Nog steeds huilenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:11 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Is inderdaad belachelijk maar zijn zowel Utrecht als Feyenoord schuldig aan. Gisteren verschenen er supportersinterviews waarbij supporters van beide clubs aangaven er "geen zin meer in te hebben".
Waardeloos allemaal.
Als zelfs jij het voor me opneemt doe ik iets goed blijkbaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd zo tegen hem te doen hoor.
Das niet de conclusie die ik zou trekkenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als zelfs jij het voor me opneemt doe ik iets goed blijkbaar.
twitter:FeyenoordTM twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 15:25:29Update situatie Oğuzhan Özyakup: Speler heeft zijn keuze gemaakt en wilt zichzelf graag een extra jaar aan #Feyenoord verbinden. Trainer Beşiktaş JK wil de middenvelder echter graag terug in de selectie, terwijl de voorzitter van de Turkse club van de grootverdiener af wilt. ⏳ https://t.co/OlZMYMAYQh reageer retweet
Geen verrassing, wel goed nieuws natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
twitter:FeyenoordTM twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 15:25:29Update situatie Oğuzhan Özyakup: Speler heeft zijn keuze gemaakt en wilt zichzelf graag een extra jaar aan #Feyenoord verbinden. Trainer Beşiktaş JK wil de middenvelder echter graag terug in de selectie, terwijl de voorzitter van de Turkse club van de grootverdiener af wilt. ⏳ https://t.co/OlZMYMAYQh reageer retweet
Wie op de positie van Fer als die wegvalt? Want Diemers kan dat in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sinisterra / ? - Bozenik / Jørgensen - Berghuis / Narsingh
Ozyakup / Toornstra - Fer / Diemers - Kökcü / Burger
Haps / Malacia - Senesi / Johnston - Botteghin / vBeek - Geertruida / Nieuwkoop
Bijlow / Marsman
Linksbuiten erbij en er staat een prima selectie.
Krijgen we nou die ouderwetse rugnummers?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wel waarschijnlijk gezien het voorproefje dat Feyenoord vandaag liet zien. Sowieso iets met zwart.Ik vind het persoonlijk een schitterend shirt als je het vergelijkt met de troep die Ajax en PSV elk jaar dragen.twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 25-06-2020 om 16:36:09𝐄𝐞𝐧 𝐭𝐢𝐩𝐣𝐞 𝐯𝐚𝐧 𝐝𝐞 𝐬𝐥𝐮𝐢𝐞𝐫… 👀
Als eerste het nieuwe Feyenoord-shirt van seizoen 2020-2021 zien én winnen?
Meld je hier aan: https://t.co/8bxRPu5lN4 https://t.co/kcpxHCWSqr reageer retweet
Diemers heeft bij Fortuna regelmatig in een verdedigende rol gespeeld hoor, denk dat hij dat ook het meest gewend is. De andere middenvelders zijn al helemaal niet geschikt daarvoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie op de positie van Fer als die wegvalt? Want Diemers kan dat in ieder geval niet.
Liefste een rechtsback natuurlijk, ik vond Nieuwkoop en Geertruida allebei wel wat tekort komen. Bij Beekie en Narsingh ben ik bang dat die twee hun contract nog een jaartje mogen uitzitten.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:13 schreef fetX het volgende:
Mag ook wel een rechtsback, rechtsbuiten en een cv bij imo. Maar goed, gaat natuurlijk niet gebeuren zolang er niks wordt verkocht.
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 20:08:06BREAKING ?
Before the weekend starts... @Orkun_Kokcu ? 2025
#Orkun2025 x #Feyenoord reageer retweet
Top nieuwsquote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kokcu 2025twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 20:08:06BREAKING ?
Before the weekend starts...
@:Orkun_Kokcu ? 2025
#Orkun2025 x #Feyenoord reageer retweet
Mag ie wel wat vaker in actie komenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ozyakup een heel seizoen zou een portie episch zijn.
Die fertrektquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:02 schreef Duveldrinker het volgende:
En Fer ? Gaat die ergens anders heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |