Buda waait met alle winden meequote:Op zondag 21 juni 2020 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al over de wind te janken?
In de zomer is wind uit het oosten meestal warm. Weet je het zeker?quote:Op zondag 21 juni 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Niet te verwarren met een extreem-rechtse wind.
Nee, over een dag over twee ga ik janken over de zonquote:Op zondag 21 juni 2020 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al over de wind te janken?
Ik was te voorbarig:quote:
quote:Kunnen mensen zelf iets doen om mieren in huis te voorkomen?
Hengeveld: ,,Er is niets aan te doen, je kunt het niet weren. Er zit altijd wel ergens een gaatje.”
DMquote:Op zondag 21 juni 2020 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
He klote WhiskHoe dat zo ineens eigenlijk?
een vvd-wind?:pquote:Op zondag 21 juni 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Niet te verwarren met een extreem-rechtse wind.
Hoe kon het nu zo lopen met Johnnie of had hij toevallig een 2e relatie met een oudere presentatrice?quote:Op zondag 21 juni 2020 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In de zomer is wind uit het oosten meestal warm. Weet je het zeker?
Zou zomaar kunnen. Mijn politieke kleur is sociaal-liberaal. Dan kom je dus eigenlijk bij trekpop Jetten uit, maar daar ga ik echt niet op stemmen.quote:
Laminaat-etende mieren?quote:Op zondag 21 juni 2020 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee.![]()
CL wel.
Die hebben haar complete laminaat weggevreten.
Maar je wil écht oostenwind nu?quote:
Mieren die je laminaat opvreten?quote:Op zondag 21 juni 2020 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee.![]()
CL wel.
Die hebben haar complete laminaat weggevreten.
Kaag doet een gooi naar het lijsttrekkerschapquote:Op zondag 21 juni 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Mijn politieke kleur is sociaal-liberaal. Dan kom je dus eigenlijk bij trekpop Jetten uit, maar daar ga ik echt niet op stemmen.
Ja die halen dat uit elkaar en zetten dat in hun hol weer in elkaar, das klicklaminaat hč.quote:
Ja, ik moet me in haar gaan verdiepen. Een vrouwelijke pm zou wel tof zijn. Maar ik weet echt vrijwel niks over haar.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kaag doet een gooi naar het lijsttrekkerschap
Mens spoort niet.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik moet me in haar gaan verdiepen. Een vrouwelijke pm zou wel tof zijn. Maar ik weet echt vrijwel niks over haar.
Die zal het ook wel worden. D66 is al een tijd op een vrouwelijke lijsttrekker aan het wachten.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kaag doet een gooi naar het lijsttrekkerschap
Sliklaminaatquote:Op zondag 21 juni 2020 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die halen dat uit elkaar en zetten dat in hun hol weer in elkaar, das klicklaminaat hč.
Want? Haar CV zegt iets anders.quote:
Diplomate pur sang, past niet als PM johquote:Op zondag 21 juni 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik moet me in haar gaan verdiepen. Een vrouwelijke pm zou wel tof zijn. Maar ik weet echt vrijwel niks over haar.
quote:Op zondag 21 juni 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijn, zo’n goed onderbouwde mening van een groot brein.
k heb de laatste keer wel vvd gestemt omdat ik dacht dat de pvv te groot zou worden :pquote:Op zondag 21 juni 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Mijn politieke kleur is sociaal-liberaal. Dan kom je dus eigenlijk bij trekpop Jetten uit, maar daar ga ik echt niet op stemmen.
Wopke vind ik wel tofquote:Op zondag 21 juni 2020 19:39 schreef Molo het volgende:
Ik vind CDA qua stroming het meest passend maar no way dat ik Hugo en zijn holmaatjes ga stemmen
Een strategische stem? Waar ligt je echte voorkeur dan?quote:Op zondag 21 juni 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb de laatste keer wel vvd gestemt omdat ik dacht dat de pvv te groot zou worden :p
Ja maar die echt echt niet politiek genoeg, Lompke Horkstraquote:
Voor hem komt de Corona-crisis best wel slecht uit. Anders was hij wel voor het lijsttrekkerschap gegaan.quote:
ja dat was het welquote:Op zondag 21 juni 2020 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een strategische stem? Waar ligt je echte voorkeur dan?
Ik heb me voorgenomen altijd te stemmen om de partij die mij het meeste aanstaat op dat moment.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een strategische stem? Waar ligt je echte voorkeur dan?
Daar maak je in Zuid-Europa geen vrienden meequote:Op zondag 21 juni 2020 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar die echt echt niet politiek genoeg, Lompke Horkstra
Soms is een heldere samenvatting beter.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijn, zo’n goed onderbouwde mening van een groot brein.
Kieswijzer invullen?quote:Op zondag 21 juni 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat was het wel![]()
Ja geen idee eigenlijk. verdiep mij nooit zo in die programma's. Heb mijn stembiljetten ook altijd aan mijn vader gegeven :p
Nee, daar wil ik niet op stemmenquote:Op zondag 21 juni 2020 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen altijd te stemmen om de partij die mij het meeste aanstaat op dat moment.
Voor de PVV of FvD moet je niet verwachten dat ze ooit een regering kunnen vormen. Die twee partijen kunnen samen nog niet eens door een deur.
joh :pquote:Op zondag 21 juni 2020 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, daar wil ik niet op stemmen
Mja, ik shop toch nog even verder naar andere meningen en feiten danquote:Op zondag 21 juni 2020 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Soms is een heldere samenvatting beter.
Ik heb nog geen steekhoudende argumenten maar mijn onderbuikgevoel zegt dit.
Alleen maar mannelijke ministers dan maar?quote:Op zondag 21 juni 2020 19:47 schreef Arch-Indar het volgende:
Kaag was toch diegene die met hoofddoek op naar iran ging? Omdat dat zakelijk beter uitkwam?
Geen principes dus.
Bij bij steevast CU of SGPquote:Op zondag 21 juni 2020 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kieswijzer invullen?
Laatste keer kwam daar bij mij volgens mij 50+ uit.
Yepquote:Op zondag 21 juni 2020 19:47 schreef Arch-Indar het volgende:
Kaag was toch diegene die met hoofddoek op naar iran ging? Omdat dat zakelijk beter uitkwam?
Geen principes dus.
Dat zeg ik ja, goed gelezen van je.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen maar mannelijke ministers dan maar?
Aantal jaar terug kon dat primaquote:
Ze is wel goed daarin.quote:
Denk dat dat voor de meeste nederlanders geen pluspunt isquote:Op zondag 21 juni 2020 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze is wel goed daarin.
Ze spreekt vloeiend Arabisch en is erg Palestijns gezind.
Ze heeft jaren gewerkt als diplomate in oa Irak.
UitStraling heeft haar dochter geprikt. Kratje wedde.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze is wel goed daarin.
Ze spreekt vloeiend Arabisch en is erg Palestijns gezind.
Ze heeft jaren gewerkt als diplomate in oa Irak.
Je hoeft er niet heen toch? Gezien hoe dat land met de rechten van de mens omgaat zou ik zeggen, niet gaan. Gewoon hypocriet.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
UitStraling heeft haar dochter geprikt. Kratje wedde.
Iran is nog niet zo slecht met de mensenrechten hoor, vrij moderne islamitische staat. Met enorme macht ook.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hoeft er niet heen toch? Gezien hoe dat land met de rechten van de mens omgaat zou ik zeggen, niet gaan. Gewoon hypocriet.
Zelfde geldt bv voor zon virgil van dijk of die wijnaldum. Nu met grote woorden dit en dat roepen over slavernij en racisme, maar over jaartje wel naar een land toe gaan waar de mensenrechten er niet toe doen en waar er honderden slaven gebruikt zijn om dat stadion te bouwen waar je in moet voetballen en waar meerdere van die slaven dood zijn gegaan.
Flesgodquote:Op zondag 21 juni 2020 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben het over Iran in 2020??quote:Op zondag 21 juni 2020 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iran is nog niet zo slecht met de mensenrechten hoor, vrij moderne islamitische staat. Met enorme macht ook.
Heb jij gisteren voor je hotelraam gestaan?quote:Op zondag 21 juni 2020 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Baas Dijkhoffquote:Op zondag 21 juni 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb de laatste keer wel vvd gestemt omdat ik dacht dat de pvv te groot zou worden :p
En anders kun je bijna nergens meer heen. Wel een paar weekjes naar de VS maar Iran is huuuuu eng.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iran is nog niet zo slecht met de mensenrechten hoor, vrij moderne islamitische staat. Met enorme macht ook.
Iran lijkt me een tof land om te bezoekenquote:Op zondag 21 juni 2020 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En anders kun je bijna nergens meer heen. Wel een paar weekjes naar de VS maar Iran is huuuuu eng.
Ja schijnt heel mooi te zijn en de mensen zijn heel gastvrij. Vriendin van me is er een paar jaar geleden doorheen gereisd.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iran lijkt me een tof land om te bezoeken
Jullie zijn gewoon bang voor het onbekende, Iran is een fantastisch land om te bezoeken.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En anders kun je bijna nergens meer heen. Wel een paar weekjes naar de VS maar Iran is huuuuu eng.
Limburg ookquote:Op zondag 21 juni 2020 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon bang voor het onbekende, Iran is een fantastisch land om te bezoeken.
Nee. Besides daar tegenover was een blinde muur. Van een kerk.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb jij gisteren voor je hotelraam gestaan?
Ja dat zeg ik toch.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon bang voor het onbekende, Iran is een fantastisch land om te bezoeken.
Nooit een kijkende muur gezien.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Besides daar tegenover was een blinde muur. Van een kerk.
Je mag geen korte broek aan als man...quote:Op zondag 21 juni 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iran lijkt me een tof land om te bezoeken
VS hoef ik ook niet heen hoor.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
‘s Lands wijs ‘s lands eer. Dan ga ik in de herfst.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je mag geen korte broek aan als man...
Ook niet als vrouwquote:Op zondag 21 juni 2020 20:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je mag geen korte broek aan als man...
Dácht je. Was eigenlijk zo'n one way mirror, maar dan een muurquote:Op zondag 21 juni 2020 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Besides daar tegenover was een blinde muur. Van een kerk.
VS met Trump is ook geen aanraderquote:Op zondag 21 juni 2020 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
België ook niet. Dat ga ik wčl als excuus gebruiken om daar nooit meer heen te hoevenquote:Op zondag 21 juni 2020 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Duitsland was vroeger anders ook geen lieverdje hoor.
Toen ik er was hadden ze in souvenirwinkels van die klokjes met "zoveel dagen tot de verkiezingen zodat Obama weer oprot".quote:Op zondag 21 juni 2020 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
VS met Trump is ook geen aanrader
In de VS ben ik voornamelijk bang om opgegeten te worden door beren en cougarsquote:Op zondag 21 juni 2020 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ga je mee naar Antwerpen, lekker romantisch shoppen en dineren?'quote:Op zondag 21 juni 2020 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
België ook niet. Dat ga ik wčl als excuus gebruiken om daar nooit meer heen te hoeven![]()
Whehequote:Op zondag 21 juni 2020 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Dácht je. Was eigenlijk zo'n one way mirror, maar dan een muur
Cougars heb je hier in Nederland ook.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de VS ben ik voornamelijk bang om opgegeten te worden door beren en cougars
Ik ben wel gebeten door die kutmuggen. Die Nederlandse muggen zijn al kut, dat ik met van die poffertjes op m'n huid rondloop en eigenlijk alleen lidocainezalf nog een beetje helpt, maar die muggen in Floridaquote:Op zondag 21 juni 2020 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de VS ben ik voornamelijk bang om opgegeten te worden door beren en cougars
quote:Op zondag 21 juni 2020 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
'Ga je mee naar Antwerpen, lekker romantisch shoppen en dineren?'
'nee want Leopold'
![]()
![]()
Dat zijn gewoon hitsige dames, die bijten meestal niet je nek er af, meestal dan he.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cougars heb je hier in Nederland ook.
Kutbeest?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben wel gebeten door die kutmuggen. Die Nederlandse muggen zijn al kut, dat ik met van die poffertjes op m'n huid rondloop en eigenlijk alleen lidocainezalf nog een beetje helpt, maar die muggen in Floridaen ben gebeten door een spin ofzo, dat was ook een interessante plek.
Vind ik in het westen altijd zo opmerkelijk dat ik daar eigenlijk zelden last heb gehad van muggen.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben wel gebeten door die kutmuggen. Die Nederlandse muggen zijn al kut, dat ik met van die poffertjes op m'n huid rondloop en eigenlijk alleen lidocainezalf nog een beetje helpt, maar die muggen in Floridaen ben gebeten door een spin ofzo, dat was ook een interessante plek.
Waarom gebruik je dat soort termen (hier)quote:Op zondag 21 juni 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klinkt goed, toch? Buda de deugmensch
![]()
En andersom vind je dat niet gelden dan? Waarom moeten wij hier dan alles maar aanpassen aan bezoekers?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
‘s Lands wijs ‘s lands eer. Dan ga ik in de herfst.
Bitterbal is ook weer niet zoveel ouder dan jij he?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon hitsige dames, die bijten meestal niet je nek er af, meestal dan he.
In Singapore had ik allemaal Deet meegenomen maar lang niet zo vaak gestoken als ik had verwacht.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik in het westen altijd zo opmerkelijk dat ik daar eigenlijk zelden last heb gehad van muggen.
Nee maar die bijt ook niet, die gebruikt gewoon een zwaard of bijlquote:Op zondag 21 juni 2020 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal is ook weer niet zoveel ouder dan jij he?
Omdat ik daar zin in had?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dat soort termen (hier)
Ben geloof ik wel een keertje door een horzel of zo'n andere teringsteekvlieg gestoken, dat dan zo lekker opzwelt dat je een bubbel al vocht op je been hebtquote:Op zondag 21 juni 2020 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Singapore had ik allemaal Deet meegenomen maar lang niet zo vaak gestoken als ik had verwacht.
Als je je daar aan stoort moet je daar hier iets aan doen. Niet gaan lopen mekkeren in andere landen.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En andersom vind je dat niet gelden dan? Waarom moeten wij hier dan alles maar aanpassen aan bezoekers?
Ohquote:Op zondag 21 juni 2020 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Neee! Wel potjandoossieBijnadode biljetjesmeneer blijkt geen lid meer te zijn (vanwege ziekte) en vraagt nu waar hij het blad kan kopen
![]()
Secretariaat gaat nu met stoom en kokend water een "proefnummer" voor hem regelen.
Assumptions
Nee, maar de lijntjes zijn kort gelukkigquote:
Ja met het uiterlijk van mergelblokken inderdaadquote:Op zondag 21 juni 2020 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Dácht je. Was eigenlijk zo'n one way mirror, maar dan een muur
Wees blij, als je een paar km naar het oosten had gezeten hadden ze het uiterlijk van merkelblokkenquote:Op zondag 21 juni 2020 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met het uiterlijk van mergelblokken inderdaad
Beetje naar het westen het uiterlijk van maggieblokken.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees blij, als je een paar km naar het oosten had gezeten hadden ze het uiterlijk van merkelblokken
Nou zeg. Een grap is leuk maar er zijn verdomme GRENZENquote:Op zondag 21 juni 2020 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje naar het westen het uiterlijk van maggieblokken.
Welke zou je kiezen als je een van de twee moest kiezen?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje naar het westen het uiterlijk van maggieblokken.
En als je dan Nederland in komt en die hebben zwarte piet als traditie, of die luiden de kerkklok elk uur, dan accepteer je dat toch ook gwoon of niet?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Als je een synagoge of joodse begraafplaats op gaat, zet je toch ook een keppeltje op? Of sta je stampij te schoppen bij de ingang?
En je gaat ook halfnaakt een kerk in?
Ik vind racisme vergelijken met een keppeltje en een kerkklok een soort mental gymnastics die ik niet zo goed kan volgen.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En als je dan Nederland in komt en die hebben zwarte piet als traditie, of die luiden de kerkklok elk uur, dan accepteer je dat toch ook gwoon of niet?
Of mag je dan ineens WEL en zorgen dat dat veranderd?
En als je in die zin racisme vervangt door traditie, en keppeltje door religieus fundamentalisme, is er inhoudelijk niets veranderd en werkt jouw betoog ineens de andere kant op. Bijzonder he?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind racisme vergelijken met een keppeltje en een kerkklok een soort mental gymnastics die ik niet zo goed kan volgen.
Hoezo? Dat keppeltje en die kerkklok zijn toch beide geen wetten en iets van het geloof in Nederland?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind racisme vergelijken met een keppeltje en een kerkklok een soort mental gymnastics die ik niet zo goed kan volgen.
Ik verkies Duitsland altijd boven Belgiëquote:Op zondag 21 juni 2020 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Welke zou je kiezen als je een van de twee moest kiezen?
verwachtook niemand van jequote:Op zondag 21 juni 2020 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt. Voor sommige mensen zou ik niet vechten in een oorlog hoor.
Jij komt niet eens buiten.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt. Voor sommige mensen zou ik niet vechten in een oorlog hoor.
Deutschland uber alles, dat hebben we vaker gehoord ...quote:Op zondag 21 juni 2020 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verkies Duitsland altijd boven België
Ik ben een beetje vreemd, maar toch ook weer niet zo eng?quote:
En het gaat daar helemaal niet om.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als je in die zin racisme vervangt door traditie, en keppeltje door religieus fundamentalisme, is er inhoudelijk niets veranderd en werkt jouw betoog ineens de andere kant op. Bijzonder he?
Hey US, tijd voor oeverloze luchtigheid hier.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:32 schreef UitStraling het volgende:
Pffttt genoeg etentjes en sociale afspraken gehad voor eventjes
Tijd voor enome breinenquote:Op zondag 21 juni 2020 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey US, tijd voor oeverloze luchtigheid hier.
quote:Op zondag 21 juni 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deutschland uber alles, dat hebben we vaker gehoord ...
Kun je deze discussie niet gewoon ergens in NWS voeren ofzo?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En het gaat daar helemaal niet om.
Het gaat erom dat, zoals buda net zelf zegt, je de tradities en gewoonten in het buitenland als bezoeker zo veel mogelijk intact laat en je daar niet mee bemoeid.
Maar als het andersom is dan sta je vooraan om mee te helpen tradities en gewoonten om zeep te helpen.
Dan ben je gewoon een hypocriet mens.
quote:Op zondag 21 juni 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deutschland uber alles, dat hebben we vaker gehoord ...
Liever hypocriet dan een hork.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En het gaat daar helemaal niet om.
Het gaat erom dat, zoals buda net zelf zegt, je de tradities en gewoonten in het buitenland als bezoeker zo veel mogelijk intact laat en je daar niet mee bemoeid.
Maar als het andersom is dan sta je vooraan om mee te helpen tradities en gewoonten om zeep te helpen.
Dan ben je gewoon een hypocriet mens.
Mijn krokante führertjequote:Op zondag 21 juni 2020 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zoals voorheen mijn motto arbeit macht vrei was
Vermoeiend ja.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Racisme discussies is wel iets voor kleine breinen inderdaad.
Ik wil maar zeggen, het is maar net hoe je het ziet. Iedereen heeft zo zijn eigen gelijk, en discussie is in dat geval behalve zinloos ook onmogelijk.quote:
En nu? Ik smurf dus ik ben?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zoals voorheen mijn motto arbeit macht vrei was
Ironisch wel...quote:Op zondag 21 juni 2020 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen denken nog “gelijk” te hebben ook
Moeten we gokken in uren of minuten?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer chocola in huis. Hoe lang zal dit duren.
Staat hij de hele dag met zijn rechterpootje in de lucht gehevenquote:Op zondag 21 juni 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
Stel je voor dat het echt de reīncarnatie van hitler is en hij niets kan zeggen om het duidelijk te maken
ja gefrustreerdquote:Op zondag 21 juni 2020 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat hij de hele dag met zijn rechterpootje in de lucht geheven
Pootje steeds omhoog?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
Stel je voor dat het echt de reīncarnatie van hitler is en hij niets kan zeggen om het duidelijk te maken
Een kat een pakje aan proberen te doen.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:40 schreef UitStraling het volgende:
*zoekt Duits officiersuniform voor katten.
Ja en dan nodig ik al mijn negervrienden en homovrienden uit om hem te aaien en vertel ik hem dat ik wel eens erg intiem met een Joodse ben geweest.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
ja in de hoop dat je het doorhebt dat die zit gevangen in een schattig pluizig meerkleurig lichaampjequote:
Denkt die kat ook bij jou misschien.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een kat een pakje aan proberen te doen.
misschien scheurt die dan je gezicht er af?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan nodig ik al mijn negervrienden en homovrienden uit om hem te aaien en vertel ik hem dat ik wel eens erg intiem met een Joodse ben geweest.
Bij Dolfje is dat grappig jaquote:Op zondag 21 juni 2020 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een kat een pakje aan proberen te doen.
Dan zet Dolfje ‘s nachts stiekem het gas aanquote:Op zondag 21 juni 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan nodig ik al mijn negervrienden en homovrienden uit om hem te aaien en vertel ik hem dat ik wel eens erg intiem met een Joodse ben geweest.
quote:Op zondag 21 juni 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien scheurt die dan je gezicht er af?
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als je zijn kopje op een staak wilt prikken wel jaquote:Op zondag 21 juni 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt voor alles te gebruiken wel, lekker alleen in je eigen voordeelquote:Op zondag 21 juni 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klinkt goed, toch? Buda de deugmensch
![]()
quote:Op zondag 21 juni 2020 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zet Dolfje ‘s nachts stiekem het gas aan
Keer in mijn kut geprikt door een daas tijdens het opdrogen na het zwemmenquote:
Ik misbruik elk excuus om nooit meer naar België te hoevenquote:Op zondag 21 juni 2020 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt voor alles te gebruiken wel, lekker alleen in je eigen voordeel
Ja. Ik ben toch wel blij dat ik toen elders was, Moloquote:Op zondag 21 juni 2020 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Keer in mijn kut geprikt door een daas tijdens het opdrogen na het zwemmen
Niet cool, ik herhaal, niet cool![]()
Je had erbij moeten zijn denk ik om het te snappen![]()
Ik heb deze post nu zeven keer gelezen.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Belgie is tof man, de Ardennen, heerlijk.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik misbruik elk excuus om nooit meer naar België te hoeven
Vooral als er autootjes rijden.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Belgie is tof man, de Ardennen, heerlijk.
Dat van mij is inmiddels gewoon lekker zomerblondquote:Op zondag 21 juni 2020 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Bleekschetenproblemen, te veel buiten gehangen, ik begin mijn beenhaar te kunnen zien.
broek op de enkels zekerquote:Op zondag 21 juni 2020 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb deze post nu zeven keer gelezen.
Maar hoe is het met de daas afgelopen?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik in mijn oor door een wesp toen ik 4 was. Nog trauma's vanquote:Op zondag 21 juni 2020 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan ga ik liever naar de Eifelquote:Op zondag 21 juni 2020 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Belgie is tof man, de Ardennen, heerlijk.
Kut. Duh.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar hoe is het met de daas afgelopen?
Spierwit haar op niet meer spierwitte benen.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat van mij is inmiddels gewoon lekker zomerblond
Of bioscoopzakken.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toch beter die broeken met klittenband aanhouden dus ;P
Maar in de kerroonaa tijd is Zuid-Limburg ook al heel watquote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zet Dolfje ‘s nachts stiekem het gas aan
Miep vroeg op de fiets of het zwembad nog steeds gesloten was vanwege de macaroniquote:Op zondag 21 juni 2020 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar in de kerroonaa tijd is Zuid-Limburg ook al heel wat
Degene die ik nu aan heb is niet geschikt voor die speciale momenten van ruststand naar actiestand in een halve seconde.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toch beter die broeken met klittenband aanhouden dus ;P
Eiffel is goed maar een bejaardenwalhalla.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Miep vroeg op de fiets of het zwembad nog steeds gesloten was vanwege de macaroni![]()
![]()
![]()
Nog wel, over tien twintig jaar zijn al die schijndoden die er nu heen gaan aan het composteren. En dan wordt het weer hipquote:Op zondag 21 juni 2020 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eiffel is goed maar een bejaardenwalhalla.
Neem malmedy waar we vorig jaar een lang weekend waren. Een superkoffietent met de knapste langbenige serveerster en perfect ontbijt. De super bistro. Fantastisch hotel (incl standaard chagrijnige eigenaar) en de mooie omgeving.
Wat?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, bovenbenen moet je niet te lang bestuderen. Malle vleeshompen.
Daarom zal ik me er zo thuisvoelenquote:Op zondag 21 juni 2020 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neem malmedy waar we vorig jaar een lang weekend waren. Een superkoffietent met de knapste langbenige serveerster en perfect ontbijt. De super bistro. Fantastisch hotel (incl standaard chagrijnige eigenaar) en de mooie omgeving.
Kan het wel waarderen, bij zowel man als vrouw.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, bovenbenen moet je niet te lang bestuderen. Malle vleeshompen.
Malmedy > Cochem.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog wel, over tien twintig jaar zijn al die schijndoden die er nu geen gaan aan het composteren. En dan wordt het weer hip
Beidequote:
Ik zie (uiteraard) vooral de stomme details zoals huid die flink uitgerekt geweest is, moedervlekhaar en allemaal kleine adertjes.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan het wel waarderen, bij zowel man als vrouw.
Met de motorclub waren we er weer eens en wouden eens goed vertier.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Beide
Cochem is ook leuk
Al heb ik traumatische herinneringen aan een feestboot daar
Detailskijkersquote:Op zondag 21 juni 2020 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie (uiteraard) vooral de stomme details zoals huid die flink uitgerekt geweest is, moedervlekhaar en allemaal kleine adertjes.
LOLquote:Op zondag 21 juni 2020 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Miep vroeg op de fiets of het zwembad nog steeds gesloten was vanwege de macaroni![]()
![]()
![]()
Niet perfect zijnquote:Op zondag 21 juni 2020 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie (uiteraard) vooral de stomme details zoals huid die flink uitgerekt geweest is, moedervlekhaar en allemaal kleine adertjes.
Oh dat zal idd vrij traumatisch zijn jaquote:Op zondag 21 juni 2020 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met de motorclub waren we er weer eens en wouden eens goed vertier.
Er was 1 stripclub.
Maar ook daar was de leeftijd 60+
quote:Op zondag 21 juni 2020 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook. Is denk ik klaar met FOK ofzo.
in delfts blauw nog welquote:Op zondag 21 juni 2020 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik heb de perfecte oplossing, gewoon wegstoppen.![]()
[ afbeelding ]
Malmedy is tofquote:Op zondag 21 juni 2020 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze hadden er toch eentje in Diergaarde Blijdorp? Maar toen gingen ze net dicht en kon ik er niet bij blijven staan. Kwam ik twee jaar later terug, hadden ze hem niet meerquote:Op zondag 21 juni 2020 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
En octopussen zijn tof.
Maar dat is vast geen nieuws, mijn mening over octopussen.
geloof dat ze er ook 1 hebben bij sea life in scheveningen?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden er toch eentje in Diergaarde? Maar toen gingen ze net dicht en kon ik er niet bij blijven staan. Kwam ik twee jaar later terug, hadden ze hem niet meer
Is dat een beetje de moeite waard? Ben er heeeeel lang geleden geweest dus ik weet het niet meer.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ze er ook 1 hebben bij sea life in scheveningen?
Geen idee. Weet niet of ik er ooit geweest benquote:Op zondag 21 juni 2020 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat een beetje de moeite waard? Ben er heeeeel lang geleden geweest dus ik weet het niet meer.
Live, jeetje. Dat is lang geleden.quote:
En babyhaaitjesquote:Op zondag 21 juni 2020 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb even gegoogeld maar de inktvissen in Blijdorp zijn dood.
She doesn't want to be fed, she wants to hunt.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En babyhaaitjes
https://www.facebook.com/(...)374636193495790/?t=3
Geen idee, nooit geweest.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden er toch eentje in Diergaarde Blijdorp? Maar toen gingen ze net dicht en kon ik er niet bij blijven staan. Kwam ik twee jaar later terug, hadden ze hem niet meer
Ik bezit een paar niet-zwarte kledingstukken.quote:
Blijdorp vind ik echt tof.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, nooit geweest.
[..]
Ik bezit een paar niet-zwarte kledingstukken.
Die in London vond ik wel mooi; over een tijdje rij ik naar Frankrijk toe om daar visjes te gaan kijken.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat een beetje de moeite waard? Ben er heeeeel lang geleden geweest dus ik weet het niet meer.
Hey toen ik dat bruto verdiende hield ik er netto veel minder aan over.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is echt fucking weinig toch op je 31ste en een beetje een opleiding.![]()
https://www.ad.nl/ad-werk(...)het-denken~ad66cba3/
In Londen ben ik er nog nooit geweest. Die bij de london Eye?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die in London vond ik wel mooi; over een tijdje rij ik naar Frankrijk toe om daar visjes te gaan kijken.
Ja, die hebben ze (was er in feb op onze 1e date).quote:Op zondag 21 juni 2020 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje uit de richting voor me.quote:
Yepquote:Op zondag 21 juni 2020 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Londen ben ik er nog nooit geweest. Die bij de london Eye?
Sterkte nog enzo.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze (was er in feb op onze 1e date).
Het is ok, maar niet super
Aha. Dát stoort je. Niet evt. dierenleed.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Kom je bij de apen, ja die zitten binnen, bij de tijgers, ja als je heeel goed kijkt zie je in de verte zijn poot.
Struisvogels, haha lange nek hč, komop verder.
Ik sta in Ouwehand het langst bij de ratten te kijken.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Kom je bij de apen, ja die zitten binnen, bij de tijgers, ja als je heeel goed kijkt zie je in de verte zijn poot.
Struisvogels, haha lange nek hč, komop verder.
Dank. Stel het op prijs dat je dat zegt.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoef niet te weten wat er gebeurd is maar vind het wel sneu voor je, je was er zo blij mee.
Heb geen gevoel verder.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aha. Dát stoort je. Niet evt. dierenleed.
Ik zou eerst eten en schijt hebben aan de was. Wat heb je besteld?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn Chinese eten is er, maar de wasmachine is nog aan het centrifugeren en ik wil eerst de was ophangen en dan pas eten want dan smaakt het toch lekkerder (omdat er dan geen klusjes meer wachten) kennen jullie dat?
Meenemen en aan je schoonmoeder geven. Krijg je weer een plusjequote:Op zondag 21 juni 2020 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben hier voor het gemeentehuis bloemen neergelegd en de tekst "stop de lockdown". Zonde van de bloemen. Kan ze wel jatten?
Gewoon bami sate. Maar de was hangt.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:37 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik zou eerst eten en schijt hebben aan de was. Wat heb je besteld?
Hoe was het weekendje Valkenburg? Heb de afgelopen dagen niet meegelezen.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon bami sate. Maar de was hangt.
liever nasiquote:Op zondag 21 juni 2020 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon bami sate. Maar de was hangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |