Yep ik las het, sterkte daarmee.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit al heel de dag naar onzin te luisteren in videocalls.
Zitten jullie in een hotel in Vaals?quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep ik las het, sterkte daarmee.
Nee bij de Walmart of zoquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zitten jullie in een hotel in Vaals?
Euhm, gewoon in Valkenburg?quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zitten jullie in een hotel in Vaals?
lekker centraal welquote:
Houdt wel je figuur op peilquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:13 schreef gianni61 het volgende:
gewoon tegelijk stoppen met cola en roken
Cola met rookaromaquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:13 schreef gianni61 het volgende:
bij iemand die zo veel cola weg slobbert had ik wel een obesitasgevalletje verwacht, maar dat is onze B-Ball helemaal niet.quote:
bier met rooksmaakquote:
Misschien wel door het roken.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:16 schreef gianni61 het volgende:
bij iemand die zo veel cola weg slobbert had ik wel een obesitasgevalletje verwacht, maar dat is onze B-Ball helemaal niet.
Vond ik verrassend fris qua smaak eigenlijk, rookbierquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij iemand die zo veel cola weg slobbert had ik wel een obesitasgevalletje verwacht, maar dat is onze B-Ball helemaal niet.
[..]
bier met rooksmaak![]()
wil je me dood hebben ofzoquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:13 schreef gianni61 het volgende:
er zijn wel rookbieren die ik echt lekker vind.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Vond ik verrassend fris qua smaak eigenlijk, rookbier
nee, gewoon stront chagrijnigquote:
Als je dat blijft denken niet neequote:Op donderdag 18 juni 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar tegelijk met cola en roken stoppen overleef ik niet hoor
Dit weekend eens mijn Terva likeur proberen, rokerige houtsteerquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn wel rookbieren die ik echt lekker vind.
Als ik volgende maand op vakantie ben, hoop ik dat ik ook nog even bij de Schenkerla brouwerij in Bamberg langs kan
[..]
nee, gewoon stront chagrijnig
Ja. Een dietist.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Kun je ook hulp krijgen bij het stoppen met chocola?
ik moet hierbij direct aan sandalen denkenquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit weekend eens mijn Terva likeur proberen, rokerige houtsteer
Gerookte Teva's.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet hierbij direct aan sandalen denken
Mocht je dat wel doen wil je dan wel even van tevoren waarschuwen zodat ik je even kan ontwijken.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar tegelijk met cola en roken stoppen overleef ik niet hoor
quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Rookbier.![]()
Instant flashbacks naar de Bataviawerf.
De laatste keer dat ik daar was waren ze nog bezig met de bouw van de Bataviaquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Rookbier.![]()
Instant flashbacks naar de Bataviawerf.
ik wel, vaak zijn het wel mensen die in de horeca werkenquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:31 schreef Molo het volgende:
Op mijn moeder na ken ik geloof ik niemand meer die rookt
Ik twee collega's, maar vrienden of familie niet.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:31 schreef Molo het volgende:
Ok, ik ken geen mensen die in de horeca werken dus misschien is dat de redenquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel, vaak zijn het wel mensen die in de horeca werken
Ik ken er echt een flinke stapel nog. Maar hele andere types ook waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:31 schreef Molo het volgende:
De laatste keer dat ik daar was ook. Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar was waren ze nog bezig met de bouw van de Batavia
Check.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel, vaak zijn het wel mensen die in de horeca werken
Ik ben er met de 7 provinciën ook nog een keer geweest. Maar die lucht vergeet ik nooit meer.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar was waren ze nog bezig met de bouw van de Batavia
Een paar van de voetbal die er nog weleens 1tje pakken na de wedstrijd, maar niet meer actief roken.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:31 schreef Molo het volgende:
Honderdmaal dit.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo blij dat ik nooit ben begonnen met roken. Dan hoef je ook niet te stoppen
je wordt full time kluizenaar?quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Voordelurenabonnement en reisverzekering stopgezet
quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Voordelurenabonnement en reisverzekering stopgezet
Hoe bedoel je hele.andere types?quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken er echt een flinke stapel nog. Maar hele andere types ook waarschijnlijk.
ik denk dat ik wel aardig wat geld in brand gestoken hebquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo blij dat ik nooit ben begonnen met roken. Dan hoef je ook niet te stoppen
Zie dat die in 1995 klaar was, dus is al meer dan 25 jaar geledenquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar was ook. Komt wel dichtbij zo.
Pathé ook al stopgezet, museumkaart loopt nog tot januari. Daarna helemaal kluizenarenquote:
Waarom dat laatste?quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Voordeelurenabonnement en reisverzekering stopgezet
Waarom?quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Voordeelurenabonnement en reisverzekering stopgezet
Horecalui, artiesten, verstokte krakers. Dat idee.quote:
Ik heb nu een savusauna als achtergrond in Microsoft Teamsquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er met de 7 provinciën ook nog een keer geweest. Maar die lucht vergeet ik nooit meer.
Stinkmensen dusquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Horecalui, artiesten, verstokte krakers. Dat idee.
Ik had er eentje met werelddekking, dus dat was sowieso een beetje overdreven. En ik ga dit jaar het huis ook niet meer uit denk ik.quote:
Ja ik ben nu ook overgestapt op Flex, kost me nu nog niks maar kan hem per maand aanzetten als ik het goed heb begrepen. Ik had nog een oud voordeelurenabonnement met korting in de avondspits, maar dat ging er volgend jaar sowieso al af. Er staat alleen nog iets van 38 euro op die kaartquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb zo'n flexabo bij de NS ipv een jaarlijks voordeelurenabo trouwens, 5 euro per maand. Werkt perfect, kun je per maand aanzetten wanneer je het wil gebruiken.
volgens mij heb ik dat ook, maar ja, in het totaalpakket kost het bijna niks, dus ik laat het gewoon door lopen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er eentje met werelddekking, dus dat was sowieso een beetje overdreven. En ik ga dit jaar het huis ook niet meer uit denk ik.
Het was 100 euro per jaar en zou over een paar weken worden afgeschreven, dus maar stopgezet.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat ook, maar ja, in het totaalpakket kost het bijna niks, dus ik laat het gewoon door lopen.
Ah okquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er eentje met werelddekking, dus dat was sowieso een beetje overdreven. En ik ga dit jaar het huis ook niet meer uit denk ik.
Nee staat niet in de planning en dan is een verzekering bij Centraal Beheer van een paar dagen volgens mij goedkoper. Zo deed ik het vroeger ook tenminste.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok
En jammer, ook niet binnen Europa of Nederland?
Denken vanuit mogelijkhedenquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee staat niet in de planning en dan is een verzekering bij Centraal Beheer van een paar dagen volgens mij goedkoper. Zo deed ik het vroeger ook tenminste.
Op dit moment niksquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Denken vanuit mogelijkheden![]()
Hopelijk nog wel leuke dingen op de planning iig
Leven
Ik heb teveel narigheid gezien daarmee als zorgverlener, ik ga het er niet op gokken voor die paar euroquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:47 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb eigenlijk al jaren geen reisverzekering meer. Volgens mij zit er ook een verzekering bij de creditcard als je daarmee boekt. Maar geen idee hoe dat precies zit.
En de weekenden dan?quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op dit moment niksGewoon elke dag een beetje doorkomen.
Oh je bedoelt qua zorgkosten in het buitenland? Want dat heb ik bij m'n zorgverzekering erbij zitten.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb teveel narigheid gezien daarmee als zorgverlener, ik ga het er niet op gokken voor die paar euro
Zou het als ik jou was iig even checken
Ik was ook dubbel verzekerd voor zorgkosten in het buitenlandquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je bedoelt qua zorgkosten in het buitenland? Want dat heb ik bij m'n zorgverzekering erbij zitten.
Verder niks?quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitslapen, beetje tv kijken. Blokje om.
Wel zorgen dat je dan de kosten die je maakt ook met die creditcard betaald. Ik had vorig jaar een ziekenhuisrekening die ik gelukkig met mijn cc had betaald, ben alleen nog steeds aan het wachten tot ik het bedrag terugbetaald krijgquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:47 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb eigenlijk al jaren geen reisverzekering meer. Volgens mij zit er ook een verzekering bij de creditcard als je daarmee boekt. Maar geen idee hoe dat precies zit.
Ookquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je bedoelt qua zorgkosten in het buitenland? Want dat heb ik bij m'n zorgverzekering erbij zitten.
Dat is al best lang geledenquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je dan de kosten die je maakt ook met die creditcard betaald. Ik had vorig jaar een ziekenhuisrekening die ik gelukkig met mijn cc had betaald, ben alleen nog steeds aan het wachten tot ik het bedrag terugbetaald krijg
Gisteren wel met m'n vader in het bos gewandeld en even wat gedronken op een terras.quote:
Ja en dan kun je soms nog de melding krijgen dat het niet wordt vergoed want het was niet levensbedreigend. Ja dat weet ik ook niet als ik naar binnen stap he.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je dan de kosten die je maakt ook met die creditcard betaald. Ik had vorig jaar een ziekenhuisrekening die ik gelukkig met mijn cc had betaald, ben alleen nog steeds aan het wachten tot ik het bedrag terugbetaald krijg
Ah oke, ik dacht alquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren wel met m'n vader in het bos gewandeld en even wat gedronken op een terras.
En vorige week met m'n moeder. En soms bij m'n ouders eten.
heb je weer naakt door de tuin gerend?quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:56 schreef Molo het volgende:
Mijn oude skeksis gluurburen staan over mij te praten voor de deur
Het raam staat alleen open dus ik hoor alles
In mijn slaap wellicht jaquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je weer naakt door de tuin gerend?
Ja duurt echt teringlangquote:
Ik werd met de ambulance afgevoerd dus dat hielp wel meequote:Op donderdag 18 juni 2020 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en dan kun je soms nog de melding krijgen dat het niet wordt vergoed want het was niet levensbedreigend. Ja dat weet ik ook niet als ik naar binnen stap he.
oei, naakt slaapwandelenquote:
Jezus, lekkere afhandelingquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja duurt echt teringlang. Is begin november gebeurd, eerst moest het allemaal door de verschillende verzekeraars en de rekeningafhandelaar van het ziekenhuis. Heel lang stil geweest, toen ergens half februari belde het ziekenhuis dat er nog een rekening open stond, totaal bleek een goede $6000 te zijn en ik had ter plekke maar iets van $1500 afgerekend. Toen heb ik op een gegeven moment maar tegen SOS International gezegd dat ze het maar met de verzekeraar en het ziekenhuis moeten uitzoeken. Begin van deze maand kreeg ik een bericht dat het ziekenhuis had laten weten dat de terugbetaling klaar stond half mei, mocht ik het eind deze maand nog niet hebben gehad moet ik weer contact opnemen
Heb ik weleens echt gedaan trouwensquote:
Ja en dan is dit nog de beknopte samenvattingquote:
Op meerdere vlakken ja.quote:
Ja, eens, en dan geeft het ondanks ellende ineens een goed gevoelquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan is dit nog de beknopte samenvatting
Enige voordeel dat het zo lang duurt is dat het straks niet voelt als een terugbetaling maar als een extraatje
Volledig? Dan is het in Zwitserland beter geregeld dan hierquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee vast niet volledig, moet er eens naar kijken.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volledig? Dan is het in Zwitserland beter geregeld dan hier
In Nederland alleen tot het bedrag dat in Nederland wordt vergoed. Wat lullig uit kan pakken als je naar de VS reist.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee vast niet volledig, moet er eens naar kijken.
Sowieso zijn zorgkosten ook binnen CH niet volledig gedekt. Je hebt eerst eigen risico (1800 eur in mijn geval) en dan moet je altijd nog iets van 10% zelf betalen voor alles als je door je eigen risico heen bent.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volledig? Dan is het in Zwitserland beter geregeld dan hier
Moest een keer een wortelkanaalbehandeling in de VS, 1500$ armerquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Nederland alleen tot het bedrag dat in Nederland wordt vergoed. Wat lullig uit kan pakken als je naar de VS reist.
Dat zijn flinke eigen risico'squote:Op donderdag 18 juni 2020 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sowieso zijn zorgkosten ook binnen CH niet volledig gedekt. Je hebt eerst eigen risico (1800 eur in mijn geval) en dan moet je altijd nog iets van 10% zelf betalen voor alles als je door je eigen risico heen bent.
Wat dat betreft had ik wel geluk dat ik Amex Gold had, daar zijn ze wat makkelijk ipv dat ze het gelijk naar je Nederlandse zorgverzekering doorschuivenquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Nederland alleen tot het bedrag dat in Nederland wordt vergoed. Wat lullig uit kan pakken als je naar de VS reist.
Ja bizar is dat. Wij hadden klanten die voor een arm in het gips zetten duizenden euro's moesten aftikken.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest een keer een wortelkanaalbehandeling in de VS, 1500$ armer
Ja die is iets van 350 eur per maand.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zijn flinke eigen risico's
En betaal je dan wel zorgpremie?
Ik was in de VS naar de dokter vanwege m'n voet, o.a., en toen kon ik wel foto's laten maken maar als er een breukje of kneuzing was, kon er toch niet zoveel aan gebeuren. En ik zou de volgende dag toch naar huis vliegen. Kon ik beter in Nederland naar de dokter gaanquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus, en dan klagen wij in Nederlandquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die is iets van 350 eur per maand.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, en dan klagen wij in Nederland
Salarissen liggen wel een flink stuk hoger, mag ik dan hopen?
Ja dan zou ik hetzelfde gedaan hebben..quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was in de VS naar de dokter vanwege m'n voet, o.a., en toen kon ik wel foto's laten maken maar als er een breukje of kneuzing was, kon er toch niet zoveel aan gebeuren. En ik zou de volgende dag toch naar huis vliegen. Kon ik beter in Nederland naar de dokter gaan
Ik ben een keer met mijn Hongaarse salaris in Zwitserland beland. Heel snel weer de grens overgestoken naar Italiëquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]Uiteraard, anders is hier niks te betalen
De eerstehulpkamer waar ik lag kostte $4800, heb daar net 2 uurtjes gelegen terwijl ze niet veel meer hebben gedaan dan wat gemonitord en bloed afgenomenquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn zwager moest in Denemarken naar de eerste hulp, maar dat was allemaal gratisquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De eerstehulpkamer waar ik lag kostte $4800, heb daar net 2 uurtjes gelegen terwijl ze niet veel meer hebben gedaan dan wat gemonitord en bloed afgenomen. De ambulancerit was dan weer wel gratis onder het mom van 'community service'
Zelfs met je Nederlandse salaris is dat niet leuk, die prijzen in de supermarktenquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben een keer met mijn Hongaarse salaris in Zwitserland beland. Heel snel weer de grens overgestoken naar Italië
Dat land is echt niet goed in de bovenkamer.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De eerstehulpkamer waar ik lag kostte $4800, heb daar net 2 uurtjes gelegen terwijl ze niet veel meer hebben gedaan dan wat gemonitord en bloed afgenomen. De ambulancerit was dan weer wel gratis onder het mom van 'community service'
Wij wilden wat eten op een terrasje, maar zijn maar weer snel op de bus terug gestaptquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs met je Nederlandse salaris is dat niet leuk, die prijzen in de supermarkten
Ben sowieso benieuwd of het straks goed gaat met de verzekering, moest daar ter plekke 2 aparte betalingen doen, 1 voor het ziekenhuis en 1 voor de behandelend arts (soort ZZP constructie gok ik).quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat land is echt niet goed in de bovenkamer.
Tot je in het ziekenhuis komt te liggen daar en je je eigen lunch moet zien te vangen op de vloer.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in een ver verleden naar Tsjechië geweest, die prijzen waren echt geweldig. Verder niet meer in Oost-Europa geweestIk vind Duitsland soms al goedkoop.
Laatste keer dat ik er was zal een jaar of 7 geleden zijn, toen zat ik wel op de hoogste camping van Europaquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij wilden wat eten op een terrasje, maar zijn maar weer snel op de bus terug gestapt
Daar dacht ik niet aan op m'n 20e.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je in het ziekenhuis komt te liggen daar en je je eigen lunch moet zien te vangen op de vloer.
zo lang je in coma ligt heb je er weinig last van denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:27 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken iemand die in Hongarije een zwaar auto-ongeluk kreeg. Heeft daar maanden in coma gelegen, Dat lijkt me ook geen pretje, sowieso in coma liggen niet, maar dan ook nog een in ander land...
Ze verkopen wel verse worst bij de receptie daar.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was zal een jaar of 7 geleden zijn, toen zat ik wel op de hoogste camping van Europahttps://www.camping-arolla.com/en/
En wat was dat teringkoud
Hongaarse ziekenhuizenquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:27 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken iemand die in Hongarije een zwaar auto-ongeluk kreeg. Heeft daar maanden in coma gelegen, Dat lijkt me ook geen pretje, sowieso in coma liggen niet, maar dan ook nog een in ander land...
Weet niet of ze die toen al haddenquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze verkopen wel verse worst bij de receptie daar.
Ja dat is gewoon niet leuk inderdaad. Andersom is het voor mij, waar ik ook heen ga, in principe goedkoop. Dat is wel lekkerquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben een keer met mijn Hongaarse salaris in Zwitserland beland. Heel snel weer de grens overgestoken naar Italië
Dit ken ik ergens vanquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon niet leuk inderdaad. Andersom is het voor mij, waar ik ook heen ga, in principe goedkoop. Dat is wel lekker
Ben je dan niet gevoelig voor infecties e.d.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang je in coma ligt heb je er weinig last van denk ik
Ja inderdaad, in Noorwegen heb je dat ookquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit ken ik ergens van
Al is de Noorse kroon momenteel erg zwak, da's minder fijn.
misschien wel, maar voel je er dan ook iets van?quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben je dan niet gevoelig voor infecties e.d.??
quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon niet leuk inderdaad. Andersom is het voor mij, waar ik ook heen ga, in principe goedkoop. Dat is wel lekker
Zijn Noorwegen en Zwitserland duurder dan Zweden of niet?quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit ken ik ergens van
Zwitserland wel.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Zijn Noorwegen en Zwitserland duurder dan Zweden of niet?
Zweden is goedkoop.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Zijn Noorwegen en Zwitserland duurder dan Zweden of niet?
Daar is iemand nog niet helemaal wakkerquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:41 schreef Fogel het volgende:
Mhh, handig, SAS stuurt me net een mail dat ze mijn vlucht hebben veranderd.
Ipv Amsterdam-Stockholm-Trondheim hebben ze er Stockholm-Kopenhagen-Trondheim van gemaakt.
Het is me niet helemaal duidelijk hoe ze denken dat ik naar Stockholm kan komen
In plaats van 18:55 van Schiphol vertrekken menen ze ook dat de reis nu om 06:00 begint, in Stockholm. Lekker bezig jongens....
Nope, maar heb de hele reis geannuleerd. Geduldig ruim een half jaar op mijn geld wachten nu.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar is iemand nog niet helemaal wakker
Toch bizar hoe dat werkt he. Dan klopt er dus niks van de wisselkoers. Als je zou zeggen "2 CHF = 1 EUR" klopt alles weer.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]Uiteraard, anders is hier niks te betalen
Valt mee, in maart was het erger. Sindsdien weer aan het opkrabbelen (helaasquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit ken ik ergens van
Zolang de Euro meer dan 8, max 9 Kroon kost, is de Kroon wat mij betreft zwak. De USD mag ook wel weer terug naar de 7.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt mee, in maart was het erger. Sindsdien weer aan het opkrabbelen (helaas)
https://www.xe.com/currencycharts/?from=NOK&to=EUR&view=1Y
Hebben we de 2e gemist?quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3e inmiddelsMaar vooral: 2 dagen geen werk
Gaat het dan eindelijk gebeuren?quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar 1 en 2 waren in hetzelfde weekend
Ja maar met tijd apart?quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar 1 en 2 waren in hetzelfde weekend
Wat is apart? Met textiel ertussen bedoel je?quote:
Nee of ieder tussen door naar eigen huis is gegaanquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is apart? Met textiel ertussen bedoel je?
Alleen de burger 59 NOK. Als menu 92 NOK en dan is het al een aanbieding.quote:
oei dat is veel, aan de top maar zwitserland is nog duurderquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alleen de burger 59 NOK. Als menu 92 NOK en dan is het al een aanbieding.
https://www.foodora.no/restaurant/n6xl/mcdonald-s-storgata#
Hij hangt bij mij niet zo vaak uit m'n mond als bij ballie, maar inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok valt me nu pas op dat je zelf ook dat tongetje hebt
Zie je in het echt niet zo vaak dat vrouwen constant met hun tong naar buiten lopen maarrrrrr als dat wel zo is dan is het bijna feestquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij hangt bij mij niet zo vaak uit m'n mond als bij ballie, maar inderdaad
Ga dan hoesten. In d'r gezicht.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Sta ik netjes op mijn anderhalvemeterbeurt te wachten bij de kassa. Komt er een oud vrouwtje echt pal achter mij staan om haar boodschappen op de band te leggen.
“Mevrouw, wilt u een beetje afstand houden?”
“Mompel mompel” Legt boodschappen op de band
“Die regelt geldt nog steeds, mevrouw”
“En gewoon doorgaan.”
Oude mensen zijn het meest asociaal volgens mijquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Sta ik netjes op mijn anderhalvemeterbeurt te wachten bij de kassa. Komt er een oud vrouwtje echt pal achter mij staan om haar boodschappen op de band te leggen.
“En gewoon doorgaan.”
quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
“En gewoon doorgaan.”
Steek de banden van haar rolstoel lek.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
“En gewoon doorgaan.”
Die hebben overal maling aan jaquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oude mensen zijn het meest asociaal volgens mij
Maar wel klagen over de asociale jeugd uiteraardquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hebben overal maling aan ja
Had ze nietquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steek de banden van haar rolstoel lek.
Wat dacht je van fietskoeriers??quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, toen ik wegliep begon ze al over mij te klagen tegen de kassadamequote:Op donderdag 18 juni 2020 16:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wel klagen over de asociale jeugd uiteraard
Ja die denken joh wat maak je je druk ik heb nog maar drie minuten/uren/dagen te leven dus ik ga lekker compleet los.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een stap erger: bejaarde fietsers.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fietsers zijn echt de vliegende mieren van de weg.
Ik hoop dat ze onder een bus komtquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die denken joh wat maak je je druk ik heb nog maar drie minuten/uren/dagen te leven dus ik ga lekker compleet los.
Buiten opwachten dan.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, toen ik wegliep begon ze al over mij te klagen tegen de kassadame
quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze onder een bus komt
De coronabus?quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
..biatch!"quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Ik weet waar je bejaardenhuis woont”
Whoa.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geeft schouderklopjequote:Op donderdag 18 juni 2020 16:23 schreef Karzai het volgende:
Deze maand nog niets besteld, schouderkopje verdiend
Dat zijn 56 landen ("Euro Area" is geen land). Dat betekent dat er in zo'n 150 landen helemaal geen McDonald's zit? Lijkt me stugquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei dat is veel, aan de top maar zwitserland is nog duurder
https://www.worldatlas.co(...)e-big-mac-index.html
Ik heb het vooral over die wielrenners, die met zo'n karretje achter hun fiets door de stad racen en lak hebben aan mede fietspadgebruikers..quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoho ik wil wel op tijd mijn bezorg maaltijd hebben
Die ouwetjes zijn gewoon oostindisch seniel.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:24 schreef Molo het volgende:
Op zich zou het kunnen dat ze misschien wel seniel ofzo was?
Zij gaat iig eerder dood aan corona dan jij gok ik
Vroeger had ik nog een neger om boodschappen voor mij te doen!quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ouwetjes zijn gewoon oostindisch seniel.
En hoop wel jaquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ouwetjes zijn gewoon oostindisch seniel.
Ome Ben? Heb je die ook ge-rebrand?quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vroeger had ik nog een neger om boodschappen voor mij te doen!
Vroeger kwam de srv-wagen nog aan de deur.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vroeger had ik nog een neger om boodschappen voor mij te doen!
quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:27 schreef Molo het volgende:
[..]
En hoop wel ja
* Molo kijkt metsmoelwerk naar kut gluurburen
Dat waren tijdenquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger kwam de srv-wagen nog aan de deur.
Als ik dit aanzet gaat mijn vriendin gek wordenquote:
Ruimde hij het zelf ook op?quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe eensquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik dit aanzet gaat mijn vriendin gek worden
De Samen Rationeel Verkopen rijdende supermarkt.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ben je gewild?quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:34 schreef Molo het volgende:
Heerlijk wat voor domme aanbiedingen recruiters pogen te doen via LinkedIn trouwens
nu nog vluchtelingenquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Boedapest ontvangt weer toeristen
Immerquote:
Recruiters vissen vaak met een heel groot net en hopen dat er iemand nuttigs bij zit.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Immer
Wel voor kutbanen die totaal niet aantrekkelijk zijn, want beetje apart profiel![]()
Recruiters zijn beetje apart ook hoor, lijkt me een hondenbaan ook
Heel heel groot net dan jaquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Recruiters vissen vaak met een heel groot net en hopen dat er iemand nuttigs bij zit.
Ik jaag wel eens op recruiters, mijn clubje bestaat uit akelig gewilde specialisten en sommige bedrijven gaan daar niet zo heel erg netjes mee om, ik in dat geval ook nietquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel heel groot net dan ja
Waarom zou ik een datacenter willen (of kunnen??) managen, of als helpende op een IC willen werken
Gaat heen
Die laatste zin snap ik niet?quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik jaag wel eens op recruiters, mijn clubje bestaat uit akelig gewilde specialisten en sommige bedrijven gaan daar niet zo heel erg netjes mee om, ik in dat geval ook niet
Waarom moest dat?quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Rhghrhrh
Ik weet dat het zijn nut heeft, maar parasolvoeten zijn zwaar om over drempeltjes te tillen.
Concurenten.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Die laatste zin snap ik niet?
Koos heeft een paar recruitmenbureaus die hij nooit meer wil spreken na beroerd behandeld te zijn. Snap ik wel zeg, wat een debiele wereld is dat
Die zit gelukkig top op zijn plek nu
Rotterdammmm
Hij moest naar de tuin?quote:
Beetje powerliften ofzo. Of door de schutting heen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen achterom he. Dan wordt het over de schutting gooien.
Het is me ook gewoon gelukt hoor, maar het ging niet van harte.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beetje powerliften ofzo. Of door de schutting heen.
Oh zo, ja hoort in die wereld wel beetje zoquote:
Goeie workout gelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is me ook gewoon gelukt hoor, maar het ging niet van harte.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen achterom he. Dan wordt het over de schutting gooien.
Dit ja, bergen vrouw kan dat wel tochquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beetje powerliften ofzo. Of door de schutting heen.
Daarom zijn die kenianen zo snelquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goeie workout gelijk.
Voor hardlopen is het eigenlijk te warm en benauwd kom ik net achter.
Ja smerig weerquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goeie workout gelijk.
Die staat met lekke banden.quote:
Lekker handig.quote:
Wel blij met de variant met wieltjes. Klein stukje tillen maar.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goeie workout gelijk.
Tsja, ach. We gebruiken 'm dus bijna nooit.quote:
De leugen achterhaalt ze welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Weg doen dan?quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, ach. We gebruiken 'm dus bijna nooit.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:57 schreef Molo het volgende:
[..]
De leugen achterhaalt ze welDe politie achterhaalt ze wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Hij staat niet in de weg en we gebruiken 'm dus wel af en toe.quote:
Zoals vandaagquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij staat niet in de weg en we gebruiken 'm dus wel af en toe.
Yupquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goeie workout gelijk.
Het was niet eens een klacht.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:16 schreef Karzai het volgende:
Dus we kunnen concluderen dat dit een onterechte klacht is en te wijten aan nalatigheid
twitter:POL_DenHaag twitterde op donderdag 18-06-2020 om 16:43:24Bij station HS #DenHaag is door ons op het Stationsplein een afzetting gemaakt vanwege een verdacht pakket. De explosieven expert is onderweg om de situatie nader te onderzoeken. Verdere info volgt via dit kanaal. reageer retweet
quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:18 schreef Modus het volgende:
Bal was boostwitter:POL_DenHaag twitterde op donderdag 18-06-2020 om 16:43:24Bij station HS #DenHaag is door ons op het Stationsplein een afzetting gemaakt vanwege een verdacht pakket. De explosieven expert is onderweg om de situatie nader te onderzoeken. Verdere info volgt via dit kanaal. reageer retweet
Poep tegen de deur?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:18 schreef Modus het volgende:
Bal was boostwitter:POL_DenHaag twitterde op donderdag 18-06-2020 om 16:43:24Bij station HS #DenHaag is door ons op het Stationsplein een afzetting gemaakt vanwege een verdacht pakket. De explosieven expert is onderweg om de situatie nader te onderzoeken. Verdere info volgt via dit kanaal. reageer retweet
Explosive diarrhea poep?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zetten ze daar het plein voor af?
quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Explosive diarrhea poep?![]()
[ afbeelding ]
Bent jij Rotterdammert geworden?quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
ook ranzige poeperts jaquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:29 schreef Molo het volgende:
Dat toilet lijkt op een opengesperde nijlpaardenbek
Heb jij iets met poep of zo? Gadverdamme.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:29 schreef Molo het volgende:
Ik krijg nooit recruiters achter me aanquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Immer
Wel voor kutbanen die totaal niet aantrekkelijk zijn, want beetje apart profiel![]()
Recruiters zijn beetje apart ook hoor, lijkt me een hondenbaan ook
Heb je wel linked in?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg nooit recruiters achter me aan
Bijna elke dagquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb jij iets met poep of zo? Gadverdamme.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:29 schreef Molo het volgende:
quote:
Geniale tekst.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:29 schreef Molo het volgende:
Die wonen hier niet eens.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:31 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Vriendin van me is panisch van die beesten
Ja al jaren.quote:
er vallen in afrika meer doden door nijlpaarden dan leeuwen :pquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:31 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Vriendin van me is panisch van die beesten
quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door jou heb ik dat plaatje gezien
Ja?quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gooit tafel en stoelen naar haar hoofd.
Schijnbaar niet dusquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dacht dat die recruiters als een zwerm sprinkhanen al die profielen af gingen
Denk het, ik zit natuurlijk ook wel in een vrij specifiek vakgebied waar ik stiekem wel een beetje klaar mee benquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is dat alleen in bepaalde sectoren?
Waarom doe je dit nou?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit een poepwormpje in, goed zoeken.
Maar je andere wensen zijn ook vrij specifiek :pquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het, ik zit natuurlijk ook wel in een vrij specifiek vakgebied waar ik stiekem wel een beetje klaar mee ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |