Als elk topic waarin je dingen te horen krijgt die je niet uitkomen dicht wil hebben omdat het zogenaamd ineens een trolltopic is kun je beter geen topics openen waarin je de kans loopt dingen te horen te krijgen die je niet uitkomen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan die topic religieuze dokter van mij dicht? Is troll topic
Wauw... aan de ene kant zo blij zijn met FOK! als uitlaatklep. En aan de andere kant het geen enkel probleem vinden om te trollen in een serieus forum.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan die topic religieuze dokter van mij dicht? Is troll topic
Heb jij überhaupt door hoe ziekelijk jij reageert?quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:46 schreef DeVragensteller het volgende:
Vreemd dat je niet zo streng was om alle off-topic reacties bij mijn topics weg te halen, zo zie je maar. Meten met twee maten. Dit is exact wat je ook bij mij had kunnen doen, of die trollende reacties weg te halen. Maar dat deden jullie moderators dan weer niet. Daarom zeg ik, volledige willekeur.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:17 schreef CoolGuy het volgende:
Als elk topic waarin je dingen te horen krijgt die je niet uitkomen dicht wil hebben omdat het zogenaamd ineens een trolltopic is kun je beter geen topics openen waarin je de kans loopt dingen te horen te krijgen die je niet uitkomen.
Mods kunnen geen bans uitdelen.quote:Op maandag 12 april 2021 18:06 schreef DeVragensteller het volgende:
Ik wordt het ondertussen ook een beetje zat, dat agressieve gedrag van Coolguy de hele tijd. Elk topic dat ik hier aanmaak wordt gesloten, tenzij het overeenkomt met zijn eigen denkbeelden. Oftewel, enkel topics posten die nergens over gaan, of die aansluiten bij zijn denkbeelden of ze gaan op slot. En dat niet alleen, maar hij is ook extreem hypocriet qua een ban geven.
Want ik kreeg een ban omdat ik off-topic reageerde in een topic in R&P, maar vervolgens zegt iemand ALWEER "osodevo" in mi9jn topic, en die persoon krijgt geen ban.
Nou, dan heeft een mod er een admin bijgehaald om mij een ban te geven.quote:Op maandag 12 april 2021 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mods kunnen geen bans uitdelen.
Die dat alleen doet als ie het terecht vindt.quote:Op maandag 12 april 2021 18:11 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Nou, dan heeft een mod er een admin bijgehaald om mij een ban te geven.
Gebruikers uitschelden voor incel mag dan weer wel? Betekent dit dat ik leden ook mag uitschelden zonder een ban te krijgen? Of krijg ik dan weer een dubbele standaard, dat ik wel een ban krijg en deze persoon niet?quote:
Je kan mailen naar forum@fok.nl als er onduidelijkheid over je ban is/was. Daar is R&P FB niet voor.quote:Op maandag 12 april 2021 18:11 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Nou, dan heeft een mod er een admin bijgehaald om mij een ban te geven.
Haal er dan ook een admin bij om degene die een off-topic reactie had geplaats door mij weer uit te maken voor "osodevo", maar dat doe je dan weer niet. Lekker hypocriet weer.quote:Op maandag 12 april 2021 18:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die dat alleen doet als ie het terecht vindt.
Go figure.
Wie scheldt jou uit? Voor zover ik weet is incel geen scheldwoord.quote:Op maandag 12 april 2021 18:12 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Gebruikers uitschelden voor incel mag dan weer wel? Betekent dit dat ik leden ook mag uitschelden zonder een ban te krijgen? Of krijg ik dan weer een dubbele standaard, dat ik wel een ban krijg en deze persoon niet?
Klaar met je gedoe nu. Je krijgt je zin niet. Deal with it.quote:Op maandag 12 april 2021 18:13 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Haal er dan ook een admin bij om degene die een off-topic reactie had geplaats door mij weer uit te maken voor "osodevo", maar dat doe je dan weer niet. Lekker hypocriet weer.
Kan je zijn topic weer opendoen? Was gewoon een leuke topic, goede discussies enzo.quote:Op maandag 12 april 2021 18:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Klaar met je gedoe nu. Je krijgt je zin niet. Deal with it.
Elke volgende post van je hierover gaat weg.
Nee en niemand hoeft zich hier verder mee te bemoeien, daar is FB niet voor.quote:Op maandag 12 april 2021 18:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kan je zijn topic weer opendoen? Was gewoon een leuke topic, goede discussies enzo.
Waar kan ik dit wel bespreken? Ik vind dat je onredelijk ben geweest.quote:Op maandag 12 april 2021 18:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee en niemand hoeft zich hier verder mee te bemoeien, daar is FB niet voor.
Alles is je al meerdere keren uitgelegd, als je het niet wil snappen heb je pech gehad. Mail maar naar fok.quote:Op maandag 12 april 2021 18:21 schreef DeVragensteller het volgende:
Echt triest dat de admins dit toestaan, dat een moderator zo kleinzielig is om zijn kleine beetje virtuele macht op een forum misbruikt om mensen weg te pesten die hij niet mag, omdat ze een andere mening erop na houden.
Dat weet je goed natuurlijk.quote:Op maandag 12 april 2021 18:21 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waar kan ik dit wel bespreken? Ik vind dat je onredelijk ben geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |