Buda waait met alle winden meequote:Op zondag 21 juni 2020 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al over de wind te janken?
In de zomer is wind uit het oosten meestal warm. Weet je het zeker?quote:Op zondag 21 juni 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Niet te verwarren met een extreem-rechtse wind.
Nee, over een dag over twee ga ik janken over de zonquote:Op zondag 21 juni 2020 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al over de wind te janken?
Ik was te voorbarig:quote:
quote:Kunnen mensen zelf iets doen om mieren in huis te voorkomen?
Hengeveld: ,,Er is niets aan te doen, je kunt het niet weren. Er zit altijd wel ergens een gaatje.”
DMquote:Op zondag 21 juni 2020 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
He klote WhiskHoe dat zo ineens eigenlijk?
een vvd-wind?:pquote:Op zondag 21 juni 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Niet te verwarren met een extreem-rechtse wind.
Hoe kon het nu zo lopen met Johnnie of had hij toevallig een 2e relatie met een oudere presentatrice?quote:Op zondag 21 juni 2020 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In de zomer is wind uit het oosten meestal warm. Weet je het zeker?
Zou zomaar kunnen. Mijn politieke kleur is sociaal-liberaal. Dan kom je dus eigenlijk bij trekpop Jetten uit, maar daar ga ik echt niet op stemmen.quote:
Laminaat-etende mieren?quote:Op zondag 21 juni 2020 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee.![]()
CL wel.
Die hebben haar complete laminaat weggevreten.
Maar je wil écht oostenwind nu?quote:
Mieren die je laminaat opvreten?quote:Op zondag 21 juni 2020 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee.![]()
CL wel.
Die hebben haar complete laminaat weggevreten.
Kaag doet een gooi naar het lijsttrekkerschapquote:Op zondag 21 juni 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Mijn politieke kleur is sociaal-liberaal. Dan kom je dus eigenlijk bij trekpop Jetten uit, maar daar ga ik echt niet op stemmen.
Ja die halen dat uit elkaar en zetten dat in hun hol weer in elkaar, das klicklaminaat hč.quote:
Ja, ik moet me in haar gaan verdiepen. Een vrouwelijke pm zou wel tof zijn. Maar ik weet echt vrijwel niks over haar.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kaag doet een gooi naar het lijsttrekkerschap
Mens spoort niet.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik moet me in haar gaan verdiepen. Een vrouwelijke pm zou wel tof zijn. Maar ik weet echt vrijwel niks over haar.
Die zal het ook wel worden. D66 is al een tijd op een vrouwelijke lijsttrekker aan het wachten.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kaag doet een gooi naar het lijsttrekkerschap
Sliklaminaatquote:Op zondag 21 juni 2020 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die halen dat uit elkaar en zetten dat in hun hol weer in elkaar, das klicklaminaat hč.
Want? Haar CV zegt iets anders.quote:
Diplomate pur sang, past niet als PM johquote:Op zondag 21 juni 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik moet me in haar gaan verdiepen. Een vrouwelijke pm zou wel tof zijn. Maar ik weet echt vrijwel niks over haar.
quote:Op zondag 21 juni 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijn, zo’n goed onderbouwde mening van een groot brein.
k heb de laatste keer wel vvd gestemt omdat ik dacht dat de pvv te groot zou worden :pquote:Op zondag 21 juni 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Mijn politieke kleur is sociaal-liberaal. Dan kom je dus eigenlijk bij trekpop Jetten uit, maar daar ga ik echt niet op stemmen.
Wopke vind ik wel tofquote:Op zondag 21 juni 2020 19:39 schreef Molo het volgende:
Ik vind CDA qua stroming het meest passend maar no way dat ik Hugo en zijn holmaatjes ga stemmen
Een strategische stem? Waar ligt je echte voorkeur dan?quote:Op zondag 21 juni 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb de laatste keer wel vvd gestemt omdat ik dacht dat de pvv te groot zou worden :p
Ja maar die echt echt niet politiek genoeg, Lompke Horkstraquote:
Voor hem komt de Corona-crisis best wel slecht uit. Anders was hij wel voor het lijsttrekkerschap gegaan.quote:
ja dat was het welquote:Op zondag 21 juni 2020 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een strategische stem? Waar ligt je echte voorkeur dan?
Ik heb me voorgenomen altijd te stemmen om de partij die mij het meeste aanstaat op dat moment.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een strategische stem? Waar ligt je echte voorkeur dan?
Daar maak je in Zuid-Europa geen vrienden meequote:Op zondag 21 juni 2020 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar die echt echt niet politiek genoeg, Lompke Horkstra
Soms is een heldere samenvatting beter.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijn, zo’n goed onderbouwde mening van een groot brein.
Kieswijzer invullen?quote:Op zondag 21 juni 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat was het wel![]()
Ja geen idee eigenlijk. verdiep mij nooit zo in die programma's. Heb mijn stembiljetten ook altijd aan mijn vader gegeven :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |