quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp heb je zo’n kantoor met ondoorzichtig glas aan de buitenzijde.
Daar was een man van de groenvoorziening gaan masturberen voor het raam. Tot grote schok van de vrouwen op kantoor. Iemand naar buiten: “hey doe dat is niet. Mensen kunnen je gewoon zien”
Die kerel had gereageerd met “je kunt me wel betrapt hebben maar klaarkomen ga ik eerst doen.”
Heeft de klus afgemaakt en ging verder met zijn werk.
Check morgenochtend nog even. Misschien heeft hij ook ochtenduitvoeringen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wou dat ik het niet met jullie gedeeld had. Of had gefilmd
Wordt er tenminste nog iets geruktquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je weet toch dat alles hier uit z'n verband wordt gerukt.
Ah, jammer!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik ben niet duidelijk, het is of of. Ik wou dat ik het niet met jullie gedeeld had. Of dat ik het wel had gefilmd.
WTFquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp heb je zo’n kantoor met ondoorzichtig glas aan de buitenzijde.
Daar was een man van de groenvoorziening gaan masturberen voor het raam. Tot grote schok van de vrouwen op kantoor. Iemand naar buiten: “hey doe dat is niet. Mensen kunnen je gewoon zien”
Die kerel had gereageerd met “je kunt me wel betrapt hebben maar klaarkomen ga ik eerst doen.”
Heeft de klus afgemaakt en ging verder met zijn werk.
Wrijving.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja zal best, maar ik ga het voorlopig niet meer doen.
Halve lies ligt open, omdat ik kort na scheren ging hardlopen. Tot bloedens toe...
Succes daar en tukse!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:53 schreef Bos81 het volgende:
Pillen innemen, Douchen, tandenpoetsen/verzorgen en naar bed![]()
Slaap lekker Bossie!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:53 schreef Bos81 het volgende:
Pillen innemen, Douchen, tandenpoetsen/verzorgen en naar bed![]()
Tsja, bloed glimt ook?quote:
Een eikel heet in de medische wereld 'glans penis'quote:
Viesnekken daar zeg.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:54 schreef Molo het volgende:
Doet me zo denken aan een oud collega van me, logopediste.
Zo vaak dat mensen klagen over 'bijna stikken in hun eigen speeksel'
En dat ze dan altijd eerst even moest zeggen 'och, het had ook erger gekund, dit was tenminste nog speeksel van jezelf'
![]()
![]()
![]()
In het engels ookquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Een eikel heet in de medische wereld 'glans penis'
Ja is soms overeenkomstigquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is soms overeenkomstig![]()
Van de week nog een collega uitgelegd wat defaecatie was. Die dacht dat het een tekst opschrijven was
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:54 schreef Molo het volgende:
Doet me zo denken aan een oud collega van me, logopediste.
Zo vaak dat mensen klagen over 'bijna stikken in hun eigen speeksel'
En dat ze dan altijd eerst even moest zeggen 'och, het had ook erger gekund, dit was tenminste nog speeksel van jezelf'
![]()
![]()
![]()
Bijna...quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is soms overeenkomstig![]()
Van de week nog een collega uitgelegd wat defaecatie was. Die dacht dat het een tekst opschrijven was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |