is dat niet standaard in den haag?quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
"In de ochtend werden acht personen opgepakt, onder wie iemand die met een groot zwaard rondliep"
quote:
Pas op wat je post ballie, je brengt UItstralings hoofd op hol..quote:
ik draag momenteel geen shirtquote:
Heb ik ookquote:Op zondag 21 juni 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
was zon vent in beeld met rood shirt met een gekke bobbel op zijn buik
misschien was jij hetquote:
Heb geloof ik niet eens een rood shirtquote:Op zondag 21 juni 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien was jij het![]()
nu enkele duizenden
Enkele duizenden op Malieveld, politie roept op om weg te blijven
Zijn zoon laten inbreken met een neppistool?quote:Op zondag 21 juni 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
remkes moet een halsemaatje gaan doen :p
Zijn het toevallig NSB'ers?quote:
ze hadden een demo aangemeld met dj's en podia., dat mocht niet nee omdat het een evenement werd. is hun eigen fout geweest.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De demonstranten? Ja. Maar het is ook raar dat deze demonstratie niet door mag gaan.
Zij zeggen dat dat in overleg met de politie was.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hadden een demo aangemeld met dj's en podia., dat mocht niet nee omdat het een evenement werd. is hun eigen fout geweest.
die dj's? Nee das op verschillende plekken in nederland verboden.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij zeggen dat dat in overleg met de politie was.
Ik las dat ze dat in overleg met de politie hadden geregeld om de sfeer goed te houden.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die dj's? Nee das op verschillende plekken in nederland verboden.
Vandaag doken er toch een paar op, heeft remkes gezegd tot 1330 mochten ze blijven maar das nu wat uit de hand gelopen blijkbaar
Alle burgermeesters hadden het al verboden dus dat weet ik nietquote:Op zondag 21 juni 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las dat ze dat in overleg met de politie hadden geregeld om de sfeer goed te houden.
Ga je niet kijken?quote:Op zondag 21 juni 2020 14:27 schreef bitterbal het volgende:
er loopt nu naar wat schijnt een harde kern weg van malieveld scheldend richting politie
Ik ook niet.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alle burgermeesters hadden het al verboden dus dat weet ik niet
Ga kijken dan!!!!quote:Op zondag 21 juni 2020 14:27 schreef bitterbal het volgende:
er loopt nu naar wat schijnt een harde kern weg van malieveld scheldend richting politie
Nee hoor, Hij is een Groninger, bijna hetzelfde, alleen hebben die wel kinderen..quote:Op zondag 21 juni 2020 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn zoon laten inbreken met een neppistool?
Al heeft hij geen zoon want autistische FOK!ker.
quote:Op zondag 21 juni 2020 14:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoor, rot op met die demonstranten, kom over een half uurtje op centraal aan
Ja, dat gaat niet leuk worden voor je, ben ik bang..quote:Op zondag 21 juni 2020 14:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoor, rot op met die demonstranten, kom over een half uurtje op centraal aan
Je hoort ook stuk te gaan, maar dan in iemands mondquote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 14:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hoort ook stuk te gaan, maar dan in iemands mond
![]()
![]()
![]()
Maar hij is nooit getrouwd geweest en heeft volgens mij geen kinderen, toch?quote:Op zondag 21 juni 2020 14:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, Hij is een Groninger, bijna hetzelfde, alleen hebben die wel kinderen..
geloof dat ze via turfmarkt naar de stad wildequote:Op zondag 21 juni 2020 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah mooi, een ik gelijk naar boven het team perron op
Geen idee, ik heb me nooit in hem verdieptquote:Op zondag 21 juni 2020 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar hij is nooit getrouwd geweest en heeft volgens mij geen kinderen, toch?
maar worden dan dus tegengehouden aan Babylon kant? Zal wel gezellig zijn op het stationquote:Op zondag 21 juni 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ze via turfmarkt naar de stad wilde
ja bij perron tram 1/9. tot aan de doorgang turfmarkt. Geloof dat er net op de stream werd gezegd dat cs is afgezet.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
maar worden dan dus tegengehouden aan Babylon kant? Zal wel gezellig zijn op het station
Nope moet twee hebben kraayesteinquote:Op zondag 21 juni 2020 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bij perron tram 1/9. tot aan de doorgang turfmarkt. Geloof dat er net op de stream werd gezegd dat cs is afgezet.
Moet je cs uit?
Is Cherry daar ook?quote:Op zondag 21 juni 2020 14:43 schreef bitterbal het volgende:
cherry kan beter ff in centraal blijven :p
Bedoel je niet ik?quote:Op zondag 21 juni 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zegt dat ze zo met trein aankomt maar bij peron 1/9 zijn charges me te paard
ze zegt hier boven dat ze zo aan komt? Misschien grapjequote:Op zondag 21 juni 2020 14:45 schreef liesje1979 het volgende:
Denk niet dat Cherry alweer met het OV durft
Nee maar ik wel....quote:Op zondag 21 juni 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik? Nee ik kom niet zo aan met de trein
Nee of je niet Liesje met Cherry verwisseltquote:Op zondag 21 juni 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik? Nee ik kom niet zo aan met de trein
misschien jaquote:Op zondag 21 juni 2020 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee of je niet Liesje met Cherry verwisselt
Dit jaquote:Op zondag 21 juni 2020 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee of je niet Liesje met Cherry verwisselt
Ja dat krijg je als je zo enthousiast al die streams af gaat, dan raak je de draad wel eens kwijt.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je zo enthousiast al die streams af gaat, dan raak je de draad wel eens kwijt.
nee ookquote:Op zondag 21 juni 2020 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik het ben maakt het niet uit hmm?
perron 1/9 is alweer schoongespotenquote:Op zondag 21 juni 2020 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik het ben maakt het niet uit hmm?
Is ook, is ook. Naja dan maar gelijk overstappen in plaats van mondkapje pauze en rokenquote:Op zondag 21 juni 2020 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ookmaar jij durft met het ov :p
ja beter daar weg :pquote:Op zondag 21 juni 2020 14:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is ook, is ook. Naja dan maar gelijk overstappen in plaats van mondkapje pauze en roken
Amaiquote:Op zondag 21 juni 2020 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ondertussen in Amersfoort. Onze conducteur is een Belg
geloof dat ze zich nu richten op koekamp. gebied bij perron op cs is leeg.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom over kwartiertje aan, misschien dan weer rustig
@LTVDKquote:
Go go go!quote:Op zondag 21 juni 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ze zich nu richten op koekamp. gebied bij perron op cs is leeg.
waterkanon spuit nu koekamp leeg
Ik had echt een veel te seksuele mental image hiervan in mijn hoofdquote:Op zondag 21 juni 2020 14:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hoort ook stuk te gaan, maar dan in iemands mond
![]()
![]()
![]()
'Wij zijn Nederland, wij zijn Nederland.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:37 schreef Modus het volgende:
https://www.facebook.com/113157730169374/videos/193124455406182/
wat een mongool die dat filmt man man man
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 21 juni 2020 14:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had echt een veel te seksuele mental image hiervan in mijn hoofd
Je bent niet de enige hoorquote:Op zondag 21 juni 2020 14:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Had even de link met haar username niet bedacht
ja perrons is leegquote:Op zondag 21 juni 2020 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb even gekeken maar denk dat ik op ca wel even veilig naar buiten kan
Sta je daar serieus?quote:Op zondag 21 juni 2020 15:01 schreef bitterbal het volgende:
nu kruispunt voor poffertjes huis met waterkanon
Ik kende iemand die zo'n ding mocht bedienen. Mooie gasten zijn dat wel, niet bang niks.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
zou ook wel een rondje willen maken in dat waterkanon
ja viruswaanzin ofzo. Ze whadden aangemeld met dj's en alles en dat is verboden. Nu zijn er toch mensen gekomen. wat meer dan gedachtquote:Op zondag 21 juni 2020 15:04 schreef Molo het volgende:
Oh, dacht al![]()
Maar is het demonstratie tegen 1,5 meter regels ofzo? Of iets anders?
Het moge duidelijk zijn waar ze voor staanquote:Op zondag 21 juni 2020 15:04 schreef Molo het volgende:
Oh, dacht al![]()
Maar is het demonstratie tegen 1,5 meter regels ofzo? Of iets anders?
Zijn dat ook me-ers?quote:Op zondag 21 juni 2020 15:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kende iemand die zo'n ding mocht bedienen. Mooie gasten zijn dat wel, niet bang niks.
Ik snap het als je er tegen bent hoor. En dat geluid mag best gehoord worden.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja viruswaanzin ofzo. Ze whadden aangemeld met dj's en alles en dat is verboden. Nu zijn er toch mensen gekomen. wat meer dan gedacht
ja paar duizend op malieveld, grote gedeelte gewoon chill maar blijkbaar kleine groep voetbal supporters die het nu zo verzieken.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap het als je er tegen bent hoor. En dat geluid mag best gehoord worden.
Maar je hebt dan weer de extreem domme kutmongolen die alles weer verzieken
quote:Op zondag 21 juni 2020 14:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Had even de link met haar username niet bedacht
Yepquote:
Daar kun je ook alleen maar tegen zijn als je beetje hersenen hebt en geschiedenisboeken kunt lezenquote:
Als je iemand quote hoef je hem niet te mentionen, hij krijgt toch wel een notificatie van de quote..quote:Op zondag 21 juni 2020 14:53 schreef Molo het volgende:
Voor ik het vergeet
[..]
@:ltvdk
Wat heb ik hier heerlijk om gelachen zeg. Echt tof bedacht en gemaakt
ja zon ding is wel indrukwekkend:Pquote:Op zondag 21 juni 2020 15:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
En hij zat ook bij een of andere elite eenheid
Reed in een gepantserde auto, is wel vet om eens mee te maken![]()
Hele zware deuren enzo
Kun je niet één van beide afzonderlijk ook uitzetten?quote:Op zondag 21 juni 2020 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je iemand quote hoef je hem niet te mentionen, hij krijgt toch wel een notificatie van de quote..![]()
![]()
Die vent is idd zo zuur en taai als een pezige hoer van 80 johquote:Op zondag 21 juni 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zon ding is wel indrukwekkend:P
Volgens mij al lang geleden dat in den haag is ingezet maar heb et idee dat remkes geen softie is
Ze wil gewoon graag mijn naam typenquote:Op zondag 21 juni 2020 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je iemand quote hoef je hem niet te mentionen, hij krijgt toch wel een notificatie van de quote..![]()
![]()
hij komt wat zurig over jaquote:Op zondag 21 juni 2020 15:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Die vent is idd zo zuur en taai als een pezige hoer van 80 joh
Oh dat zou goed kunnen, ik heb het gewoon aan staan..quote:Op zondag 21 juni 2020 15:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je niet één van beide afzonderlijk ook uitzetten?
Ik heb al die zut uit staan iig
Zie weleens mentions voor mij langskomen maar dat is echt verspilde moeite
@:ltvdk is wel een baas met zijn filmpjes en matige plaatjes vaak dus die mag extra erkenning ervoor
Dat weet jij dan weerquote:Op zondag 21 juni 2020 15:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Die vent is idd zo zuur en taai als een pezige hoer van 80 joh
Ja die is uiteindelijk verantwoordelijk voor de veiligheid in de stadquote:Op zondag 21 juni 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
het klopt toch dat de burgermeester dan opdracht geeft voor me optreden?
Het is 'mijn optreden'.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
het klopt toch dat de burgermeester dan opdracht geeft voor me optreden?
Tijd voor een antibioticakuurtje?quote:
mja denk dat die kans vrij klein isquote:Op zondag 21 juni 2020 15:36 schreef Koen66 het volgende:
Het zou toch wel toppunt van karma zijn als je corona oploopt op een anti corona maatregelen demonstratie
Gezien het aantal tests en geregistreerde besmettingen en logische conclusies trekken daaruit is die kans erg erg klein ja.quote:
heb een keer tijdens zon ado-fijenoord wedstrijd in het voormalig stadion moeten werken, nou goed nooit meerquote:Op zondag 21 juni 2020 15:39 schreef Koen66 het volgende:
Jaren terug zaten we met een KSC meet bij een Griek in Den Haag toen kwam er ook een stoet ADO gasten langs met een of andere demonstratie
Snel smurfbroek aanquote:Op zondag 21 juni 2020 15:41 schreef liesje1979 het volgende:
Thuis
De zon is in Limburg gebleven zie ik.
Da's lang gelee, was je nog een klein balletjequote:Op zondag 21 juni 2020 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb een keer tijdens zon ado-fijenoord wedstrijd in het voormalig stadion moeten werken, nou goed nooit meer
Heb mijn oude smurfbroek aan, wil de nieuwe eerst even wassen. Zei ik al dat ik er blij mee ben?quote:
Was het tof?quote:Op zondag 21 juni 2020 15:41 schreef liesje1979 het volgende:
Thuis
De zon is in Limburg gebleven zie ik.
Ja was nog niet zo oudquote:Op zondag 21 juni 2020 15:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's lang gelee, was je nog een klein balletje
quote:Op zondag 21 juni 2020 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb mijn oude smurfbroek aan, wil de nieuwe eerst even wassen. Zei ik al dat ik er blij mee ben?
Van die gasten die wel een hapje bitterbal lusten?quote:Op zondag 21 juni 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja was nog niet zo oudMijn ouders zeiden al moet je niet doen maat ik zei nou kan wel hoor
![]()
nou ja ze hadden wel gelijk
Picsquote:Op zondag 21 juni 2020 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb mijn oude smurfbroek aan, wil de nieuwe eerst even wassen. Zei ik al dat ik er blij mee ben?
Luister jij überhaupt weleens naar je ouders?quote:Op zondag 21 juni 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja was nog niet zo oudMijn ouders zeiden al moet je niet doen maat ik zei nou kan wel hoor
![]()
nou ja ze hadden wel gelijk
nou liever fijnstampenquote:Op zondag 21 juni 2020 15:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van die gasten die wel een hapje bitterbal lusten?
ja tuurlijk wel.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Luister jij überhaupt weleens naar je ouders?
Tsjonge jongequote:Op zondag 21 juni 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou liever fijnstampen![]()
Ben helemaal verrot gescholden omdat de warme broodjes te snel op waren
drollenvangers?quote:Op zondag 21 juni 2020 15:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn deze:
[ afbeelding ]
Ken je die, die zitten echt zalig en wegen niets en voelt zo lekker luchtig.
Hendig! En fijn zo'n dun stofje ja!quote:Op zondag 21 juni 2020 15:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn deze:
[ afbeelding ]
Ken je die, die zitten echt zalig en wegen niets en voelt zo lekker luchtig.
Volgende maand komt m’n airco.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Och god een nieuwe paniek pandemie.
https://www.ad.nl/wetensc(...)e-niet-aan~a3e0c1dd/
Is niet meer. Maar er was wel aan de hand met die groep relschoppers ja. Hebben politie bekogeldquote:Op zondag 21 juni 2020 16:34 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal doe eens een verslag, in de media wordt een erg "overdreven politiegeweld/aggressie" beeld geschept
Best wel een sneu verhaal. Ook niet echt noodzakelijk om honden uit Oekraďne te importeren lijkt me.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:34 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ys-in-vliegtuig.html
Wist niet dat Canadezen ook hont aten
Zit nu ergens met een koffie verkeerd :pquote:
hi pa, ik bel even ivm vaderdag, voor computerproblemen moet je mijn zakelijke nummer hebben, die staat in het weekend uitquote:Op zondag 21 juni 2020 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ook thuisEerst maar eens pa bellen
Computergezeikje achtmiljardzoveelpluséén
Had eigenlijk pas morgen willen bellen maar vaderdag dus ik moet wel.
Beetje duf hooguit, terwijk ik nou niet echt veel gedaan hebquote:Op zondag 21 juni 2020 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel beetje hoofdpijn maar verder oke. En daar
Hoi pap. fijne Vaderdag.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ook thuisEerst maar eens pa bellen
Computergezeikje achtmiljardzoveelpluséén
Had eigenlijk pas morgen willen bellen maar vaderdag dus ik moet wel.
quote:Op zondag 21 juni 2020 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
hi pa, ik bel even ivm vaderdag, voor computerproblemen moet je mijn zakelijke nummer hebben, die staat in het weekend uit
Jullie snappen allemaal dat dat niet zo werkt.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi pap. fijne Vaderdag.Je cadeau voor dit jaar is dat je 3x gebruik mag maken van mijn computerskills, laten we vandaag maar gelijk de eerste keer doen.
Hoeveel dagen was je weg? Kan wel zonder toch, een weekje?quote:Op zondag 21 juni 2020 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
en dat USB scheerapparaatje is echt onvoldoende.
Ik ook van jou hoorquote:Op zondag 21 juni 2020 15:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat ook
Uit mijn hoofd
Met toekijkend kind, dat klinkt fantastischquote:
Je was gister beter gemutst.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het gaat waaien. Het is al kutkloterig warm
das toch dan juist goed?quote:Op zondag 21 juni 2020 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Vond het net buiten op de fiets heerlijk eigenlijkquote:Op zondag 21 juni 2020 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Net van visite terug, de rest met de auto, ik op de fiets. Was heerlijk iddquote:Op zondag 21 juni 2020 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Vond het net buiten op de fiets heerlijk eigenlijk
En iedereen vrolijk en chill buiten, voelde echt fijn weer
Vind het echt meh weer, vies benauwd met een hoge luchtvochtigheid, is niet echt lekker weer om te lopenquote:Op zondag 21 juni 2020 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Vond het net buiten op de fiets heerlijk eigenlijk
En iedereen vrolijk en chill buiten, voelde echt fijn weer
Ja beter dan verwacht!quote:Op zondag 21 juni 2020 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net van visite terug, de rest met de auto, ik op de fiets. Was heerlijk idd
Het was ook vies benauwd, maar het is nu aan het opknappen en op de fiets fijner dan wandelend vandaagquote:Op zondag 21 juni 2020 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het echt meh weer, vies benauwd met een hoge luchtvochtigheid, is niet echt lekker weer om te lopen
Damn dat klinkt wel vervelend.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:48 schreef kwiwi het volgende:
Gisteren doorgereden naar Milaan. Mooi weer maar je moest overal maskers dragen en in elke winkel (behalve de supermarkt) werd je temperatuur gemeten
quote:Op zondag 21 juni 2020 18:48 schreef kwiwi het volgende:
Gisteren doorgereden naar Milaan. Mooi weer maar je moest overal maskers dragen en in elke winkel (behalve de supermarkt) werd je temperatuur gemeten
3u denk ik, we zijn op een paar plekken gestopt onderweg dus weet het niet helemaal zeker. Was super rustig trouwens, normaal stikt het natuurlijk van de toeristen.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Maar wel vethoe lang rij je daar over?
Dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, weet nu iig dat ik niet ziek ben
Leuk man ff citytrippen.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3u denk ik, we zijn op een paar plekken gestopt onderweg dus weet het niet helemaal zeker. Was super rustig trouwens, normaal stikt het natuurlijk van de toeristen.
Gisterenavond hotel, nu weer bijna thuis. Ik ga meestal naar het noorden en vergeet eigenlijk helemaal dat italië zo dichtbij is.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leuk man ff citytrippen.
Vanavond een hotelletje?
Oeh met die date? Dan is het er vast al van gekomen.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gisterenavond hotel, nu weer bijna thuis. Ik ga meestal naar het noorden en vergeet eigenlijk helemaal dat italië zo dichtbij is.
Leukquote:Op zondag 21 juni 2020 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3u denk ik, we zijn op een paar plekken gestopt onderweg dus weet het niet helemaal zeker. Was super rustig trouwens, normaal stikt het natuurlijk van de toeristen.
Asymptomatisch kan ook nogquote:Op zondag 21 juni 2020 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, weet nu iig dat ik niet ziek ben
Heb je een wedje uit staan of zo?quote:Op zondag 21 juni 2020 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh met die date? Dan is het er vast al van gekomen.
Eigen verlangen projecteren dit datquote:
Een romantisch avondje met jakoezie (huehue) in een hotel, kan ik ook we gebruiken ja.quote:
Ja en de apple store, met waterval bij de ingangquote:Op zondag 21 juni 2020 18:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Asymptomatisch kan ook nog![]()
Vind de McDonald's in Milaan centrum zo bizar, met die gouden M, die écht goud is
maar leuk dat de dates zo leuk zijnquote:Op zondag 21 juni 2020 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en de apple store, met waterval bij de ingang
Jaquote:
Stond niet bij dat die dude alleen wasquote:Op zondag 21 juni 2020 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
(En dan ik je eentje voor het open raam mastuberen.)
Hoe is het net de döner van Ali afgelopen? Benieuwd!quote:Op zondag 21 juni 2020 19:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaHij was zelfs zo sportief om even m’n favoriete backstreetboys nummer lekker hard op te zetten met dak open
O ja dat was inderdaad trainingspakavondquote:Op zondag 21 juni 2020 19:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe is het net de döner van Ali afgelopen? Benieuwd!
Hahaha schaamteloosquote:Op zondag 21 juni 2020 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat was inderdaad trainingspakavondHeb ‘m erom uitgelachen en hij kon het hebben
Ja op zich wel, zolang iemand dan niet direct denkt “ok nu kan ik er gewoon altijd zo bijlopen”. Maar dat was gelukkig niet het gevalquote:Op zondag 21 juni 2020 19:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha schaamteloos
Wel heerlijk eigenlijk, vrij van alle opsmuk en gedoe![]()
Dat is het hier elke dag hoor, zo gauw ik thuis kom uit werk.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha schaamteloos
Wel heerlijk eigenlijk, vrij van alle opsmuk en gedoe![]()
quote:Op zondag 21 juni 2020 19:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is het hier elke dag hoor, zo gauw ik thuis kom uit werk.
Je bent weer thuis? Zag gisteren wat foto’s voorbij komen hierquote:Op zondag 21 juni 2020 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eens even met een biertje in de hand kijken hoe het weer zich ontwikkelt
Ja dat was alleen van die wandelingquote:Op zondag 21 juni 2020 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent weer thuis? Zag gisteren wat foto’s voorbij komen hier
Tofquote:Op zondag 21 juni 2020 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat was alleen van die wandelingFoto's van Liesjen. Mijn Travelsnack komt nog wel
quote:Op zondag 21 juni 2020 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik voel me nog steeds ongelofelijk kut. En dat gaat ook nog wel ff duren![]()
quote:Op zondag 21 juni 2020 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2020 19:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is het hier elke dag hoor, zo gauw ik thuis kom uit werk.
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 21 juni 2020 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vissticksquote:Op zondag 21 juni 2020 19:21 schreef Molo het volgende:
Moesten dingen uit de vriezer dus sta nu vissticks te bakken![]()
Op zich geen ramp, want vissticks
Gelijk naar blote voeten, korte broek of traininsgbroek en tshirtje of niks verder.quote:
Doe ik ook hoor.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gelijk naar blote voeten, korte broek of traininsgbroek en tshirtje of niks verder.
Heerlijk
Thuis gelijk in een katoenen pantalon, zijde bloes en afro kapsel. Heerlijk.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gelijk naar blote voeten, korte broek of traininsgbroek en tshirtje of niks verder.
Heerlijk
Oké Sylvana.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Thuis gelijk in een katoenen pantalon, zijde bloes en afro kapsel. Heerlijk.
Ah... Dat is spijtig. En hoe kwam dat?quote:
Beetje met alle winden meewaaien.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje meedoen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |