abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Games vrijdag 19 juni 2020 @ 09:44:44 #51
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193694764
quote:
Weinig verrassend inderdaad dat legio verbitterde mannetjes review-bomben met nullen :D
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_193694772
quote:
Dat was te verwachten vanaf de leaks op het internet stonden. Het is dat Metacritic de mogelijkheid pas biedt op releasedag :P
Die gasten die het hebben uitgespeeld hebben overigens wel hard gerend om het uit te spelen, vind je het gek dat ze niets van het verhaal hebben meegekregen :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_193694788
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:45 schreef Pheno het volgende:
Die gasten die het hebben uitgespeeld hebben overigens wel hard gerend om het uit te spelen, vind je het gek dat ze niets van het verhaal hebben meegekregen :P
Veel streamers. Die spelen hem in een keer uit. En de scene waar veel mensen boos om worden is toch niet zo ver vanaf het begin?
pi_193694817
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:44 schreef Aurelius het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh ja _O-
SOONY
  vrijdag 19 juni 2020 @ 09:47:55 #55
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193694818
A wild topic appears
GAM / The Last of Us #2

Roy uses redirect

It's not very effective...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193694827
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:46 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Veel streamers. Die spelen hem in een keer uit.
Tja, maar die schreeuwen liever dan dat ze een verhaal meekrijgen, dus precies mijn punt :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Eindredactie Games vrijdag 19 juni 2020 @ 09:48:37 #57
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193694830
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:41 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik zag wat stukjes van het verhaal gisteren, het is wel heel erg geforceerd allemaal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
valt nog redelijk mee buiten een bepaalde lachwekkende scène.

Ik wil de bizarre shit wel zelf ervaren omdat buiten Ghost of Tsushima er voorlopig niks gaat komen wat ik ga spelen. Kingdom of Amalur en Tony Hawk nog misschien, maar de rest is next gen voor mij.
Ik heb ook een paar uur stream bekeken gisteravond.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens zag ik de PS4 Pro's wel af en toe 'struggelen' met 30fps...
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_193694834
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
A wild topic appears
GAM / The Last of Us #2

Roy uses redirect

It's not very effective...
Zullen we die ook maar mergen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_193694854
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:48 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik heb ook een paar uur stream bekeken gisteravond.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens zag ik de PS4 Pro's wel af en toe 'struggelen' met 30fps...
Ow, prachtige werelden bouwen kunnen ze wel bij Naughty Dog. ^O^
pi_193694883
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:48 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik heb ook een paar uur stream bekeken gisteravond.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens zag ik de PS4 Pro's wel af en toe 'struggelen' met 30fps...
Begin was best aardig eigenlijk niks op aan te merken. Ik zag aardig wat dips ja. Alleen wat dingen later in de game heb ik zoiets van uhhhhhh.
Morgen denk ik de game oppikken.
SOONY
  vrijdag 19 juni 2020 @ 09:57:15 #61
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_193694943
quote:
Had SkillUp dan toch gelijk :P
pi_193694969
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:57 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Had SkillUp dan toch gelijk :P
Ik vond zijn review nog erg genuanceerd.

Dat roept bij mij eerder te vraag op waarom er zo'n kloof zit tussen reviewers en consumenten. Zijn die gasten er voor ons, of is het gewoon een verlengstuk van de PR-afdeling van Sony?
pi_193695016
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:59 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ik vond zijn review nog erg genuanceerd.

Dat roept bij mij eerder te vraag op waarom er zo'n kloof zit tussen reviewers en consumenten. Zijn die gasten er voor ons, of is het gewoon een verlengstuk van de PR-afdeling van Sony?
Of zijn de users die 0'en geven (LOL) op Metacritic zo zuur als een mat? Oh wacht, hatende users zijn er natuurlijk niet :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:04:15 #64
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_193695030
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:59 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ik vond zijn review nog erg genuanceerd.

Dat roept bij mij eerder te vraag op waarom er zo'n kloof zit tussen reviewers en consumenten. Zijn die gasten er voor ons, of is het gewoon een verlengstuk van de PR-afdeling van Sony?
Heb zelf geen enkele review gekeken / gelezen, ga er graag helemaal blanco in. Weet alleen dat hij de enige was van de bekendere reviewers die heel kritisch was.

Denk zelf dat veel media de game prijzen voor het hele LGBTH-stuk van het verhaal en dat daar nu ook te veel de nadruk op licht.

Maar nogmaals, ik wil er expres weinig van weten en haal hem wel een keer met de Kerst sale in huis.
pi_193695038
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:41 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik zag wat stukjes van het verhaal gisteren, het is wel heel erg geforceerd allemaal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
valt nog redelijk mee buiten een bepaalde lachwekkende scène.
Waarom mogen we dat wel zien maar wordt DMC5 en alle weeb games gecensureerd

REEEEEEEEEEEEEEEEE
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193695056
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:04 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Heb zelf geen enkele review gekeken / gelezen, ga er graag helemaal blanco in. Weet alleen dat hij de enige was van de bekendere reviewers die heel kritisch was.

Denk zelf dat veel media de game prijzen voor het hele LGBTH-stuk van het verhaal en dat daar nu ook te veel de nadruk op licht.

Maar nogmaals, ik wil er expres weinig van weten en haal hem wel een keer met de Kerst sale in huis.
Raar, in mijn review benoem ik het even, maar het heeft echt compleet geen invloed gehad op het cijfer. Eerder zeg ik dat het niets toevoegt, ze doen het om een statement te maken (of zo, geen idee natuurlijk). Maar he, blijkbaar zijn alle reviewers omgekocht (ik heb nog steeds niet ontvangen overigens).
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_193695066
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:04 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Waarom mogen we dat wel zien maar wordt DMC5 en alle weeb games gecensureerd

REEEEEEEEEEEEEEEEE
Dat is een veel betere vraag. Anime titties vind Sony een probleem tegenwoordig. Boob-physics for life !
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Eindredactie Games vrijdag 19 juni 2020 @ 10:09:34 #68
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193695085
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:04 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Waarom mogen we dat wel zien maar wordt DMC5 en alle weeb games gecensureerd

REEEEEEEEEEEEEEEEE
Was DMC V ook gecensureerd ja? Pics van uncensored Nico plz

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_193695127
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:06 schreef Pheno het volgende:
Raar, in mijn review benoem ik het even, maar het heeft echt compleet geen invloed gehad op het cijfer. Eerder zeg ik dat het niets toevoegt, ze doen het om een statement te maken (of zo, geen idee natuurlijk). Maar he, blijkbaar zijn alle reviewers omgekocht (ik heb nog steeds niet ontvangen overigens).
Je moet het niet persoonlijk opvatten. Maar je moet toegeven dat er een kloof zit tussen wat reviewers van producten vinden, en wat de gemiddelde gamer leuk vindt om te spelen. Dit is niet de eerste keer dat er zo'n verschil zit tussen critical reviews en user reviews. Ook bij andere media. Wijzen naar omkoping of trolls vind ik wat te simpel. Zelf denk ik dat reviewers soms wat teveel in een progressieve bubbel zitten, en het idee hebben dat ze tegengewicht moeten bieden aan meer conservatieve geluiden. Ook zit er een stukje angst voor online mobs. Ze moeten wel hun baan/relevantie houden.
pi_193695210
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:12 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Je moet het niet persoonlijk opvatten. Maar je moet toegeven dat er een kloof zit tussen wat reviewers van producten vinden, en wat de gemiddelde gamer leuk vindt om te spelen. Dit is niet de eerste keer dat er zo'n verschil zit tussen critical reviews en user reviews. Ook bij andere media. Wijzen naar omkoping of trolls vind ik wat te simpel. Zelf denk ik dat reviewers soms wat teveel in een progressieve bubbel zitten, en het idee hebben dat ze tegengewicht moeten bieden aan meer conservatieve geluiden. Ook zit er een stukje angst voor online mobs. Ze moeten wel hun baan/relevantie houden.
Ik denk eerder dat de een zooitje mondige users een hekel hebben aan een uitgever/ontwikkelaar (en Naughty Dog heeft een aardige deuk opgelopen). Dus is het binnen 12 uur (game kost je meer uur om te spelen) al kommer en kwel op sites als metacritic. Ik neem het dus wel persoonlijk op, gezien er onwaarheden of heftig uit context dingen worden geroepen, waardoor reviewers dus als leugenaars worden bestempeld. Een tien heb ik niet gegeven, het minpunt staat duidelijk benoemd en was al een irritatie van me in het eerste deel. Maar ik beoordeel een game, niet de maker :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:24:20 #71
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_193695245
Laten we eerlijk wezen, die slechte user review scores op Metacrittic had iedereen kunnen zien aankomen gezien het hele gebeuren voorafgaand aan de release. Neem de meeste dan ook met een korreltje zout.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:25:31 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193695261
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:24 schreef Black-Hole het volgende:
Laten we eerlijk wezen, die slechte users review scores op Metacrittic had iedereen kunnen zien aankomen gezien het hele gebeuren voorafgaand aan de release. Neem de meeste dan ook met een korreltje zout.
Als je de lage cijfers met een korreltje zout moet nemen, doen we dat dan ook met al die tienen? Want die zagen we ook van verre aankomen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:27:51 #73
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_193695287
quote:
19s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als je de lage cijfers met een korreltje zout moet nemen, doen we dat dan ook met al die tienen? Want die zagen we ook van verre aankomen.
Ik wel in ieder geval, ben veel meer voorstander van de manier hoe Eurogamer hun reviews doet, dus zonder een cijfer.
  Eindredactie Games vrijdag 19 juni 2020 @ 10:29:47 #74
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193695302
quote:
19s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als je de lage cijfers met een korreltje zout moet nemen, doen we dat dan ook met al die tienen? Want die zagen we ook van verre aankomen.
Ja duh, of vertrouw jij blindelings op IGN/Gamespot reviews?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_193695308
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:21 schreef Pheno het volgende:
Ik denk eerder dat de een zooitje mondige users een hekel hebben aan een uitgever/ontwikkelaar (en Naughty Dog heeft een aardige deuk opgelopen). Dus is het binnen 12 uur (game kost je meer uur om te spelen) al kommer en kwel op sites als metacritic. Ik neem het dus wel persoonlijk op, gezien er onwaarheden of heftig uit context dingen worden geroepen, waardoor reviewers dus als leugenaars worden bestempeld. Een tien heb ik niet gegeven, het minpunt staat duidelijk benoemd en was al een irritatie van me in het eerste deel. Maar ik beoordeel een game, niet de maker :P
Ik denk niet dat een groep mondige consumenten een hekel hebben aan Naughty Dog. Ze hebben geweldige games gemaakt en maken nog steeds de mooiste games in de industrie. Waar mensen zich aan storen is dat persoonlijke politieke progressieve opvattingen in geliefde games en andere media worden gestopt. Dat ze hiermee als een soort Trojaans paard worden misbruikt. Zie ook TLJ bijvoorbeeld. Mainstream media lijken het geweldig te vinden (of doen alsof), en als je als je het als fan niet hiermee eens bent, ben je een bigot sandwich en moet je je muil houden. Ik vond het verhaal van the LoU oprecht een van de beste, meest emotionele verhalen in een game ooit. Het is gewoon irritant hoe respectloos er nu met de personages uit dat deel wordt omgegaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')