abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193729750
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:45 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Maar wat is er in hemelsnaam zo raar aan om te denken dat er misschien een tweede golf aankomt. Dat is virus eigen, die komen en gaan altijd in golven. Daarnaast heb ik al eens eerder uitgelegd dat een tweede golf niet per se een ramp hoeft te zijn, alleen dat we misschien iets voorzichtiger moeten zijn en hopelijk alleen lokaal dingen te hoeven sluiten.

Hoe je dat associeert met wensdenken is mij een raadsel.
Jajoh maar zoals Koopmans het vertelt is het natuurlijk gewoon mensen bang maken.
Criminele waanzin eigenlijk.

En die golf gaat ook komen omdat we in tijden dat we ruimte hebben op de IC niks van immuniteit opbouwen.

Het zal na a.s. winter wel blijken dat Zweden de juiste methode heeft gekozen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193729789
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:46 schreef hooibaal het volgende:
Geen enkel weldenkend mens 'hoopt' op een tweede golf, dus ik ook niet. Ik begrijp gewoon niet dat mensen echt denken dat we het virus inmiddels hebben overwonnen en dat we de regels rondom social distancing los kunnen laten en alles weer open kunnen doen. Zo ver zijn we gewoon nog lang niet.
Maar jij kan het niet laten om van ieder spoortje nieuws iets negatiefs te maken. Liggen er drie mensen dicht bij elkaar op het strand zullen we het over twee weken wel merken in de cijfers.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 juni 2020 @ 21:59:01 #228
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_193729850
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jajoh maar zoals Koopmans het vertelt is het natuurlijk gewoon mensen bang maken.
Criminele waanzin eigenlijk.

En die golf gaat ook komen omdat we in tijden dat we ruimte hebben op de IC niks van immuniteit opbouwen.

Het zal na a.s. winter wel blijken dat Zweden de juiste methode heeft gekozen.
Het maakt mij heel weinig uit of het achteraf gezien de juiste methode blijkt te zijn, maar het is totale waanzin om je burgers opzettelijk bloot te stellen aan een virus waarvan je nog geen idee hebt wat de effecten op lange termijn zijn.
pi_193729931
Er is niks overwonnen, het is onder controle in NL en dat schept ruimte voor versoepelingen. Waarbij Hooibaal na 1 dag een stijging op de IC alweer roept dat de versoepelingen moeten stoppen.
En gewoon elke dag de goede cijfers negeren maar er hoeft maar iets niet goed te zijn, gelijk stemming maken.
Nog steeds geen idee of hij echt is maar goed, lekker gek is het wel, net als die anti-vaxxers.
pi_193729933
Eind goed al goed voor de stop de virus waanzin demonstratie

regio15 twitterde op zondag 21-06-2020 om 21:47:26 De politie maakt zojuist bekend dat er circa 400 (!) personen zijn aangehouden. #Malieveld #DenHaag https://t.co/dAde909WEy reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193729963
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 22:06 schreef 1Noek1 het volgende:
Er is niks overwonnen, het is onder controle in NL en dat schept ruimte voor versoepelingen. Waarbij Hooibaal na 1 dag een stijging op de IC alweer roept dat de versoepelingen moeten stoppen.
En gewoon elke dag de goede cijfers negeren maar er hoeft maar iets niet goed te zijn, gelijk stemming maken.
Nog steeds geen idee of hij echt is maar goed, lekker gek is het wel, net als die anti-vaxxers.
Hoho, je mag de cijfers alleen als argument gebruiken als ze slecht zijn. Nu ze goed zijn zeggen ze niks meer.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 21 juni 2020 @ 22:09:11 #232
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_193729973
waarom is er nog geen pol over wanneer de RIVM voor het eerst 0 doden gaat aankondigen om 2 uur?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_193730003
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2020 22:06 schreef Slayage het volgende:
Eind goed al goed voor de stop de virus waanzin demonstratie

regio15 twitterde op zondag 21-06-2020 om 21:47:26 De politie maakt zojuist bekend dat er circa 400 (!) personen zijn aangehouden. #Malieveld #DenHaag https://t.co/dAde909WEy reageer retweet
Wat goed zeg, proficiat!

Er zou maar normaal gedemonstreerd kunnen worden, wat voor land zou Nederland dan wel niet zijn.
pi_193730037
Het Brabantse Volkel snakt naar kermis: 'Er zijn hier maar twee evenementen per jaar'
https://nos.nl/artikel/23(...)menten-per-jaar.html
Brabant NEE
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zondag 21 juni 2020 @ 22:17:20 #235
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_193730089
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 22:12 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Wat goed zeg, proficiat!

Er zou maar normaal gedemonstreerd kunnen worden, wat voor land zou Nederland dan wel niet zijn.
Zou dit een normale demonstratie zijn dan?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_193730130
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Het maakt mij heel weinig uit of het achteraf gezien de juiste methode blijkt te zijn, maar het is totale waanzin om je burgers opzettelijk bloot te stellen aan een virus waarvan je nog geen idee hebt wat de effecten op lange termijn zijn.
Jij weet ook niet wat de effecten zijn van dat glas water uit de kraan dat je iedere dag drinkt. Het is echt ongekend dat jij jezelf blootstelt iedere dag aan dat kraanwater, dat zouden we moeten verbieden voor jou, want jij kan die keuze niet zelf maken of je vindt dat je het risico wel kunt lopen.

Ze moeten maar snel je waterleiding afsluiten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 21 juni 2020 @ 22:22:22 #237
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193730187
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:46 schreef hooibaal het volgende:
Geen enkel weldenkend mens 'hoopt' op een tweede golf, dus ik ook niet. Ik begrijp gewoon niet dat mensen echt denken dat we het virus inmiddels hebben overwonnen en dat we de regels rondom social distancing los kunnen laten en alles weer open kunnen doen. Zo ver zijn we gewoon nog lang niet.
Juist, ben ik met jou eens! Maar heel veel mensen laten 1,5 meter los, besef ik nu echt. Echter moeten we nog wel de regels respecteren tot dat het virus officieel is uitgedoofd of we allemaal een vaccin krijgen. Maar zowel grote deel van ons bevolking verwerpt nu al de coronaspoedwet, dat begrijp ik wel, echter is echt wel nodig.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_193730222
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 22:22 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Juist, ben ik met jou eens! Maar heel veel mensen laten 1,5 meter los, besef ik nu echt. Echter moeten we nog wel de regels respecteren tot dat het virus officieel is uitgedoofd of we allemaal een vaccin krijgen. Maar zowel grote deel van ons bevolking verwerpt nu al de coronaspoedwet, dat begrijp ik wel, echter is echt wel nodig.
:')
Gekke dictatuur, straks ook nog verplichten dat mensen een vaccin laten inspuiten zeker?
pi_193730226
Zelf ook even gezocht. Mag ook wel naar het beleid mbt gevangenissen worden gekeken.

https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
  zondag 21 juni 2020 @ 22:26:40 #240
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193730291
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 22:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gekke dictatuur, straks ook nog verplichten dat mensen een vaccin laten inspuiten zeker?
Nee nee, maar je bent echt niet verplicht om een vaccin laten nemen, echter is het ook vrijwillig.
pi_193730314
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 22:26 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nee nee, maar je bent echt niet verplicht om een vaccin laten nemen, echter is het ook vrijwillig.
Laten we jeugdige risicogroepen dan eerst de optie geven, daarna de oudere risicogroepen, daarna de nauwelijks risicogroepen, mochten ze willen.

Er zijn wel aardig wat geluiden dat hier helemaal geen vaccin voor gaat komen overigens.
  zondag 21 juni 2020 @ 22:28:27 #242
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193730322
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 22:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Laten we jeugdige risicogroepen dan eerst de optie geven, daarna de oudere risicogroepen, daarna de nauwelijks risicogroepen, mochten ze willen.

Er zijn wel aardig wat geluiden dat hier helemaal geen vaccin voor gaat komen overigens.
Kan, maar eerst zien dan geloven.
pi_193730326
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 22:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Op Infowars zeker
Alpha kenny one
pi_193730370
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 22:28 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Kan, maar eerst zien dan geloven.
Dat er niks komt? Je snapt dat dat eeuwig wachten is? :')
pi_193730372
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 22:28 schreef falling_away het volgende:

[..]

Op Infowars zeker

Heb je toevallig een vaccin voor HIV voor me?
  zondag 21 juni 2020 @ 22:34:44 #246
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193730433
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 22:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat er niks komt? Je snapt dat dat eeuwig wachten is? :')
Hmm we kunnen ook niet eeuwig wachten hoor... helaas is alles nog onzeker.... de ontwikkelingen gaan echt snel...
pi_193730443
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 22:34 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Hmm we kunnen ook niet eeuwig wachten hoor... helaas is alles nog onzeker.... de ontwikkelingen gaan echt snel...
Uhuh.
  zondag 21 juni 2020 @ 22:38:15 #248
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_193730495
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 22:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uhuh.
100 tegen 1 weddenschap aangaan dat er een werkzaam vaccin tegen coronavirus komt binnen nu en 5 jaar. Als het er komt krijg ik 100 euro, mocht het er niet zijn krijg je van mij 1 euro.

Makkelijk verdient toch?
pi_193730519
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 22:38 schreef zalkc het volgende:

[..]

100 tegen 1 weddenschap aangaan dat er een werkzaam vaccin tegen coronavirus komt binnen nu en 5 jaar. Als het er komt krijg ik 100 euro, mocht het er niet zijn krijg je van mij 1 euro.

Makkelijk verdient toch?
Definieer werkend.

Dat het te observeren effect zal hebben ben ik het wel mee eens.
  zondag 21 juni 2020 @ 22:42:05 #250
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_193730548
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 22:38 schreef zalkc het volgende:

[..]

Makkelijk verdient toch?
Gaan we nog 5 jaar krampachtig op anderhalve meter van elkaar zitten dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')