Derksen over Akwasi, vandaar het verband...quote:Op maandag 22 juni 2020 23:07 schreef svann het volgende:
[..]
Over mensen in het gezicht trappen heb ik niets meegekregen.
Uiteraard kan dat niet. Snap de vergelijking niet zo.
Die sponsoren hebben wel een beetje boter op het hoofd dat ze pas in actie kwamen toen er na twee dagen ophef kwam ja...quote:Op maandag 22 juni 2020 23:03 schreef matthijst het volgende:
[..]
't is ook wel makkelijk mooie sier maken nu. Sponsors trekken zich terug, kijk ons eens goed zijn.
Niemand durft zich er op 't moment aan te branden. Het was een suffe grap, als reactie dat domme geblaat van Akwasi (zwarte Piet op z'n gezicht trappen oid).
Dat wordt dan afgedaan als artistieke vrijheid, want meneer rapt, maar een "grappenmaker" moet boeten en door het stof
niet de poten die lijken mij echt naarquote:Op maandag 22 juni 2020 23:12 schreef svann het volgende:
Als je in het (Europesche) buitenland naar een echt chinees restaurant gaat, kun je maar beter gewoon iets met kip bestellen.
Zwaar alcoholisme waardoor die nu praat als iemand met een permanente beroerte .quote:
quote:Op maandag 22 juni 2020 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Je wilt niet weten waar de babi pangang bij de lokale Chinees van is gemaakt.
wou het net typen😂quote:Op maandag 22 juni 2020 23:17 schreef Jemoederniet het volgende:
Carnavalslied over China en corona.
Over karma gesproken.
quote:Op maandag 22 juni 2020 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Dit is Michiel de Ruyter, verkleed als Frank Lammers
ja dat heb ik echt nodigquote:
En kijk eens waar ze nu maatschappelijk staan.quote:Op maandag 22 juni 2020 23:18 schreef FlippingCoin het volgende:
je kan aan de manier van interviewen wel zien dat aziatische mensen niet zo snel in de slachtofferrol schieten
uhmm nee dus, veel bevolkingsgroepen hebben zelfspot en geen lange tenen. Dat zijn toevallig ook de bevolkingsgroepen die het maatschappelijk goed doen. Kwestie van je energie in de juiste dingen stekenquote:Op maandag 22 juni 2020 23:11 schreef Mr.N het volgende:
De volgende groep die zich beledigd zal voelen.
Chinezen, omdat ze niet alles meer mogen eten sinds Corona
Alleen die ccp he...quote:Op maandag 22 juni 2020 23:24 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En kijk eens waar ze nu maatschappelijk staan.
Veel eigen bedrijven, hoog opgeleid. Bedruipen zichzelf.
Spreken goed Nederlands. Lage werkloosheid.
Je ziet ze ook zelden bij Opsporing Verzocht.
ja zo heen heb ik er echt nodig, anders moet ik ze of tussen mijn handen pletten of tegen een muurquote:
truste ouwe dibbesenquote:
Dat was een nette jongen die Maduro.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:41 schreef Ronald het volgende:
Maduro noemt het een goed programma, dat pleit wel voor hem, netjes
En ik alleen voor Frits.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:07 schreef Zipportal het volgende:
Ik kijk alleen voor de onderste gasten. @:coco.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:07 schreef Zipportal het volgende:
Ik kijk alleen voor de onderste gasten. @:coco.
Doe je mee vanavond?quote:
Ze schijnt dan een beetje in opstand te zijn! (Hoe meer de doek naar achteren hoe meer afvallig.)quote:
Hoe meer hij afvalt, ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:27 schreef Bocaj het volgende:
Ze schijnt dan een beetje in opstand te zijn! (Hoe meer de doek naar achteren hoe meer afvallig.)
Die hadden ook liever geen extra dienst gehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
Mobiele Eenheid zijn gewoon wankers over het algemeen.
Ik heb soms het idee dat zij toevallig aan de goede kant staan maar net zo goed hooligan hadden kunnen worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
Mobiele Eenheid zijn gewoon wankers over het algemeen.
Leek veel op deze griet:quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:30 schreef Bocaj het volgende:
Wat was er nou met dat meisje en bloemetje?
Ja van mij mag je keihard ingrijpen maar ik vind het ook ieders recht om het te filmen en te delen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
haha lekker wie niet luistert moet maar voelen
Dit was zondag?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Waarheen?! Naar huis. Werken. Wapperen met die klauwen. Wie heeft er in godsnaam de tijd om op een maandagmiddag op straat te staan krijsen.
Gore facisten zijn hetquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
Wedden dat hij gaat pleiten voor het niet meer filmen van agenten tijdens hun werk. Politiestaat
ja maar ze vertellen er niet bij dat ze eerst orders van de politie hebben genegeerd en vervelend gedrag tentoonstellenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja van mij mag je keihard ingrijpen maar ik vind het ook ieders recht om het te filmen en te delen.
Vaderdag?!quote:
Dit.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja maar ze vertellen er niet bij dat ze eerst orders van de politie hebben genegeerd en vervelend gedrag tentoonstellen
"Journalist"quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:34 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zeggen jullie "we kunnen niet werken zo"
Aldus Tijs "ik leg mijn gasten woorden in de mond" Poephoofd.
Je sig is te langquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:34 schreef FlippingCoin het volgende:
De politie draagt bij aan die polarisatie door aan de ene kant mee te protesteren en aan de andere kant iedereen in elkaar te rossen
Waarom?quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:27 schreef svann het volgende:
[..]
Nou, schokkend hoor. *roll eyes smiley*
Nou, te veel letters, daarom.quote:
Gewoon onder de 250 tekens hoorquote:
Precies, zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Aanpakken die hap dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Dit.
Geen medelijden met tokkie tuig.
Gewoon luisteren naar de politie.
Oke straatcommandoquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
whitelivesmatter mag niet dus als je die ertussenuit haalt is het opgelost
Oh wthquote:
Korter maken. Heb ik net van Danny gehoord. Einde discussie.quote:
Danny zit bij je op schoot?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Korter maken. Heb ik net van Danny gehoord. Einde discussie.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Korter maken. Heb ik net van Danny gehoord. Einde discussie.
Ik kan het niet aanpassenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:39 schreef svann het volgende:
[..]
Ja FlippingCoin, daardoor is mij lay-out verkloot.
twitter:thierrybaudet twitterde op maandag 22-06-2020 om 18:27:48Wat is dit!? https://t.co/PcvoOlKTbt reageer retweet
Meer een blm dingetjequote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ik geloof niet dat Den Haag hooligans hun eigen stad zouden plunderen.
Ja, hij snapt niet hoe de politie werkt.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:41 schreef Bocaj het volgende:
twitter:thierrybaudet twitterde op maandag 22-06-2020 om 18:27:48Wat is dit!? https://t.co/PcvoOlKTbt reageer retweet
Dit is framingggggquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:41 schreef Bocaj het volgende:
Maar ik kan de instellingen niet veranderenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:43 schreef svann het volgende:
[..]
Gewoon even desktop layout aanvinken.
Best te doen hoor.
Echt?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:45 schreef 3rr0r het volgende:
mama had z'n bebloede kleren en moordwapen nog even opgeruimd toch?
3,113,142 views • Mar 30, 2017quote:
Van je mobiele browser (die drie puntjes rechtsboven.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar ik kan de instellingen niet veranderen
'De kleding van H. is gewassen, net als de rugtas waarin het vermoedelijke moordwapen zat. Dat mes is ook schoongemaakt'quote:
Oh damn dat is echt een nare weergavequote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:46 schreef svann het volgende:
[..]
Van je mobiele browser (die drie puntjes rechtsboven.).
Welkom, het is hier een warm badquote:
Dan mogen ze die moeder ook in de cel flikkerenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'De kleding van H. is gewassen, net als de rugtas waarin het vermoedelijke moordwapen zat. Dat mes is ook schoongemaakt'
Hoe kan je dan met jezelf leven zegquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:48 schreef matthijst het volgende:
Was ie ook niet in de kliniek geweest na de eerste moord, met z'n bebloede kleding?
Sneutjes niks mee gedaan, want beroepsgeheim.
Nee, je hoeft je eigen kind of echtgenoot niet aan te geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Dan mogen ze die moeder ook in de cel flikkeren
Ja, ik was al aan het zoeken hoe dat heet. Kon het niet vinden.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, je hoeft je eigen kind of echtgenoot niet aan te geven.
Vind ik ook onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:48 schreef matthijst het volgende:
Was ie ook niet in de kliniek geweest na de eerste moord, met z'n bebloede kleding?
Sneutjes niks mee gedaan, want beroepsgeheim.
Neu, maar hun bebloede kleding en mes schoonmakenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, je hoeft je eigen kind of echtgenoot niet aan te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |