Dat valt wel mee toch? Ik heb alleen geen zin meer om 40 uur per week op kantoor producties te makenquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar je andere wensen zijn ook vrij specifiek :p
nou ja wat zei je, archeoloog?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Ik heb alleen geen zin meer om 40 uur per week op kantoor producties te maken
Is dit een volkszanger of een kant-en-klaar maaltijd?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
Bitterbal - serveerster Gelukkig Gerbil en eigenaar L'Estate Bitterboulette
dat stond er toch altijdquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit een volkszanger of een kant-en-klaar maaltijd?
Dat was gewoon een voorbeeldquote:
Ligt aan werkveld Koos doet niets met LinkedIn maar wordt toch overal gevondenquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende: [..] Dat gaat toch vrijwel alleen via linked in?
kan je niet lesgeven in dat grafische?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was gewoon een voorbeeldIk wil gewoon meer een onderzoekende/begeleidende/adviserende functie hebben
quote:
hoe vinden ze hem dan?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:43 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ligt aan werkveld Koos doet niets met LinkedIn maar wordt toch overal gevonden
SM Dominator?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was gewoon een voorbeeldIk wil gewoon meer een onderzoekende/begeleidende/adviserende functie hebben
Lesgeven vind ik dan weer echt enorm kut, ondanks dat ik jarenlang stagiaires heb begeleid, maar das toch andersquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je niet lesgeven in dat grafische?
Leren pakjesquote:
Telefoonnummer en mail bekendquote:
Tijd om haar beetje te gaan opvoeden?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:45 schreef Karzai het volgende:
lekker schnitzel ga bij mijn moeder eten , maar die kookt steeds meer vegetarisch en zoutarm
dus het is weer afwachten wat ik krijg
Zekerquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Altijd lekker die bij de Schnitzel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |