Gewoon totaal niet netjes om tijdens een date over geld te praten. Dan begrijp je het gewoon niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet iedereen zit te wachten om de hele rekening te betalen. Zeker niet bij een eerste date, en/of als die niet goed bevallen is.
Daar praat je gewoon niet over met een dame.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of je praat er gewoon even normaal over, waarom zou er een discussie over komen?
Even in je PoHi kijken getuigt wel van respect richting vrouwen ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:05 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Daar praat je gewoon niet over met een dame.
Maar goed.. ik ben dan ook ouderwets en ga graag op mijn manier met respect om met vrouwen.
Ik zou aan het einde van de avond mijzelf excuseren en naar de ober gaan om af te rekenen.
Ik zou zeggen: begin maar eens met zijn vaat en was dan.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:29 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Zo hoort het eigenlijk wel, en ben niet anders gewend. Een vrouw wil zich wel vrouw voelen natuurlijk
En daarna lekker op de knietjes. Om z'n huis schoon te maken uiteraard.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: begin maar eens met zijn vaat en was dan.
Koud biertje erbijquote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En daarna lekker op de knietjes. Om z'n huis schoon te maken uiteraard.
True True.. maar dat zit toch wat anders dan je denkt.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even in je PoHi kijken getuigt wel van respect richting vrouwen ja.
Maar dan zou ik met pumpjess gaan daten, die zoekt blijkbaar iemand die alles betaalt.
Hoe je het wendt of keert. Er is niks zo sexy als een vrouw die voor je zorgt.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: begin maar eens met zijn vaat en was dan.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:14 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert. Er is niks zo sexy als een vrouw die voor je zorgt.
geen problemen maakt die er niet zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:14 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert. Er is niks zo sexy als een vrouw die voor je zorgt.
Emancipatie is niet per se in elk opzicht goed in mijn optiek.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Het is fucking 2020 hoor.![]()
Emancipatie?
Te veel van iets is nooit goed.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:19 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Emancipatie is niet per se in elk opzicht goed in mijn optiek.
Sommige vrouwen zijn te geforceerd bezig om iets te willen zijn wat ze eigenlijk niet willen zijn.
Wat fijn dan, zo’n user als pumpjess die jouw waarden hier probeert uit te dragen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:19 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Emancipatie is niet per se in elk opzicht goed in mijn optiek.
Sommige vrouwen zijn te geforceerd bezig om iets te willen zijn wat ze eigenlijk niet willen zijn.
Uitkering? En als een overnachting ¤250 is dan komt dat niet overeen met een drankje of etentje dat hij betaald.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:23 schreef AgentS het volgende:
Tsja als je een uitkeringstrekker bent snap ik dat je je benen wijd doet voor geld. Eerste date is voor de man, daarna 50/50.
Ja, DOOS. Daar was je zelf bij.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:24 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Uitkering? En als een overnachting ¤250 is dan komt dat niet overeen met een drankje of etentje dat hij betaald.
Waarom boek je een overnachting van 250 euro als je het niet wil betalen?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:24 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Uitkering? En als een overnachting ¤250 is dan komt dat niet overeen met een drankje of etentje dat hij betaald.
Ik wil en ga het ook betalen maar zeg dan niet dat het 50/50 is als hij nog nooit ¤250 aan mij heeft uitgegeven voor iets.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom boek je een overnachting van 250 euro als je het niet wil betalen?
Dat deed je zelf hoor. Begin er dan gewoon niet over, als je niet wil betalen of überhaupt wil bespreken hoe jullie het financieel regelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:24 schreef pumpjess het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |