En dáárom moet je dit programma gewoon minimaal een paar weken achter elkaar kijken en dán je mening vormen. Al die sukkels die op basis van een filmpje op youtube denken te weten hoe het zitquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij noemt Genee en Boskamp ook vaak lieverd.
Tegenwoordig is niets meer normaal.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een hele normale uitdrukking die van toepassing is op de situatie.
Zo trots als een aapje.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een hele normale uitdrukking die van toepassing is op de situatie.
Wat een eikel die Arie Boomsmaquote:Dezelfde man die eerder een oproep deed aan adverteerders om van Veronica Inside afstand te nemen, heeft dinsdagavond in RTL Boulevard gezegd dat hij denkt dat Johan Derksen geen racist is. Dit zei hij naar aanleiding van de meest recente aflevering van het programma.
„Het gesprek van Johan met Natacha, zette me aan het denken. Ik dacht toen ineens: ik geloof hem eigenlijk wel. Ik geloof niet dat Johan Derksen echt een racist is, zoals je racisten hebt in de extreemrechtse en fascistische hoek. Dat is Johan Derksen zelf niet”, laat Arie weten.
Volgens de presentator en sportschoolhouder is Derksen naar zijn mening eerder onhandig. „Ik ben ervan overtuigd dat hij ongelukkige woorden kiest, ouderwets is en in een programma beweegt waar racisme wel degelijk de toon is en waar ze het nog steeds over ‘negers’ en ‘Marokkaantjes’ hebben. Dat programma doet dat wel, maar ik ben ervan overtuigd dat Johan niet een racist is. Dat zag ik maandag heel duidelijk.”
Naast complimenten voor Natacha Harlequin, die te gast was in het programma, had hij ook een compliment voor Veronica Inside. Hij legt uit: „Het is daar natuurlijk zelden inhoudelijk. Er zit zelden iemand aan tafel die goed kan verwoorden en scherp is. Daarom vond ik dit zo interessant. Het was ineens een heel relevant gesprek. Het ging over wat er nu speelt in ons land.”
Marcel van Roosmalen
Overigens kreeg diezelfde Boomsma er flink van langs van ‘vriend van de show’, Marcel van Roosmalen. In zijn column op NPO Radio 1 laat de auteur, die in het verleden nog regelmatig bij Veronica Inside aanschoof, niets van hem over.
Zo zei hij onder andere: „Veronica Inside hoefde van hem niet van televisie. Maar hij deed wel zijn best om het programma acuut om zeep te helpen. ’Adverteer daar niet’. Wat hij daar eigenlijk zei was: ’Stenig hen’. En hij begon zelf meteen als een gek te gooien. Arie Boomsma is de ziekte van deze tijd. Hij is het hoofd van de gedachtenpolitie.”
Zijn boekhouder zal wel gebeld hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:26 schreef leolinedance het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rksen-is-geen-racist
[..]
Wat een eikel die Arie BoomsmaHij besluit dus een actie te beginnen om lekker te deugen en een programma naar de kloten te helpen. Dat lukt ook vrij aardig met al die klote deugbedrijven andere BN deugers.
Daarná begint hij eens met nadenken:
„Het gesprek van Johan met Natacha, zette me aan het denken. Ik dacht toen ineens: ik geloof hem eigenlijk wel. Ik geloof niet dat Johan Derksen echt een racist is"
Vieze teringhond![]()
Ik heb nog nooit zo'n gore gluiperd gezien als onze Arie. Bahbah wat een misbaksel
Och dat mag heus niet.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Of verf Johan z'n gezicht zwart uit solidariteit met BLM.
Arie is een vriend van de show.quote:
Tja, dat bedoel ik nou. Derksen maakt een 'grapje' en de racisten lachen zich kapot.quote:
Hij zegt ook dat het programma 'zelden inhoudelijk is' Dat is natuurlijk flauwekul. Derksen en Gijp hebben meer inhoud dan langnek Boomsma, die zoals de meeste BN'ers nogal overtuigd is van zijn eigen goddelijkheid. Ben zelf gelovig opgevoed en vind christenen doorgaans prima mensen, maar als Arie een enkeltje naar de hel krijgt zou ik er niet om treuren.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:26 schreef leolinedance het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rksen-is-geen-racist
[..]
Wat een eikel die Arie BoomsmaHij besluit dus een actie te beginnen om lekker te deugen en een programma naar de kloten te helpen. Dat lukt ook vrij aardig met al die klote deugbedrijven andere BN deugers.
Daarná begint hij eens met nadenken:
„Het gesprek van Johan met Natacha, zette me aan het denken. Ik dacht toen ineens: ik geloof hem eigenlijk wel. Ik geloof niet dat Johan Derksen echt een racist is"
Vieze teringhond![]()
Ik heb nog nooit zo'n gore gluiperd gezien als onze Arie. Bahbah wat een misbaksel
- VI is inhoudelijkquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat het programma 'zelden inhoudelijk is' Dat is natuurlijk flauwekul. Derksen en Gijp hebben meer inhoud dan langnek Boomsma, die zoals de meeste BN'ers nogal overtuigd is van zijn eigen goddelijkheid. Ben zelf gelovig opgevoed en vind christenen doorgaans prima mensen, maar als Arie een enkeltje naar de hel krijgt zou ik er niet om treuren.
Dat vind ik een vreemd binaire benadering. Kan inhoudelijke kritiek niet verpakt worden als satire?quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
- VI is inhoudelijk
- VI is satire
kies een van de twee.
Volgens Derksen is het satire als hij kritiek geeft en het valt verkeerd en serieus als hij kritiek krijgt en het valt verkeerd.
Dus uitgaand van hoe Derksen het programma zelf naar beneden haalt als het pijnlijk voor 'm wordt sluit Boomsma zich alleen maar bij die mening aan.
Satire kan toch ook inhoudelijk zijn? Ik ben er geen liefhebber van, maar conferences van cabaretiers waar wij allemaal zo hard om lachen zijn toch in feite gewoon spiegels die brave burgermannetjes worden voorgehouden? En ook al is het om te lachen, dat wil niet zeggen dat het geen inhoud heeft.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
- VI is inhoudelijk
- VI is satire
kies een van de twee.
Volgens Derksen is het satire als hij kritiek geeft en het valt verkeerd en serieus als hij kritiek krijgt en het valt verkeerd.
Dus uitgaand van hoe Derksen het programma zelf naar beneden haalt als het pijnlijk voor 'm wordt sluit Boomsma zich alleen maar bij die mening aan.
Bij youp van 't hek, die zelf een gigantische sukkel is, misschien.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Satire kan toch ook inhoudelijk zijn? Ik ben er geen liefhebber van, maar conferences van cabaretiers waar wij allemaal zo hard om lachen zijn toch in feite gewoon spiegels die brave burgermannetjes worden voorgehouden? En ook al is het om te lachen, dat wil niet zeggen dat het geen inhoud heeft.
👍quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
De beste cabaret is cabaret met een boodschap.
Satire laat zich vaak wel duidelijk omlijsten.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:07 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Dat vind ik een vreemd binaire benadering. Kan inhoudelijke kritiek niet verpakt worden als satire?
Satire is een vorm van kunst. Je weet wat je krijgt en het is vaak gescript. Soms past iets in een tijdsbeeld.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Satire kan toch ook inhoudelijk zijn? Ik ben er geen liefhebber van, maar conferences van cabaretiers waar wij allemaal zo hard om lachen zijn toch in feite gewoon spiegels die brave burgermannetjes worden voorgehouden? En ook al is het om te lachen, dat wil niet zeggen dat het geen inhoud heeft.
Die move naar De Mol heeft ze als makers van een leuk programma gebroken. Men verwachte daar nog even een uitsmijter van een 'buzz' en kijkcijferboost met een schandaal en deze lag zorgvuldig gepland klaar.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:35 schreef Oceanier het volgende:
Ja Johan zag er echt zielig uit. Vd Gijp is nu al helemaal ongeloofwaardig. In de uitzending kon het hem allemaal geen reet schelen en nou is ie ineens woest op Genee. Wat een dramaqueens die Johan en Gijp. Vroeger waren ze nog leuk, nu zijn het net twee ouwe zuurpruimen.
Het is blijkbaar een beetje naar hun bol gestegen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Die move naar De Mol heeft ze als makers van een leuk programma gebroken. Men verwachte daar nog even een uitsmijter van een 'buzz' en kijkcijferboost met een schandaal en deze lag zorgvuldig gepland klaar.
Klopt, zo werkt dat bij grote formats onder commerciele vlag. Bij de publieken hadden ze t waarschijnlijk al lang gepulled.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Gewoon een cliffhanger voor na de zomerstop.
BNW is een deur verderop .quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Die move naar De Mol heeft ze als makers van een leuk programma gebroken. Men verwachte daar nog even een uitsmijter van een 'buzz' en kijkcijferboost met een schandaal en deze lag zorgvuldig gepland klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |