Dat valt wel mee toch? Ik heb alleen geen zin meer om 40 uur per week op kantoor producties te makenquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar je andere wensen zijn ook vrij specifiek :p
nou ja wat zei je, archeoloog?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Ik heb alleen geen zin meer om 40 uur per week op kantoor producties te maken
Is dit een volkszanger of een kant-en-klaar maaltijd?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
Bitterbal - serveerster Gelukkig Gerbil en eigenaar L'Estate Bitterboulette
dat stond er toch altijdquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit een volkszanger of een kant-en-klaar maaltijd?
Dat was gewoon een voorbeeldquote:
Ligt aan werkveld Koos doet niets met LinkedIn maar wordt toch overal gevondenquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende: [..] Dat gaat toch vrijwel alleen via linked in?
kan je niet lesgeven in dat grafische?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was gewoon een voorbeeldIk wil gewoon meer een onderzoekende/begeleidende/adviserende functie hebben
quote:
hoe vinden ze hem dan?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:43 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ligt aan werkveld Koos doet niets met LinkedIn maar wordt toch overal gevonden
SM Dominator?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was gewoon een voorbeeldIk wil gewoon meer een onderzoekende/begeleidende/adviserende functie hebben
Lesgeven vind ik dan weer echt enorm kut, ondanks dat ik jarenlang stagiaires heb begeleid, maar das toch andersquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je niet lesgeven in dat grafische?
Leren pakjesquote:
Telefoonnummer en mail bekendquote:
Tijd om haar beetje te gaan opvoeden?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:45 schreef Karzai het volgende:
lekker schnitzel ga bij mijn moeder eten , maar die kookt steeds meer vegetarisch en zoutarm
dus het is weer afwachten wat ik krijg
Zekerquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Altijd lekker die bij de Schnitzel
Lastig.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lesgeven vind ik dan weer echt enorm kut, ondanks dat ik jarenlang stagiaires heb begeleid, maar das toch anders
Nee ik heb niks met mensen vastbinden en slaan en zulke onzinquote:
Ja wil je nou geld verdienen of niet?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik heb niks met mensen vastbinden en slaan en zulke onzin
Van die meisjes van het Grafisch Lyceum?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lesgeven vind ik dan weer echt enorm kut, ondanks dat ik jarenlang stagiaires heb begeleid, maar das toch anders
Ja het is zo jammer dat banken beroven tegenwoordig praktisch onmogelijk is puur omdat ze er niet meer zijnquote:
Bij mij welquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. gewoon pan.
past ook niet
Ook ja, en veel Avans, NHTV en ROCWB.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die meisjes van het Grafisch Lyceum?
Opeens weet je het.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die meisjes van het Grafisch Lyceum?
Je blijft er wel over doordrammen he, is dat toevallig een geheime wens van je?quote:
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je blijft er wel over doordrammen he, is dat toevallig een geheime wens van je?
Je hebt al gelijk 1 klantquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je blijft er wel over doordrammen he, is dat toevallig een geheime wens van je?
Gooi alles er hier maar uit hoorquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:50 schreef Molo het volgende:
Wat een opluchting dat ik dit uitgesproken heb
Zeg dat nou nietquote:
Denk eerder dat je gedwongen wordt spruitjes te etenquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:51 schreef UitStraling het volgende:
Vegan SM,? dat je met een harde komkommer geslagen wordt of dat er spruitjes verdwijnen, wat?
Alleen als ze minstens een ton per jaar betaalt wil ik er misschien over nadenkenquote:
Je bent een beginner hequote:Op donderdag 18 juni 2020 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als ze minstens een ton per jaar betaalt wil ik er misschien over nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |