Watquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken wel wat karakters uit LOTR, maar dat komt doordat er in Geldrop een complete wijk is met LOTR gerelateerde straatnamen...
You had a lot of dicksquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:46 schreef gianni61 het volgende:
Dear Chasey Lain
I wrote to explain
I'm your biggest fan
I just wanted to ask
Could I eat your ass?
Write back as soon as you can
waar woon je? Ik woon op Mordor 24, Middle Earth Geldropquote:
But you aint had minequote:
quote:
quote:Genoenhuis, in de Nederlandse provincie Noord-Brabant, was een van de zes gehuchten van de voormalige gemeente Zesgehuchten. De naam is waarschijnlijk ontstaan uit een verbastering van Gindse noewe (nieuwe) huis. Sinds het eind van de jaren negentig is het ook de naam van een woonwijk in de plaats Geldrop gelegen tussen het oude gehucht en de Spoorlijn Eindhoven - Weert.
In de wijk liggen straten die zijn genoemd naar personages en andere termen uit het boek In de ban van de ring; er is ook een Laan van Tolkien.
true, de rest jaagt alleen op mensen als ze honger hebben, of als de mens irritant is.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Zie net een filmpje van david attenborough bij een talkshow en hij zegt dat de ijsbeer het enige roofdier ter wereld is wat bewust ook op mensen jaagt om ze op te eten
Slimme beesten. Waar kan ik ze sponsoren?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Zie net een filmpje van david attenborough bij een talkshow en hij zegt dat de ijsbeer het enige roofdier ter wereld is wat bewust ook op mensen jaagt om ze op te eten
Die natuur en wijdse prachtquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:48 schreef Molo het volgende:
Ik vind LotR heerlijk dromerig, noordse mythologie verpakt in een Britse schrijversjas. Heerlijk
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Doet me denken aan dat neptopic over ijsberen op reisquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Het is Geldrop he. Die heeft niet voor niets de bijnaam Geld Opquote:
Volgens mij weet ik welk topic je bedoelt. Goed vermaak was dat.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat neptopic over ijsberen op reis
eentje kopen en los laten in centrum van dordrecht en dan kijken vanaf je balkon?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Slimme beesten. Waar kan ik ze sponsoren?
nog 77 minuten ...quote:
Why?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die namen moeten binnenkort ook veranderen.
Ik kan m niet meer vindenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik welk topic je bedoelt. Goed vermaak was dat.
omgquote:
Nou, Elrond, een elf, die had een gloeiende hekel aan dwergen bijvoorbeeld. Echt tot aan het racistische toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zekersquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, Elrond, een elf, die had een gloeiende hekel aan dwergen bijvoorbeeld. Echt tot aan het racistische toe.
En weet je hoeveel mensen al die lui daar vermoord hebben? Met dat als geschiedenis kan je toch niet zoiets als straatnaam hebben? Om nog maar te zwijgen over de oorlogsmisdaden en zo.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:01 schreef Bos81 het volgende:
Toch nog redelijk wat kunnen tekenen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:01 schreef Bos81 het volgende:
Toch nog redelijk wat kunnen tekenen...Heeft die onderste nou een schaats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja, of een slee, wat jij er in wil zienquote:
Loslaten in het Witte Huisquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eentje kopen en los laten in centrum van dordrecht en dan kijken vanaf je balkon?
En die derde, is dat een gootsteenontstopper?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, of een slee, wat jij er in wil zien![]()
![]()
Ja...quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:05 schreef Molo het volgende:
[..]
En die derde, is dat een gootsteenontstopper?
Dat komt door Buda, die postte vanmorgen een bericht over een stierslang..quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:06 schreef Arch-Indar het volgende:
De eerste zou zo uit een Hentai ontsnapt kunnen zijn.
Ja, dat zag ik, toen zei je al dat je een idee had.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat komt door Buda, die postte vanmorgen een bericht over een stierslang..
Crea brainfartsquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja...
Dat komt dus allemaal uit mijn hoofd...![]()
![]()
Verdwaald?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:15 schreef LTVDK het volgende:
'Even' een stukje lopen, fucking 3 uur verder
Nee even broodjes bij de Bakker Bart gehaald in jouw oude dorpquote:
Aahquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee even broodjes bij de Bakker Bart gehaald in jouw oude dorp
Dat weet ik niet, had geen zin om een hele tas boodschappen het hele end weer terug mee te sjouwenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AahDie heeft ook wel lekkere worstenbroodjes trouwens.
Enorme deja vu, hebben jullie het hier niet eerder over gehad?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AahDie heeft ook wel lekkere worstenbroodjes trouwens.
Dat ging over een andere bakkerquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Enorme deja vu, hebben jullie het hier niet eerder over gehad?
Het is zomer. We herhalen nu gesprekken van eerder dit jaarquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Enorme deja vu, hebben jullie het hier niet eerder over gehad?
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omg![]()
nu weet ik hoe al die snacks zich voelen als ik de vriezer opentrek
Soort van Het Zonnetje In Huisquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is zomer. We herhalen nu gesprekken van eerder dit jaar
Alleen dan leuker.quote:
Die lat ligt niet zo hoog gelukkig.quote:
Ja anders was het wel een gewaagde uitspraak geweest.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die lat ligt niet zo hoog gelukkig.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat jaquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ga je zoenenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen goeie combinatie: mondkapjes en Smint. Elke keer mentholdamp in m'n ogen
Wat was er mis met die serie?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
wat is het ?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:48 schreef UitStraling het volgende:
Cards against Humanity, wat is dat nou weer voor een onzin
Online spelletje, totale puberonzin waarvan mijn collega's eisen dat ik mee doe, beetje raar dat ze mij daarvoor op het oog hebbenquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen goeie combinatie: mondkapjes en Smint. Elke keer mentholdamp in m'n ogen
Ook offline, en erg leuk johquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Online spelletje, totale puberonzin waarvan mijn collega's eisen dat ik mee doe, beetje raar dat ze mij daarvoor op het oog hebben
Past goed tussen die paar leuke NL series hoor.quote:
Als je op je werk net zo gedraagd als hier, begrijp ik je collega's wel hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Online spelletje, totale puberonzin waarvan mijn collega's eisen dat ik mee doe, beetje raar dat ze mij daarvoor op het oog hebben
Online ken ik het nietquote:
Allemaal vreselijk johquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Past goed tussen die paar leuke NL series hoor.
Sam Sam, Toen was geluk heel gewoon, Het zonnetje in huis, en nog ene paar van die series.
Ik ben ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je op je werk net zo gedraagd als hier, begrijp ik je collega's wel hoor.
De eerste seizoenen van Opassen waren ookquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Past goed tussen die paar leuke NL series hoor.
Sam Sam, Toen was geluk heel gewoon, Het zonnetje in huis, en nog ene paar van die series.
Nee joh!quote:
Ik vond Vrienden voor het leven en Mijn dochter en ik altijd leukquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De eerste seizoenen van Opassen waren ook, daarna werd het allemaal wat minder, zeker toen Coen Flink wegviel..
O ja Sam Sam, met Nol en Rietjequote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee joh!
Flodder staat hier ook nog elke dag aan. Hopelijk komt Sam Sam nog een keer terug weer.
Dat was wel een crush van mij toen beetje hoor, die van mijn dochter en ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond Vrienden voor het leven en Mijn dochter en ik altijd leuk
Waren ook leuk.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Flodder kijk ik eerst af welke aflevering het is, Dat heb ik nu eigenlijk wel een beetje gehad. Zit ook niet heel veel afwisseling in. Soms komt 1 bepaalde aflevering een paar dagen later weer..quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee joh!
Flodder staat hier ook nog elke dag aan. Hopelijk komt Sam Sam nog een keer terug weer.
Jeltje uit Frieslandquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat was wel een crush van mij toen beetje hoor, die van mijn dochter en ik.
En nee, niet de schoonmaakster, tante sidonia zeg maar.
Ik woon ver van het spoor, dus mij zal je niet zien, maar even goedquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Rij net langs de Herdgang. Even naar Bossie zwaaien
Vrienden voor het leven kon ik ook wel om lachenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, die en flodder zijn wel leukquote:
Weleens gezien hoe die er nu uit ziet?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waren ook leuk.
Eddy (Peter Lusse) heeft een tijdje in Geldrop gewoond. Ben hem toen wel eens tegengekomen in het wild
Flodder is wel beetje lastig soms, want ik zit hier met een 10 jarige, en er komt wel veel... referenties aan seks op allerlei manieren in voor...quote:
Ik spaar briefjes van 500 uit Valkenburg, neem je die voor mij mee?quote:
Ja dat is vrij explicietquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Flodder is wel beetje lastig soms, want ik zit hier met een 10 jarige, en er komt wel veel... referenties aan seks op allerlei manieren in voor...
Nee die spaar ik zelf sjeweettokkquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik spaar briefjes van 500 uit Valkenburg, neem je die voor mij mee?
Stelen dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet nodig een nieuwe rugtas maar ben te lui om 1 te kopen.
Kan nooit gewoon een beetje normaal doen die Fles hequote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Scheelt je weer een halve kaartenrek leeg kopen.
Hahahaquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan nooit gewoon een beetje normaal doen die Fles he![]()
Hoi D..Oquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Stelen dan?
Of gewoon een FHF zielig lulverhaal ophangen?
Na ik wil gewoon weer een Eastpak hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Stelen dan?
Of gewoon een FHF zielig lulverhaal ophangen?
Nee, maar zal wel niet veel soeps zijn. Hij zal ook wel een jaar of zestig zijn nu...quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Weleens gezien hoe die er nu uit ziet?
Dat je denkt, hoe is het mogelijk dat je zooooo lelijk bent
Klinkt als mijn baarmoederquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Die van mij is een beetje overleden inmiddels na heel vaak op de grond te hebben gelegen in het bier enz.
Nee wassen is geen optie want de binnenkant laat ook al los.
Oh nu moet ik ‘m even googelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Weleens gezien hoe die er nu uit ziet?
Dat je denkt, hoe is het mogelijk dat je zooooo lelijk bent
Ik wil het niet over baarmoeders hebben enz. Ik heb het gevoel alsof ik dood ga.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
Zo ik zit op een terras, was vergeten hoe leuk Valkenburg ook alweer was. Wel gedoe met mijn pinpas maar is opgelost
Lekker Fles alles sneaky laten betalen hè, vlerk die je d'r bentquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
Zo ik zit op een terras, was vergeten hoe leuk Valkenburg ook alweer was. Wel gedoe met mijn pinpas maar is opgelost
R&P / Date laat mij ( vrouw) betalen. Wat vinden jullie? Deze?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker Fles alles sneaky laten betalen hè, vlerk die je d'r bent
Opende jij niet eerder vandaag een topic daarover?
Uhuhquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
R&P / Date laat mij ( vrouw) betalen. Wat vinden jullie? Deze?
Doe niet zo nAAbquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhuh
Was stiekem Lies ter voorbereiding op weekend weg met Fles
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is er nog niet. Maar mijn pas deed het niet bij het hotel, ik naar een pinapparaat kreeg ik de melding dat mijn pas geblokkeerd was door te vaak de verkeerde code, whut. Dus ik naar Rabobank kantoor maar gesloten, dus ik bellen, vriendelijke vrouw deblokkeerd moest ik wel weer terug naar pin om saldo op te vragen. Dat lukte voor de zekerheid ook even twintig euro gepind en ook dat werkte Dus ik blij terug naar het hotel, weer niet.... Aargh toen had ik wel echt stress. Vroeg of ik het nog 1x mocht proberen maar dan contactloos, dat werkte gelukkig. Denk dat er iets met de chip isquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker Fles alles sneaky laten betalen hè, vlerk die je d'r bent
Opende jij niet eerder vandaag een topic daarover?
Oh dat is kut zeg.. Gelukkig is het opgelost.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is er nog niet. Maar mijn pas deed het niet bij het hotel, ik naar een pinapparaat kreeg ik de melding dat mijn pas geblokkeerd was door te vaak de verkeerde code, whut. Dus ik naar Rabobank kantoor maar gesloten, dus ik bellen, vriendelijke vrouw deblokkeerd moest ik wel weer terug naar pin om saldo op te vragen. Dat lukte voor de zekerheid ook even twintig euro gepind en ook dat werkte Dus ik blij terug naar het hotel, weer niet.... Aargh toen had ik wel echt stress. Vroeg of ik het nog 1x mocht proberen maar dan contactloos, dat werkte gelukkig. Denk dat er iets met de chip is
ja daar willen ze geen meastroquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Poffedikkie weer gezeik met dat pasjeWas in Shkodër ook al
Zo die gaat even terug in de tijd maar alleen op de punten die haar uitkomen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat si echt shit zegquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is er nog niet. Maar mijn pas deed het niet bij het hotel, ik naar een pinapparaat kreeg ik de melding dat mijn pas geblokkeerd was door te vaak de verkeerde code, whut. Dus ik naar Rabobank kantoor maar gesloten, dus ik bellen, vriendelijke vrouw deblokkeerd moest ik wel weer terug naar pin om saldo op te vragen. Dat lukte voor de zekerheid ook even twintig euro gepind en ook dat werkte Dus ik blij terug naar het hotel, weer niet.... Aargh toen had ik wel echt stress. Vroeg of ik het nog 1x mocht proberen maar dan contactloos, dat werkte gelukkig. Denk dat er iets met de chip is
Heerlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:35 schreef kwiwi het volgende:
Hier gaat het leven eigenlijk weer terug naar normaal vanaf 22 juni (pubs, discotheken etc. weer open, tot 1000 mensen bij evenementen). Het enige is dat de 1.5m blijft, zoals op kantoor, in supermarkten etc.
Als regellustig Zwitserland eerder versoepelt dan NL, waar ze van gekkigheid niet weten wat ze doen, dan weten we hoe laat het is.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:35 schreef kwiwi het volgende:
Hier gaat het leven eigenlijk weer terug naar normaal vanaf 22 juni (pubs, discotheken etc. weer open, tot 1000 mensen bij evenementen). Het enige is dat de 1.5m blijft, zoals op kantoor, in supermarkten etc.
oh zelfs clubsquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:35 schreef kwiwi het volgende:
Ja die ongein met die mondkapjes in de trein slaat ook niet echt ergens op idd.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als regellustig Zwitserland eerder versoepelt dan NL, waar ze van gekkigheid niet weten wat ze doen, dan weten we hoe laat het is.![]()
Maar lekker toch
Dat klinkt fijnquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:35 schreef kwiwi het volgende:
Heerlen, 13quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Sittard. Ik ben de man met de gekorfde muil en ik ben nog 32 tariefeenheden van u verwijderd
Stuur maar doorquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:29 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, er komt zo geloof ik een flinke bui aan, het is hier opeens bijna nacht
Bijna weekendquote:
Ik heb net al een dutje gedaanquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna weekend![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh wiebel wiebel![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Exact zo jaaaaaaaaaaahJaaaaaaah dans mee ballie, huiskamerdansen
![]()
*trekt wat anders aan*quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaah zo ja, schudden met die beige tieten laat ze vrij ademen en dansen![]()
Hmm, beetje minder dan verwacht, kwam even 3 minuten een grote bak vocht naar beneden en nu is het weer gewoon een regenbuitjequote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah niks dus, naakt mag ook hoor als je dat zelf wilquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*trekt wat anders aan*
[ afbeelding ]
boh maar je gaat de vochtige grotten in, jaloersquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Uitzicht op de Geul alleen kan het raam niet openZe zijn zeker bang dat ik eruit spring of zo
Lekkerquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Uitzicht op de Geul alleen kan het raam niet openZe zijn zeker bang dat ik eruit spring of zo
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:07 schreef UitStraling het volgende:
Hups zakelijke laptop dicht en weekend![]()
En ik kan niet stoppen met wiebelen![]()
quote:Wiebel met die tieten
Wiebel, wiebel met die tieten
Mee aan het dansen want weeeeeeeeeeeeeeeekend jaaaaaaahquote:
Muziek wordt steeds slechter :pquote:
Wordt krapquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Kutte is wel dat ik nog moet douchen en twintig minuten rijden en om 19:00 ujur ergens moet zijn, nou ja toch even een half uurtje weekendgevoel gehad en de huiskamer rond gesprongen als een dolle blije kikker
gewoon dat van 19:00 afzeggen?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Kutte is wel dat ik nog moet douchen en twintig minuten rijden en om 19:00 ujur ergens moet zijn, nou ja toch even een half uurtje weekendgevoel gehad en de huiskamer rond gesprongen als een dolle blije kikker
Wat een romanticusquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
Ok, date wil döner bij Ali om de hoek halen als diner. Hij kan blijkbaar totaal niet koken
Buda is een keukenprinses heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
Ok, date wil döner bij Ali om de hoek halen als diner. Hij kan blijkbaar totaal niet koken
prinses nog wel ?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Buda is een keukenprinses heb ik begrepen.
En als date wil die gewoon in zijn trainingspakkie een beetje matige comedyseries kijken op tv.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
Wait whut. Zwitserland heeft ook al dunner Ali's?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
je kan toch een tegenvoorstel doen?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
alsof die niet allang hoe en wat weet.. buiten ouderlijk toezicht om..quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Flodder is wel beetje lastig soms, want ik zit hier met een 10 jarige, en er komt wel veel... referenties aan seks op allerlei manieren in voor...
Lolwhutquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
Sommige kinderen zijn met tien nog heel cute en onbedorven. Sommigen zijn met drie al zwaar verpest, zoals de mijnequote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
alsof die niet allang hoe en wat weet.. buiten ouderlijk toezicht om..
Weet die al wat bukkake is?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Sommige kinderen zijn met tien nog heel cute en onbedorven. Sommigen zijn met drie al zwaar verpest, zoals de mijne
Dat kan ze iig jaquote:
Dan doe ik er een schepje bovenopquote:
In Hongarije is koken vrouwenwerkquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
Camerabewaking?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:57 schreef UitStraling het volgende:
Twee kentekens gestolen van mijn auto.
Uit een bewaakte parkeergarage![]()
Waar ik een fortuin voor betaal![]()
Niks mis met de auto verder![]()
Straks een arrestatie team voor de deur denk ik
Ernstig Bosquote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan doe ik er een schepje bovenop
![]()
![]()
(ja ik keek dit echt )
Echt he..quote:
Vannacht een ramkraak met jouw platenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja aangifte gedaan en er achteraan gebeld dat ze de camerabeelden mogen en kunnen opvragen.
Dinsdagochtend voor het laatst in gereden die dus die ramkraak is al lang achter de rug vrees ikquote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vannacht een ramkraak met jouw platen
Zet alvast wat lekkers voor het arrestatieteam klaar vannachtquote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dinsdagochtend voor het laatst in gereden die dus die ramkraak is al lang achter de rug vrees ik
Ja en je weet natuurlijk niet waar ze heen zijn gegaan. Voor hetzelfde zijn ze helemaal naar Polen of Bulgarije gereden...quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dinsdagochtend voor het laatst in gereden die dus die ramkraak is al lang achter de rug vrees ik
*zet zelf stroom op het hekquote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet alvast wat lekkers voor het arrestatieteam klaar vannacht
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Sommige kinderen zijn met tien nog heel cute en onbedorven. Sommigen zijn met drie al zwaar verpest, zoals de mijne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen schaamte, deze man.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan doe ik er een schepje bovenop
![]()
![]()
(ja ik keek dit echt )
Ja snap ook niet waarom ze zo'n moelijke plek uitkiezen om nummerborden te jatten maar goed.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en je weet natuurlijk niet waar ze heen zijn gegaan. Voor hetzelfde zijn ze helemaal naar Polen of Bulgarije gereden...
Je bent toch niet onaardig geweest tegen buuf he?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja snap ook niet waarom ze zo'n moelijke plek uitkiezen om nummerborden te jatten maar goed.
Kom je eigenlijk ook niet zomaar binnen daar, vreemd.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent toch niet onaardig geweest tegen buuf he?
Ik was puber toen dit uitkwam, dus brengt me ook weer terug naar die tijd..quote:
Mooi dat muziek zo werkt hè, heeft in dat geval niets te maken met goede of slechte muziek maar gewoon met dat moment, gevoel of situatie, ik heb het trouwens ook met muziek van voor mijn tijd, heerlijk die mentale ontvoering naar een bepaald tijdsgewricht.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was puber toen dit uitkwam, dus brengt me ook weer terug naar die tijd..
quote:
Is het uit?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Niet in de stemming, hoewel vast bedoeld om me te laten lachen
Ohw. Dawizzik natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Niet in de stemming, hoewel vast bedoeld om me te laten lachen
Hoe heet dat in de VS ook al weer bij een scheiding? Xxxxxxx differences.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand dan?
Heeft hij er geen zin meer in of "gewoon" ruzie?
Die verschillen zijn toch juist lekker, totaal niet boeiend en verslavend de eerste zeven maanden?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe heet dat in de VS ook al weer bij een scheiding? Xxxxxxx differences.
Dat
Tell him...quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die verschillen zijn toch juist lekker, totaal niet boeiend en verslavend de eerste zeven maanden?
Wtf Johnnie gooit de handdoek in de ring?quote:
Aaaw knuffel dan maar.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tell him...
Maar ik ben drama gewend. Hij kennelijk niet. Shit happens.
Al ben ik er alsnog kapotstuk van
Maar de belangrijkste vraag is nog niet beantwoordquote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker drie kwartier op de fiets gezeten
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik was redelijk onbedorven, en dat heeft lang aangehouden..Ja die van mij is verre van autistisch. Als Aleksandr Loekasjenko omvalt krijgt Wit-Rusland een hele charmante manipulatieve dame als dictatorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Of Buda vanavond zin en energie en tijd heeft om Whis te troosten?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag is nog niet beantwoord
En dat is?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met of zonder zadel?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of Buda vanavond zin en energie en tijd heeft om Whis te troosten?
Ik ben niet controlerend.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wtf Johnnie gooit de handdoek in de ring?
Was je te controlerend? Wat die je vandaag? Waar ben je nu? Heb je nog aan me gedacht vandaag?
Heb je hun banden lekgestoken?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:59 schreef crv het volgende:
Uit eten geweest in duitsland.... en ja hoor de eerste Nederlanders in het hotel restaurant alweer gesignaleerd
Wat een kut nieuwsquote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tell him...
Maar ik ben drama gewend. Hij kennelijk niet. Shit happens.
Al ben ik er alsnog kapotstuk van
Dat altijd!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of Buda vanavond zin en energie en tijd heeft om Whis te troosten?
Hoeveel bejaarden met ebikes heb je de berm in geschopt?quote:
Geenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel bejaarden met ebikes heb je de berm in geschopt?
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik een keer niet vervelend maar lief en begrijpend
quote:
Nu toch niet het momentquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja kan toch een oorzaak zijn, meeste mannen zijn daar allergisch voor
wat denk jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:10 schreef crv het volgende:
[..]
wat denk je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja groot gelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
ben trouwens ook allergisch voor obstinate mannen hoor
Een kunst die je als man dient te beheersenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:12 schreef UitStraling het volgende:
* probeert te schaatsen op 1 mm dun ijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |