Jajoh maar zoals Koopmans het vertelt is het natuurlijk gewoon mensen bang maken.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:45 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar wat is er in hemelsnaam zo raar aan om te denken dat er misschien een tweede golf aankomt. Dat is virus eigen, die komen en gaan altijd in golven. Daarnaast heb ik al eens eerder uitgelegd dat een tweede golf niet per se een ramp hoeft te zijn, alleen dat we misschien iets voorzichtiger moeten zijn en hopelijk alleen lokaal dingen te hoeven sluiten.
Hoe je dat associeert met wensdenken is mij een raadsel.
Maar jij kan het niet laten om van ieder spoortje nieuws iets negatiefs te maken. Liggen er drie mensen dicht bij elkaar op het strand zullen we het over twee weken wel merken in de cijfers.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:46 schreef hooibaal het volgende:
Geen enkel weldenkend mens 'hoopt' op een tweede golf, dus ik ook niet. Ik begrijp gewoon niet dat mensen echt denken dat we het virus inmiddels hebben overwonnen en dat we de regels rondom social distancing los kunnen laten en alles weer open kunnen doen. Zo ver zijn we gewoon nog lang niet.
Het maakt mij heel weinig uit of het achteraf gezien de juiste methode blijkt te zijn, maar het is totale waanzin om je burgers opzettelijk bloot te stellen aan een virus waarvan je nog geen idee hebt wat de effecten op lange termijn zijn.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jajoh maar zoals Koopmans het vertelt is het natuurlijk gewoon mensen bang maken.
Criminele waanzin eigenlijk.
En die golf gaat ook komen omdat we in tijden dat we ruimte hebben op de IC niks van immuniteit opbouwen.
Het zal na a.s. winter wel blijken dat Zweden de juiste methode heeft gekozen.
twitter:regio15 twitterde op zondag 21-06-2020 om 21:47:26De politie maakt zojuist bekend dat er circa 400 (!) personen zijn aangehouden. #Malieveld #DenHaag https://t.co/dAde909WEy reageer retweet
Hoho, je mag de cijfers alleen als argument gebruiken als ze slecht zijn. Nu ze goed zijn zeggen ze niks meer.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:06 schreef 1Noek1 het volgende:
Er is niks overwonnen, het is onder controle in NL en dat schept ruimte voor versoepelingen. Waarbij Hooibaal na 1 dag een stijging op de IC alweer roept dat de versoepelingen moeten stoppen.
En gewoon elke dag de goede cijfers negeren maar er hoeft maar iets niet goed te zijn, gelijk stemming maken.
Nog steeds geen idee of hij echt is maar goed, lekker gek is het wel, net als die anti-vaxxers.
Wat goed zeg, proficiat!quote:Op zondag 21 juni 2020 22:06 schreef Slayage het volgende:
Eind goed al goed voor de stop de virus waanzin demonstratietwitter:regio15 twitterde op zondag 21-06-2020 om 21:47:26De politie maakt zojuist bekend dat er circa 400 (!) personen zijn aangehouden. #Malieveld #DenHaag https://t.co/dAde909WEy reageer retweet
Zou dit een normale demonstratie zijn dan?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:12 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wat goed zeg, proficiat!
Er zou maar normaal gedemonstreerd kunnen worden, wat voor land zou Nederland dan wel niet zijn.
Jij weet ook niet wat de effecten zijn van dat glas water uit de kraan dat je iedere dag drinkt. Het is echt ongekend dat jij jezelf blootstelt iedere dag aan dat kraanwater, dat zouden we moeten verbieden voor jou, want jij kan die keuze niet zelf maken of je vindt dat je het risico wel kunt lopen.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het maakt mij heel weinig uit of het achteraf gezien de juiste methode blijkt te zijn, maar het is totale waanzin om je burgers opzettelijk bloot te stellen aan een virus waarvan je nog geen idee hebt wat de effecten op lange termijn zijn.
Juist, ben ik met jou eens! Maar heel veel mensen laten 1,5 meter los, besef ik nu echt. Echter moeten we nog wel de regels respecteren tot dat het virus officieel is uitgedoofd of we allemaal een vaccin krijgen. Maar zowel grote deel van ons bevolking verwerpt nu al de coronaspoedwet, dat begrijp ik wel, echter is echt wel nodig.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:46 schreef hooibaal het volgende:
Geen enkel weldenkend mens 'hoopt' op een tweede golf, dus ik ook niet. Ik begrijp gewoon niet dat mensen echt denken dat we het virus inmiddels hebben overwonnen en dat we de regels rondom social distancing los kunnen laten en alles weer open kunnen doen. Zo ver zijn we gewoon nog lang niet.
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:22 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Juist, ben ik met jou eens! Maar heel veel mensen laten 1,5 meter los, besef ik nu echt. Echter moeten we nog wel de regels respecteren tot dat het virus officieel is uitgedoofd of we allemaal een vaccin krijgen. Maar zowel grote deel van ons bevolking verwerpt nu al de coronaspoedwet, dat begrijp ik wel, echter is echt wel nodig.
Nee nee, maar je bent echt niet verplicht om een vaccin laten nemen, echter is het ook vrijwillig.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:23 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Gekke dictatuur, straks ook nog verplichten dat mensen een vaccin laten inspuiten zeker?
Laten we jeugdige risicogroepen dan eerst de optie geven, daarna de oudere risicogroepen, daarna de nauwelijks risicogroepen, mochten ze willen.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:26 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nee nee, maar je bent echt niet verplicht om een vaccin laten nemen, echter is het ook vrijwillig.
Kan, maar eerst zien dan geloven.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Laten we jeugdige risicogroepen dan eerst de optie geven, daarna de oudere risicogroepen, daarna de nauwelijks risicogroepen, mochten ze willen.
Er zijn wel aardig wat geluiden dat hier helemaal geen vaccin voor gaat komen overigens.
Op Infowars zekerquote:Op zondag 21 juni 2020 22:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er zijn wel aardig wat geluiden dat hier helemaal geen vaccin voor gaat komen overigens.
Dat er niks komt? Je snapt dat dat eeuwig wachten is?quote:
quote:
Hmm we kunnen ook niet eeuwig wachten hoor... helaas is alles nog onzeker.... de ontwikkelingen gaan echt snel...quote:Op zondag 21 juni 2020 22:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat er niks komt? Je snapt dat dat eeuwig wachten is?
Uhuh.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:34 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Hmm we kunnen ook niet eeuwig wachten hoor... helaas is alles nog onzeker.... de ontwikkelingen gaan echt snel...
100 tegen 1 weddenschap aangaan dat er een werkzaam vaccin tegen coronavirus komt binnen nu en 5 jaar. Als het er komt krijg ik 100 euro, mocht het er niet zijn krijg je van mij 1 euro.quote:
Definieer werkend.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:38 schreef zalkc het volgende:
[..]
100 tegen 1 weddenschap aangaan dat er een werkzaam vaccin tegen coronavirus komt binnen nu en 5 jaar. Als het er komt krijg ik 100 euro, mocht het er niet zijn krijg je van mij 1 euro.
Makkelijk verdient toch?
Gaan we nog 5 jaar krampachtig op anderhalve meter van elkaar zitten dan?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:38 schreef zalkc het volgende:
[..]
100 tegen 1 weddenschap aangaan dat er een werkzaam vaccin tegen coronavirus komt binnen nu en 5 jaar. Als het er komt krijg ik 100 euro, mocht het er niet zijn krijg je van mij 1 euro.
Makkelijk verdient toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |