Ja, johquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:09 schreef Mahra het volgende:
[..]
Een leuke (vintage) volkswagen bus.
Ah thanks! Dat is idd wel een tof ding!quote:Op zondag 6 september 2020 08:55 schreef SV-tje het volgende:
Een moderne vipbus bestaat voor 12 personen, maar wil je iets klassieks komt dit als 1 van de weinige in de buurt https://www.willystrouwau(...)che-bus-20-personen/
Ja schijnbaar mag je dus maar met 8 man vervoerd worden? Behalve in een Hummer limo en dat is ehm... niet echt onze smaakquote:Op zondag 6 september 2020 10:46 schreef Burdie het volgende:
12 persoons limousine?
https://www.limonodig.nl/12-persoons-limo-huren/
Haha, mijne ook niet, maar het had gekundquote:Op zondag 6 september 2020 11:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja schijnbaar mag je dus maar met 8 man vervoerd worden? Behalve in een Hummer limo en dat is ehm... niet echt onze smaak.
Ze hebben daar schoenen. Die kan je ook meteen kopen. Net als lingerie, sieraden, sluier, tasje, panty's en accessoiresquote:Op zondag 6 september 2020 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
Moet je bij het jurken passen zelf mooie schoenen meenemen of hebben ze daar ook schoenen die je even mag lenen voor het totaalplaatje?
Ga je trouwen!?!?!?quote:Op zondag 6 september 2020 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
Moet je bij het jurken passen zelf mooie schoenen meenemen of hebben ze daar ook schoenen die je even mag lenen voor het totaalplaatje?
Ik heb nu in mijn hoofd veel tulle en strak lijfjequote:Op maandag 7 september 2020 09:14 schreef Myraela het volgende:
Wow, opvallend wel! Maar ik vind ze wel gaaf. Wil je wel een klassieke jurk?
Ah, mooiquote:Op maandag 7 september 2020 07:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze hebben daar schoenen. Die kan je ook meteen kopen. Net als lingerie, sieraden, sluier, tasje, panty's en accessoires.
Ja, in aprilquote:
Die zijn wel gaafquote:Op maandag 7 september 2020 08:42 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb schoenen besteld almaar mijn smaak wijkt een tikkeltje af
. Deze nu onderweg:
[ afbeelding ]
Zo leuk, iedereen trouwen ineensquote:Op maandag 7 september 2020 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah, mooi
Dan ga ik later wel schoenen zoeken.
[..]
Ja, in april
Kunnen we elkaar in elk geval lastig vallen met de plan struggles.quote:Op maandag 7 september 2020 12:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo leuk, iedereen trouwen ineens.
Wat leuk! Dat had ik even gemist, joh. Gefeliciteerd!quote:
Dank jequote:Op maandag 7 september 2020 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat leuk! Dat had ik even gemist, joh. Gefeliciteerd!Wat zijn jullie plannen voor de bruiloft?
Ja, fijn als er wat meer mensen tegelijkertijd bezig zijnquote:Op maandag 7 september 2020 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar in elk geval lastig vallen met de plan struggles.
Vervelend is dat, als je de hele tijd zit te wachten.quote:Op maandag 7 september 2020 13:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, fijn als er wat meer mensen tegelijkertijd bezig zijn. Ik ben geirriteerd, zou voor einde van vorige week (dus uiterlijk gistermiddag) een offerte hebben van een locatie. Niet gehad natuurlijk. En een andere die ik had gemaild EN waar we nog zijn binnengelopen, heeft gewoon nog helemaal niet gereageerd voor het maken van een afspraak. Dan zoek het maar uit hoor.
Leuk! Wil je delen waar preciesquote:Op maandag 7 september 2020 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vervelend is dat, als je de hele tijd zit te wachten.
Wij hebben over een week locatiebezoek, maar we kennen de plek al wel en ik wil het echt heel graag daar.
Het is in een polder op loopafstand van waar we wonen, mogelijkheid voor een buitenceremonie maar ook genoeg plek binnen als het slecht weer is, en er zijn loslopende boerderijdierenquote:Op maandag 7 september 2020 13:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk! Wil je delen waar precies? Of wat voor soort locatie het is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |