Dit account is privéquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende: ik heb weer trek https://www.instagram.com(...)Qqte-ZmWx1fpaYnjwI0/
zo irritantquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Dit account is privé
‘Pas’ een jaar geleden maar het voelt als een totaal andere tijd. Lekker onbekommerd met een autootje door Slowakije en Hongarije scheuren.quote:
zie je welquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze verwachtten wel een hondenkoekje want anders zouden ze niet zo netjes zitten
Je kunt je de vrijheid en onbekommerdheid nu al bijna niet meer voorstellenquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
‘Pas’ een jaar geleden maar het voelt als een totaal andere tijd. Lekker onbekommerd met een autootje door Slowakije en Hongarije scheuren.
Nee precies, alles is zo ingewikkeld nu.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt je de vrijheid en onbekommerdheid nu al bijna niet meer voorstellen
komt wel weerquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Erg is dat he hoe snel je brainwashed bentquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er geen bedrijf meer bestaat en iedereen werkeloos thuis zitquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als er geen bedrijf meer bestaat en iedereen werkeloos thuis zit
Ik hoop het zo.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. denk dat we eind dit al weer redelijk normaal doen.
Nijmegenquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Hier in Gelderland is amper regen gevallen de afgelopen week.
Toffe hondquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh die hond.Nee dat is mijn oma en haar hond
Ja heette Aida. Geloof lief beest maar weet ik niet meerquote:
Mijn oma had een zwarte poedel. Kan ik me alleen nog twee felgele ogen en gegrom onder een tafel van herinnerenquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:34 schreef bitterbal het volgende:
kan mij niet meer herinneren hoe die hond was.
Pfff het is over nu hoor. Kom op mensen doorschakelen en leven mag weer hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee precies, alles is zo ingewikkeld nu.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma had een zwarte poedel. Kan ik me alleen nog twee felgele ogen en gegrom onder een tafel van herinneren
Hier toch wel enkele tientallen millimetersquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Hier in Gelderland is amper regen gevallen de afgelopen week.
Mwoah de mijne eerder flinke centimeters.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier toch wel enkele tientallen millimeters
quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heette Aida. Geloof lief beest maar weet ik niet meerMijn oma heeft altijd honden gehad. Ze had een keer zon pinkinees of hoe dingen ook heten.. En ik sliep daar vaak en dan ging ik mijn pyjama aantrekken, kwam de slaapkamer uit op blote voete en dat beest draaide dan door en had het op mijn tenen voorzien
Moest ik altijd op een krukje springen, beest ging echt batshit crazy tekeer happend naar mijn voeten en mijn oma die dat mormel onder de kast probeerde te duwen met een mop
![]()
beestje is niet lang gebleven
Een Chupacabra.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma had een zwarte poedel. Kan ik me alleen nog twee felgele ogen en gegrom onder een tafel van herinneren
Mijn oma had een grijze poedel die heette Dennis.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
was echt een naar beest. Daarna een chiwawaquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah de mijne eerder flinke centimeters.
Valt me tegen Koen.
Nou gooi een onderwerp er in danquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Godverdomme het gaat fucking nergens over steeds.
Je wil zinnige onderwerpen?quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Godverdomme het gaat fucking nergens over steeds.
Sjiewawas?quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
schijnen trouwens ook super slim te zijn
Ik heb een collega die Tess heet. Vind ik ook een hondennaam omdat de buren vroeger een hondje hadden dat zo heettequote:Op woensdag 17 juni 2020 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn oma had een grijze poedel die heette Dennis.
Kan me nog herinneren dat ik als kleine Koen in de lach schoot toen er in het zwembad een jongetje geroepen werd dat Dennis heette. Vond het een hondennaam
Heb nu de slappe lachquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Net over de christendom ontaarde ook direct in dom gelul, met jullie kleine breinen.
Is bij oma jouw liefde voor beestjes ontstaan?quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was echt een naar beest. Daarna een chiwawaNah dat was een band wat die 2 hadden. heeft mijn oma echt heel veel liefde van gehad. maar ook zon typische kutkeffer maar wel lief beestje
Wij hadden altijd ook vrij vreemde namen voor honden, ene Miss Jansen de zenuwachtige Heidewachtel en die noemde iedereen Jans of Jansen, kregen we altijd veel reacties op in de bossen, JAAAAANSSSSSSSEEEN!!!!quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn oma had een grijze poedel die heette Dennis.
Kan me nog herinneren dat ik als kleine Koen in de lach schoot toen er in het zwembad een jongetje geroepen werd dat Dennis heette. Vond het een hondennaam
Hmm nee denk ik nietquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is bij oma jouw liefde voor beestjes ontstaan?
quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Net over het christendom ontaarde ook direct in dom gelul, met jullie kleine breinen.
maar gooi dan wat op joh intellectueelquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Net over het christendom ontaarde ook direct in dom gelul, met jullie kleine breinen.
Ja Lospedrasmus.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar gooi dan wat op joh intellectueel
Bij mij wel echt thuis. We hebben altijd beestjes gehadquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm nee denk ik nietweet niet waar ik dat vandaan heb
had ik ook graag gehad maar kwam niet verder dan een wandelende takquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij wel echt thuis. We hebben altijd beestjes gehad
quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik ook graag gehad maar kwam niet verder dan een wandelende tak
Ze wisten toen al dat je huisdieren binnen een halve dag dood en ontleed had?quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik ook graag gehad maar kwam niet verder dan een wandelende tak
Ik ook thuis. Konijnen, cavia's, hamsters, aquarium, hond. En kanaries in de voličre.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij wel echt thuis. We hebben altijd beestjes gehad
nee johquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze wisten toen al dat je huisdieren binnen een halve dag had dood en ontleed had?
Moet jij zeggen. Je maakt geen fuck mee, zit de hele dag thuis uit je neus te vreten.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik weet ook wel, als ieder klein brein, dat religie domme verhalen uit de overleving zijn.
Iedereen is nu goddeloos en zo hoort het ook. Een eigen weg een eigen denkwijze. Prima.
Maar het downplayen van ons, als mensheid, en onze hele geschiedenis is slechts de uiting van een heel klein breintje ja.
Levensmoe?quote:
Is je account gekaapt door mch?quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Je maakt geen fuck mee, zit de hele dag thuis uit je neus te vreten.
"hier heb je een wandelende tak, die hebben toch geen gevoel"quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee johStiefmonster was allergisch zei ze
Wat moet je er dan mee?quote:
O dacht even dat je het tegen mij had.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Je maakt geen fuck mee, zit de hele dag thuis uit je neus te vreten.
Nee kreeg ik van mijn vader als troosthuisdier denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"hier heb je een wandelende tak, die hebben toch geen gevoel"
quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dacht even dat je het tegen mij had.
Honden, een kat, vogels, een cavia, gerbils, een schildpad en vissenquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook thuis. Konijnen, cavia's, hamsters, aquarium, hond. En kanaries in de voličre.
En voor m'n geboorte ook muizen (wilde en tamme) en schildpadjes.
Nee jij doet nog zzp. En je was buiten en deed leuke dingen vandaagquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dacht even dat je het tegen mij had.
ZZP is ook wel rustig hoorquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee jij doet nog zzp. En je was buiten en deed leuke dingen vandaag
Bitterbal heeft kleren gekocht. Ook buiten.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee jij doet nog zzp. En je was buiten en deed leuke dingen vandaag
Vergeet je het deurtje dicht te doen wordt je wakker met een vogespinnennest in je neus, als je geluk hebt.quote:
Hoe groot denk je dat mijn neus is.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergeet je het deurtje dicht te doen wordt je wakker met een vogespinnennest in je neus, als je geluk hebt.
Ben ik de enige hier die 40 uur per week nog gewoon de boel aanstuurt op kantoor?quote:
Jippie, nog meer geld opmaken wat ze niet heeft verdiend.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal heeft kleren gekocht. Ook buiten.
Dan zoeken ze een ander holletje.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe groot denk je dat mijn neus is.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jippie, nog meer geld opmaken wat ze niet heeft verdiend.
Op kantoor werken is zóóó februariquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die 40 uur per week nog gewoon de boel aanstuurt op kantoor?
Ben je aan de rooie klats?quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ben je opstandig vandaag.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoef echt nooit meer wandelende takken.We hadden ze op het werk op de groep in een groot terrarium. Daar hadden ze het zeer goed.
Bodem maakten we wel af en toe schoon maar niet vaak genoeg om de populatie op een kleiner peil te houden. Dus die bak ontplofte regelmatig van de wandelende takken, gingen altijd met de resten klimop mee naar buiten en dan een paar weken later zat het weer vol. Toen de bak een keer loeivol zat hadden kinderen van de voorschoolse na het water geven de bak open laten staan. Toen mijn collega en ik die middag kwamen wisten we niet wat we zagen. :")
Nee ik hoef ze echt nooit meer.
Zou bij mij wel passenquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe groot denk je dat mijn neus is.
Ik zou wel weer gewoon 50 uur willen werken hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die 40 uur per week nog gewoon de boel aanstuurt op kantoor?
quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoef echt nooit meer wandelende takken.We hadden ze op het werk op de groep in een groot terrarium. Daar hadden ze het zeer goed.
Bodem maakten we wel af en toe schoon maar niet vaak genoeg om de populatie op een kleiner peil te houden. Dus die bak ontplofte regelmatig van de wandelende takken, gingen altijd met de resten klimop mee naar buiten en dan een paar weken later zat het weer vol. Toen de bak een keer loeivol zat hadden kinderen van de voorschoolse na het water geven de bak open laten staan. Toen mijn collega en ik die middag kwamen wisten we niet wat we zagen. :")
Nee ik hoef ze echt nooit meer.
Je mag altijd je hart luchten he, als je een rotdag hebt gehad. We hebben maar kleine breinen, maar we zijn wel heel empathischquote:
Mja, die van mij zal niet de geschiedenisboekjes ingaan, vermoed ikquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cleopatra had ook een mooie grote neus
Oh daar kan je je echt rot van schrikken als je ze niet verwacht.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me had toen ze nog thuis woonde al agamen en die eten dus sprinkhanen enzo. Haar moeder was not amused want er ontsnapte er soms eentje.
ja niet afreageren op mijquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag altijd je hart luchten he, als je een rotdag hebt gehad. We hebben maar kleine breinen, maar we zijn wel heel empathisch
Ook geen kleintjes hč.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh daar kan je je echt rot van schrikken als je ze niet verwacht.
Thuiswerken betekent niet automatisch lanterfanten.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb al 4 weken elke dag gewerkt tot 22:00 behalve zondag, en laat ook.
Huis verbouwd en druk op het werk. Nu steeds drukker door angsthazen (klanten) die thuis Proberen de boel op het werk te regelen. Maar falen natuurlijk.
Ik vond dat niet erg, alleen heb ik het idee dat 75% van NL gewoon een beetje lekker thuis zit te lanterfanten.
Dat staat me steeds meer tegen.
Ik heb nu even vakantie. Maandag ga ik weer aan het werk. Parttime weliswaar, Fulltime vind mijn hoofd geen goed idee.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Huis verbouwd en druk op het werk. Nu steeds drukker door angsthazen (klanten) die thuis Proberen de boel op het werk te regelen. Maar falen natuurlijk.
Ik vond dat niet erg, alleen heb ik het idee dat 75% van NL gewoon een beetje lekker thuis zit te lanterfanten.
Nee zeker niet, vind haar nog steeds een topwijf, steeds meer zelfs.quote:
midlifecrisis?quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee zeker niet, vind haar nog steeds een topwijf, steeds meer zelfs.
Alleen seks gewijs wil ik ook gewoon eens een harem neuken gvd!
Waar heb jij nou weer last van!quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nu even vakantie. Maandag ga ik weer aan het werk. Parttime weliswaar, Fulltime vind mijn hoofd geen goed idee.
wat doe je als zzper dan?quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Zou er wel een parttime baan bij willen nu. Maar ja. Ik kan niks.
Wat boeit dat nou weer, gewoon van genieten van je harde werken en genieten van mensen die niet zo hard hoeven werken.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Niemand wil mequote:Op woensdag 17 juni 2020 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ga jij ook eens wat meer doen voor de kost.
wees gewoon trots dat je de economie samen met die andere 25 procent gaande houdtquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ga jij ook eens wat meer doen voor de kost.
Ja dat is voor sjappies toch. koop gewoon een hond of zo.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee zeker niet, vind haar nog steeds een topwijf, steeds meer zelfs.
Alleen seks gewijs wil ik ook gewoon eens een harem neuken gvd!
Jij doet ook geen fuck.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou weer, gewoon van genieten van je harde werken en genieten van mensen die niet zo hard hoeven werken.
Was je drie maanden geleden al gestorven aan Covid-19 angstquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist wel dat ik het onderwijs of de zorg in had moeten gaan.
Gok?quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij doet ook geen fuck.
Weer de hele dag op fok gezeten zag ik vanavond.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij doet ook geen fuck.
Jij toch ookquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij doet ook geen fuck.
Ja hč!quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
uitstraling houdt bv nederland draaiende
Helemaal in zijn eentjequote:Op woensdag 17 juni 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
Nee ik tussen de middag een 5 min en na werktijdquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij toch ookGa je kinderen opvoeden ofzo.
Zonder mij bestaat Nederland niet zoals we Nederland kennen en van houden.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
dat bedoel ik.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder mij bestaat Nederland niet zoals we Nederland kennen en van houden.
Oké Willem-Alexander.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
als je op zondag het vlees snijdt?quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik tussen de middag een 5 min en na werktijd
Kinderen zie ik dit weekend wel weer.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je op zondag het vlees snijdt?
Oké Rutte.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gaan wel zondags hele dagen op pad, leuke dingen doen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je op zondag het vlees snijdt?
nou heb je toch niks te klagenquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We gaan wel zondags hele dagen op pad, leuke dingen doen.
Meer zit er ff niet in.
Ik denk dat ik bitterbal als hofnar ga aannemen, beetje ter vermaack ende vertier in zo'n jester pakje.quote:
wat schuift dat?quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bitterbal als hofnar ga aannemen, beetje ter vermaack ende vertier in zo'n jester pakje.
Allemaal dezelfde gele ANWB jas aan?quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We gaan wel zondags hele dagen op pad, leuke dingen doen.
Meer zit er ff niet in.
Wel alle scherpe voorwerpen verbergen dan.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bitterbal als hofnar ga aannemen, beetje ter vermaack ende vertier in zo'n jester pakje.
Beetje staren naar haar thigh gap?quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje staren naar haar thigh gap?
Nee haha.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal dezelfde gele ANWB jas aan?
feederquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Per uur een speklapje of een zalmquiche.
Heeft ze die dan?quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat ik net al te doenquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nee ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk je dat hij dat niet doet?
Toen jij moest WERKEN gaf bitterbal hier een webcamshow, dingen die ik zelfs nog nooit gezien had.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen jij moest WERKEN gaf bitterbal hier een webcamshow, dingen die ik zelfs nog nooit gezien had.
oh dus je geeft toe dat je helemaal geen baan hebt?quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen jij moest WERKEN gaf bitterbal hier een webcamshow, dingen die ik zelfs nog nooit gezien had.
en wat deed ik toen?quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen jij hard aan het werk was, hebben wij naar wat kiekjes gekeken.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
O
[..]
h dus je geeft toe dat je helemaal geen baan hebt?
"kiekjes" ??? mijn ballen zijn nog niet bekomen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen jij hard aan het werk was, hebben wij naar wat kiekjes gekeken.
Ja, die pingpongshow was wel een goede uitsmijter. Vooral dat ze dat met bitterballen deed.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"kiekjes" ??? mijn ballen zijn nog niet bekomen.
Ik en werken?quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
O
[..]
oh dus je geeft toe dat je helemaal geen baan hebt?
Los is nu in paniek aan het terugscrollenquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die pingpongshow was wel een goede uitsmijter. Vooral dat ze dat met bitterballen deed.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Los is nu in paniek aan het terugscrollen
Beetje jammer wel van die mayo.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die pingpongshow was wel een goede uitsmijter. Vooral dat ze dat met bitterballen deed.
Gewoon zonder, zoals het hoortquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mosterd prikt toch wel een beetje
Ik heb dus ooit een pingbalshow met mijn moeder bijgewoond als 15-jarige, ze vond het stukken leuker dan ik, awkward manquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
das het raarste wat ik ooit heb gezienquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dus ooit een pingbalshow met mijn moeder bijgewoond als 15-jarige, ze vond het stukken leuker dan ik, awkward man
Hoezo dat dan weer?quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das het raarste wat ik ooit heb gezien
quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dus ooit een pingbalshow met mijn moeder bijgewoond als 15-jarige, ze vond het stukken leuker dan ik, awkward man
Klopt een beetje.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Los is nu in paniek aan het terugscrollen
quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende: en deze
Ga hier mijn baan nog niet voor opgevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
maar het zonnetje schijntquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt een beetje.
[..]
Ga hier mijn baan nog niet voor opgeven
Gewoon het vet niet goed laten uitlekken, dan glibbert het ook welquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat toch allemaal wat minder soepeltjes
ze komen uit de airfryer..quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon het vet niet goed laten uitlekken, dan glibbert het ook wel
Ohquote:
Ja we liepen langs een cafe in Italië, uitgaansgebied in Alassio en tja daar was een Britse dame centjes aan het verdienen met haar voortplantingsorganen, een pingpongballetje en wat gekleurde linten, uurtje samen staan kijken en daarna heb ik drie nachten niet geslapen.quote:
ja dat zeg ik toch. dat dat het raarste is wat ik ooit heb gezienquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja we liepen langs een cafe in Italië, uitgaansgebied in Alassio en tja daar was een Britse dame centjes aan het verdienen met haar voortplantingsorganen, een pingpongballetje en wat gekleurde linten, uurtje samen staan kijken en daarna heb ik drie nachten niet geslapen.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja we liepen langs een cafe in Italië, uitgaansgebied in Alassio en tja daar was een Britse dame centjes aan het verdienen met haar voortplantingsorganen, een pingpongballetje en wat gekleurde linten, uurtje samen staan kijken en daarna heb ik drie nachten niet geslapen.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trek morgen iets strakkers aan met spaghetti bandjes en dan praten we verder.
Het meest awkward was dat ik mijn moeder luid hoorde applaudiseren naast me, kijken durfde ik niet naar haar.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch. dat dat het raarste is wat ik ooit heb gezien
Met het beeld dat ik heb van het soort Britse vrouw dat zoiets zou doen klinkt dit erg verontrustendquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou eerder rijstolie doen dan, dat is het neutraalst qua smaak.quote:
Het is dan ook een lulverhaal als altijd.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met het beeld dat ik heb van het soort Britse vrouw dat zoiets zou doen klinkt dit erg verontrustend
Ik keek alleen maar naar het pingpongballetje.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met het beeld dat ik heb van het soort Britse vrouw dat zoiets zou doen klinkt dit erg verontrustend
Wat minder werken en wat meer op avontuur jijquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is dan ook een lulverhaal als altijd.
Dat had ik niet overleefd op die leeftijdquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
In bangkok gaf ze na de show nog een uitgebreide presentatie van allerlei standjes met een man
was echt te ongemakkelijk. zag die man eerst al in de hoek staan zich aftrekken. compleet naakt. dacht dat het een gestoorde bezoeker wasquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat had ik niet overleefd op die leeftijd
Nouquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Dr leukste Italiaanse bar/disco is the Windsbar in Torbole.
Viezigquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was echt te ongemakkelijk. zag die man eerst al in de hoek staan zich aftrekken. compleet naakt. dacht dat het een gestoorde bezoeker was
quote:
Speeboten? Motorboaten moet je ze!quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
Gouden kettingen en tweedehands speedboten.
Heeey die heb ik ookquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:36 schreef CherryLips het volgende:
Kan ik op mijn leeftijd nog met een Star Wars-shirt naar buiten?
Ja hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:36 schreef CherryLips het volgende:
Precies dezelfde niet want we passen er niet met zijn tweetjes in, strak zwart shirt met witte letters hier, nu aan toevallig.quote:
tuurlijk, why not..quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:36 schreef CherryLips het volgende:
Kan je naar buiten? Dan kan het ook in een Star Wars shirtquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:36 schreef CherryLips het volgende:
Afhankelijk van het shirtquote:
Kan het ook zonder star wars t-shirt? 🙃quote:Op donderdag 18 juni 2020 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je naar buiten? Dan kan het ook in een Star Wars shirt
Ja naja liever wel in ieder geval een shirt. Moet je toch niet aan denken dat iedereen de hele dag met ontbloot bovenlijf loopt.quote:Op donderdag 18 juni 2020 00:18 schreef engine het volgende:
[..]
Kan het ook zonder star wars t-shirt? 🙃
Zou me er zelf zwaar ongemakkelijk bij voelenquote:Op donderdag 18 juni 2020 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja liever wel in ieder geval een shirt. Moet je toch niet aan denken dat iedereen de hele dag met ontbloot bovenlijf loopt.
Ik doe niet mee.quote:Op donderdag 18 juni 2020 00:26 schreef engine het volgende:
[..]
Zou me er zelf zwaar ongemakkelijk bij voelen
Maar toch geen slecht idee, het proberen waard
Is niet altijd ergquote:Op donderdag 18 juni 2020 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe niet mee.Niet alleen voor mezelf zou ik het ongemakkelijk vinden maar ook om andere mensen zo te zien. Zou dan mijn uiterste best doen om mijn ogen niet af te laten glijden en dan gebeurt het natuurlijk juist.
Is meer een life style dan een hobby denk ik. Was in Ulcinj lekker uit eten maar was een groepje die de hele tijd naar me keek maar meh, op den duur toch mee aan de praat geraakt, waren 2 mannen en een vrouw. Waar ze elkaar dan van kenden ooooh hihi nou het zat zo. Ulcjin staat kennelijk bekend om zijn nudistenstranden, Kwamen daar los van elkaar al vele jaren en blablabla ongemakkelijk blablabla, Bleken het een soort nudistenjehova's waar ik niet meer vanaf kwam en ongeveer niet weg wilden gaan tot dat ik zei dat Nudisme fantastisch was.quote:Op donderdag 18 juni 2020 00:40 schreef engine het volgende:
Vind die nudisten stranden altijd zo bizar. Snap die hobby niet zo goed. Maar ieder z'n ding verder
quote:Op donderdag 18 juni 2020 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is meer een life style dan een hobby denk ik. Was in Ulcinj lekker uit eten maar was een groepje die de hele tijd naar me keek maar meh, op den duur toch mee aan de praat geraakt, waren 2 mannen en een vrouw. Waar ze elkaar dan van kenden ooooh hihi nou het zat zo. Ulcjin staat kennelijk bekend om zijn nudistenstranden, Kwamen daar los van elkaar al vele jaren en blablabla ongemakkelijk blablabla, Bleken het een soort nudistenjehova's waar ik niet meer vanaf kwam en ongeveer niet weg wilden gaan tot dat ik zei dat Nudisme fantastisch was.
Heb ik niet gedaan. Uiteindelijk zijn ze weggegaan, wel met de vraag of ik mee wilde naar hun hotel. En ik kreeg hun nummer voor als ik mij toch nog bedacht.
Wat gok je?quote:
Wat moet ik niet kopen? Wat is dat voor een shirt?quote:Op donderdag 18 juni 2020 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
true, een "Yousa should follow me now, okeeday" jar binks shirt is wel gevaarlijk
een star wars tshirt met jar jar binks en/of quote van hem erop.quote:Op donderdag 18 juni 2020 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat moet ik niet kopen? Wat is dat voor een shirt?
Ja toch wel héquote:Op donderdag 18 juni 2020 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat gok je?
Maar vind het nooit fijn wanneer mensen andere mensen proberen over te halen tor hun levensstijl, of dat nou riligie, wat je wel en niet moet eten, of zoiets als nudisme.
Dat eten is soms wel een probleem. Blijven soms maar aanbiedenquote:Op donderdag 18 juni 2020 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat gok je?
Maar vind het nooit fijn wanneer mensen andere mensen proberen over te halen tor hun levensstijl, of dat nou riligie, wat je wel en niet moet eten, of zoiets als nudisme.
je hoeft de film niet gezien te hebben, al maakt dat het wel iets leukerquote:Op donderdag 18 juni 2020 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan dit klikken maar weet nu al dat ik er niets van begrijp
Ah dat is een personage?quote:Op donderdag 18 juni 2020 00:57 schreef mschol het volgende:
[..]
een star wars tshirt met jar jar binks en/of quote van hem erop.
zowat meest gehate karakter uit de starwars reeks gok ik..
Ligt aan de situatiequote:Op donderdag 18 juni 2020 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
true, een "Yousa should follow me now, okeeday" jar binks shirt is wel gevaarlijk
Lol nee toch, moest je geholpen worden.quote:Op donderdag 18 juni 2020 00:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja toch wel hé![]()
Keer in Venetië gedaan. Maar toen kon ik niet zelf meer uit die rivier klimmen. Was wel beetje beschamend.
Heb niet zoveel met SF eigenlijk. Desalniettemin vind ik dat Cherry in elk shirt de deur uit moet kunnen waar ze zin in heeft.quote:
Ja maar was best ver heen toen. 's ochtends wakker geworden in een struikquote:Op donderdag 18 juni 2020 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee toch, moest je geholpen worden.Venetie is wel een ultieme plek voor skinny dipping denk ik. Naaktzwemmen isook echt wel fijn, voelt toch anders. Maar voor mij weegt die net iets fijnere ervaring qua zwemmen niet op tegen dat mensen mij gewoon niet random naakt hoeven te zien.
Dat ligt eraan toch?quote:
Ze hebben mij al een aantal keer proberen te lokken met hele mooie dames.quote:
Hier komen ze gewoon nog ieder weekend. Met mondkapje. Netjes hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2020 06:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze hebben mij al een aantal keer proberen te lokken met hele mooie dames.
Sinds corona zie ik ze niet meer.
wat ben je laatquote:
ik ook.quote:
ben pas aan de derde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |