abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194495926
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:43 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil 3 paar schoenen.. O-)
1 met hakje (voor de ceremonie), 1 gympen (voor relaxt) en 1 slippers (voor op het strand)
Voor de ceremonie schoen geen open tenen en een hak van max 6 cm
Alle schoenen wel in het wit..
Twee paar satijnen bruidsschoenen met gelijke hakhoogte gevonden bij de kringloop, een paar van Rainbow club en eentje van een merk waar ik zo even niet opkom. Voor de foto’s buiten trok ik het simpele paar van Rainbow aan en ik had het plan om ze dan voor de ceremonie te wisselen voor het paar met strik en spitsere neus omdat dat zo leuk onder de jurk uit zou steken als ik zat...in de hectiek helemaal vergeten te wisselen, dus het fraaiere paar is niet gedragen.
De kringloopwinkels staan hier vol met bruidsschoenen die allemaal maar een paar uur gedragen zijn.
pi_194503551
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 22:20 schreef Sway- het volgende:
Ik ga ook trouwen dit jaar maar gwn met z’n tweeën en volgend jaar pas het feest. Vind het wel heel leuk om de voorbereidingen van andere mensen te volgen :)
Leuk! Heb je alles al geregeld of moet het regelen nog beginnen?
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 13:30:10 #83
403520 Sway-
La vie est belle
pi_194503860
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 13:14 schreef Mahra het volgende:

[..]

Leuk! Heb je alles al geregeld of moet het regelen nog beginnen?
Nee alles moet nog beginnen maar er is zoveel te vinden en te kiezen, weet gewoon niet waar ik moet beginnen :P
pi_194504489
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 13:30 schreef Sway- het volgende:

[..]

Nee alles moet nog beginnen maar er is zoveel te vinden en te kiezen, weet gewoon niet waar ik moet beginnen :P
Lijstje maken van de locaties die jullie mooi lijken en die bezichtigen. Zo ben ik begonnen.
pi_194660434
Hoi! Ik ben verloofd, dus ik kom hier even meelezen om inspiratie op te doen. :D O+

Zaterdag gaan we ringen kijken. De ring waarmee hij me vroeg was te klein en stiekem vind ik verlovingsringen zonde van het geld. Dus ik wil de trouwring eigenlijk gewoon als verlovingsring dragen. En er dan bij het trouwen misschien nog een dun ringetje tegenaan.

Wij dromen van een Toscaanse bruiloft. Dus als er nog mensen met tips zijn voor trouwen in het buitenland, altijd welkom. Wel nog zat tijd, we denken nu richting Pinksteren 2022.
pi_194660490
Nog even het meest romantische aanzoek ooit.

Ik had woensdag voor m'n verjaardag een ketting van hem gekregen. O+ En gisteren ruimde ik de tafel op, lag daar nog een pakbon tussen. Dus ik kijk of het iets is wat ik moest bewaren, zie ik ineens dat er ook een ring opstaat. :D Dus toen hij uit zijn werk kwam maar gezegd dat ik dat had gezien, want ik kan echt niet doen alsof ik niets heb gezien. :') Dus toen heeft hij de ring gepakt en is hij op z'n knieen gegaan. :D

Meneertje pakbon. O+ Stiekem past deze onhandige manier wel bij ons.
pi_194660743
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 11:20 schreef Myraela het volgende:

Ik had woensdag voor m'n verjaardag een ketting van hem gekregen. O+ En gisteren ruimde ik de tafel op, lag daar nog een pakbon tussen. Dus ik kijk of het iets is wat ik moest bewaren, zie ik ineens dat er ook een ring opstaat. :D Dus toen hij uit zijn werk kwam maar gezegd dat ik dat had gezien, want ik kan echt niet doen alsof ik niets heb gezien. :') Dus toen heeft hij de ring gepakt en is hij op z'n knieen gegaan. :D

Wat een geweldig verhaal. En hoe zie je dat voor je, een Toscaanse bruiloft, vertel eens...
pi_194660831
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 11:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een geweldig verhaal. En hoe zie je dat voor je, een Toscaanse bruiloft, vertel eens...
Het idee is nu om een landhuis of iets voor een weekend te huren. Zodat we er met ongeveer 30 man naartoe kunnen. Bij voorkeur iedereen ook daar slapen. Symbolische ceremonie, lekkere hapjes, drankjes en gewoon gezellig samenzijn en de liefde vieren. O+
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 12:04:44 #89
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194661213
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 11:20 schreef Myraela het volgende:

Hey, die van jou is tenminste nog op zijn knieën gegaan :D. Ik ben maandagavobd gevraagd met de uitroep "ik wil je iets vragen" terwijl ik in mijn fleece badjas met 2 handdoeken in mn armen stond, want we zouden in de hottub gaan :D.

Gefeliciteerd en geniet van het verloofd zijn! Ik ben wel echt heel blij met m'n verlovingsring O+ maar snap je redenering ook wel weer.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_194661503
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 12:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hey, die van jou is tenminste nog op zijn knieën gegaan :D. Ik ben maandagavobd gevraagd met de uitroep "ik wil je iets vragen" terwijl ik in mijn fleece badjas met 2 handdoeken in mn armen stond, want we zouden in de hottub gaan :D.

Gefeliciteerd en geniet van het verloofd zijn! Ik ben wel echt heel blij met m'n verlovingsring O+ maar snap je redenering ook wel weer.
Heb je een foto van je ring? O+ En gefeliciteerd!

Wat ga jij met de verlovingsring doen als je gaat trouwen? Ik vind verlovingsringen dus altijd het mooiste, dus ik vind het zo zonde om die niet te blijven dragen als je gaat trouwen. Maar ik ben geen meisje met veel sierraden, dus aan een andere hand dragen oid past niet bij mij. En als het ook meteen de trouwring is, vind ik het wel fijn om gewoon samen iets uit te zoeken.
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 12:28:33 #91
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194661583
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 12:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Heb je een foto van je ring? O+ En gefeliciteerd!

Wat ga jij met de verlovingsring doen als je gaat trouwen? Ik vind verlovingsringen dus altijd het mooiste, dus ik vind het zo zonde om die niet te blijven dragen als je gaat trouwen. Maar ik ben geen meisje met veel sierraden, dus aan een andere hand dragen oid past niet bij mij. En als het ook meteen de trouwring is, vind ik het wel fijn om gewoon samen iets uit te zoeken.

Ik ga hem dan wel aan de andere hand dragen - al ben ik net als jij helemaal niet van de sieraden normaal, maar deze voelt al zo vertrouwd!

Ja dat is wel leuk om samen uit te kunnen zoeken, ben ook heel benieuwd waar wij qua trouwringen op uitkomen aangezien we de standaard sets echt spuuglelijk vinden
pi_194661598
Oh, wow! Wat prachtig. O+
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:05:29 #93
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194662123
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 12:29 schreef Myraela het volgende:
Oh, wow! Wat prachtig. O+
Thanks! Hebben jullie al een datum iets in gedachte?
pi_194662377
Het staat bij ons nog niet vast. Maar praktisch lijkt Pinksteren 2022 ons handig. Omdat we naar het buitenland willen is die extra vrije dag aan het weekend voor de gasten misschien wel fijn. Maar dat kan zomaar verschuiven als we een locatie vinden en een andere datum toch beter blijkt te zijn.

Hebben jullie al een beetje een beeld bij de dag?
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:31:34 #95
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194662434
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 13:27 schreef Myraela het volgende:
Het staat bij ons nog niet vast. Maar praktisch lijkt Pinksteren 2022 ons handig. Omdat we naar het buitenland willen is die extra vrije dag aan het weekend voor de gasten misschien wel fijn. Maar dat kan zomaar verschuiven als we een locatie vinden en een andere datum toch beter blijkt te zijn.

Hebben jullie al een beetje een beeld bij de dag?
Slim, en dan heb je nog even gezien alle Corona perikelen...

Idee is grofweg oktober 2021 maar we willen geen aanpassingen moeten doen vanwege Corona, dus we plannen nog even niks
pi_194662610
Ja, met corona is het ook wel lastig te voorspellen allemaal. En vooral ook zo onzeker, het kan zomaar omslaan waardoor je bruiloft ineens niet meer door kan gaan. En ik zou er op zo'n dag gewoon niet aan willen denken. Het verplichte rondje gelukwensen mag van mij wel overgeslagen worden, maar verder 1,5 meter afstand lijkt me onmogelijk.

Willen jullie het groot, met veel mensen, vieren?
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:18:01 #97
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_194663032
@Myraela, ik had destijds mijn verlovingsring, twee jaar later als mijn trouwring. En heb hem nog steeds om mijn vinger . Is een witgouden ring.. Ook al is mijn man ruim zes jaar dood. Dit jaar zouden wij 40 jaar getrouwd zijn.
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 15:03:27 #98
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194663724
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 13:44 schreef Myraela het volgende:
Ja, met corona is het ook wel lastig te voorspellen allemaal. En vooral ook zo onzeker, het kan zomaar omslaan waardoor je bruiloft ineens niet meer door kan gaan. En ik zou er op zo'n dag gewoon niet aan willen denken. Het verplichte rondje gelukwensen mag van mij wel overgeslagen worden, maar verder 1,5 meter afstand lijkt me onmogelijk.

Willen jullie het groot, met veel mensen, vieren?
Hmm we hebben geen enorme vriendengroepen ofzo en ik iig een kleine familie, maar ben wel benieuwd waar we op gaan uitkomen. Ik vind het eten en de muziek belangrijk, hij de fotograaf (is ie zelf ook dus dat wordt een lastige) en verder nog lekker gaan verdiepen overal in!

Hoe komen jullie eigenlijk bij een destination wedding?
pi_194664105
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 14:18 schreef Haaibaaike het volgende:
@:Myraela, ik had destijds mijn verlovingsring, twee jaar later als mijn trouwring. En heb hem nog steeds om mijn vinger . Is een witgouden ring.. Ook al is mijn man ruim zes jaar dood. Dit jaar zouden wij 40 jaar getrouwd zijn.
O+ Fijn om te horen dat ik niet helemaal vreemd ben met dat plan. En mooi dat je hem nog draagt. Sterkte wel, 40 jaar is toch wel zo'n momentje om er weer bij stil te staan.
pi_194664355
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 15:03 schreef Debsterr het volgende:
Hmm we hebben geen enorme vriendengroepen ofzo en ik iig een kleine familie, maar ben wel benieuwd waar we op gaan uitkomen. Ik vind het eten en de muziek belangrijk, hij de fotograaf (is ie zelf ook dus dat wordt een lastige) en verder nog lekker gaan verdiepen overal in!

Hoe komen jullie eigenlijk bij een destination wedding?
Ben benieuwd! Vind het leuk om het ook een beetje van andere mensen te volgen. Er komen ineens zoveel keuzes op je af. En verplichtingen, terwijl ik heel veel verplichtingen juist los wil laten. Wij hebben het eigenlijk al best een tijd over trouwen in het buitenland gehad. Eén omdat we het een prachtig en romantisch gebied vinden, maar ook omdat we het klein willen houden en dit is een geldige reden om mensen niet uit te nodigen. :@

Van mij hoeven dus heel veel tradities niet. Ik ben niet bij veel bruiloften geweest, maar soms voelt het allemaal als een verplicht nummertje. Dan sta je ineens tussen collega's of tantes die je normaal alleen op een begrafenis ziet. Een vriendin van mij gaat ook trouwen en die maakt zich nu al druk over de kosten voor bedankjes voor gasten, terwijl ze ze zelf niet leuk vindt. Daar heb ik geen zin in. Ik hoop dat het allemaal een beetje relaxt kan blijven.
pi_194668216
ik ben afgelopen woensdag ten huwelijk gevraagd *O* *O* *O*
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 20:05:32 #102
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194668255
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 15:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ben benieuwd! Vind het leuk om het ook een beetje van andere mensen te volgen. Er komen ineens zoveel keuzes op je af. En verplichtingen, terwijl ik heel veel verplichtingen juist los wil laten. Wij hebben het eigenlijk al best een tijd over trouwen in het buitenland gehad. Eén omdat we het een prachtig en romantisch gebied vinden, maar ook omdat we het klein willen houden en dit is een geldige reden om mensen niet uit te nodigen. :@

Van mij hoeven dus heel veel tradities niet. Ik ben niet bij veel bruiloften geweest, maar soms voelt het allemaal als een verplicht nummertje. Dan sta je ineens tussen collega's of tantes die je normaal alleen op een begrafenis ziet. Een vriendin van mij gaat ook trouwen en die maakt zich nu al druk over de kosten voor bedankjes voor gasten, terwijl ze ze zelf niet leuk vindt. Daar heb ik geen zin in. Ik hoop dat het allemaal een beetje relaxt kan blijven.
Ja, eens! De beste vriend van mijn O+ verloofde O+ (sorry _O-) trouwt volgende week, echt al leuk om hun planning zo te volgen.

Dat streven hebben wij ook, maar ik ben wel benauwd hoe mijn moeder en oma zich gaan gedragen...
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 20:05:44 #103
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194668258
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 20:00 schreef Riann het volgende:
Nou zeg, het regent aanzoeken!
pi_194668511
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 20:00 schreef Riann het volgende:
Gefeliciteeeeeerd! *O*
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 20:42:50 #105
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194668732
Gefeliciteerd debster, rian en myr!
Leuk jullie overwegingen te lezen!

Ik heb een verlovingsring, we denken nog na over de trouwringen en overmorgen ben ik een jaar verloofd :o :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194679062
Vandaag gaan kijken voor trouwringen. Had het niet verwacht, maar was instant verliefd. Dus we hebben ze meteen gekocht. Is voor trouwringen wat vroeg, maar aangezien het ook m'n verlovingsring is, kan het mij niet snel genoeg. Over 6 weken kunnen we ze als het goed is ophalen. O+

Dit gaat hem worden. En dan ring met steen als verlovingsring en de bijzetring als trouwring. Helemaal blij mee.

pi_194679986
Mooi myraela!
pi_194684754
Gefeliciteerd allemaal die gevraagd zijn!

En mooie ring!

Wij hebben de belangrijkste dingen inmiddels vastgelegd (trouwen gemeentehuis, locatie daarna, eten, drinken, DJ, fotograaf). De afspraak voor de jurk staat! Eind september ga ik met mijn moeder, zusjes en schoonmoeder eentje uitzoeken.

Ik ben ook al begonnen met de inrichting en decoratie - we hebben een beetje DIY locatie (niet helemaal want via de cateraar kunnen we alles regelen, moet alleen aangeven wat we willen). Heb een en ander in China besteld, even kijken of dat wat is (LED ballonnen zijn onderweg) en heb bij de action al een en ander aangeschaft als tafel decoratie.

Belangrijkste punten nu: vragen getuigen en dat indienen bij de gemeente, inrichting definitief maken, ceremoniemeester vragen.
Ik heb het idee dat ik heel druk moet zijn maar we trouwen volgend jaar juni pas ;)

Wij hebben overigens met alle partijen afgesproken dat als we het feest niet kunnen vieren zoals wij willen ivm Corona dat we alles kunnen verzetten.
  zondag 23 augustus 2020 @ 12:50:12 #109
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194687168
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:17 schreef Myraela het volgende:
Vandaag gaan kijken voor trouwringen. Had het niet verwacht, maar was instant verliefd. Dus we hebben ze meteen gekocht. Is voor trouwringen wat vroeg, maar aangezien het ook m'n verlovingsring is, kan het mij niet snel genoeg. Over 6 weken kunnen we ze als het goed is ophalen. O+

Dit gaat hem worden. En dan ring met steen als verlovingsring en de bijzetring als trouwring. Helemaal blij mee.

[ afbeelding ]
Mooi, klassiek! Ga je dan nu 1 deel dragen en de 2e erbij als het zo ver is?
  zondag 23 augustus 2020 @ 12:53:43 #110
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194687213
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 08:49 schreef MeisPluis het volgende:

En mooie ring!

Wij hebben de belangrijkste dingen inmiddels vastgelegd (trouwen gemeentehuis, locatie daarna, eten, drinken, DJ, fotograaf). De afspraak voor de jurk staat! Eind september ga ik met mijn moeder, zusjes en schoonmoeder eentje uitzoeken.

Ik ben ook al begonnen met de inrichting en decoratie - we hebben een beetje DIY locatie (niet helemaal want via de cateraar kunnen we alles regelen, moet alleen aangeven wat we willen). Heb een en ander in China besteld, even kijken of dat wat is (LED ballonnen zijn onderweg) en heb bij de action al een en ander aangeschaft als tafel decoratie.

Belangrijkste punten nu: vragen getuigen en dat indienen bij de gemeente, inrichting definitief maken, ceremoniemeester vragen.
Ik heb het idee dat ik heel druk moet zijn maar we trouwen volgend jaar juni pas ;)

Wij hebben overigens met alle partijen afgesproken dat als we het feest niet kunnen vieren zoals wij willen ivm Corona dat we alles kunnen verzetten.
Leuk, jurk met een heel gevolg uitzoeken. Ik ga met 3 vrouwen, mijn moeder, oma en schoonmoeder. Waar ga je kijken?

Fijn dat je kunt verzetten indien gewenst!

Gisteren kwamen mijn ouders met mijn oma en haar vriend langs, oma wist nog van niets. Ik heb de ring 3x onder haar neus moeten duwen voordat het lampje aanging _O-.

Hadden mijn ouders nog als verrassing een hele kist (bruidsschat) gemaakt met een 2ehands trouwjurk erin, en allerlei leuke cadeautjes, inclusief een kaart die als waardebon dient voor de jurk. Toen hadden papa en ik toch beiden wel traantjes in de ogen O+.
pi_194691103
quote:
17s.gif Op zondag 23 augustus 2020 12:50 schreef Debsterr het volgende:
Mooi, klassiek! Ga je dan nu 1 deel dragen en de 2e erbij als het zo ver is?
Yes! Helemaal blij mee. Toen ik vanochtend wakker werd ging ik als eerst door de foto's van de ring gisteren. O+
pi_194691121
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 08:49 schreef MeisPluis het volgende:

En mooie ring!

Weet je al een beetje wat voor soort jurk je zou willen, of ga je redelijk blank naar de afspraak in september?
pi_194702215
quote:
17s.gif Op zondag 23 augustus 2020 12:53 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Leuk, jurk met een heel gevolg uitzoeken. Ik ga met 3 vrouwen, mijn moeder, oma en schoonmoeder. Waar ga je kijken?

Fijn dat je kunt verzetten indien gewenst!

Gisteren kwamen mijn ouders met mijn oma en haar vriend langs, oma wist nog van niets. Ik heb de ring 3x onder haar neus moeten duwen voordat het lampje aanging _O-.

Hadden mijn ouders nog als verrassing een hele kist (bruidsschat) gemaakt met een 2ehands trouwjurk erin, en allerlei leuke cadeautjes, inclusief een kaart die als waardebon dient voor de jurk. Toen hadden papa en ik toch beiden wel traantjes in de ogen O+.
Leuk!

Ik ga naar Amersfoort, D'Amore. Nog nooit geweest, maar krijgt goede reviews online. En als ze daar niks hebben dan zit er recht tegenover nog een grote :D
pi_194702246
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 17:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Weet je al een beetje wat voor soort jurk je zou willen, of ga je redelijk blank naar de afspraak in september?
Wel een idee, maar of het dat ook wordt is altijd een verrassing heb ik begrepen ;)

Ik wil graag iets met bandjes / mouwtjes (mag ook iets van kant zijn), v-hals (en evt een wat lagere rug), kant, en vanaf de middel een beetje uitlopend. Dat is de basis wat ik mooi vind.

Ben dus heel benieuwd! Mijn zusjes hadden allebei totaal iets anders terwijl we normaal wel redelijk dezelfde smaak hebben.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 13:30:19 #115
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194726890
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:51 schreef MeisPluis het volgende:

[..]

Leuk!

Ik ga naar Amersfoort, D'Amore. Nog nooit geweest, maar krijgt goede reviews online. En als ze daar niks hebben dan zit er recht tegenover nog een grote :D
Hehe, zou ook wel gek zijn als je er wel al eens was geweest natuurlijk (nou ja vooruit, zusjes enzo uitgesloten).

Ik ben aan het nadenken over hoe ik m'n getuigen ga vragen - en of ik 100% zeker ben over mijn keuze _O-.
pi_194726965
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:54 schreef MeisPluis het volgende:

[..]

Wel een idee, maar of het dat ook wordt is altijd een verrassing heb ik begrepen ;)

Ik wil graag iets met bandjes / mouwtjes (mag ook iets van kant zijn), v-hals (en evt een wat lagere rug), kant, en vanaf de middel een beetje uitlopend. Dat is de basis wat ik mooi vind.

Ben dus heel benieuwd! Mijn zusjes hadden allebei totaal iets anders terwijl we normaal wel redelijk dezelfde smaak hebben.
Zo was mijn jurk ook, hier foto’s van iemand die deze jurk ook had https://www.yesidid.nl/dr(...)et-een-mooie-v-hals/ het merk is Jessie K, model 1701
Ik dacht dat ik meer kant wilde, maar dat stond me voor geen meter, dit was precies genoeg kant
pi_194733621
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:36 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Zo was mijn jurk ook, hier foto’s van iemand die deze jurk ook had https://www.yesidid.nl/dr(...)et-een-mooie-v-hals/ het merk is Jessie K, model 1701
Ik dacht dat ik meer kant wilde, maar dat stond me voor geen meter, dit was precies genoeg kant
Ja in basis denk ik aan zoiets, maar dan inderdaad met meer kant. Maar we zullen zien, misschien staat het mij ook voor geen meter 😉
  dinsdag 1 september 2020 @ 14:56:31 #118
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194828034
Eerste locatie afspraak is gemaakt, spannennnnnd!

Oma vroeg wat we willen hebben voor de bruiloft, lastige vraag want ik ken haar budget natuurlijk niet.. dus ga denk ik maar voor iets richting de patisserie of het bruidsboeket.
pi_194828779
Lekker bezig, Debsterr! Wanneer ga je naar de locatie kijken? En inderdaad lastig zonder een budget te weten, zou lief zijn als ze op zo'n manier zou willen bijdragen.

Ik blijf ondertussen maar twijfelen over alles. Vind het allemaal maar lastig. Vooral het naar het buitenland gaan en toch alles zelf willen regelen. En ik vind het zo veel geld terwijl je ook afhankelijk blijft van externe factoren. Een regenachtige dag en daar gaat alle charme van zo'n locatie. En het is ook nog zo ver weg.

Ik heb wel al allemaal stomme details bedacht. Want dat is logisch als je nog niet eens een locatie hebt. :') Not.
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:11:48 #120
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194829222
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 10:51 schreef MeisPluis het volgende:

[..]

Leuk!

Valkengoed? Daar heb ik mijn jurk gekocht. Ze maakte even een praatje met mij en m'n moeder, en pakte daarna precies de juiste jurken voor me uit het rek :D O+.
KuikenGuppy
pi_194829581
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:11 schreef Burdie het volgende:

[..]

Valkengoed? Daar heb ik mijn jurk gekocht. Ze maakte even een praatje met mij en m'n moeder, en pakte daarna precies de juiste jurken voor me uit het rek :D O+.
Klopt! Die hadden net wat mindere reviews, dus vandaar. Maar valkengoed is idd mijn backup optie.
pi_194829872
Mooie ring, Myr! We zijn afgelopen zaterdag ook wezen kijken naar ringen. Ik heb nu een idee van wat ik wil en gaan ze binnenkort kopen.
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:15:15 #123
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194830261
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 september 2020 14:56 schreef Debsterr het volgende:
Eerste locatie afspraak is gemaakt, spannennnnnd!

Oma vroeg wat we willen hebben voor de bruiloft, lastige vraag want ik ken haar budget natuurlijk niet.. dus ga denk ik maar voor iets richting de patisserie of het bruidsboeket.
Het is helemaal niet gek om te vragen naar het budget :). Lief van je oma!
KuikenGuppy
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:33:13 #124
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_194830586
Ik ben in juni ten huwelijk gevraagd en we zouden volgend jaar in september gaan trouwen maar hebben het nu naar 20 mei 2022 gezet O+.

Vind het wel leuk om hier mee te posten en inspiratie op te doen. Een aantal zaken hebben we al geregeld: locatie, fotograaf, mijn schoenen :D, en de persoon die mijn haren en make-up gaat doen. Het wordt een kleine, intieme bruiloft. We gaan nog kijken naar dingetjes die we zelf kunnen doen qua bijvoorbeeld de styling want dat overlaten aan iemand anders is best prijzig. Al is de locatie van zichzelf al heel mooi, dus dat komt vast goed.
  dinsdag 1 september 2020 @ 18:10:26 #125
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194831229
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 15:43 schreef Myraela het volgende:
Lekker bezig, Debsterr! Wanneer ga je naar de locatie kijken? En inderdaad lastig zonder een budget te weten, zou lief zijn als ze op zo'n manier zou willen bijdragen.

Ik blijf ondertussen maar twijfelen over alles. Vind het allemaal maar lastig. Vooral het naar het buitenland gaan en toch alles zelf willen regelen. En ik vind het zo veel geld terwijl je ook afhankelijk blijft van externe factoren. Een regenachtige dag en daar gaat alle charme van zo'n locatie. En het is ook nog zo ver weg.

Ik heb wel al allemaal stomme details bedacht. Want dat is logisch als je nog niet eens een locatie hebt. :') Not.
Donderdag in de ochtend, zijn nu nog allebei vrij deze week dus dat is wel makkelijk plannen. Yup, heel lief, ze had al een paar keer gespaard door de jaren heen maar toch weer uitgegeven :D _O- (mijn ex deed er nogal lang over zeg maar ;) (en is er dus ook nooit van gekomen)) dus nu wil ze vooral graag gericht iets kunnen bijdragen. Morgen even bij mijn moeder peilen wat zij een slimme zet vind.

Hahaha, wat voor details dan :D en ik snap je overpeinzingen, lijkt mij ook erg lastig!
  dinsdag 1 september 2020 @ 18:10:59 #126
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194831237
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:33 schreef Helsinki het volgende:
Ik ben in juni ten huwelijk gevraagd en we zouden volgend jaar in september gaan trouwen maar hebben het nu naar 20 mei 2022 gezet O+.

Vind het wel leuk om hier mee te posten en inspiratie op te doen. Een aantal zaken hebben we al geregeld: locatie, fotograaf, mijn schoenen :D, en de persoon die mijn haren en make-up gaat doen. Het wordt een kleine, intieme bruiloft. We gaan nog kijken naar dingetjes die we zelf kunnen doen qua bijvoorbeeld de styling want dat overlaten aan iemand anders is best prijzig. Al is de locatie van zichzelf al heel mooi, dus dat komt vast goed.
Leuk leuk! Maar wat is de reden dat jullie verzetten van 2021 naar 2022 :)?
  dinsdag 1 september 2020 @ 18:21:54 #127
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_194831410
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:10 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Leuk leuk! Maar wat is de reden dat jullie verzetten van 2021 naar 2022 :)?
Voornaamste reden is dat we liever in het voorjaar trouwen maar volgend jaar net te vroeg komt. Het is wel een voordeel dat we nu wat langer kunnen doorsparen *O*.

Edit: ons kindje is dan ook weer iets ouder. Ook wel een voordeel denk ik.

[ Bericht 4% gewijzigd door Helsinki op 01-09-2020 18:27:38 ]
  dinsdag 1 september 2020 @ 18:44:10 #128
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194831756
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:21 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Voornaamste reden is dat we liever in het voorjaar trouwen maar volgend jaar net te vroeg komt. Het is wel een voordeel dat we nu wat langer kunnen doorsparen *O*.

Edit: ons kindje is dan ook weer iets ouder. Ook wel een voordeel denk ik.
Oh ja, dan snap ik het wel :Y en volgend jaar voorjaar zou ik zeker niet op gokken nee.. vind herfst volgend jaar al zo lastig!
pi_194831948
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:10 schreef Debsterr het volgende:
Donderdag in de ochtend, zijn nu nog allebei vrij deze week dus dat is wel makkelijk plannen. Yup, heel lief, ze had al een paar keer gespaard door de jaren heen maar toch weer uitgegeven :D _O- (mijn ex deed er nogal lang over zeg maar ;) (en is er dus ook nooit van gekomen)) dus nu wil ze vooral graag gericht iets kunnen bijdragen. Morgen even bij mijn moeder peilen wat zij een slimme zet vind.

Hahaha, wat voor details dan :D en ik snap je overpeinzingen, lijkt mij ook erg lastig!
Functionele cadeaus zijn ook wel ideaal. :D Het is allemaal al duur genoeg. Ik heb de neiging zelfs voor m'n verjaardag kleine dingen voor de bruiloft te vragen. :')

Ik heb ongeveer het eten voor het hele weekend bedacht. Bedacht dat ik een boeket van droogbloemen wil, welke bordjes ik bij het eten neer wil zetten, bedacht dat ik ook met gedroogde bloemen wil strooien, bordjes aan de deur van de kamers van de gasten en als cadeautje Italiaanse koekjes met een zelfgemaakt label in de kamers neer wil zetten.

Voor de uitnodigingen heb ik al waxstempels met onze letters besteld. En besloten dat we ook met een website gaan werken, want we hebben voor zo'n weekend eigenlijk teveel informatie voor en vragen aan onze gasten voor een kaart.
pi_194832353
Een bruiloft nu plannen ( en volgend jaar lijkt me) is klote. We zouden 6 juni trouwen en dat hebben we verzet. Nu trouwen we ergens in de herfst, maar ik kan je vertellen dat het leuke er echt van af is.

Oh, ook nog eens last minute van trouwlocatie veranderd. De locatie die we hadden verbiedt dansen. Een bruiloft zonder dansen is voor mij een no. Nu hebben we dus op de valreep iets gevonden waar het wordt gedoogd ( wel 4 personen maar).
pi_194832478
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:13 schreef Mahra het volgende:
Een bruiloft nu plannen ( en volgend jaar lijkt me) is klote. We zouden 6 juni trouwen en dat hebben we verzet. Nu trouwen we ergens in de herfst, maar ik kan je vertellen dat het leuke er echt van af is.

Oh, ook nog eens last minute van trouwlocatie veranderd. De locatie die we hadden verbiedt dansen. Een bruiloft zonder dansen is voor mij een no. Nu hebben we dus op de valreep iets gevonden waar het wordt gedoogd ( wel 4 personen maar).
Wil je het niet nog verder vooruit schuiven zodat je wel je bruiloft gewoon kunt dansen?
pi_194832656
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wil je het niet nog verder vooruit schuiven zodat je wel je bruiloft gewoon kunt dansen?
Nou, we zijn weliswaar officieel al wel getrouwd, maar we kunnen/willen pas samenwonen na de bruiloft. Traditie. We zijn al 1,5 jaar verloofd, wonen dus niet samen en we wonen momenteel 2 uur rijden van elkaar vandaan. Nog eens uitstellen is dus geen optie. Ik ben blij dat we een andere zaal hebben gevonden en volgens de zaal wordt het binnenkort opgeschaald naar 10 mensen die mogen dansen. En misschien wel meer, stiekem.

Ik vraag me alleen af of de regel van maximaal 6 mensen thuis een regel is of slechts een advies? Ik houd mijn henna avond thuis.
pi_194832797
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:26 schreef Mahra het volgende:

[..]

Nou, we zijn weliswaar officieel al wel getrouwd, maar we kunnen/willen pas samenwonen na de bruiloft. Traditie. We zijn al 1,5 jaar verloofd, wonen dus niet samen en we wonen momenteel 2 uur rijden van elkaar vandaan. Nog eens uitstellen is dus geen optie. Ik ben blij dat we een andere zaal hebben gevonden en volgens de zaal wordt het binnenkort opgeschaald naar 10 mensen die mogen dansen. En misschien wel meer, stiekem.

Ik vraag me alleen af of de regel van maximaal 6 mensen thuis een regel is of slechts een advies? Ik houd mijn henna avond thuis.
Ahja, dan begrijp ik natuurlijk wel dat je niet langer wil wachten. :Y

Het is een regel, maar als het goed is kan er pas gehandhaaft worden wanneer er overlast is of wanneer het een gevaar vormt voor de publieke gezondheid. Alleen die laatste is wat breed te interpreteren. Ik verwacht niet dat ze ineens voor je deur zullen staan.
  woensdag 2 september 2020 @ 10:29:03 #134
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194841253
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Functionele cadeaus zijn ook wel ideaal. :D Het is allemaal al duur genoeg. Ik heb de neiging zelfs voor m'n verjaardag kleine dingen voor de bruiloft te vragen. :')

Ik heb ongeveer het eten voor het hele weekend bedacht. Bedacht dat ik een boeket van droogbloemen wil, welke bordjes ik bij het eten neer wil zetten, bedacht dat ik ook met gedroogde bloemen wil strooien, bordjes aan de deur van de kamers van de gasten en als cadeautje Italiaanse koekjes met een zelfgemaakt label in de kamers neer wil zetten.

Voor de uitnodigingen heb ik al waxstempels met onze letters besteld. En besloten dat we ook met een website gaan werken, want we hebben voor zo'n weekend eigenlijk teveel informatie voor en vragen aan onze gasten voor een kaart.
Haha ja herkenbaar hoor! Al is mijn verjaardag nog ver weg :P.

Leuke details O+ droogbloemen denken wij ook aan.

Ik kwam gisteravond thuis van puppy cursus, had mijn verloofde al een opzet gemaakt voor save the date kaartjes O+
pi_194845935
Waar hebben jullie je uitnodigingen uitgezocht en besteld?

Ik wet gewoon niet waar in moet beginnen ... Ik weet niet eens wat ik wil eerlijk gezegd ...
  woensdag 2 september 2020 @ 16:04:42 #136
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194847352
Ik heb ze van stijlvolletrouwkaarten.nl
Wij hadden in de aankleding veel eucalyptus, dus kozen een kaartje met eucalyptusblaadjes erop. Je kunt het daar helemaal personaliseren zoals je zelf wilt.
Eigenlijk wilde ik al het drukwerk daar bestellen, ook de menukaarten en welkomstkaartjes die de daggasten op hun hotelkamer kregen, maar die vond ik erg duur en heb ik toen maar gewoon zelf uitgeprint.
KuikenGuppy
  woensdag 2 september 2020 @ 16:37:04 #137
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_194847911
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:33 schreef Helsinki het volgende:

Wat ver vooruit nog zeg...

Wat is een beetje gemiddeld? Wel benieuwd naar de tijd tussen verloving/aanzoek en daadwerkelijk trouwen. En is dat dan alleen omdat je de tijd nodig hebt om alles te regelen, of ook om andere redenen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_194851149
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 16:37 schreef sanger het volgende:

[..]

Wat is een beetje gemiddeld? Wel benieuwd naar de tijd tussen verloving/aanzoek en daadwerkelijk trouwen. En is dat dan alleen omdat je de tijd nodig hebt om alles te regelen, of ook om andere redenen?
Bij ons zit er tussen aanzoek en trouwerij ruim 2 jaar. Wij zaten aan het begin van een hele grote verbouwing toen hij me vroeg (en hadden net getekend voor een nieuw huis dus), en hebben toen een nieuwe keuken boven een bruiloft verkozen 😅

We hebben wel even getwijfeld over 2020 maar ben achteraf blij dat we dat toch niet gedaan hebben!
  woensdag 2 september 2020 @ 22:41:37 #139
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_194855958
quote:

[..]

Wij zijn 4 jaar geleden na exact 9 maanden getrouwd, mijn man wilde geen lange verloving. Maar toen ik na 2 maanden ofzo voor n jurk ging kijken (dus 6/7 maanden van te voren) vonden ze dat bij sommige zaken al kort dag. Vaak zitten op gewilde dagen locaties ook al vol voor een jaar vooruit.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  woensdag 2 september 2020 @ 22:43:16 #140
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194856014
Met kerst gevraagd, in oktober getrouwd.
KuikenGuppy
  woensdag 2 september 2020 @ 22:55:58 #141
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_194856332
quote:

[..]

Hier in april gevraagd en in de zomer van 2022 trouwen. 2022 omdat volgend jaar nog onduidelijk is hoe het allemaal zit met corona en je vast veel trouwerijen hebt die uitgesteld zijn van dit jaar naar volgend jaar.

Daarnaast zijn onze kinderen, en dan vooral de jongste, wat ouder zodat dat ook wat makkelijker is.
  donderdag 3 september 2020 @ 09:21:23 #142
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_194859933
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:41 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Wij zijn 4 jaar geleden na exact 9 maanden getrouwd, mijn man wilde geen lange verloving. Maar toen ik na 2 maanden ofzo voor n jurk ging kijken (dus 6/7 maanden van te voren) vonden ze dat bij sommige zaken al kort dag. Vaak zitten op gewilde dagen locaties ook al vol voor een jaar vooruit.
6/7 maanden voor een jurk.... Belachelijk lang eigenlijk....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 3 september 2020 @ 09:28:28 #143
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194860045
Gemiddeld is de levertijd van een trouwjurk 4 maanden, het is heel gebruikelijk om een half jaar van te voren een jurk te gaan uitzoeken. Winkels die daar moeilijk over doen, zijn gewoon een beetje raar :+.
Ik heb mijn jurk eind maart gekocht, met mij in de winkel waren toen nog drie andere bruidjes die ook allemaal in of rond september gingen trouwen. Onze bruiloft werd uiteindelijk 3 weken naar achteren geschoven omdat onze locatie in september vol zat, maar we waren alsnog ruim op tijd.
KuikenGuppy
pi_194860936
quote:
89s.gif Op donderdag 3 september 2020 09:21 schreef sanger het volgende:

[..]

6/7 maanden voor een jurk.... Belachelijk lang eigenlijk....
Mijn jurk is uiteindelijk speciaal voor mij gemaakt, alleen had de coupeuse tussendoor nog zwangerschapsverlof dus blij dat ik ruim op tijd was.
  donderdag 3 september 2020 @ 12:24:50 #145
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194862847
Locatiebezoek was leuk! Goed gevoel bij, maar het is pas de eerste natuurlijk dus wel nog 1 of 2 meer bekijken. Wel fijn dat er direct werd meegedacht, ook over eventueel verzetten en dergelijke werd totaal niet moeilijk gedaan gaven ze aan. Offerte komt dit weekend al dus dat is heel chill.
  vrijdag 4 september 2020 @ 11:04:53 #146
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194880185
Iemand tips voor trouwvervoer van 12 mensen? Rit is ongeveer 1 uur 15 minuten over de snelweg en willen wel iets moois natuurlijk.
pi_194908896
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 19:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ahja, dan begrijp ik natuurlijk wel dat je niet langer wil wachten. :Y

Het is een regel, maar als het goed is kan er pas gehandhaaft worden wanneer er overlast is of wanneer het een gevaar vormt voor de publieke gezondheid. Alleen die laatste is wat breed te interpreteren. Ik verwacht niet dat ze ineens voor je deur zullen staan.
Ja, ik zal de buren sowieso inlichten en dan hopen dat niemand de politie inlicht.
pi_194908921
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 14:50 schreef MeisPluis het volgende:
Waar hebben jullie je uitnodigingen uitgezocht en besteld?

Ik wet gewoon niet waar in moet beginnen ... Ik weet niet eens wat ik wil eerlijk gezegd ...
Ik heb van die acrylplaten laten graveren.
pi_194908940
quote:

[..]

Normaal zou tussen de verloving en bruiloft een jaar hebben gezeten maar vanwege corona dus nu 1,5 jaar.
pi_194908962
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:04 schreef Debsterr het volgende:
Iemand tips voor trouwvervoer van 12 mensen? Rit is ongeveer 1 uur 15 minuten over de snelweg en willen wel iets moois natuurlijk.
Een leuke (vintage) volkswagen bus.
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:41:20 #151
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194909614
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:09 schreef Mahra het volgende:

[..]

Een leuke (vintage) volkswagen bus.
Ja, joh ;). Daarom de specifieke vraag. Bussen zijn er voor 9 mensen OF vanaf 35 ofzo.
  zondag 6 september 2020 @ 08:55:14 #152
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_194911878
Een moderne vipbus bestaat voor 12 personen, maar wil je iets klassieks komt dit als 1 van de weinige in de buurt https://www.willystrouwau(...)che-bus-20-personen/
  zondag 6 september 2020 @ 10:42:22 #153
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194913150
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 08:55 schreef SV-tje het volgende:
Een moderne vipbus bestaat voor 12 personen, maar wil je iets klassieks komt dit als 1 van de weinige in de buurt https://www.willystrouwau(...)che-bus-20-personen/
Ah thanks! Dat is idd wel een tof ding!
  zondag 6 september 2020 @ 10:44:25 #154
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194913179
Een schoolbus? Deze is bijv voor 24 mensen.
https://www.brabantsekwibus.nl/business/
KuikenGuppy
  zondag 6 september 2020 @ 10:46:19 #155
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
  zondag 6 september 2020 @ 11:36:48 #156
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194913882
quote:
Ja schijnbaar mag je dus maar met 8 man vervoerd worden? Behalve in een Hummer limo en dat is ehm... niet echt onze smaak ;).
  zondag 6 september 2020 @ 11:37:35 #157
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194913894
Thanks voor de tips zo ver O+
  zondag 6 september 2020 @ 11:43:15 #158
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194914006
quote:
17s.gif Op zondag 6 september 2020 11:36 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja schijnbaar mag je dus maar met 8 man vervoerd worden? Behalve in een Hummer limo en dat is ehm... niet echt onze smaak ;).
Haha, mijne ook niet, maar het had gekund :+. Partybus valt denk ik ook af om die reden :P.
Vipbus misschien? https://www.vipbus.nl/home/
KuikenGuppy
pi_194924972
Moet je bij het jurken passen zelf mooie schoenen meenemen of hebben ze daar ook schoenen die je even mag lenen voor het totaalplaatje?
  maandag 7 september 2020 @ 07:52:15 #160
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194929233
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
Moet je bij het jurken passen zelf mooie schoenen meenemen of hebben ze daar ook schoenen die je even mag lenen voor het totaalplaatje?
Ze hebben daar schoenen. Die kan je ook meteen kopen. Net als lingerie, sieraden, sluier, tasje, panty's en accessoires :+.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')