Watquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken wel wat karakters uit LOTR, maar dat komt doordat er in Geldrop een complete wijk is met LOTR gerelateerde straatnamen...
You had a lot of dicksquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:46 schreef gianni61 het volgende:
Dear Chasey Lain
I wrote to explain
I'm your biggest fan
I just wanted to ask
Could I eat your ass?
Write back as soon as you can
waar woon je? Ik woon op Mordor 24, Middle Earth Geldropquote:
But you aint had minequote:
quote:
quote:Genoenhuis, in de Nederlandse provincie Noord-Brabant, was een van de zes gehuchten van de voormalige gemeente Zesgehuchten. De naam is waarschijnlijk ontstaan uit een verbastering van Gindse noewe (nieuwe) huis. Sinds het eind van de jaren negentig is het ook de naam van een woonwijk in de plaats Geldrop gelegen tussen het oude gehucht en de Spoorlijn Eindhoven - Weert.
In de wijk liggen straten die zijn genoemd naar personages en andere termen uit het boek In de ban van de ring; er is ook een Laan van Tolkien.
true, de rest jaagt alleen op mensen als ze honger hebben, of als de mens irritant is.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Zie net een filmpje van david attenborough bij een talkshow en hij zegt dat de ijsbeer het enige roofdier ter wereld is wat bewust ook op mensen jaagt om ze op te eten
Slimme beesten. Waar kan ik ze sponsoren?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Zie net een filmpje van david attenborough bij een talkshow en hij zegt dat de ijsbeer het enige roofdier ter wereld is wat bewust ook op mensen jaagt om ze op te eten
Die natuur en wijdse prachtquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:48 schreef Molo het volgende:
Ik vind LotR heerlijk dromerig, noordse mythologie verpakt in een Britse schrijversjas. Heerlijk
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Doet me denken aan dat neptopic over ijsberen op reisquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Het is Geldrop he. Die heeft niet voor niets de bijnaam Geld Opquote:
Volgens mij weet ik welk topic je bedoelt. Goed vermaak was dat.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat neptopic over ijsberen op reis
eentje kopen en los laten in centrum van dordrecht en dan kijken vanaf je balkon?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Slimme beesten. Waar kan ik ze sponsoren?
nog 77 minuten ...quote:
Why?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die namen moeten binnenkort ook veranderen.
Ik kan m niet meer vindenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik welk topic je bedoelt. Goed vermaak was dat.
omgquote:
Nou, Elrond, een elf, die had een gloeiende hekel aan dwergen bijvoorbeeld. Echt tot aan het racistische toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zekersquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, Elrond, een elf, die had een gloeiende hekel aan dwergen bijvoorbeeld. Echt tot aan het racistische toe.
En weet je hoeveel mensen al die lui daar vermoord hebben? Met dat als geschiedenis kan je toch niet zoiets als straatnaam hebben? Om nog maar te zwijgen over de oorlogsmisdaden en zo.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:01 schreef Bos81 het volgende:
Toch nog redelijk wat kunnen tekenen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:01 schreef Bos81 het volgende:
Toch nog redelijk wat kunnen tekenen...Heeft die onderste nou een schaats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja, of een slee, wat jij er in wil zienquote:
Loslaten in het Witte Huisquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eentje kopen en los laten in centrum van dordrecht en dan kijken vanaf je balkon?
En die derde, is dat een gootsteenontstopper?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, of een slee, wat jij er in wil zien![]()
![]()
Ja...quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:05 schreef Molo het volgende:
[..]
En die derde, is dat een gootsteenontstopper?
Dat komt door Buda, die postte vanmorgen een bericht over een stierslang..quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:06 schreef Arch-Indar het volgende:
De eerste zou zo uit een Hentai ontsnapt kunnen zijn.
Ja, dat zag ik, toen zei je al dat je een idee had.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat komt door Buda, die postte vanmorgen een bericht over een stierslang..
Crea brainfartsquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja...
Dat komt dus allemaal uit mijn hoofd...![]()
![]()
Verdwaald?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:15 schreef LTVDK het volgende:
'Even' een stukje lopen, fucking 3 uur verder
Nee even broodjes bij de Bakker Bart gehaald in jouw oude dorpquote:
Aahquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee even broodjes bij de Bakker Bart gehaald in jouw oude dorp
Dat weet ik niet, had geen zin om een hele tas boodschappen het hele end weer terug mee te sjouwenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AahDie heeft ook wel lekkere worstenbroodjes trouwens.
Enorme deja vu, hebben jullie het hier niet eerder over gehad?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AahDie heeft ook wel lekkere worstenbroodjes trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |