Dat heb ik bij Resident Evil. Met The Last of Us gelukkig geen last van.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:12 schreef Leonos het volgende:
Pfffft. gestoord spel. Kan dit echt niet langer dan een half uur spelen

Maar ik ben een pussyquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:13 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Resident Evil. Met The Last of Us gelukkig geen last van.

Ik ken dat. Na enkele heftige momenten even wat gaan drinken of mail checken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:13 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Resident Evil. Met The Last of Us gelukkig geen last van.

Huh laatst baalde je nog zo van 't spel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Bijna vakantie, dus ik ga een 2e playthrough doen met new game plus. Genieten

quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:12 schreef Leonos het volgende:
Pfffft. gestoord spel. Kan dit echt niet langer dan een half uur spelen Als ik 't savonds speel moet ik eerst altijd even wat afleiding zoeken voordat ik naar bed gaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik 't savonds speel moet ik eerst altijd even wat afleiding zoeken voordat ik naar bed gaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat klopt. Nog steeds. Maar ik heb ook al een aantal keer aangeven dat de eerste 60% van de game echt fantastisch waren.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Huh laatst baalde je nog zo van 't spel.

Git gud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar Grounded, dan wordt iig die bossfight echt lachen Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa

quote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Git gud.
Ik heb twee momenten op survivor gehad dat ik dacht, "wtf hoe dan". Die bossfight in het donker, en ergensDie bossfight vond ik uiteindelijk wel meevallen. Daar heb je, als je het goed doet, tussendoor de tijd om even een paar bommen te maken of wapens te wisselen. Die tijd heb je bij dat voorbeeld in je spoiler niet. Dat vond ik echt een kutstuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar Grounded, dan wordt iig die bossfight echt lachenA mind with a heart of it's own

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.

quote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:16 schreef StateOfMind het volgende:
Vraagje over het stukje nét voor Nora:Bedoel je Nora of Owen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg me bij Owen hetzelfde af namelijkA mind with a heart of it's own

Ff terug zitten kijken. Kun je niks mee voor zover ik kan zien.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:25 schreef StateOfMind het volgende:
Nora, in het ziekenhuis, voor ze weg rent.

save/load gamequote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:37 schreef static het volgende:
Kun je ergens zien hoe lang je al gespeeld hebt?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.

Voor de Platinum moet je sowieso nog een (gedeeltelijke) 2e playthrough op New Game+ doen voor alle wapen upgrades toch?quote:

Klopt. Ik heb eerst een volledige NG+ gedaan maar volgens mij maakt het niet zo veel uit.quote:Op zondag 12 juli 2020 06:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor de Platinum moet je sowieso nog een (gedeeltelijke) 2e playthrough op New Game+ doen voor alle wapen upgrades toch?
En via Chapter Select de missende collectibles e.d.
Is het aan te raden om eerst Chapter Select te doen, of eerst NG+?
Of kun je die door elkaar doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen chapter select is afhankelijk van je huidige save game, dus als je het laatste chapter wil spelen moet je eerst een save game laden van een voltooide game.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾

quote:Op zondag 12 juli 2020 07:34 schreef mstx het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb eerst een volledige NG+ gedaan maar volgens mij maakt het niet zo veel uit.Ik maak gelukkig regelmatig een handmatige save, dus dat zit wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen chapter select is afhankelijk van je huidige save game, dus als je het laatste chapter wil spelen moet je eerst een save game laden van een voltooide game.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.

quote:Op zondag 12 juli 2020 07:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik maak gelukkig regelmatig een handmatige save, dus dat zit wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2020 09:21:44 ]

quote:Op zondag 12 juli 2020 06:38 schreef StateOfMind het volgende:
Abby spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |