Meen je niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik Kijk nu wel, er is blijkbaar een donkere medemens die op hockey zit.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:02 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwste assesware?
[ afbeelding ]
Was dit niet een creatie van mij van 100 jaar geleden?quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal Loretta nog in de bres springen?
Dit beschouw ik als een 'nee'?twitter:wortelwinter twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 19:38:58#ditisM Loretta vriendin van Johan Derksen heeft nu de gore moed niet om het voor hem op te nemen reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/JeroenVanbelle/status/1273952413867806721
@:showtimer
Home Of Cycling trekt aan het kortste eind.twitter:JeroenVanbelle twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 09:40:12Liefje, welke dag doe je geen koers in de nazomer en kunnen we trouwen in 2020? "19 september!" Check.
Vandaag: "Flanders Classics denkt aan zaterdag 19 september om de Ronde te organiseren" Help. #CoronaCrisis reageer retweet
Juist niet toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:25 schreef showtimer het volgende:
[..]Home Of Cycling trekt aan het kortste eind.twitter:JeroenVanbelle twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 09:40:12Liefje, welke dag doe je geen koers in de nazomer en kunnen we trouwen in 2020? "19 september!" Check.
Vandaag: "Flanders Classics denkt aan zaterdag 19 september om de Ronde te organiseren" Help. #CoronaCrisis reageer retweet
Dat zou zomaar kunnen, ouwe reus.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was dit niet een creatie van mij van 100 jaar geleden?
Maar hij is vandaag toch getrouwd?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog Hermsen bij de Giro. Brrrr
Met z'n zus, zo te zien.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar hij is vandaag toch getrouwd?
Ja daarom, we zullen zien of hij op 19-9 in de bezemkast kruipt.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar hij is vandaag toch getrouwd?
God ja, en dan wordt er dit jaar niet eens meer gekoerst, toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
De quarantaine van deze mooie jongens zit er eindelijk op, ze mogen de Italiaanse wegen gaan verkennen.
Ik denk dat ik het wielrennen ondertussen toch wel begin te missen als ik een beetje instagram zit af te struinen op zoek naar nieuwtjes.
Ik ben net Johan Derksen, ik geef nooit mijn ongelijk toe.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
God ja, en dan wordt er dit jaar niet eens meer gekoerst, toch?
Ik denk oprecht dat ik hem morgen al 100% uitgespeeld heb.quote:
Niet heel ver, ik ben paardje rijden met Elle en haar vriendin.quote:
Straks in Seattle (spoiler?) geen building overslaan, krijg je leuke easter eggs.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet heel ver, ik ben paardje rijden met Elle en haar vriendin.
Ik ben sowieso al elke millimeter aan het exploren.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Straks in Seattle (spoiler?) geen building overslaan, krijg je leuke easter eggs.
Hoeveel speeltijd is het gemiddeld voor deze? Weet iemand dat? Die eerst game was 12 uur toch? Al hangt er veel van af hoe je speelt.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat ik hem morgen al 100% uitgespeeld heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik speel metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fraaien column.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Groningen, Zeeuws-Vlaanderen, je zoekt de uithoeken wel op zeg.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zat een week in Zeeuws-Vlaanderen. Matig weertje.
Kon je er niet van slapen?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 02:43 schreef maxi-mus het volgende:
Thijsje Zonneveld (die overal achteraan fietste) is echt ontzettend vermoeiond bezig.
Wel prima fietsen daar! (door de hagelbuien heen)quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Groningen, Zeeuws-Vlaanderen, je zoekt de uithoeken wel op zeg.
Ik lees inderdaad een hoop domme whataboutisms, het VI-topicquote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien nog even 'whataboutism' zeggen, dat woordje schijnt ook iedereen geleerd te hebben.
Ik ben het 100% met deze genuanceerde post eens.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik lees inderdaad een hoop domme whataboutisms, het VI-topic. Wel vermoeiend dat er een soort cultuuroorlog boven het hoofd van Johan is losgebarsten na een lullig grapje. Johan is een tikje naïef over racisme in Nederland en zijn eigen effect met zijn grapjes (het is geen voetbalkantine), maar wat er nu gebeurt is een beetje toe mutsj.
Ze zoeken bewust de grens op in het programma, onder leiding van Genee, en het was wachten tot er een keer een echt grote tegenreactie kwam. Ik ben het met je eens dat het op zichzelf niet zoveel voorstelde, maar het past wel in een patroon.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik lees inderdaad een hoop domme whataboutisms, het VI-topic. Wel vermoeiend dat er een soort cultuuroorlog boven het hoofd van Johan is losgebarsten na een lullig grapje. Johan is een tikje naïef over racisme in Nederland en zijn eigen effect met zijn grapjes (het is geen voetbalkantine), maar wat er nu gebeurt is een beetje toe mutsj.
Het is echt hilarisch hoe de VI-fans (en tokkiefluisteraars en genuanceerde mensen die het op willen nemen..) weer de schuld bij de slachtoffers van racisme leggen. Dat nota bene het Nederlands Elftal, een van de belangrijkste onderwerpen van een voetbalprogramma, zich tegen hen keert is niet reden voor reflectie, maar victimblaming.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zoeken bewust de grens op in het programma, onder leiding van Genee, en het was wachten tot er een keer een echt grote tegenreactie kwam. Ik ben het met je eens dat het op zichzelf niet zoveel voorstelde, maar het past wel in een patroon.
En de tegenreactie van die fans is ronduit lachwekkend
De optelsom spreekt niet in hun voordeel nee.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zoeken bewust de grens op in het programma, onder leiding van Genee, en het was wachten tot er een keer een echt grote tegenreactie kwam. Ik ben het met je eens dat het op zichzelf niet zoveel voorstelde, maar het past wel in een patroon.
Persoonlijk vind ik de reactie van de haters lachwekkender.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
3x ophef om niks... Als dat al in je nadeel spreekt. Er is niet opgeroepen tot geweld of zo.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De optelsom spreekt niet in hun voordeel nee.
3x?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de reactie van de haters lachwekkender.
[..]
3x ophef om niks... Als dat al in je nadeel spreekt. Er is niet opgeroepen tot geweld of zo.
De 'andere kant', mensen die vaak ooit voor lul zijn gezet, altijd vooraan staan als ze er een sociaal slaatje uit kunnen slaan zijn net zo vermoeiond.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is echt hilarisch hoe de VI-fans (en tokkiefluisteraars en genuanceerde mensen die het op willen nemen..) weer de schuld bij de slachtoffers van racisme leggen. Dat nota bene het Nederlands Elftal, een van de belangrijkste onderwerpen van een voetbalprogramma, zich tegen hen keert is niet reden voor reflectie, maar victimblaming.
Het is zo storend dat mensen niet de vaardigheid hebben om zaken in een breder beeld te zien. In plaats daarvan lekker in de ruis meeschreeuwen en boos doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |