SVB betaalt die. Op de site van SVB staat als het goed is het bedrag en de datum waarop men dat gepland heeft uit te betalen.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:02 schreef Blik het volgende:
Is al bekend wanneer de kdv-kosten uitbetaald worden aan ouders?
Klopt, wij kregen paar dagen terug bericht in die Overheid berichtenbox.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
SVB betaalt die. Op de site van SVB staat als het goed is het bedrag en de datum waarop men dat gepland heeft uit te betalen.
Ok, nog niks ontvangen in de berichtenbox, maar kan me voorstellen dat ze niet naar heel Nederland in 1x kunnen communicerenquote:Op maandag 22 juni 2020 09:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
SVB betaalt die. Op de site van SVB staat als het goed is het bedrag en de datum waarop men dat gepland heeft uit te betalen.
Ik had het ook nog niet in de berichtenbox, maar je kunt inloggen bij SVB met je digid.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Ok, nog niks ontvangen in de berichtenbox, maar kan me voorstellen dat ze niet naar heel Nederland in 1x kunnen communiceren
Kunt ook uitleggen wat die eigen agenda van de overheid dan precies is in plaats van roepen dat je naïef bent als je dat niet denkt. Hoewel ik ook wel denk dat het meer iets is voor BNW.quote:Op maandag 22 juni 2020 00:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat valt er inhoudelijk te zeggen op ‘BNW is hiernaast’? Dan hield ik het nog best inhoudelijk.
Natuurlijk. Want hoe hard mensen hier ook roepen dat het niet zo is, social distancing blijft gewoon het fundament onder het coronabeleid totdat er een vaccin is.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:08 schreef miss_sly het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)schijnlijk~aa60bddd/
Klinkt goed. Wel hamert ook hij juist op afstand houden als belangrijk onderdeel van het onder controle houden.
Net even gekeken, krijg 640 euro terug. Toch lekkerquote:Op maandag 22 juni 2020 09:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had het ook nog niet in de berichtenbox, maar je kunt inloggen bij SVB met je digid.
Vrienden van ons hadden het ook al eerder die week ontvangen idd. Zal wel gefaseerd gaan, denk dat je deze week nog wel bericht krijgt.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Ok, nog niks ontvangen in de berichtenbox, maar kan me voorstellen dat ze niet naar heel Nederland in 1x kunnen communiceren
Fundament onder huidige coronabeleid, ja, tot dat er vaccin, nee, zolang gaan we dat niet volhouden,en er is niet eens zekerheid of er een werkend vaccin komt, maar zolang er nog geen verandering van het beleid is, is het zaak dit te blijven benoemenquote:Op maandag 22 juni 2020 09:15 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Natuurlijk. Want hoe hard mensen hier ook roepen dat het niet zo is, social distancing blijft gewoon het fundament onder het coronabeleid totdat er een vaccin is.
Je kan volgens mij bezwaar maken stond in die brief, weet niet of dat een reden is.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Net even gekeken, krijg 640 euro terug. Toch lekker
Wel jammer dat ik net na de toetsingsdatum meer kdv af ben gaan nemen, en de teruggave puur berekend wordt op de toetsingsdatum.
Wij krijgen ook zoiets terug. We hadden dan ook maar één kind op twee BSO-middagen. Dat is niet zo veel.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Net even gekeken, krijg 640 euro terug. Toch lekker
Wel jammer dat ik net na de toetsingsdatum meer kdv af ben gaan nemen, en de teruggave puur berekend wordt op de toetsingsdatum.
Zoals Wallinga het stelt, is afstand houden belangrijk om ervoor te zorgen dat je inderdaad telkens een stijging kunt beperken tot een kleine haard. Op die manier hoeft het niet uit de hand te lopen en kan er best veel. Zeker nu in de zomer.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Fundament onder huidige coronabeleid, ja, tot dat er vaccin, nee, zolang gaan we dat niet volhouden,en er is niet eens zekerheid of er een werkend vaccin komt, maar zolang er nog geen verandering van het beleid is, is het zaak dit te blijven benoemen
Nu in de zomer is er helemaal niets aan de hand meer. Wellicht een 2e golf in december, maar tot die tijd kunnen alle maatregelen worden opgeschort.quote:
Er is een heel leger aan experts dat het niet met je eens isquote:Op maandag 22 juni 2020 09:42 schreef zoost het volgende:
[..]
Nu in de zomer is er helemaal niets aan de hand meer. Wellicht een 2e golf in december, maar tot die tijd kunnen alle maatregelen worden opgeschort.
dat vind ik toch wel jammer, bijvoorbeeld het buiten vs binnen zouden nu toch wel voldoende info over moeten hebben om daar onderscheid in te maken, waarom ze daar zo krampachtig over blijven doen begrijp ik niet.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is een heel leger aan experts dat het niet met je eens is
Je bent inmiddels toch wel bekend met die langspeelplaat die vastgelopen is?quote:Op maandag 22 juni 2020 09:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is een heel leger aan experts dat het niet met je eens is
Blijkbaar is die info er wel, maar komt daar niet uit wat iedereen graag zou willen horen.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vind ik toch wel jammer, bijvoorbeeld het buiten vs binnen zouden nu toch wel voldoende info over moeten hebben om daar onderscheid in te maken, waarom ze daar zo krampachtig over blijven doen begrijp ik niet.
Meteen de GGD bellen en jezelf laten testen dan maar hè.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoor net dat een colega waarmee ik een tijd lang (op 1,5m) mee heb gewerkt vorige week positief is getest op corona. Dat betekent dat het wellicht in ons gebouw zitlekker dan....
Ja maar in de zomer!quote:Op maandag 22 juni 2020 09:50 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Blijkbaar is die info er wel, maar komt daar niet uit wat iedereen graag zou willen horen.
Hij heeft het over alle maatregelen opschorten. Lijkt me dat we daar niet zoveel aandacht aan hoeven te schenken.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vind ik toch wel jammer, bijvoorbeeld het buiten vs binnen zouden nu toch wel voldoende info over moeten hebben om daar onderscheid in te maken, waarom ze daar zo krampachtig over blijven doen begrijp ik niet.
Ben je lekker mee... Als het goed is krijg jij dan nu het verzoek om je te laten testen, of moet je nu zelf actie ondernemen?quote:Op maandag 22 juni 2020 09:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoor net dat een colega waarmee ik een tijd lang (op 1,5m) mee heb gewerkt vorige week positief is getest op corona. Dat betekent dat het wellicht in ons gebouw zitlekker dan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |