Amateur.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Teveel gegeten. Drie cornetto’s was sowieso geen goed idee
Ik had gister wat meegekregen van m'n moeder maar het volume van de inhoud viel een beetje tegenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister wat meegekregen van m'n moeder maar het volume van de inhoud viel een beetje tegen
Die nieuwe MacShake is echtquote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister wat meegekregen van m'n moeder maar het volume van de inhoud viel een beetje tegen
Ja die,quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die met passievrucht? Mac is 100 meter verderop
Met 2 beetje goede banen moet het wel goed komen.quote:
moet je wel met z'n 2en zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met 2 beetje goede banen moet het wel goed komen.
Wie gaat er dan ook binnen rokenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:42 schreef Amarantha het volgende:
Godver volgens mij stinkt mijn hele huis naar wiet en wie komt er volgens mij zo langs.. Mijn vader.![]()
![]()
Hij zal toch wel weten dat je blowt?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:42 schreef Amarantha het volgende:
Godver volgens mij stinkt mijn hele huis naar wiet en wie komt er volgens mij zo langs.. Mijn vader.![]()
![]()
Ja volgens mij wel haha maar ja doe liever alsof niet zo is.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zal toch wel weten dat je blowt?
Dan zeg je dat het je nieuwe kruidenthee isquote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel haha maar ja doe liever alsof niet zo is.
Hahahahaquote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zeg je dat het je nieuwe kruidenthee js
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |