Yep ik las het, sterkte daarmee.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit al heel de dag naar onzin te luisteren in videocalls.
Zitten jullie in een hotel in Vaals?quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep ik las het, sterkte daarmee.
Nee bij de Walmart of zoquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zitten jullie in een hotel in Vaals?
Euhm, gewoon in Valkenburg?quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zitten jullie in een hotel in Vaals?
lekker centraal welquote:
Houdt wel je figuur op peilquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:13 schreef gianni61 het volgende:
gewoon tegelijk stoppen met cola en roken
Cola met rookaromaquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:13 schreef gianni61 het volgende:
bij iemand die zo veel cola weg slobbert had ik wel een obesitasgevalletje verwacht, maar dat is onze B-Ball helemaal niet.quote:
bier met rooksmaakquote:
Misschien wel door het roken.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:16 schreef gianni61 het volgende:
bij iemand die zo veel cola weg slobbert had ik wel een obesitasgevalletje verwacht, maar dat is onze B-Ball helemaal niet.
Vond ik verrassend fris qua smaak eigenlijk, rookbierquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij iemand die zo veel cola weg slobbert had ik wel een obesitasgevalletje verwacht, maar dat is onze B-Ball helemaal niet.
[..]
bier met rooksmaak![]()
wil je me dood hebben ofzoquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:13 schreef gianni61 het volgende:
er zijn wel rookbieren die ik echt lekker vind.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Vond ik verrassend fris qua smaak eigenlijk, rookbier
nee, gewoon stront chagrijnigquote:
Als je dat blijft denken niet neequote:Op donderdag 18 juni 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar tegelijk met cola en roken stoppen overleef ik niet hoor
Dit weekend eens mijn Terva likeur proberen, rokerige houtsteerquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn wel rookbieren die ik echt lekker vind.
Als ik volgende maand op vakantie ben, hoop ik dat ik ook nog even bij de Schenkerla brouwerij in Bamberg langs kan
[..]
nee, gewoon stront chagrijnig
Ja. Een dietist.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Kun je ook hulp krijgen bij het stoppen met chocola?
ik moet hierbij direct aan sandalen denkenquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit weekend eens mijn Terva likeur proberen, rokerige houtsteer
Gerookte Teva's.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet hierbij direct aan sandalen denken
Mocht je dat wel doen wil je dan wel even van tevoren waarschuwen zodat ik je even kan ontwijken.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar tegelijk met cola en roken stoppen overleef ik niet hoor
quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Rookbier.![]()
Instant flashbacks naar de Bataviawerf.
De laatste keer dat ik daar was waren ze nog bezig met de bouw van de Bataviaquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Rookbier.![]()
Instant flashbacks naar de Bataviawerf.
ik wel, vaak zijn het wel mensen die in de horeca werkenquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:31 schreef Molo het volgende:
Op mijn moeder na ken ik geloof ik niemand meer die rookt
Ik twee collega's, maar vrienden of familie niet.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:31 schreef Molo het volgende:
Ok, ik ken geen mensen die in de horeca werken dus misschien is dat de redenquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel, vaak zijn het wel mensen die in de horeca werken
Ik ken er echt een flinke stapel nog. Maar hele andere types ook waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:31 schreef Molo het volgende:
De laatste keer dat ik daar was ook. Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar was waren ze nog bezig met de bouw van de Batavia
Check.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel, vaak zijn het wel mensen die in de horeca werken
Ik ben er met de 7 provinciën ook nog een keer geweest. Maar die lucht vergeet ik nooit meer.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar was waren ze nog bezig met de bouw van de Batavia
Een paar van de voetbal die er nog weleens 1tje pakken na de wedstrijd, maar niet meer actief roken.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:31 schreef Molo het volgende:
Honderdmaal dit.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo blij dat ik nooit ben begonnen met roken. Dan hoef je ook niet te stoppen
je wordt full time kluizenaar?quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Voordelurenabonnement en reisverzekering stopgezet
quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Voordelurenabonnement en reisverzekering stopgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |