Jepquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat die moeder van Stranger Things?
Pijnlijk dat ik geen tag krijgquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/denieuwsbv/status/1275379655357464576
De nieuwe Marcel is uit!!!!
@:Rellende_Rotscholier @:showtimer @:maxi-mus @:zipportal @:wereldgozer @:mani89
In WLR nota bene.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Pijnlijk dat ik geen tag krijg. (Al geluisterd). Arie bash is altijd goed.
Afgehandeld. Genoten.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
@:Rellende_Rotscholier @:showtimer @:maxi-mus @:zipportal @:wereldgozer @:mani89
Heerlijkend.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
@Slobeendtwitter:denieuwsbv twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 12:46:19.@mvanroosmalen kan zelf niet nadenken, daarom is hij blij dat #ArieBoomsma het pad aangeeft waarover hij moet lopen. "Over #racisme en foute grappen ging het niet meer, het ging over iets groters, over zijn favoriete onderwerp: Arie Boomsma." https://t.co/WyFxnXGn3J reageer retweet
Dank!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:50 schreef Mani89 het volgende:
@:Slobeendtwitter:denieuwsbv twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 12:46:19.@:mvanroosmalen kan zelf niet nadenken, daarom is hij blij dat #ArieBoomsma het pad aangeeft waarover hij moet lopen. "Over #racisme en foute grappen ging het niet meer, het ging over iets groters, over zijn favoriete onderwerp: Arie Boomsma." https://t.co/WyFxnXGn3J reageer retweet
Dit zag niemand aankomentwitter:ozmo_sasa twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 13:59:15Djokovic tested positive for coronavirus. reageer retweet
De altijd onsympathieke Djokovic.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:07 schreef Steven184 het volgende:
Dit zag niemand aankomentwitter:ozmo_sasa twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 13:59:15Djokovic tested positive for coronavirus. reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
Ach jee, wat een verrassing!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:07 schreef Steven184 het volgende:
Het contrast is wel interessant. De moderne CDA tegen de spruitjesluchtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:46 schreef El-Stinho het volgende:
Ik moet wel lachen om Mona Keijzer. Die wil het CDA in 2021 gewoon weer een prachtig CDA-Congres 11 jaar na dato bezorgen.
Ik hoop niet dat het doorgaans provinciaal goedscorende CDA valt voor Keijzer. Toen ze in 2012 tegen Buma streed, was ze wel een goedscorende tweede.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het contrast is wel interessant. De moderne CDA tegen de spruitjeslucht
Een ruk naar rechts. Zo bij Thierry in bed.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:46 schreef El-Stinho het volgende:
Ik moet wel lachen om Mona Keijzer. Die wil het CDA in 2021 gewoon weer een prachtig CDA-Congres 11 jaar na dato bezorgen.
twitter:LodewijkA twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 15:03:01Stemming nadert en hoezo @FrankUnderwocd ? https://t.co/QHy2vdfr4e reageer retweet
En dan staken de stemmen. Oopsie..twitter:mvdz_ twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 16:17:41Lodewijk Asscher (PvdA) komt te laat binnengelopen bij een hoofdelijke stemming over de motie voor meer waardering voor zorgpersoneel, die hij mede heeft ingediend. Hij werd omgeroepen als ‘afwezig’, z’n stem telt niet mee. https://t.co/pAvg5cQrge reageer retweet
Maar dat hebben ze onder Buma ook gedaan. Snap dan niet dat juist Buma de zich in het midden positionerende Hugo de Jonge ondersteunt.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Een ruk naar rechts. Zo bij Thierry in bed.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:26 schreef Steven184 het volgende:
twitter:LodewijkA twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 15:03:01Stemming nadert en hoezo @:FrankUnderwocd ? https://t.co/QHy2vdfr4e reageer retweet
En dan staken de stemmen. Oopsie..twitter:mvdz_ twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 16:17:41Lodewijk Asscher (PvdA) komt te laat binnengelopen bij een hoofdelijke stemming over de motie voor meer waardering voor zorgpersoneel, die hij mede heeft ingediend. Hij werd omgeroepen als ‘afwezig’, z’n stem telt niet mee. https://t.co/pAvg5cQrge reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:26 schreef Steven184 het volgende:
twitter:LodewijkA twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 15:03:01Stemming nadert en hoezo @:FrankUnderwocd ? https://t.co/QHy2vdfr4e reageer retweet
Je moet het niet rationeel proberen te verklaren.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze onder Buma ook gedaan. Snap dan niet dat juist Buma de zich in het midden positionerende Hugo de Jonge ondersteunt.
Maar verder snap ik niet waarom je zou samenwerken met een partij die je tot een kartel rekent dat Nederland kapot zou willen maken. En die partijen bezigen ook nog eens een anti-EU-sentiment terwijl de landbouw énorm profiteert van de mogelijkheden van diens interne markt.
Mona in een zakenkabinet met Omtzigt als premier, Derksen op Volksgezondheid, Welzijn en Sport, en van Haga op Financiën. De grondbeginselen van Thierry en Otten.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Een ruk naar rechts. Zo bij Thierry in bed.
Foutje, excuus. In de war met eerdere stemming vandaag.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/apjvalk/status/1275439262196875265
De motie is met 73-71 verworrepen @:steven184
Er zit ook geen rationele verklaring achter.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze onder Buma ook gedaan. Snap dan niet dat juist Buma de zich in het midden positionerende Hugo de Jonge ondersteunt.
Maar verder snap ik niet waarom je zou samenwerken met een partij die je tot een kartel rekent dat Nederland kapot zou willen maken. En die partijen bezigen ook nog eens een anti-EU-sentiment terwijl de landbouw énorm profiteert van de mogelijkheden van diens interne markt.
Ja, dat nieuwe album is weer erg fijn!quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vinden jullie GoGo Penguin ook zo'n goede band?
Kan dit?twitter:addisale twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 12:29:12Chinese restaurant in Bole Rwanda refusing to serve non Chinese. Close the Fu"^>*g place down @TakeleUma https://t.co/b8QRRHakxo reageer retweet
Dat lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:53 schreef Steven184 het volgende:
Kan dit?twitter:addisale twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 12:29:12Chinese restaurant in Bole Rwanda refusing to serve non Chinese. Close the Fu"^>*g place down @:TakeleUma https://t.co/b8QRRHakxo reageer retweet
Kan dit?quote:Toen Twente in 2018 op sterven na dood was, nam Bleuming in zijn eentje de honneurs op technisch gebied waar. Hij keerde daarvoor speciaal terug van FC Utrecht, nadat hij in 2015 al eerder door Twente op straat was gezet.
Volgens het regionale dagblad Tubantia was Bleuming de enige binnen de club die zicht had op welke spelers komend seizoen gehaald zouden kunnen worden en welke alternatieven eventueel beschikbaar zouden zijn.
China neemt heel Afrika over. Geen al te beste ontwikkeling.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:53 schreef Steven184 het volgende:
Kan dit?twitter:addisale twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 12:29:12Chinese restaurant in Bole Rwanda refusing to serve non Chinese. Close the Fu"^>*g place down @:TakeleUma https://t.co/b8QRRHakxo reageer retweet
en zijn ook al aan landen als Griekenland begonnen. Enorm zorgwekkend.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
China neemt heel Afrika over. Geen al te beste ontwikkeling.
Italië is de volgende.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
en zijn ook al aan landen als Griekenland begonnen. Enorm zorgwekkend.
Als de wiederweer Mandarijn lerenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit gaat echt fout. Wat kan er nog gedaan worden?
De Chinezen naar Zanger Bob en Zanger Rinus laten luisteren. Dan hebben ze geen zin meer in Europa hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat geeft nog wat hoop. Ik ga nu oefenen met zingen. Zanger Linusquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Chinezen naar Zanger Bob en Zanger Rinus laten luisteren. Dan hebben ze geen zin meer in Europa hoor.
Geld en propaganda.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Want in de provincie motten we die negers gewoon niet.quote:Volgens Mona Keijzer is het racismedebat op een "afgrijselijke manier verhard." "Het is een Randstedelijke discussie" waar veel mensen zich niet in herkennen, zegt de kersverse CDA-lijsttrekkerskandidaat in Dit Is De Dag.
Maar ik frame nietquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:56 schreef VoMy het volgende:
Jullie hadden het nog over Mona Keijzer en haar ruk naar rechts zag ik.
https://www.nporadio1.nl/politiek/24701-mona-keijzer
[..]
Want in de provincie motten we die negers gewoon niet.
Komt overigens uit Volendam, een te laat aan de zee teruggegeven blanke negorij waar de afgelopen 10 jaar de PVV/FvD regelmatig het grootst is bij de verkiezingen. Maarja, dat is vast omdat ze daar niet zo veel met huidskleur hebben. Ha. Ha. Ha.
Welkom terug maat.quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:56 schreef VoMy het volgende:
Jullie hadden het nog over Mona Keijzer en haar ruk naar rechts zag ik.
https://www.nporadio1.nl/politiek/24701-mona-keijzer
[..]
Want in de provincie motten we die negers gewoon niet.
Komt overigens uit Volendam, een te laat aan de zee teruggegeven blanke negorij waar de afgelopen 10 jaar de PVV/FvD regelmatig het grootst is bij de verkiezingen. Maarja, dat is vast omdat ze daar niet zo veel met huidskleur hebben. Ha. Ha. Ha.
Ik kan wel wat koers gebruiken. Ondertussen ga ik uit armoede bijna knikkerfilmpjes bekijken.quote:
Ga je wel eens naar de zee vanuit Sassenheim?quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:19 schreef Mani89 het volgende:
Jezus, 30 graden vandaag. Ik kan wel in mijn bed blijven liggen.
Thijsje fietste altijd achteraan.quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
Thijs is echt ziedend dat ze ooit wat over hem gezegd hebben in VI.
Thijs heeft wel een punt.quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
Thijs is echt ziedend dat ze ooit wat over hem gezegd hebben in VI.
Jazeker, maar niet met 30 graden.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar de zee vanuit Sassenheim?
Dat vind ik wel meevallen. Overigens vind ik dat Thijs de laatste is om over dat onderwerp (tegen kritiek kunnen) mee te praten.quote:
Ja dat vind ik geen goede opmerking want jij weet hoe de situatie in elkaar zit. Ik vind echt dat je daar een keer over op moet houden trouwens.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Overigens vind ik dat Thijs de laatste is om over dat onderwerp (tegen kritiek kunnen) mee te praten.
Waar ben je?quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga maar weer wat mensen open hakken in TLOU2.
Thijs heeft nooit een punt, ook als hij dat wel heeft. Ik word zo moe van de autoriteit die hij probeert uit te stralen of het nu op TV of op de Soosjels is.quote:
Net als Sander S zeg maar?quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Thijs heeft nooit een punt, ook als hij dat wel heeft. Ik word zo moe van de autoriteit die hij probeert uit te stralen of het nu op TV of op de Soosjels is.
Thijs is slechts een sportjournalist die zich als Jehova's Getuige gedraagt. Altijd die extra overdrijving in zijn tweets, altijd overdreven in zijn columns, de stokpaardjes. Alles aan Thijsje Zonneveld is kut.quote:
Ik zit zondagavond op het puntje van m'n stoel bij de Marble League.quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik kan wel wat koers gebruiken. Ondertussen ga ik uit armoede bijna knikkerfilmpjes bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Het kan mij nooit warm genoeg zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het wordt 40+ graden in Sevilla, net op tijd weg!
Mensen met stokpaardjes zijn vaak vermoeiend.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Thijs is slechts een sportjournalist die zich als Jehova's Getuige gedraagt. Altijd die extra overdrijving in zijn tweets, altijd overdreven in zijn columns, de stokpaardjes. Alles aan Thijsje Zonneveld is kut.
Is dit een passief agressieve sneer?quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mensen met stokpaardjes zijn vaak vermoeiend.
Nee!quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is dit een passief agressieve sneer? [ afbeelding ]
Ja ik weet hoe de situatie in elkaar steekt en Thijs zit hier hypocriet te doen!quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja dat vind ik geen goede opmerking want jij weet hoe de situatie in elkaar zit. Ik vind echt dat je daar een keer over op moet houden trouwens.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik zit zondagavond op het puntje van m'n stoel bij de Marble League.Support je die vanwege de kleur? Ik heb nog geen directe voorkeur - als de Limers zich nou geplaatst hadden was het wel mooi geweest om voor de underdog te juichen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat @Momo voor Team Momo is.Antifa
Het is wel de laatste voorlopig.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:53 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga niet naar de persconferentie kijken vanavond.
#SorryIrma
Zijn er mensen die dat wel doen?quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:53 schreef El-Stinho het volgende:
#SorryIrma
Nee, ik kijk uit naar Dark @Rellendequote:Op woensdag 24 juni 2020 11:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar de film over Eurovisie deze vrijdag?
Oh ja ik moet seizoen 2 nog even afkijken. Zaterdag toch?quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, ik kijk uit naar Dark @:Rellende
Ik ook.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, ik kijk uit naar Dark @:Rellende
Wat vind je van deze review van de VKquote:
quote:Wat volgt is een grimmige en ellendige wraaktocht, een eindeloos bloedvergieten waar Ellie niet anders dan beschadigd uit kan komen. Niet voor niets verwijzen de makers naar een bekend gezegde, toegeschreven aan Confucius, dat iemand die op wraak uit is twee graven moet delven.
En hier wringt zich de schoen. Een verhalende game als The Last of Us Part II bestaat doorgaans uit twee ingrediënten. Het ene is het daadwerkelijke spel, waar interactie van de gamer wordt verwacht – alles volgens een soort verborgen, maar dwingend draaiboek dat we doorlopen door de knoppen op de controller op het juiste moment in te drukken. Het andere element is de vertelling die zich ontvouwt in de cutscenes. Dat zijn de verbindende filmfragmenten die het verhaal vertellen en de motieven van de personages verklaren. Terwijl de projector draait kan de speler alleen maar toezien.
In Part II gaapt tussen deze twee elementen een kloof. Er lijken wel twee Ellie’s te zijn, of een personage met twee gezichten als in Dr. Jekyll & Mr. Hyde. De ene Ellie is een bijna-twintiger, worstelend met de deprimerende wereld waarin ze moet overleven, worstelend met het grote geheim dat ze het hele mensdom zou kunnen redden en worstelend met een prille (lesbische) liefde.
Maar in de segmenten waarin we de controller ter hand nemen om haar door een vijandige wereld te loodsen blijkt niets van Ellie’s kwellingen of complexe karakter. In de game-segmenten bedienen we een meedogenloze moordmachine. Haar slachtoffers zijn niet alleen geïnfecteerden, de zombies van wie het lot in games nu eenmaal is dat ze als klodders vlees en bloed op de vloer achterblijven. We zien Ellie ook mensen op gruwelijke wijze om het leven brengen voor wie we net sympathie waren beginnen te koesteren. Terwijl ze smeken om hun leven slaat Ellie hen de hersens in met een breekijzer.
Is Marble League knikkerbanen ? Klinkt als iets wat op SBS6 is met BN-ers als Dave Roelvink.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Support je die vanwege de kleur? Ik heb nog geen directe voorkeur - als de Limers zich nou geplaatst hadden was het wel mooi geweest om voor de underdog te juichen.
Ik neem aan dat @:Momo voor Team Momo is.
#FreeIrmaquote:Op woensdag 24 juni 2020 11:53 schreef El-Stinho het volgende:
#SorryIrma
Nu ik de game twee keer gespeeld heb geef ik het 6/10, misschien 7/10 op een goede dag. Teveel loose ends, teveel dingen die onsamenhangend zijn, teveel keuzes die niet vielen (een beetje game director had dat zelf ook kunnen zien). Zo goed als deel één werd het nooit en dat ik had ook niet verwacht, maar door het einde ben ik een beetje dood gegaan van binnen. Zover als een groot deel wil ik niet gaan, maar als dit het einde zou zijn van Ellie zou ik wel echt witheet zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat vind je van deze review van de VK
The Last of Us Part II: een meesterlijke game met grimmige gebreken ★★★☆☆
https://www.volkskrant.nl/a-b925c364
[..]
Dus na al dat hypen blijkt het gewoon een waardeloos spel te zijn?quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu ik de game twee keer gespeeld heb geef ik het 6/10, misschien 7/10 op een goede dag. Teveel loose ends, teveel dingen die onsamenhangend zijn, teveel keuzes die niet vielen (een beetje game director had dat zelf ook kunnen zien). Zo goed als deel één werd het nooit en dat ik had ook niet verwacht, maar door het einde ben ik een beetje dood gegaan van binnen. Zover als een groot deel wil ik niet gaan, maar als dit het einde zou zijn van Ellie zou ik wel echt witheet zijn.
Voorlopig heb ik alleen maar fascistische klootzakken doorklieft die ongetwijfeld op Donald Trump hebben gestempt. Geen spijt. Overigens kan je door veel delen van het verhaal gewoon heen sneaken zonder slachtoffers te maken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat vind je van deze review van de VK
The Last of Us Part II: een meesterlijke game met grimmige gebreken ★★★☆☆
https://www.volkskrant.nl/a-b925c364
[..]
Over de gameplay geen woord gezegd, toch?quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus na al dat hypen blijkt het gewoon een waardeloos spel te zijn?
Is de koffie slecht gevallen vanochtend?quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:20 schreef Mani89 het volgende:
Er schuilt hoogstwaarschijnlijk zelf een massamoordenaar in die VolkSSkrant hoernalist.
Ik heb een broodje gesmeerd met Nutella. En een glaasje melk.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is de koffie slecht gevallen vanochtend?
Ik ga zo wat boterhammetjes met leverpastei en kruidenboter smeren.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een broodje gesmeerd met Nutella. En een glaasje melk.
Merkwaardige combinatie.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga zo wat boterhammetjes met leverpastei en kruidenboter smeren.
Dan ben je nog niet eens op de helft. Misschien niet eens op de helft van de helft.quote:
Ik heb nog nooit kruidenboter gesmeerd op normaal brood, klinkt apart.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga zo wat boterhammetjes met leverpastei en kruidenboter smeren.
Ik heb een heel stuk opnieuw gedaan omdat ik de Precision Manual was vergeten. Maar toch weer genoten. Alles vermoord.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet eens op de helft.
Gozertje wat er naast loopt platleggen met een silencer of bow, dan de hond. Anders bottles en bricks in het rond gooien.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:25 schreef Mani89 het volgende:
Die honden zijn wel echt mokerirritant. Gelukkig zijn het herdershonden, anders had ik nog gewetenswroeging gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |