Weet jij hoe oud het herstelbewijs maximaal mag zijn?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:53 schreef psv-gomes het volgende:
Met een test kom je niet meer binnen in Disney en andere attractieparken ( en musea, bars, restaurants etc)
Het is of gevaccineerd of met een herstel bewijs.
Ergens binnen deze week word deze wet aangenomen
PCR of herstelbewijs lijkt me.. (aangezien een PCR nog wel een paar maanden positief kan uitslaan na besmetting)quote:Op zondag 16 januari 2022 15:24 schreef psv-gomes het volgende:
Tussen 11 dagen en max 6 maanden, uitslag van een test antigénique of PCR.
Om te naar Frankrijk reizen moet je uitslag hebben van een PCR test
Nou, eigen keuze niet. Plan was altijd om in de meivakantie te gaan. Tickets waren dan ook geldig tm 30 juni. 2020 alles dicht door corona, 2021 park ook ver dicht tot in juni. Dan maar meivakantie 2022. Maar tickets maar tm maart geldig. Maar dan willen we dus niet. Geen zin in een 'pretpark' doen als het koud is.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik denk idd ook dat ze zich daar wel aan vasthouden. Het is al een zeer ruime verlenging van de geldigheid vanwege Corona, en je kon afgelopen 2 jaar vanuit Nederland gewoon reizen naar Frankrijk.
Dus het is ook geen overmacht geweest, maar gewoon eigen keuze, dan waren ze misschien wel wat makkelijker geweest.
Proberen kan echter altijd.
Dit is een grap toch?quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:12 schreef dutchdevil het volgende:
Maar dan willen we dus niet. Geen zin in een 'pretpark' doen als het koud is.
Feitelijk gezien heb ik niks te maken met corona. Door sluiting van het park (overmacht natuurlijk dat snap ik) hebben zij niet aan de overeenkomst kunnen voldoen. Dus eigenlijk zou ik een refund 'moeten' krijgen.
Maar goed, Disney houdt voet bij stuk. Dus ik ga (helaas) een officiële klacht indienen bij Disney
wtf?quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:12 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Nou, eigen keuze niet. Plan was altijd om in de meivakantie te gaan. Tickets waren dan ook geldig tm 30 juni. 2020 alles dicht door corona, 2021 park ook ver dicht tot in juni. Dan maar meivakantie 2022. Maar tickets maar tm maart geldig. Maar dan willen we dus niet. Geen zin in een 'pretpark' doen als het koud is.
Contact gehad met Disney maar van enige medewerking/flexibiliteit van hun kant is absoluut geen sprake. Met hoe de wereld de afgelopen 2 jaar is veranderd vind ik dat ze best wat flexibeler kunnen en moeten zijn. Feitelijk gezien heb ik niks te maken met corona. Door sluiting van het park (overmacht natuurlijk dat snap ik) hebben zij niet aan de overeenkomst kunnen voldoen. Dus eigenlijk zou ik een refund 'moeten' krijgen.
Iedereen snapt natuurlijk dat dat niet wenselijk is en geen enkel bedrijf dat financieel kan opbrengen om alles te refunden. De optie voor een verlengde geldigheidsduur van de tickets is dan ook best een logische oplossing. Als het dan ook in dezelfde periode geldig zou zijn. En als dat niet kan refund da. gewoon alsnog. Waarom zou ik benadeeld moeten worden?
Maar goed, Disney houdt voet bij stuk. Dus ik ga (helaas) een officiële klacht indienen bij Disney
Ja wij zijn ook een paar keer extra geweest op ons abo maar in oktober toch moeten verlengenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:38 schreef Alan_Bastard het volgende:
Dankzij de sluitingen was mijn eenjarig abonnement meer dan 2 jaar geldig en ben ik in totaal 5x heen geweest, terwijl ik normaliter hooguit twee of drie keer heen zou gaan in een jaar. Ik vind dat ze zeer ruim zijn geweest in het verlengen en zelfs extra verlengen.
ik ga nog even kijken of dat lukt voor mij,volgens mij komt het voor mij net uit qua geldigheidquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:32 schreef E.T. het volgende:
Overigens is er vanaf 6 maart de 30e verjaardag met nieuw entertainment etc. Meer dan genoeg reden om juist dan te gaan
(ga zelf ook 12 en 13 maart weer, laatste keer op de jaarkaart)
Ik wacht op het nieuwe frozen gedeelte.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:32 schreef E.T. het volgende:
Overigens is er vanaf 6 maart de 30e verjaardag met nieuw entertainment etc. Meer dan genoeg reden om juist dan te gaan
(ga zelf ook 12 en 13 maart weer, laatste keer op de jaarkaart)
Dan kan je nog lang wachtenquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik wacht op het nieuwe frozen gedeelte.
Kinderen zijn 1,3 en 5 jaar hier, dus heb nog de tijdquote:
Wanneer je een jaarpas neemt maakt niet uit, de prijs van je toegangsticket wordt er af getrokken. Dus als je een ticket voor 3 dagen hebt, worden die kosten van je jaarkaart afgehaald.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:57 schreef GayGuy het volgende:
Als je bijde parken wilt bezoeken, meerdere dagen, heb je dan zo'n hopperpas nodig? En stel dat ik besluit een jaarpas te nemen als ik daar ben, kan ik dat beter op de laatste dag foen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |