Ja maar toch niet voor een open raam?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Een man heeft ook behoeftes?
Kan. als dat een kale man is met buikje en nogal dol op aandacht?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was het onze zuid limburgse vriend gianni?
In het zicht.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij stond in zijn eigen kamer....
Post orgastisch, zekerquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat die vlot sliep ja.
Hij had zijn zaakje geschoren ja?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar toch niet voor een open raam?
[..]
Kan. als dat een kale man is met buikje en nogal dol op aandacht?
Fris briesje over je zak is best lekker denk ikquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Lol nee denk het ook niet, die was vrij rap naar zijn kamer opeens.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk ook niet dat fles daar nog energie voor heeft
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben jij een smeerder ja?
#ronbrandstederremembers
Alles glad, want dat ligt zo lekker tussen vers gewassen (hoop je) lakens.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij had zijn zaakje geschoren ja?
Nu wel zin inquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mijn nichtje (die verder
![]()
is) werkte vroeger bij Jamin. Van haar kreeg ik altijd supergrote softijsjes met chocodip.
Stuur eens doorquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wou dat ik het niet met jullie gedeeld had. Of had gefilmd
Ja zal best, maar ik ga het voorlopig niet meer doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles glad, want dat ligt zo lekker tussen vers gewassen (hoop je) lakens.
Bij ons in het dorp heb je zo’n kantoor met ondoorzichtig glas aan de buitenzijde.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Je weet toch dat alles hier uit z'n verband wordt gerukt.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Auwquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja zal best, maar ik ga het voorlopig niet meer doen.
Halve lies ligt open, omdat ik kort na scheren ging hardlopen. Tot bloedens toe...
Nee ik ben niet duidelijk, het is of of. Ik wou dat ik het niet met jullie gedeeld had. Of dat ik het wel had gefilmd.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp heb je zo’n kantoor met ondoorzichtig glas aan de buitenzijde.
Daar was een man van de groenvoorziening gaan masturberen voor het raam. Tot grote schok van de vrouwen op kantoor. Iemand naar buiten: “hey doe dat is niet. Mensen kunnen je gewoon zien”
Die kerel had gereageerd met “je kunt me wel betrapt hebben maar klaarkomen ga ik eerst doen.”
Heeft de klus afgemaakt en ging verder met zijn werk.
Check morgenochtend nog even. Misschien heeft hij ook ochtenduitvoeringen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Wordt er tenminste nog iets geruktquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je weet toch dat alles hier uit z'n verband wordt gerukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |