abonnement Unibet Coolblue
pi_193745360
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat niemand perfect is en dat je geen verschrikkelijk mens wordt van twee flesjes weggooien ;)
Ik zeg ook niet dat het een verschrikkelijk mens is, maar als iemand die de sigarettenpeuken in z'n kontzak steekt bij gebrek aan asbak vind ik het gewoon fucking idioot. Ik snap niet wat er grappig of leuk aan is (steek dan iets in de fik ofzo (godverdomme Jeroen) of laat iets ontploffen in een weiland), maar dit is gewoon vernielzucht.

Ik vind het van je af flikkeren van troep in de natuur eigenlijk erger dan het intikken van een raam bij iemand. Dat raam zijn ze wel voor verzekerd maar die schijtbende ligt er jarenlang en sommige van die meuk blijkt nog jarenlang te zorgen voor vergiftigd grondwater ook. Glazen flesjes niet, sure, maar het principe en daarnaast vergaan glazen flesjes pas over een periode van duizenden en duizenden jaren en kunnen in de tussentijd alleen maar een gevaar opleveren voor de omgeving nadat ze barsten door een nacht vorst..

Gewoon een gasdebiel is het.
Bier.
pi_193745641
Ik wil alleen maar met de trein kunnen zodat ik weer bier kan drinken in Mokum zonder dat ik alcoholvrij moet zijn want autorijden.
  Moderator maandag 22 juni 2020 @ 23:09:07 #128
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193746001
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het een verschrikkelijk mens is, maar als iemand die de sigarettenpeuken in z'n kontzak steekt bij gebrek aan asbak vind ik het gewoon fucking idioot. Ik snap niet wat er grappig of leuk aan is (steek dan iets in de fik ofzo (godverdomme Jeroen) of laat iets ontploffen in een weiland), maar dit is gewoon vernielzucht.

Ik vind het van je af flikkeren van troep in de natuur eigenlijk erger dan het intikken van een raam bij iemand. Dat raam zijn ze wel voor verzekerd maar die schijtbende ligt er jarenlang en sommige van die meuk blijkt nog jarenlang te zorgen voor vergiftigd grondwater ook. Glazen flesjes niet, sure, maar het principe en daarnaast vergaan glazen flesjes pas over een periode van duizenden en duizenden jaren en kunnen in de tussentijd alleen maar een gevaar opleveren voor de omgeving nadat ze barsten door een nacht vorst..

Gewoon een gasdebiel is het.
Ik vind beide onnodig (vernielen en vervuilen), net als zo tekeer gaan :+

Wat veel leuker is als zo tekeer gaan is McDonald's zakken bij Golfjes terug naar binnen gooien :7 Ik heb overigens niet de illusie dat dat soort figuren vervolgens hun zooi in de afvalbak gooit, maar een leuk gevoel geeft het wel.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193746614
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 22:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het een verschrikkelijk mens is, maar als iemand die de sigarettenpeuken in z'n kontzak steekt bij gebrek aan asbak vind ik het gewoon fucking idioot. Ik snap niet wat er grappig of leuk aan is (steek dan iets in de fik ofzo (godverdomme Jeroen) of laat iets ontploffen in een weiland), maar dit is gewoon vernielzucht.

Ik vind het van je af flikkeren van troep in de natuur eigenlijk erger dan het intikken van een raam bij iemand. Dat raam zijn ze wel voor verzekerd maar die schijtbende ligt er jarenlang en sommige van die meuk blijkt nog jarenlang te zorgen voor vergiftigd grondwater ook. Glazen flesjes niet, sure, maar het principe en daarnaast vergaan glazen flesjes pas over een periode van duizenden en duizenden jaren en kunnen in de tussentijd alleen maar een gevaar opleveren voor de omgeving nadat ze barsten door een nacht vorst..

Gewoon een gasdebiel is het.
Hij is nota bene vuilnisman. Gooit iedereen alles in de natuur, is hij werkloos :+.
dag
pi_193747022
Kan deze discussie een schopje krijgen naar het moraaltopic, kan het hier weer over treinen gaan.

Doordat die gast allemaal nieuwe dingen bezoekt en daar goede filmpjes van maakt hoef ik er fysiek niet meer persoonlijk naartoe omdat ik grotendeels het gevoel heb er al geweest te zijn. Zo kan iemand die wellicht wat stoute dingetjes doet (foei!) indirect weer heel milieuvriendelijk bezig zijn.

Hier een filmpje met museumlocomotieven die voor de leuk en de views opgestart en gereden worden.




[ Bericht 6% gewijzigd door Bitlord op 23-06-2020 00:55:56 ]
pi_193747038
Wat een milieuvervuiling die uitstoot!
dag
  dinsdag 23 juni 2020 @ 10:13:09 #132
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193748826
Zijn nog eens Duitse loks ook, welke gebruikt zijn door een regime dat minstens net zulke mensonterende activiteiten heeft verricht als de VOC/WIC kopstukken die nu ter discussie staan.
So we just called him Fred
pi_193750178
Marjan rintel nieuwe president-directeur van NS. Roger weg naar de overheid?
pi_193750374
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 12:05 schreef b2py het volgende:
Marjan rintel nieuwe president-directeur van NS. Roger weg naar de overheid?
Gaat met pensioen per oktober

[ Bericht 1% gewijzigd door GlenSpey op 23-06-2020 14:44:58 ]
  dinsdag 23 juni 2020 @ 17:25:38 #135
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_193754957
https://schnaeppchenfuchs(...)ejsepas-oepnv-ticket

Goedkoop ov kaartje voor Denemarken, vvk vandaag begonnen,

https://www.dsb.dk/kampagner/rejsepass/
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  dinsdag 23 juni 2020 @ 18:22:27 #136
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_193756025
Zolang Denemarken nog oranje is op de kaart van MinBuZa, en de Denen je ook nog niet verwelkomen, zou ik die nog maar even niet kopen. :P

Geldigheid is trouwens 27 juni t/m 9 augustus.
  dinsdag 23 juni 2020 @ 18:27:15 #137
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_193756082
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 18:22 schreef James1988 het volgende:
Zolang Denemarken nog oranje is op de kaart van MinBuZa, en de Denen je ook nog niet verwelkomen, zou ik die nog maar even niet kopen. :P

Geldigheid is trouwens 27 juni t/m 9 augustus.
niet aan gedacht, geldt niet voor Duitsers, we zijn al voorzien eind augustus (hopelijk) Freiburg met ICE heen- en terug.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_193764784
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 18:22 schreef James1988 het volgende:
Zolang Denemarken nog oranje is op de kaart van MinBuZa, en de Denen je ook nog niet verwelkomen, zou ik die nog maar even niet kopen. :P
die kleurcodering die nederland voor andere landen heeft zegt die landen in kwestie niks :P
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 24 juni 2020 @ 11:11:09 #139
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_193765731
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 09:53 schreef Salatrel het volgende:

[..]

die kleurcodering die nederland voor andere landen heeft zegt die landen in kwestie niks :P
Nee, hoogstens je reisverzekering. Kleinigheidje toch :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 24 juni 2020 @ 13:18:38 #140
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193767392
Wat kan er nou misgaan in Denenmarken?
So we just called him Fred
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2020 @ 13:32:15 #141
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_193767570
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2020 13:18 schreef Fred het volgende:
Wat kan er nou misgaan in Denenmarken?
Een n te veel schrijven bijvoorbeeld? :+
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_193767749
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 13:32 schreef dennistd het volgende:

[..]

Een n te veel schrijven bijvoorbeeld? :+
Niet als je het hebt over meerdere marken met daarin Denen.
Bier.
  woensdag 24 juni 2020 @ 13:47:11 #143
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_193767755
De landen in Europa (met uitzondering van het VK en Zweden) die nu nog oranje zijn, zijn dit omdat de grens nog niet open is voor Nederlandse toeristen. Dus wat er mis kan gaan is met name dat je het land niet in mag ;).

Overigens zal het je reisverzekering niet boeien waarom een land oranje is.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_193768270
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 13:47 schreef De_Hertog het volgende:
De landen in Europa (met uitzondering van het VK en Zweden) die nu nog oranje zijn, zijn dit omdat de grens nog niet open is voor Nederlandse toeristen. Dus wat er mis kan gaan is met name dat je het land niet in mag ;).

Overigens zal het je reisverzekering niet boeien waarom een land oranje is.
Dat is dus niet waar. Ik was vorige week in Duitsland en terwijl in Nederland voor Duitsland tot 15 juni nog code oranje gold mocht de hoteleigenaar al sinds 18 mei weer Nederlandse gasten ontvangen.
  woensdag 24 juni 2020 @ 15:04:32 #145
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_193768695
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 14:27 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Dat is dus niet waar. Ik was vorige week in Duitsland en terwijl in Nederland voor Duitsland tot 15 juni nog code oranje gold mocht de hoteleigenaar al sinds 18 mei weer Nederlandse gasten ontvangen.
Dat laatste wisselde sowieso per deelstaat (in Baden-Wurttemberg was dit pas vanaf de 29e) maar de Duitse regering heeft steeds gecommuniceerd dat de grenzen pas per 15 juni geheel open gingen. Dat dit in de praktijk anders is weet ik ook wel (ik ben de 6e naar Italië gegaan, per auto, zonder enige problemen) maar officieel was de grens pas op 15 juni geheel open.

En ook https://www.nederlandwere(...)-naar-het-buitenland splitst het expliciet op deze manier op:
quote:
Landen waar vakantiereizen worden afgeraden
Het Verenigd Koninkrijk en Zweden blijven voorlopig ‘oranje’. Dat heeft te maken met de gezondheidssituatie in die landen.

Landen waar vakantie mogelijk is zodra grens opengaat
Een aantal landen moet nog besluiten wanneer Nederlandse toeristen weer worden toegelaten.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 24 juni 2020 @ 15:42:42 #146
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_193769181
Afgelopen zondag is op de Metropolitan Line een ernstig ongeluk ternauwernood voorkomen...



De Chiltern-trein is vermoedelijk door rood gereden bij nadering van station Chalfont & Latimer, heeft een wissel opengereden en is daardoor in het pad beland van de London Underground-trein.

Sporenplan (bron):


De London Underground-trein stond op spoor 1, en had reeds veilig om via de wissels naar het meest noordelijke spoor te gaan om naar eindbestemming Chesham te rijden. De Chiltern-trein richting Londen kwam via het middelste spoor en zou, na vertrek van de LU-trein, volgens plan naar spoor 2 rijden.
  woensdag 24 juni 2020 @ 19:40:01 #147
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_193772646
We mogen weer *O*

quote:
Het advies om het openbaar vervoer alleen te gebruiken voor noodzakelijke reizen vervalt en per 1 juli zijn alle zitplaatsen in bus, trein, tram en metro weer beschikbaar. Ook ingerichte staanplaatsen in het openbaar vervoer kunnen worden benut. Staan in gangpaden of op volle balkons is niet toegestaan. Het blijft verplicht om een mondkapje te dragen.
https://www.ov-nl.nl/bewe(...)g-coronamaatregelen/
  woensdag 24 juni 2020 @ 19:47:09 #148
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193772783
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2020 15:42 schreef James1988 het volgende:
De Chiltern-trein is vermoedelijk door rood gereden bij nadering van station Chalfont & Latimer, heeft een wissel opengereden en is daardoor in het pad beland van de London Underground-trein.
Zou die wissel niet klaar hebben gelegen om de LU-trein van spoor 1 naar spoor 3 te brengen?
Gezien het tijdstip zou dat best wel eens een van de weinige doorgaande treinen kunnen zijn op de Metropolitan Line die naar Chesham rijden.
So we just called him Fred
pi_193772805
Fietsen mogen ook weer mee, maar alleen via een reservering.
rogervanboxtel twitterde op woensdag 24-06-2020 om 19:01:04 En fiets kan mee va 1 juli, maar reserveren via de app #NS https://t.co/0eLDS2rJ9G reageer retweet
  woensdag 24 juni 2020 @ 19:52:35 #150
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_193772904
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2020 19:47 schreef Fred het volgende:

[..]

Zou die wissel niet klaar hebben gelegen om de LU-trein van spoor 1 naar spoor 3 te brengen?
Gezien het tijdstip zou dat best wel eens een van de weinige doorgaande treinen kunnen zijn op de Metropolitan Line die naar Chesham rijden.
Dat klopt. De route was al ingesteld en de LU-trein had al veilig. De machinist daarvan zag echter het sein afvallen en is daarom niet vertrokken.

De seinplaatsing op LU is gebaseerd op de remweg die een trein heeft na een STS-passage voordat het gevaarpunt is bereikt. Het sein dat is gepasseerd staat iets van 600 meter voor het eerste wissel.

Op LU-terrein wordt er gebruik gemaakt van trainstops, ook door de treinen van Chiltern. Het heeft er alle schijn van dat de trein van Chiltern door rood is gereden, de noodstop heeft gereset, en daarna is doorgereden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')