is dat niet standaard in den haag?quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
"In de ochtend werden acht personen opgepakt, onder wie iemand die met een groot zwaard rondliep"
quote:
Pas op wat je post ballie, je brengt UItstralings hoofd op hol..quote:
ik draag momenteel geen shirtquote:
Heb ik ookquote:Op zondag 21 juni 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
was zon vent in beeld met rood shirt met een gekke bobbel op zijn buik
misschien was jij hetquote:
Heb geloof ik niet eens een rood shirtquote:Op zondag 21 juni 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien was jij het![]()
nu enkele duizenden
Enkele duizenden op Malieveld, politie roept op om weg te blijven
Zijn zoon laten inbreken met een neppistool?quote:Op zondag 21 juni 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
remkes moet een halsemaatje gaan doen :p
Zijn het toevallig NSB'ers?quote:
ze hadden een demo aangemeld met dj's en podia., dat mocht niet nee omdat het een evenement werd. is hun eigen fout geweest.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De demonstranten? Ja. Maar het is ook raar dat deze demonstratie niet door mag gaan.
Zij zeggen dat dat in overleg met de politie was.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hadden een demo aangemeld met dj's en podia., dat mocht niet nee omdat het een evenement werd. is hun eigen fout geweest.
die dj's? Nee das op verschillende plekken in nederland verboden.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij zeggen dat dat in overleg met de politie was.
Ik las dat ze dat in overleg met de politie hadden geregeld om de sfeer goed te houden.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die dj's? Nee das op verschillende plekken in nederland verboden.
Vandaag doken er toch een paar op, heeft remkes gezegd tot 1330 mochten ze blijven maar das nu wat uit de hand gelopen blijkbaar
Alle burgermeesters hadden het al verboden dus dat weet ik nietquote:Op zondag 21 juni 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las dat ze dat in overleg met de politie hadden geregeld om de sfeer goed te houden.
Ga je niet kijken?quote:Op zondag 21 juni 2020 14:27 schreef bitterbal het volgende:
er loopt nu naar wat schijnt een harde kern weg van malieveld scheldend richting politie
Ik ook niet.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alle burgermeesters hadden het al verboden dus dat weet ik niet
Ga kijken dan!!!!quote:Op zondag 21 juni 2020 14:27 schreef bitterbal het volgende:
er loopt nu naar wat schijnt een harde kern weg van malieveld scheldend richting politie
Nee hoor, Hij is een Groninger, bijna hetzelfde, alleen hebben die wel kinderen..quote:Op zondag 21 juni 2020 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn zoon laten inbreken met een neppistool?
Al heeft hij geen zoon want autistische FOK!ker.
quote:Op zondag 21 juni 2020 14:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoor, rot op met die demonstranten, kom over een half uurtje op centraal aan
Ja, dat gaat niet leuk worden voor je, ben ik bang..quote:Op zondag 21 juni 2020 14:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoor, rot op met die demonstranten, kom over een half uurtje op centraal aan
Je hoort ook stuk te gaan, maar dan in iemands mondquote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 14:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hoort ook stuk te gaan, maar dan in iemands mond
![]()
![]()
![]()
Maar hij is nooit getrouwd geweest en heeft volgens mij geen kinderen, toch?quote:Op zondag 21 juni 2020 14:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, Hij is een Groninger, bijna hetzelfde, alleen hebben die wel kinderen..
geloof dat ze via turfmarkt naar de stad wildequote:Op zondag 21 juni 2020 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah mooi, een ik gelijk naar boven het team perron op
Geen idee, ik heb me nooit in hem verdieptquote:Op zondag 21 juni 2020 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar hij is nooit getrouwd geweest en heeft volgens mij geen kinderen, toch?
maar worden dan dus tegengehouden aan Babylon kant? Zal wel gezellig zijn op het stationquote:Op zondag 21 juni 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ze via turfmarkt naar de stad wilde
ja bij perron tram 1/9. tot aan de doorgang turfmarkt. Geloof dat er net op de stream werd gezegd dat cs is afgezet.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
maar worden dan dus tegengehouden aan Babylon kant? Zal wel gezellig zijn op het station
Nope moet twee hebben kraayesteinquote:Op zondag 21 juni 2020 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bij perron tram 1/9. tot aan de doorgang turfmarkt. Geloof dat er net op de stream werd gezegd dat cs is afgezet.
Moet je cs uit?
Is Cherry daar ook?quote:Op zondag 21 juni 2020 14:43 schreef bitterbal het volgende:
cherry kan beter ff in centraal blijven :p
Bedoel je niet ik?quote:Op zondag 21 juni 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zegt dat ze zo met trein aankomt maar bij peron 1/9 zijn charges me te paard
ze zegt hier boven dat ze zo aan komt? Misschien grapjequote:Op zondag 21 juni 2020 14:45 schreef liesje1979 het volgende:
Denk niet dat Cherry alweer met het OV durft
Nee maar ik wel....quote:Op zondag 21 juni 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik? Nee ik kom niet zo aan met de trein
Nee of je niet Liesje met Cherry verwisseltquote:Op zondag 21 juni 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik? Nee ik kom niet zo aan met de trein
misschien jaquote:Op zondag 21 juni 2020 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee of je niet Liesje met Cherry verwisselt
Dit jaquote:Op zondag 21 juni 2020 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee of je niet Liesje met Cherry verwisselt
Ja dat krijg je als je zo enthousiast al die streams af gaat, dan raak je de draad wel eens kwijt.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je zo enthousiast al die streams af gaat, dan raak je de draad wel eens kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |