Nee niks Trollah. Ik word gewoon moe van extreemrechtse racisten die anderen discrimineren.quote:
Ik word gekwetst door mensen met een hoofddoek op. Verander nou gewoon en kap met zeiken wollah, accepteer het nou gewoon.quote:Op zondag 21 juni 2020 11:31 schreef wollah het volgende:
Waarom zeiken toch zoveel Nederlanders op alles wat immigratie, oorlogsvluchtelingen, moslims en allochtonen is?
Huilen dat de Nederlandse cultuur word aangepast zoals ZP. Accepteer het nou gewoon. De samenleving veranderd. Als mensen zich gekwetst voelen door ZP lijkt het mij logisch dat we dat ook aanpassen. Het zou die kinderen een zorg zijn of die geel zwart wit bruin rood of groen is.
Of andere dingen als vuurwerkverbod en kerst. Je kan niet voor altijd in 1520 vc blijven hangen. De wereld veranderd
Klacht: extreemrechtse xenofoben die niet tegen cultuurverandering kunnen en daarom alles afgeven op allochtonen en moslims
Je kan niet worden gekwetst door een kledingstuk van iemandquote:Op zondag 21 juni 2020 11:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik word gekwetst door mensen met een hoofddoek op. Verander nou gewoon en kap met zeiken wollah, accepteer het nou gewoon.
Goeie vergelijking, dus waarom ben je dan gekwetst door de pruik van ZP?quote:Op zondag 21 juni 2020 11:42 schreef wollah het volgende:
[..]
Je kan niet worden gekwetst door een kledingstuk van iemand
Maar leuke trollpoging wel
quote:
quote:
quote:
ZP is duidelijk een minderwaardig hulpje van Sinterklaas, een slaaf. Dat is iets totaal anders dan een hoofddoekje.quote:Op zondag 21 juni 2020 11:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goeie vergelijking, dus waarom ben je dan gekwetst door de pruik van ZP?
Deze manquote:Op zondag 21 juni 2020 11:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Terechte klacht vriendzijn net autisten die Nederlanders, zo bang voor verandering zijn ze.
quote:Op zondag 21 juni 2020 11:46 schreef Woelwater het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Dat zijn gewoon kritische Nederlanders die hun land naar de klote zien gaan door al dat import-tuig.
Deze twee reactiesquote:Op zondag 21 juni 2020 11:46 schreef VersKers het volgende:
Cultuur definieert wie je als mens bent.
Ik weet zeker dat TS dat ook zo ervaart. Het verbind het verbroederd.
Elk land heeft recht op zijn cultuur en identiteit.
Als je dit om politieke redenen gaat forceren en aanpassen, krijg je een rare dictatuur.
Nee een land gaat juist naar de klote als je andere bevolkingsgroepen gaat uitsluiten en racistisch behandelen.quote:Op zondag 21 juni 2020 11:46 schreef Woelwater het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Dat zijn gewoon kritische Nederlanders die hun land naar de klote zien gaan door al dat import-tuig.
Een hoofddoek is overduidelijk een onderdrukking van de vrouw binnen de islam. Zeer kwetsend dus, dus afschaffen die handel.quote:Op zondag 21 juni 2020 11:48 schreef wollah het volgende:
[..]
ZP is duidelijk een minderwaardig hulpje van Sinterklaas, een slaaf. Dat is iets totaal anders dan een hoofddoekje.
Maar dat leer je allemaal nog wel in groep 8 straks na de vakantie
Ik weet niet waar iemand dit ooit heeft vermeld in de Nederlandse cultuur.. Bovendien is dat hoofddoekje niet een vorm van onderdrukking en minderwaardigheid?quote:Op zondag 21 juni 2020 11:48 schreef wollah het volgende:
[..]
ZP is duidelijk een minderwaardig hulpje van Sinterklaas, een slaaf. Dat is iets totaal anders dan een hoofddoekje.
Een moslima kiest zelf om dat te dragen.quote:Op zondag 21 juni 2020 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een hoofddoek is overduidelijk een onderdrukking van de vrouw binnen de islam. Zeer kwetsend dus, dus afschaffen die handel.
Blij dat we elkaar kunnen vinden wollah!
Hahahaha lieg niet broeder we weten beiden wel beterquote:Op zondag 21 juni 2020 11:58 schreef wollah het volgende:
[..]
Een moslima kiest zelf om dat te dragen.![]()
quote:Op zondag 21 juni 2020 12:01 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Alsof ze iets anders mag beweren van haar vader en broertjes
Ik ken genoeg vrouwen die de islam verlaten hebben en die leven ook nog gewoon hoorquote:Op zondag 21 juni 2020 12:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hahahaha lieg niet broeder we weten beiden wel beter
Omdat ze onvindbaar zijn voor de familie in een blijf-van-mijn-lijfhuis ja..quote:Op zondag 21 juni 2020 12:02 schreef wollah het volgende:
Ik ken genoeg vrouwen die de islam verlaten hebben en die leven ook nog gewoon hoor
Vrouw is toch ook niet meer dan een slaafje voor de man in de hoofddoekcultuur?quote:Op zondag 21 juni 2020 11:48 schreef wollah het volgende:
[..]
Maar dat leer je allemaal nog wel in groep 8 straks na de vakantie
Ja die zijn ondergedoken anders ga jij en je neven haar doodmaken vanwege eerwraak.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:02 schreef wollah het volgende:
[..]
[..]
Ik ken genoeg vrouwen die de islam verlaten hebben en die leven ook nog gewoon hoor
Uitgeluld en afgeserveerd
Haha nee. Wonen gewoon zelfstandig en hebben een normale baan.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:04 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Omdat ze onvindbaar zijn voor de familie in een blijf-van-mijn-lijfhuis ja..
Als er ook maar 1 ding wordt ‘aangepast’ in jouw thuisland wordt iedereen daar compleet hysterisch. Maar wel ongenood naar andere landen komen en eisen dat mensen daar hun cultuur overboord gooien na 1 opmerking.quote:Op zondag 21 juni 2020 11:31 schreef wollah het volgende:
Waarom zeiken toch zoveel Nederlanders op alles wat immigratie, oorlogsvluchtelingen, moslims en allochtonen is?
Huilen dat de Nederlandse cultuur word aangepast zoals ZP. Accepteer het nou gewoon. De samenleving veranderd. Als mensen zich gekwetst voelen door ZP lijkt het mij logisch dat we dat ook aanpassen. Het zou die kinderen een zorg zijn of die geel zwart wit bruin rood of groen is.
Of andere dingen als vuurwerkverbod en kerst. Je kan niet voor altijd in 1520 vc blijven hangen. De wereld veranderd
Klacht: extreemrechtse xenofoben die niet tegen cultuurverandering kunnen en daarom alles afgeven op allochtonen en moslims
Worden er dan mensen tegen hun wil gedwongen Zwarte Piet te spelen?quote:Op zondag 21 juni 2020 11:58 schreef wollah het volgende:
[..]
Een moslima kiest zelf om dat te dragen.![]()
Blij dat jij uitgeluld bent en mij gelijkt geeft Scorpie!
Als mensen denken dat homo's ziek zijn, dan passen we de wet zo aan dat je hen van de flat mag gooien. Want dat doe je als iemand zich gekwetst voelt door homo's. Dat is de veranderende cultuur.quote:Op zondag 21 juni 2020 11:31 schreef wollah het volgende:
Ja dat is ook echt te vergelijkenquote:Op zondag 21 juni 2020 12:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Worden er dan mensen tegen hun wil gedwongen Zwarte Piet te spelen?
Huilen over racisme om vervolgens in 1 zin perfect te laten zien wat racisme precies isquote:Op zondag 21 juni 2020 11:51 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee een land gaat juist naar de klote als je andere bevolkingsgroepen gaat uitsluiten en racistisch behandelen.
Maar toch schattig dat je de gemiddelde PVV tokkie met een IQ van 38 probeert te verdedigen
Hou toch op met die onzin man.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:14 schreef wollah het volgende:
Een moslima kiest er zelf voor een hoofddoekje te dragen.
Je hebt geen idee waar je over praat. Ik ken genoeg vrouwen die de islam verlaten hebben en nu gewoon op zichzelf wonen en een normale baan hebben. Niemand wordt gedwongen.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:23 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hou toch op met doe onzin man.
Ze kiest ervoor omdat het moet van haar geloof, haar vader, haar broers en neefjes. Het zelf kiezen zoals jij beweert heeft weinig met een vrijwillige keuze te maken.
Dat laatste lijkt niet voor iedereen vanzelfsprekend, vandaar de protesten.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:19 schreef tja77 het volgende:
Gekleurde mensen die zich verheven voelen boven niet gekleurde mensen door “black lives matter” te scanderen.![]()
All lives matter.
PVV’ers zijn een ras iddquote:Op zondag 21 juni 2020 12:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Huilen over racisme om vervolgens in 1 zin perfect te laten zien wat racisme precies is
Dat WAS het, dat is het niet meer. Niemand gaat tegenwoordig zwarte piet gebruiken om de onderdrukking van weleer te doen opleven.quote:Op zondag 21 juni 2020 12:14 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja dat is ook echt te vergelijken![]()
Een moslima kiest er zelf voor een hoofddoekje te dragen. Hoe jij je gekwetst kan voelen doordat een ander persoon een kledingstuk draagt is me een raadsel.
ZP is een racistisch karikatuur uit de slavernij die onderdrukt wordt. Een kinderfeest is geen excuus om racisme daarom maar normaal te laten zijn.
#BLACKLIVESMATTER
Want alleen rassen kunnen gediscrimineerd worden? Hier zullen de transgenders niet blij mee zijn Wollah.quote:
Jij had het zelf over racismequote:Op zondag 21 juni 2020 12:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Want alleen rassen kunnen gediscrimineerd worden? Hier zullen de transgenders niet blij mee zijn Wollah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |