Yep ik las het, sterkte daarmee.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit al heel de dag naar onzin te luisteren in videocalls.
Zitten jullie in een hotel in Vaals?quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep ik las het, sterkte daarmee.
Nee bij de Walmart of zoquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zitten jullie in een hotel in Vaals?
Euhm, gewoon in Valkenburg?quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zitten jullie in een hotel in Vaals?
lekker centraal welquote:
Houdt wel je figuur op peilquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:13 schreef gianni61 het volgende:
gewoon tegelijk stoppen met cola en roken
Cola met rookaromaquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:13 schreef gianni61 het volgende:
bij iemand die zo veel cola weg slobbert had ik wel een obesitasgevalletje verwacht, maar dat is onze B-Ball helemaal niet.quote:
bier met rooksmaakquote:
Misschien wel door het roken.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:16 schreef gianni61 het volgende:
bij iemand die zo veel cola weg slobbert had ik wel een obesitasgevalletje verwacht, maar dat is onze B-Ball helemaal niet.
Vond ik verrassend fris qua smaak eigenlijk, rookbierquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij iemand die zo veel cola weg slobbert had ik wel een obesitasgevalletje verwacht, maar dat is onze B-Ball helemaal niet.
[..]
bier met rooksmaak![]()
wil je me dood hebben ofzoquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:13 schreef gianni61 het volgende:
er zijn wel rookbieren die ik echt lekker vind.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Vond ik verrassend fris qua smaak eigenlijk, rookbier
nee, gewoon stront chagrijnigquote:
Als je dat blijft denken niet neequote:Op donderdag 18 juni 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar tegelijk met cola en roken stoppen overleef ik niet hoor
Dit weekend eens mijn Terva likeur proberen, rokerige houtsteerquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn wel rookbieren die ik echt lekker vind.
Als ik volgende maand op vakantie ben, hoop ik dat ik ook nog even bij de Schenkerla brouwerij in Bamberg langs kan
[..]
nee, gewoon stront chagrijnig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |