Sowieso manquote:Op donderdag 18 juni 2020 13:57 schreef dimmak het volgende:
Genoeg fap materiaal op internet te vinden wollah
Is gewoon een humoristisch programmaquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:59 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Als je een flikkertje bent snap ik wel dat je dat een leuk programma vind.
Meiland![]()
en bear force one maakt goede muziek zekerquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:59 schreef wollah het volgende:
[..]
Is gewoon een humoristisch programma
Je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Nog nooit 1 seconde van gezien sorry
Je vader is een humoristisch lijk, vieze leugenaarquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:59 schreef wollah het volgende:
[..]
Is gewoon een humoristisch programma
Doe jij eens even kalm, dipshit.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je vader is een humoristisch lijk, vieze leugenaar
Een pathologische leugenaar, die over het overlijden van zijn vader liegt, verdedigenquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe jij eens even kalm, dipshit.
vindquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:53 schreef MichaelScott het volgende:
Nooit van gehoord, maar schijnbaar is dat een serie waarin ze een homoseksuele wijnboer in Frankrijk volgen?
Snap wel dat TS dat een leuke serie vind.
Baitedquote:
Als je niet weet waar het over gaat.........quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:53 schreef MichaelScott het volgende:
een serie waarin ze een homoseksuele wijnboer in Frankrijk volgen?
Zocht die meid niet nog een (sperma)donor?quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:56 schreef wollah het volgende:
Zonet de laatste aflevering teruggekeken. Toen zei die voice over dat het seizoen voorbij is![]()
Ik vondt het zo een leuk programma
Klacht: Niet meer naar de lekkere dochter van Martien kunnen kijken op tv
Ik meld me graag aan hoorquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zocht die meid niet nog een (sperma)donor?
Ja van iedereen is een slechte foto te vinden, eiquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:14 schreef epicbeardman het volgende:
maxime meiland mooi vinden
dat mens is 24 oid en ziet er nu al uit als haar moeder![]()
[ afbeelding ]
van mij nietquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja van iedereen is een slechte foto te vinden, ei
Gewoon knappe meid hoorquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
van mij niet
[ afbeelding ]
zonder makeup is ze niet zo bijzonder tbh
Vertravestisering van de mediaquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:23 schreef DevFreak het volgende:
Ik vond het maar een nep, in scene gezet kutprogramma.
Dit is gewoon pure oplichtingquote:
Joh, als iedereen maar is afgeleid van de čchte shit.quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:29 schreef BigWhiteCock het volgende:
[..]
Vertravestisering van de media![]()
en nogeens
Criminelenverheerlijking ok op fok. wat trekt mensen hierin aan?quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:47 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Chateau Meiland
Terechte klacht van een toffe user
Met jouw username trek je denk ik Martien Meiland vanzelf wel aan, hoef je geen moeite voor te doenquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:56 schreef BigWhiteCock het volgende:
[..]
Criminelenverheerlijking ok op fok. wat trekt mensen hierin aan?
quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:56 schreef wollah het volgende:
Zonet de laatste aflevering teruggekeken. Toen zei die voice over dat het seizoen voorbij is![]()
Ik vondt het zo een leuk programma
Klacht: Niet meer naar de lekkere dochter van Martien kunnen kijken op tv
Hebben ze gedaan dan ? Die fam ziet er nou niet echt uit als keiharde drugsdealers ofzo ....quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:56 schreef BigWhiteCock het volgende:
[..]
Criminelenverheerlijking ok op fok. wat trekt mensen hierin aan?
Ik wees op de wollah- verheerlijking. Het blijkt nogal een trend om criminelen op te hemelen begrijp er niets van.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan dan ? Die fam ziet er nou niet echt uit als keiharde drugsdealers ofzo ....
Precies dit!!quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:48 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Misschien ben ik daar alleen in, maar ik vind die Montana nog leuker dan die Maxime.
Lijkt me vooral een heel lief meisje.
Ze hebben naden dichtgekit in een oud chateau.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan dan ? Die fam ziet er nou niet echt uit als keiharde drugsdealers ofzo ....
Wat saaier dan haar zusje, maar waarschijnlijk ook wat slimmer.quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:48 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Misschien ben ik daar alleen in, maar ik vind die Montana nog leuker dan die Maxime.
Lijkt me vooral een heel lief meisje.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja van iedereen is een slechte foto te vinden, ei
quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:00 schreef Solotovski het volgende:
Dat mensen dit kijken
Dat die lulhannes een Televizierring gewonnen heeft vind ik al helemaal triest
Het is 100% real !!quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:23 schreef DevFreak het volgende:
Ik vond het maar een nep, in scene gezet kutprogramma.
Aldus meneer wijnen wijnen wijnenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |