Je kent de andere topics van deze TS nog niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:47 schreef Ixnay het volgende:
Dus wacht, jij stelt zelf voor om te betalen. En dan is het niet goed als hij daarmee, met jouw eigen voorstel, instemt?
Dus als een man de date betaald, ben je als vrouw een hoer? haha triestquote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:53 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Het klinkt meer alsof jij je een hoer wilt voelen. Maar goed, dit topic is dan ook nep en om te trollen.
Wat snap je hier niet aan dan? Hij zegt gewoon dat hij mee betaald als nodig is.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:28 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Hij heeft niet voorgesteld te splitten. Hij zei alleen “ is het niet te duur, want ik zou me niet goed voelen als het je veel gaat kosten “
Dit ja. Ik ben zelf vrouw en snap het al niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit soort vrouwen geeft ons het 'vrouwen zijn moeilijk en onbegrijpelijk' image
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke jaren 60 trut ben je. Get with the times.
Niet iedereen zit te wachten om de hele rekening te betalen. Zeker niet bij een eerste date, en/of als die niet goed bevallen is.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:53 schreef Viesdik het volgende:
Ik vind dat voorstellen altijd wat ongemakkelijk
dat zie je in dat kneuzenprogramma first dates ook altijd
Waarom moet daar altijd een discussie over bestaan?
Betaal gewoon die rekening!
Heeft Fles toch gelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja. Ik ben zelf vrouw en snap het al niet.
Dit. Echt holy shit.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit soort vrouwen geeft ons het 'vrouwen zijn moeilijk en onbegrijpelijk' image
Maar je bent ook gierig.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:28 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Dat komt gierig over, want ik stelde het voor.
Of je praat er gewoon even normaal over, waarom zou er een discussie over komen?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik vind dat voorstellen altijd wat ongemakkelijk
dat zie je in dat kneuzenprogramma first dates ook altijd
Waarom moet daar altijd een discussie over bestaan?
Betaal gewoon die rekening!
Gewoon totaal niet netjes om tijdens een date over geld te praten. Dan begrijp je het gewoon niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet iedereen zit te wachten om de hele rekening te betalen. Zeker niet bij een eerste date, en/of als die niet goed bevallen is.
Daar praat je gewoon niet over met een dame.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of je praat er gewoon even normaal over, waarom zou er een discussie over komen?
Even in je PoHi kijken getuigt wel van respect richting vrouwen ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:05 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Daar praat je gewoon niet over met een dame.
Maar goed.. ik ben dan ook ouderwets en ga graag op mijn manier met respect om met vrouwen.
Ik zou aan het einde van de avond mijzelf excuseren en naar de ober gaan om af te rekenen.
Ik zou zeggen: begin maar eens met zijn vaat en was dan.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:29 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Zo hoort het eigenlijk wel, en ben niet anders gewend. Een vrouw wil zich wel vrouw voelen natuurlijk
En daarna lekker op de knietjes. Om z'n huis schoon te maken uiteraard.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: begin maar eens met zijn vaat en was dan.
Koud biertje erbijquote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En daarna lekker op de knietjes. Om z'n huis schoon te maken uiteraard.
True True.. maar dat zit toch wat anders dan je denkt.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even in je PoHi kijken getuigt wel van respect richting vrouwen ja.
Maar dan zou ik met pumpjess gaan daten, die zoekt blijkbaar iemand die alles betaalt.
Hoe je het wendt of keert. Er is niks zo sexy als een vrouw die voor je zorgt.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: begin maar eens met zijn vaat en was dan.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:14 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert. Er is niks zo sexy als een vrouw die voor je zorgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |