Ik hoef het ook niet te zien iddquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar serieus, sm kan ik echt niet snappen... elkaar een beetje aan gort slaan...
hoe is dat erotisch
Mensen die aan sm doen ookquote:
Gecontroleerde pijn, machtsspel.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar serieus, sm kan ik echt niet snappen... elkaar een beetje aan gort slaan...
hoe is dat erotisch
Door dit soort berichten denk ik alleen maar meer dat het wel je ding is.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
hoe is dat erotisch
Totaal niet. Denk dat er anno 2020 nog weinig vrouwen zijn die echt elke keer alleen vanilla seks willenquote:
najaaaaaaaaa zeg...quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Door dit soort berichten denk ik alleen maar meer dat het wel je ding is.
zelfs daar denk je nog aan eten ahahahahahaquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totaal niet. Denk dat er anno 2020 nog weinig vrouwen zijn die echt elke keer alleen vanilla seks willen
quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zelfs daar denk je nog aan eten ahahahahaha
Het feit dat hij weet wat vanilla seks is begin ik hier ook aan te denken jaquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Door dit soort berichten denk ik alleen maar meer dat het wel je ding is.
Spuit jij je Engel niet onder met slagroom?quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zelfs daar denk je nog aan eten ahahahahaha
quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
hoe is dat erotisch
Ik denk dat het betekent heel ouderwets, missionair, 'zoals het heurt'....quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het feit dat hij weet wat vanilla seks is begin ik hier ook aan te denken ja
sm is niet de enige vorm van niet-vanilla. baffe, rimme, anal etc.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totaal niet. Denk dat er anno 2020 nog weinig vrouwen zijn die echt elke keer alleen vanilla seks willen
Nee nee, ik heb je wel door. Gewoon je eigen sm-kelder. Met kelders weten ze in België wel raadquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik denk dat het betekent heel ouderwets, missionair, 'zoals het heurt'....
man man man...quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb je wel door. Gewoon je eigen sm-kelder. Met kelders weten ze in België wel raad
waarvoor?quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:16 schreef Amarantha het volgende:
Etto je hoeft je voor ons niet te schamen voor.
Uh wut. Nee.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:15 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
sm is niet de enige vorm van niet-vanilla. baffe, rimme, anal etc.
Nou nou, hij is ook geen OttoausÖsterreichquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb je wel door. Gewoon je eigen sm-kelder. Met kelders weten ze in België wel raad
Het gaat er puur om dat het op een romantische manier gaat. En niet met hulpmiddelen e.d.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:17 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
sm is dus wel de enige vorm van niet-vanilla sex?
Dus toch met slagroom?quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar inderdaad, ze is om op te vreten.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat er puur om dat het op een romantische manier gaat. En niet met hulpmiddelen e.d.
Lekker barfen vanwege de misselijkheid als je eenmaal aan de gang bentquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker barfen vanwege de misselijkheid als je eenmaal aan de gang bent
Speeltjes dan.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Ja sorry hoor... 'hulpmiddelen'...
Even het keukentrapje halen schat, kunnen we leuke dingen mee doen!
Hoezo is dat nou sneu?quote:
Ook echtquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is echt zo niet geloofwaardig he.
Ja kom op man... beetje lopen rotzooien met batterijen en snoertjes en andere meuk... heb je toch niet nodig man.quote:
'Ga maar alvast liggen, dan haal ik de struisvogel 'quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Ja sorry hoor... 'hulpmiddelen'...
Even het keukentrapje halen schat, kunnen we leuke dingen mee doen!
Ja of de flamingoquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:22 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
'Ga maar alvast liggen, dan haal ik de struisvogel '
nee serieus, daar ga ik niet mee aan de gang... kan ik net zo goed mijn mannelijkheid opgeven.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is echt zo niet geloofwaardig he.
Dan wil je niet weten wat ze met mij uitspooktquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Nou we weten ook meteen wat Remqo met zijn vriendin uitspookt.
we gaan morgen weer antiek shoppen inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:22 schreef Fok-it het volgende:
Als je echt van je vrouwtje houdt Etto zorg je voor ultiem plezier
Zou echt huilend wegrennen als iemand mij meeneemt om antiek te shoppen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
we gaan morgen weer antiek shoppen inderdaad.
nee man, kei leuk... terrasje erbij, 's avonds etentje... kan ook allemaal weerquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou echt huilend wegrennen als iemand mij meeneemt om antiek te shoppen.
Of dat je voor een leuk reisje aan het kijken bent en dat Etto dan binnenkomt: Kijk eens schat, dit heb ik van ons vakantiegeld gekocht. En dan komt hij weer met zo'n schijtprent aanzettenquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou echt huilend wegrennen als iemand mij meeneemt om antiek te shoppen.
'Kijk schat, dit gebruikten ze in 1643 als hulpstukken'quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
we gaan morgen weer antiek shoppen inderdaad.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of dat je voor een leuk reisje aan het kijken bent en dat Etto dan binnenkomt: Kijk eens schat, dit heb ik van ons vakantiegeld gekocht. En dan komt hij weer met zo'n schijtprent aanzetten
Ik heb ook nooit gezegd dat ik romantisch ben.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt to-taal niet romantisch jullie...
Fernando zit altijd vol met emotiequote:Op donderdag 18 juni 2020 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt to-taal niet romantisch jullie...
It's a man's worldquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Woman's gotta have it, brother...
Heel fout in combinatie met deze topic titel.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
On the day that you were born,
the angels got together,
and they decided,
to make a dream come true...
So they sprinkled moon dust in your hair of gold
and starlight in your eyes of blue
![]()
Maar ik luister eigenlijk alleen maar Afro-Amerikaanse muziek.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:36 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Heel fout in combinatie met deze topic titel.
Nouja jij hebt die topic titel ook niet geplaatst. Dus misschien had ik niks moeten zeggen, maar vraag me gewoon af waar het goed voor is. Leuk als je een ander kleurtje hebt, wordt je direct met deze zeik geconfronteerd.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar ik luister eigenlijk alleen maar Afro-Amerikaanse muziek.
Is het racistisch on te zeggen dat zwarten een beter gevoel voor ritme hebben?quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar ik luister eigenlijk alleen maar Afro-Amerikaanse muziek.
geen idee... vind het gewoon fijne muziek.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Is het racistisch on te zeggen dat zwarten een beter gevoel voor ritme hebben?
Dat zeker!quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
geen idee... vind het gewoon fijne muziek.
https://www.nu.nl/wetensc(...)voel-voor-ritme.htmlquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dus toch!quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:41 schreef Fernweh het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/wetensc(...)voel-voor-ritme.html
Het is blijkbaar aangeboren, kan dus genetisch zijn.
quote:
Ik denk dat je vooral kan zeggen dat de gemiddelde Nederland gewoon een stijve hark isquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat mensen racistisch zijn, maar ik denk bij zo'n TT dan atlijd van ja waarom... Wat voegt het toe.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dus toch!
Positieve eigenschappen zijn niet racistisch
Doe normaal dan doe je al gek genoeg hihihi.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral kan zeggen dat de gemiddelde Nederland gewoon een stijve hark is
Dat komt omdat ik dat gemiddelde behoorlijk omhoog haalquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral kan zeggen dat de gemiddelde Nederland gewoon een stijve hark is
TT zoals deze is gebruikelijk in VBL.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:56 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat mensen racistisch zijn, maar ik denk bij zo'n TT dan atlijd van ja waarom... Wat voegt het toe.
Laten we hem daarom lekker volknallen!
Ja spreekt voor zich, voetbal heeft een racisme probleem.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
TT zoals deze is gebruikelijk in VBL.
Niet hier
Door de coronacrisis lopen de lijntjes doodquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:00 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja spreekt voor zich, voetbal heeft een racisme probleem.
Maar hoe gaat het met jou verder drugsbaas?
Dat is waar, gelukkig heb ik die hobby niet.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:08 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Door de coronacrisis lopen de lijntjes dood
Uiteindelijk beoordeel je mensen op hun doen en kunnen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:08 schreef Fernweh het volgende:
Iedereen is anders, maar soms voegen bepaalde dingen niks meer toe en zijn ze als een soort blinde darm. Iets dat kan ontsteken maar verder niets voor je doet.
[..]
Wees blij dat het geen werk is.quote:Dat is waar, gelukkig heb ik die hobby niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |