abonnement Unibet Coolblue
pi_193715080
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:12 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond vanuit een heel gezellige Efteling! Nog geen Ariview van Max en Moritz, wachttijd kwam niet onder de 55 minuten en dat vonden we wat mal voor een kinderachtbaan. Hopelijk morgen en anders maandag!
Ahh wat tof dat je daar nu bent en dat het gewoon door heeft kunnen gaan! O+ Daar was je een paar maanden geleden nog wel onzeker over, dus wat zal het dan nu extra genieten zijn! _O_

En ben heel benieuwd naar de nieuwe achtbaan en de Ariview!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 20 juni 2020 @ 20:34:32 #127
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193715122
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:24 schreef Momo het volgende:

[..]

Leuk aantal daagjes Efteling. :) Staan er overal zulke lange wachtrijen?
Veel plezier nog!
Gisteren viel het mee, vandaag was het erg druk en waren de wachtrijen bij de populaire attracties erg lang (als in continu > 45 minuten met uitlopers tot 80 minuten)
Volgens mij is er echt wel meer dan 1/3 van de normale capaciteit in het park.
Maar het drukt de pret niet, we hebben het heel leuk met zijn allen!!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 20 juni 2020 @ 20:37:23 #128
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193715143
@ato van fijn te lezen dat je zoveel steun hebt en dat het gezien de nare omstandigheden toch “goed” verloopt allemaal :*

Hopelijk gaat het met de eetlust en nachtrust nu ook verder de goede kant op!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 20 juni 2020 @ 20:53:08 #129
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193715300
Gerrit is geschorst.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_193715321
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gerrit is geschorst.
Wat heeft hij geflikt?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 20 juni 2020 @ 20:57:45 #131
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_193715363
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:12 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond vanuit een heel gezellige Efteling! Nog geen Ariview van Max en Moritz, wachttijd kwam niet onder de 55 minuten en dat vonden we wat mal voor een kinderachtbaan. Hopelijk morgen en anders maandag!
Goed om te horen dat het leuk is daar! *O*
Van wat ik las vandaag, was het wel zo'n beetje tegen de maximale capaciteit aan, dus dat de wachtrijen lang waren, verbaast mij niet zo. Las overigens ook dat die tijden niet heel accuraat zijn, maar weet niet of ze dan langer of korter waren dan aangegeven, dus daar heb je niets aan :')
Als je nog ergens hulp over nodig hebt ofzo, laat maar weten! :)
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 20:59:16 #132
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193715377
Zo sims 4 weer stopgezet om straks naar Retro ESF kijken *O*
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_193715409
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:59 schreef F1gamer het volgende:
Zo sims 4 weer stopgezet om straks naar Retro ESF kijken *O*
OH JAAAA :o

Dat vergeet ik de afgelopen weken steeds
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193715484
Retro ESF nu bezig, dus Aoibhin is hier vanavond een stuk stiller w/
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 20 juni 2020 @ 21:10:02 #135
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_193715562
Ik luister dan weer naar een alternatief Pinkpop op de radio (lees: live opnames van artiesten die op Pinkpop zouden staan dit jaar). Prima line up wel vanavond:



Doet me er trouwens aan herinneren dat ik nog wat moet vertellen over muziek, zo even wat typen :P
  zaterdag 20 juni 2020 @ 21:19:39 #136
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193715733
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:57 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Goed om te horen dat het leuk is daar! *O*
Van wat ik las vandaag, was het wel zo'n beetje tegen de maximale capaciteit aan, dus dat de wachtrijen lang waren, verbaast mij niet zo. Las overigens ook dat die tijden niet heel accuraat zijn, maar weet niet of ze dan langer of korter waren dan aangegeven, dus daar heb je niets aan :')
Als je nog ergens hulp over nodig hebt ofzo, laat maar weten! :)
Er klopte inderdaad niet altijd wat van de tijden. Halve Maen stond op 10 minuten maar waren er minstens 30 :D
Pirana klopte ook vaak niet, de rij was langer dan de tijd aangaf (tenmiste als ik doortelde, wij waren daar vroeg en toen was het 10 minuutjes voor 3 rijen, dus dan kunnen het er nooit maar 25 zijn voor alle rijen + een extra slang :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 20 juni 2020 @ 21:52:01 #137
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193716328
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wat heeft hij geflikt?
Te lage cijfers. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 21:53:36 #138
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193716365
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:59 schreef F1gamer het volgende:
Zo sims 4 weer stopgezet om straks naar Retro ESF kijken *O*
Waar is dat te zien dan? :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 21:54:55 #139
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193716402
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:06:27 #140
478909 molloot200
alles muziek.
pi_193717917
ESF 2008 is bijna op zijn eind al of niet? Voor intervalacts ga ik niet nog inschakelen (en zeker niet voor de winnaar; een van de minste van de 00s)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 20 juni 2020 @ 23:09:36 #141
39237 crew  H_T
2733
pi_193717977
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:06 schreef molloot200 het volgende:
ESF 2008 is bijna op zijn eind al of niet? Voor intervalacts ga ik niet nog inschakelen (en zeker niet voor de winnaar; een van de minste van de 00s)
Stemperiode is al klaar
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:12:12 #142
478909 molloot200
alles muziek.
pi_193718026
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Stemperiode is al klaar
Het ging echt snel toen nog :o in 2019 waren we na 1:00 pas klaar toch
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 20 juni 2020 @ 23:16:02 #143
39237 crew  H_T
2733
pi_193718095
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:12 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Het ging echt snel toen nog :o in 2019 waren we na 1:00 pas klaar toch
We zijn nog niet begonnen met de uitslag :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:18:04 #144
478909 molloot200
alles muziek.
pi_193718134
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

We zijn nog niet begonnen met de uitslag :P
:D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 20 juni 2020 @ 23:22:06 #145
39237 crew  H_T
2733
pi_193718229
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:18 schreef molloot200 het volgende:

[..]

:D
Het tweede land is net begonnen met de stemmen, nog maar 41 landen te gaan!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:24:07 #146
478909 molloot200
alles muziek.
pi_193718267
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Het tweede land is net begonnen met de stemmen, nog maar 41 landen te gaan!
Ah dat valt reuze mee. Ik denk dat ik maar even voor een Netflix-serie ga en straks naar bed. Veel plezier nog met de Eurovision Again stream :W
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:27:11 #147
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_193718305
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 02:15 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jaaaa ik ben wel benieuwd naar een Hamlapjes lijstje! _O_
Zoals beloofd! Even een klein lijstje gemaakt met een tiental van m'n favo 90s acts (heb ze zelfs op alfabetische volgorde gezet :7): Beastie Boys, Blur, The Cure, Foo Fighters, Green Day, Nirvana, Oasis, Pearl Jam, Radiohead en Weezer.
Deze lijst is dus niet uitputtend voor goede 90s acts!

En het leek mij ook wel aardig om nog even wat (hedendaagse) muzikale tips uit te delen *)
Lijstje in totaal willekeurige volgorde met in de spoilers videoclips!

The Snuts

We beginnen met een artiest die nog een zeker link heeft tot 90s lijstjes! The Snuts zijn namelijk zo slim geweest om een liedje te vernoemen naar Fatboy Slim. Toch handig als mensen op Spotify muziek zoeken van die artiest. En het is nog een lekker nummer ook!
SPOILER: The Snuts - Fatboy Slim
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RHEA

Voor de volgende tip gaan we naar onze zuiderburen. Ik weet niet of er hier liefhebbers zijn van Royal Blood, maar RHEA heeft basically hun sound gekopieerd. Luister naar het einde van If Only en het had ook een plaat van Royal Blood kunnen zijn. Gelukkig is Royal Blood een prima band, dus in afwachting van nieuwe muziek van de Britten, vult RHEA deze leegte mooi op.
SPOILER: RHEA - If Only
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waltzburg

Nu we toch in de buurt zijn, is het tijd voor een Nederlandse band. Waltzburg komt uit Nijmegen en blijkbaar zit er wat in het water daar, aangezien onder andere Frank Boeijen en De Staat ook uit die stad komen. Waltzburg heeft dit wonderwater ook gedronken en maken lekker lichte indiemuziek.
SPOILER: Waltzburg - Cleo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Howl & The Hum

Hier kan ik eigenlijk heel weinig over zeggen, behalve dat het gewoon heel goed is!
SPOILER: The Howl & The Hum - Until I Found A Rose
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inhaler

En we hebben weer een act met een link naar de jaren 90! Om precies te zijn met U2. De leadzanger van Inhaler is namelijk niemand minder dan de zoon van Bono. Moet je de band alleen niet mee aankondigen, vindt Elijah (betreffende zoon) niet zo leuk namelijk. Deze memo had Matthijs van Nieuwkerk blijkbaar niet meegekregen toen ze eerder dit jaar te gast waren bij DWDD. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat Inhaler bekend genoeg gaat worden om niet meer als 'de zoon van' te worden aangekondigd!
SPOILER: Inhaler - We Have To Move On
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cheap Cuts

ZOMERHITALERT! Waar we eerder al een plaat hadden die is vernoemd naar Fatboy Slim, hebben we hier te maken met een artiest die duidelijk geïnspireerd is door de maker van 'The Rockafeller Skank' en 'Praise You'. De track is een commentaar op onze verslaving aan de telefoon en de vocalen zijn afkomstig van de bassist van Fall Out Boy: Pete Wentz.
SPOILER: Cheap Cuts - Check Your Phone
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Queen’s Pleasure

Weer terug in Nederland voor de volgende tip. Queen's Pleasure blaast een gigantische partij energie je oren in met hun garagerock. Ze worden door sommigen al eens de Arctic Monkeys 2.0 genoemd, dus de druk is hoog. Maar de muziek ook lekker!
SPOILER: Queen's Pleasure - Sitter
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sea Girls

Nu we het hebben over band met veel energie, Sea Girls past ook wel in dit lijstje. Deze Britse Indie rockers hebben recent een van m'n huidige favoriete nummer uitgebracht, dus ze mogen niet ontbreken bij mijn aanbevelingen!
SPOILER: Sea Girls - Do You Really Wanna Know?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sports Team

Dan de laatste band in deze lijst. En niet zomaar een band! Sports Team bracht vorige week hun debuutalbum uit en eindigde in de charts op de tweede plek, achter Chromatica, het meest recente album van Lady Gaga. Band om in de gaten te houden dus.
SPOILER: Sports Team - Fishing
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Declan McKenna

Dan nog een paar solo artiesten ter aanbeveling. Om te beginnen Declan McKenna. Een jongen met ballen, want hij durfde het aan op 16-jarige leeftijd een single uit te brengen met kritiek op de FIFA en het WK van 2014 in Brazilië. Anno 2020 maakt hij nog steeds muziek met sociale kritiek en er is zelfs een sound te ontdekken die doet denken aan David Bowie.
SPOILER: Declan McKenna - The Key To Life On Earth
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alfie Templeman

2003, het geboortejaar van Alfie Templeman. Voor mijn gevoel moet je dan nog een 6-jarig ventje zijn, maar blijkbaar ben je dan al 17 jaar intussen. Nog steeds piepjong natuurlijk en dan ook al zulke goede muziek uitbrengen. Ook een leeftijd waarop je meestal nog geen alcohol mag drinken, maar dat hield hem niet tegen om een track te schrijven over geluk in vloeibare vorm. Al beweert hij zelf dat het niet over drank gaat (tuuuuuurlijk!). Naam om te onthouden dit!
SPOILER: Alfie Templeman - Happiness In Liquid Form
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sam Fender

Nou, deze lijst is toch flink langer geworden dan ik had verwacht. Toch wil ik nog een naam toevoegen, ook al is het niet meer helemaal een onbekende naam. Sam Fender doet misschien een belletje rinkelen bij je. Een van mijn favoriete artiesten op het moment, zonder twijfel. Hij wordt soms wel vergeleken met Bruce Springsteen en als je verder in zijn oeuvre duikt, is die vergelijking wel te begrijpen. Ken je Sam Fender nog niet? Bindend advies om daar verandering in te brengen!
SPOILER: Sam Fender - The Borders
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193718310
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:24 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ah dat valt reuze mee. Ik denk dat ik maar even voor een Netflix-serie ga en straks naar bed. Veel plezier nog met de Eurovision Again stream :W
Gaat lukken! :* Jij veel plezier en alvast welterusten voor straks!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:27:56 #149
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193718318
Is The Cure niet meer een 80's band?
Koel en donker bewaren
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:32:14 #150
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_193718366
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:27 schreef Guanabana het volgende:
Is The Cure niet meer een 80's band?
De 80s waren wel hun hoogtepunt, maar ik vind hun werk uit de 90s ook gewoon heel fijn :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')