abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195180613
quote:
15s.gif Op zondag 20 september 2020 22:20 schreef Seven. het volgende:
Vervelend dat je moeder aan blijft dringen :{
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 23:41 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik begrijp je daarin volkomen en jammer dat je moeder je keuze niet gewoon accepteert. Uiteindelijk is het ja niet haar dag, maar die van jullie!
Het zit me gelukkig alweer wat minder dwars. Ik ga proberen zelf ook wat minder eigenwijs te zijn, door gewoon met mijn moeder jurken te gaan passen. Het in ieder geval een kans te geven. En uiteindelijk toch gewoon te kiezen waar ik me het lekkerste in voel.

Ik heb door een paar etalages gekeken naar jurken en daar vond ik de stoffen alleen al verschrikkelijk. Maar misschien hebben ze ergens wel iets wat ik helemaal tof vind en wat een iets informelere uitstraling heeft.
  Redactie Sport maandag 21 september 2020 @ 15:56:55 #252
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_195181042
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 15:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]

Het zit me gelukkig alweer wat minder dwars. Ik ga proberen zelf ook wat minder eigenwijs te zijn, door gewoon met mijn moeder jurken te gaan passen. Het in ieder geval een kans te geven. En uiteindelijk toch gewoon te kiezen waar ik me het lekkerste in voel.

Ik heb door een paar etalages gekeken naar jurken en daar vond ik de stoffen alleen al verschrikkelijk. Maar misschien hebben ze ergens wel iets wat ik helemaal tof vind en wat een iets informelere uitstraling heeft.
Assepoester heeft veel aparte/minder standaard jurken, althans daar maken ze reclame mee.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_195181367
Maar myraela, je wilt wel íets aan, toch? Kun je haar dan niet meenemen in de zoektocht naar wat jij wel wilt? Je moeder wil een ervaring met jou, de jurk zelf is toch het middel?

Of zeg ik nu iets geks. :P
pi_195181413
quote:
17s.gif Op maandag 21 september 2020 08:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Waren er veel geitjes O+?
Ja, en ook varkentjes. :@
Nu nog even kijken wat we precies willen qua catering, dan kunnen ze een meer realistische offerte opstellen.
  maandag 21 september 2020 @ 16:25:37 #255
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_195181542
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 15:56 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Assepoester heeft veel aparte/minder standaard jurken, althans daar maken ze reclame mee.
Die ja, ga ik wellicht ook kijken! Heb nu het idee een losse rok en 2 tops te kiezen - een mooie met lange mouwen voor overdag en een meer sexy/blote versie voor 's avonds tijdens het feest.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_195181596
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 15:56 schreef DeLuna het volgende:
Die reclames kwamen hier ook al voorbij, ja. :D Is wel iets om eens te gaan kijken.

quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 16:15 schreef Crumpette het volgende:
Maar myraela, je wilt wel íets aan, toch? Kun je haar dan niet meenemen in de zoektocht naar wat jij wel wilt? Je moeder wil een ervaring met jou, de jurk zelf is toch het middel?

Of zeg ik nu iets geks. :P
Ja, m'n moeder wil dat pas-momentje. Maar m'n moeder (en vriendinnen begonnen ook al) denkt ook dat alles dat geen bruidsjurk een soort minderwaardig alternatief is.
pi_195181604
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 16:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, en ook varkentjes. :@
Nu nog even kijken wat we precies willen qua catering, dan kunnen ze een meer realistische offerte opstellen.
Omg, geiten en varkentjes. O+
pi_195234528
Ik heb een vraagje.

Hoe lang van te voren hebben jullie de uitnodigingen verstuurd?
pi_195237240
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 15:29 schreef Riann het volgende:
Ik heb een vraagje.

Hoe lang van te voren hebben jullie de uitnodigingen verstuurd?
6 weken, maar iedereen die dicht bij ons stond wist de datum al langer.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_195279358
Mijn trouwjurk is uitgezocht en besteld! Ik ben er zoooo blij mee! Wel iets anders als dat ik verwacht had, de jurk die ik heb uitgekozen is veel uitbundiger met kant en glitters en zo dan ik had verwacht :)

Nu nog op zoek naar de schoenen. Heeft iemand een tip? Ik wil graag lage schoenen / sandalen, en ze mogen dus uitbundig zijn. ik zou ze graag in Nederland bestellen / passen. Iemand een idee waar ik het beste kan kijken?

Aa voorbeeld, een beetje zoiets: https://images.app.goo.gl/a2qZQAdDu43V5E5Y8
Hier ben ik echt verliefd op qua bovenkant. Er mogen alleen geen hogere hakken onder zitten, moeten echt plat zijn. Bovenstaande is een oude collectie en merk wordt niet verkocht in Nederland ...
Maar wil wel het liefste als binnenzool leer ...

[ Bericht 11% gewijzigd door MeisPluis op 27-09-2020 08:07:09 ]
  zondag 27 september 2020 @ 14:15:02 #261
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_195285411
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 15:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]

Wild at heart in Nijmegen heeft ook mooie dingen voor bruiden die niet in een standaard jurk willen trouwen. Ook niks mis met standaard hoor, maar niet iedereen ziet zichzelf daarin.
  zondag 27 september 2020 @ 14:24:23 #262
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_195285641
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 07:58 schreef MeisPluis het volgende:
Mijn trouwjurk is uitgezocht en besteld! Ik ben er zoooo blij mee! Wel iets anders als dat ik verwacht had, de jurk die ik heb uitgekozen is veel uitbundiger met kant en glitters en zo dan ik had verwacht :)

Nu nog op zoek naar de schoenen. Heeft iemand een tip? Ik wil graag lage schoenen / sandalen, en ze mogen dus uitbundig zijn. ik zou ze graag in Nederland bestellen / passen. Iemand een idee waar ik het beste kan kijken?

Aa voorbeeld, een beetje zoiets: https://images.app.goo.gl/a2qZQAdDu43V5E5Y8
Hier ben ik echt verliefd op qua bovenkant. Er mogen alleen geen hogere hakken onder zitten, moeten echt plat zijn. Bovenstaande is een oude collectie en merk wordt niet verkocht in Nederland ...
Maar wil wel het liefste als binnenzool leer ...
Misschien Dune London of Mystique (deden ze me aan denken, die van de foto maar weet niet of ze echt sandalen hebben)? Zoekterm sandalen met steentjes levert ook wel wat op, misschien zit er iets leuks bij :).
  Redactie Sport dinsdag 29 september 2020 @ 19:52:05 #263
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_195330910
Afspraak om de locatie te gaan bekijken voor morgen is afgezegd vanwege de nieuwe maatregelen. Ze willen zo min mogelijk verkeer. Maar gelijk een nieuwe poging gepland op 28 oktober.

Gelukkig trouwen we pas in 2022 :+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_195447756
Zijn er hier ook mensen die dingen zelf maken. Qua decoratie of bedankjes of whatever?

Ik wilde graag droogbloemen, dus ik ben me nu aan het verdiepen aan hoe ik die zelf kan maken. Heb flink wat silica gel korrels besteld, dat schijnt goed te werken. Lijkt me best tof als droogbloemen terugkomen in de uitnodigingen, tafeldecoratie, bloemenmeisje en alles.

Ik heb ook al een paar van deze staande fotolijstjes gekocht. Die kunnen bijvoorbeeld op tafel bij een gerecht staan. Met wat uitleg en droogbloemen ter decoratie.

pi_195451619
Als kind had ik altijd van die houten vierkanten plankjes die je dicht kon schroeven om bloemen mee te drogen! :D heet dat niet een bloemenpers? Zeker dat je zo’n pers ook zelf en dan vooral van groter formaat kunt maken, zodat je meer bloemen tegelijk kunt drogen! :D
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_195453189
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 20:01 schreef margaretha_01 het volgende:
Als kind had ik altijd van die houten vierkanten plankjes die je dicht kon schroeven om bloemen mee te drogen! :D heet dat niet een bloemenpers? Zeker dat je zo’n pers ook zelf en dan vooral van groter formaat kunt maken, zodat je meer bloemen tegelijk kunt drogen! :D
Ja, klopt! :D Nostalgie, haha. Maar ik heb er niet zoveel plat nodig, dat is eigenlijk alleen voor in de lijstjes. De rest is denk ik leuker als ze gewoon nog heel blijven. Dat zou met die korrels moeten lukken.

Wil ook nog kijken of ik misschien iets van een ringendoosje kan maken. Voor het bloemenmeisje ga ik het mandje versieren, dus dan moet de ringdrager eigenlijk ook wel iets toffer zijn.

Moet ook nog een label photoshoppen voor de bedankjes eigenlijk. Wil gewoon simpele zakken biscotti's kopen, maar dan een eigen label eraan.

Ik kan mezelf echt helemaal verliezen in dit soort details die eigenlijk nog helemaal niet belangrijk zijn. :')
pi_195453263
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 20:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, klopt! :D Nostalgie, haha. Maar ik heb er niet zoveel plat nodig, dat is eigenlijk alleen voor in de lijstjes. De rest is denk ik leuker als ze gewoon nog heel blijven. Dat zou met die korrels moeten lukken.

Wil ook nog kijken of ik misschien iets van een ringendoosje kan maken. Voor het bloemenmeisje ga ik het mandje versieren, dus dan moet de ringdrager eigenlijk ook wel iets toffer zijn.

Moet ook nog een label photoshoppen voor de bedankjes eigenlijk. Wil gewoon simpele zakken biscotti's kopen, maar dan een eigen label eraan.

Ik kan mezelf echt helemaal verliezen in dit soort details die eigenlijk nog helemaal niet belangrijk zijn. :')
Mijn moeder hing ooit hele bossen bloemen in de wc te drogen (gewoon op z'n kop aan het plafond) :D
pi_195453369
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2020 21:00 schreef Candaasje het volgende:
Mijn moeder hing ooit hele bossen bloemen in de wc te drogen (gewoon op z'n kop aan het plafond) :D
Mijn moeder heeft dat ook een keer gedaan, ja. :Y Zo kan het ook. Maar zo duurt het veel langer waardoor je meer kleur kan verliezen. Tenminste, dat las ik. Zeker nu het wat kouder is. En ondanks dat ik alle tijd heb om gewoon te wachten tot het weer warmer weer is, heb ik dat geduld niet. :') :D
pi_195454111
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 20:58 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dat is toch ook super leuk? Misschien zelfs wel het allerleukste! :D
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  maandag 5 oktober 2020 @ 22:49:26 #270
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_195456212
Ik zou het regelmatig checken tijdens het drogen. Wij hadden mijn bruidsboeket opzij gezet om te drogen volgens een methode van internet terwijl we op huwelijksreis waren. Toen we terugkwamen was hij beschimmeld :(
De corsage van mijn man had ik gewoon opzij gelegd zonder er iets mee te doen en die was mooi gedroogd.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_195456367
Ik zit net te denken dat ik zélf ook een bruidsboeket heb hangen in de wc :D :') Wel mooi gedroogd, ik moet er alleen af en toe het spinrag van af plukken. (Ooit gevangen op de bruiloft van een vriendin. Terwijl ik juist ergens achteraan was gaan staan :P )

EDIT: En Myraela, details maken een bruiloft af/eigen. Dus dat is excuus genoeg toch?
pi_195462678
Ik ga ook vanalles zelf maken en bestellen.

Ik heb een deel van de tafeldecoratie voor het avondeten al gekocht bij de action (hebben ze hele leuke plankjes met glaasjes erop voor waxinelichtjes) en ga een deel in China bestellen qua led-verlichting en zo. Als decoratie moet ik overigens nog wel wat meer bedenken ... Bij onze locatie is niks behalve planten dus moet veel zelf doen. Nu willen wij niet te veel tierelantijntjes, dus dat scheelt wel ;)

Verder ga ik de bedankjes zelf maken. Ik heb er al wat spullen voor gekocht (we gaan buisjes met bloemzaadjes erin maken zodat mensen die kunnen uitstrooien zodat ze wilde bloemen krijgen). Die gaan we een paar weken voor de bruiloft in elkaar zetten.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:32:21 #273
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_195463283
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:51 schreef MeisPluis het volgende:
Ik ga ook vanalles zelf maken en bestellen.

Ik heb een deel van de tafeldecoratie voor het avondeten al gekocht bij de action (hebben ze hele leuke plankjes met glaasjes erop voor waxinelichtjes) en ga een deel in China bestellen qua led-verlichting en zo. Als decoratie moet ik overigens nog wel wat meer bedenken ... Bij onze locatie is niks behalve planten dus moet veel zelf doen. Nu willen wij niet te veel tierelantijntjes, dus dat scheelt wel ;)

Verder ga ik de bedankjes zelf maken. Ik heb er al wat spullen voor gekocht (we gaan buisjes met bloemzaadjes erin maken zodat mensen die kunnen uitstrooien zodat ze wilde bloemen krijgen). Die gaan we een paar weken voor de bruiloft in elkaar zetten.
Super leuk, in buisjes! Wij hadden ook zaadjes, en hadden deze in gouden zakjes gedaan. We kregen maanden later nog van allerlei kanten foto's en filmpjes van bloemen die op kwamen O+.
KuikenGuppy
pi_195463675
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:32 schreef Burdie het volgende:

[..]

Super leuk, in buisjes! Wij hadden ook zaadjes, en hadden deze in gouden zakjes gedaan. We kregen maanden later nog van allerlei kanten foto's en filmpjes van bloemen die op kwamen O+.
Ow leuk! Daar hoop ik inderdaad ook op. En zo'n buisje (is glas), hoop ik dat mensen nog wat mee kunnen.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:03:08 #275
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_195463820
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:53 schreef MeisPluis het volgende:

[..]

Ow leuk! Daar hoop ik inderdaad ook op. En zo'n buisje (is glas), hoop ik dat mensen nog wat mee kunnen.
Ja als vaasje voor één bloem ofzo. Heel leuk, wou dat ik daar aan gedacht had :+.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')